میز تحریر: خرید و قیمت میز تحریر (تاشو، دیواری، ساده...)

راهنمای خرید میز تحریر مدرن و جدید

در هنگام فعالیت‌های مختلف مانند نوشتن، مطالعه کردن، طراحی و نقاشی، انجام کارهای گرافیکی، کار با لپ تاپ و موارد دیگر داشتن یک میز تحریر مناسب بسیار ضروری و لازم است و از آسیب رسیدن به گردن و کمر جلوگیری می‌کند. اهمیت میز تحریر برای کودکان نیز بسیار بالا است. سعی کنید از همان ابتدا که کودک خواندن و نوشتن را می‌آموزد، او را عادت دهید که پشت میز مخصوص بنشیند چون آسیب‌های جسمی ناشی از بد نشستن و قرار گرفتن گردن در حالت بد به خصوص در کودکی بسیار زیاد است.

انواع میز تحریر:

خرید و قیمت میز تحریر دیواری و تاشو

میز تحریر کتابخانه دار:

بهترین انتخاب برای افرادی که کتاب های زیادی دارند و یا دانش آموزان برای قرار دادن کتاب های درسی میز تحریر کتابخانه دار است. در واقع شما با یک تیر دو نشان را می زنید و از فضای بالای میز تحریر خود بعنوان کتابخانه استفاده می کنید. 

میز تحریر ساده و کلاسیک:

می‌توان گفت محبوب ترین مدل میز تحریر نوع کلاسیک آن است. میز تحریر کلاسیک دارای یک فضای رومیزی بزرگ است که در آن فضای کافی برای قرار دادن لپ‌تاپ یا کامپیوتر و همچنین نوت‌بوک، کاغذ و سایر ابزارهای نوشتاری وجود دارد.

میز تحریر تاشو و دیواری:

میز تحریر تاشو یک انتخاب هوشمندانه است، زیرا می‌توانید در زمان بسته بودن در فضای صرفه‌جویی کنید.

اگر در محل زندگی خود فضای کمی دارید و نمی توانید یک میز تحریر بزرگ و جادار داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما میز تحریر تاشو است. این نوع میز در واقع فضایی اشغال نمی کند و در زمانی که به آن نیاز ندارید به راحتی تا می شود. برخی از مدل های میز تحریر تاشو به دیوار وصل می شوند و برخی از آنها که به میز تحریر کم جا نیز مشهور هستند را می توان جمع کرد و برای استفاده بعدی در گوشه ایی بگذارید. 

معرفی جدیدترین مدل میز تحریر جدید 

میز تحریر مدل M191

میز تحریر مدل M191 از جنس ام دی اف مرغوب و ضد خش می‌باشد.این محصول از نظر داشتن دو طبقه بالای میز، کشو و کتابخانه‌هایی در هر دو سمت فضاهایی بسیار خوب و کاربردی برای نگهداشتن کتاب و سایر لوازم شما دارد. لبه میز  برای افزایش مقاومت با PVC کاور شده است.

میز تحریر میزیمو کد 51

میز تحریر میزیمو یک مدل تاشو با قابلیت تنظیم ارتفاع تا 76 سانتی متر است. این مدل بسیار سبک و قابل حمل آسان با تحمل وزن بالا تا صد کیلوگرم می‌باشد. برای افرادی که می‌خواهند فضای کمی برای میز قرار بدهند بسیار مناسب است. 

میز تحریر مدل 5

یک مدل دیگر از میز تحریر که از نئوپان ملامینه ساخته شده است.طول این میز 100 سانتی متر با عرض 50 سانتی متر می‌باشد. بالای میز طبقه‌های زیادی برای نظم دادن به کتاب‌ها و وسایل شما وجود دارد.

میز تحریر تاشو پارس مدل 70

میز تحریر تاشو پارس از ام دی اف با روکش فورمیکا ساخته شده است. از این میز تحریر به عنوان میز لپ تاپ، تکالیف، طراحی و کاربردهای دیگر می‌توانید استفاده کنید. میز تحریر پارس از نظر فضای کمی که اشغال می‌کند و در عین حال بسیار مقاوم و سبک است، بسیار مناسب است. سطح میز شیب دار است که باعث می‌شود در حین کار اذیت نشوید.

میز و صندلی تحریر سپهر یاس مدل 002

میز و صندلی سپهر یک نمونه با کیفیت و البته اقتصادی می‌باشد. این میز وصندلی قابلیت تا شدن دارد و در هرمکانی می‌توانید از آن استفاده کنید. پایه‌های مقاوم،  سطح وایت بردی و مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی‌های این محصول است. 

میز تحریر گراندو مدل 3060M

میز تحریر گراندو قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع در 4 اندازه مختلف را دارد. پایه‌های میز از ورقه‌های آهنی محکم ساخته شده که موجب دوام بالای کار می‌شود. همنچنین مزیت این میز تحریر داشتن باکس زیر صفحه برای قرار دادن وسایل شما است.

میز تحریر مدل MK200

میز تحریر به همراه کمد کناری یک میز کاملا جادار و مناسب برای افرادی است که مایلند به وسایل خود نظم دهند. دارای دو کمد و چند طبقه برای قرار دادن کتاب‌ها می‌باشد. استقامت بالا و قابلیت تنظیم پایه از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد.

ست میز تحریر و صندلی طرح کیتی

میز تحریر مخصوص کودک با طرح کیتی با ابعاد 70*50*75 سانتی‌متر می‌باشد. بسیار باکیفیت و مناسب برای کودکان است. جنس پایه‌های این میز تحریر از لوله‌ی آهنی بسیار بادوام است و جنس بدنه‌ی آن از MDFو نئوپان ملامینه‌ی بسیار باکیفیت است. این میز تحریر قابلیت تا شدن را دارد و بسیار کم جا است. 

میز تحریر مدل Owens C 80 کد 017

یک میز تحریر دیواری تاشو بسیار کم جا و مناسب برای فضاهای کوچک که به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. درب این میز از نوع آرام بازشو است و قابلیت تبدیل به میز تحریر، میز کامپیوتر و یک کتابخانه‌ی کوچک را دارد. تحمل وزن این میز به علت مجهز بودن جک پمپی بسیار بالا است.

میز تحریر کلینل مدل WCL33

این میز تحریر کودک از جنس ام دی اف ساخته شده است. روکش آن ملامین که پاک کردن و تمیزی آن را آسان می‌کند. این میز تحریر کودک به راحتی جمع می‌شود و جابه‌جایی آن بسیار آسان است. برای کودکان 3 تا 10 سال گزینه‌ی بسیار خوب و کاربردی است. 

میز تحریر لمکده مدل Top design

ابعاد این میز تحریر زیبا 120*60*180 سانتی‌متر است. جنس آن نئوپان ملامینه می‌باشد و بسیار باکیفیت است. پایه‌های این میز تحریر غیرقابل تنظیم هستند. 

میز تحریر میزیمو مدل سگ های نگهبان کد 416

میز تحریر پسرانه با طرح سگ‌های نگهبان بسیار زیبا و باکیفیت است. جنس این میز تحریر از MDF، فلز، نئوپان ملامینه است. از جمله ویژگی‌های این میز تحریر می‌توان به قابلیت جمع شدن، داشتن کشو و صفحه‌ی متحرک آن اشاره کرد. 

میز تحریر مدل FH173

ابعاد این میز تحریر 120*110*60 سانتی‌متر است. این میز تحریر دارای کشو، قفسه و صفحه‌ی متحرک است و از جنس نئوپان ملامینه ساخته شده است. کشوهای این میز  ساچمه‌ایی سه تیکه هستند. این میز تحریر مناسب برای بزرگسالان و نوجوانان می‌باشد. 

میز تحریر مدل Bane

یک میز تحریر بسیار ساده و زیبا با کاربرد فراوان. این میز تحریر دارای کشو و جای کیس می‌باشد و جنس آن از نئوپان ملامینه است. همراه این میز یک دفترچه به شما ارائه می‌شود که بوسیله‌ی آن می‌توانید میز را به راحتی مونتاژ کنید. 

در هنگام خرید میر تحریر باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

جدیدترین مدل میز تحریر ساده و ارزان

قبل از خرید میز تحریر به چند نکته توجه کنید تا بهترین و به صرفه‌ترین خرید را داشته باشید. 

جنس میز تحریر(ام دی اف، چوب، فلز...)

 معمولا میز تحریر را از چوب، ام دی اف و نئوپان می‌سازند که معمولا چوب قیمت بالاتری دارد. میز تحریر با روکش چوب نیز از سر خوردن کتاب‌ها جلوگیری می‌کند و قیمت بهتری دارد. ام دی اف یا لمینت نیز مقاومت بالایی دارد حتی اگر ورقه‌های آن ضخامت کمی داشته باشد باز مقاوم و مقرون به صرفه می‌باشد.

کیفیت میز تحریر:

مشخص است میز تحریر از وسایلی نیست که تعویض آن ساده باشد بنابراین انتخاب یک میز تحریر باکیفیت که از مواد درجه یک یا دو در ساخت آن استفاده شده باشد، شما را از تعویض دوباره و چندباره میز بی نیاز می‌کند.

میز تحریر تاشو و کم جا

 انتخاب میز تحریر با توجه به فضای داخلی اتاق شما بسیار مهم است. امروز توجه طراحان به طراحی میز تحریر تاشو و کم جا، با قابلیت تاشدن بیشتر شده است. اگر شما هم جز افرادی هستنید که فضای کمی برای میز تحریر دارید، بهتر است از مدل‌های میز تحریر تاشو، سبک با قابلیت حمل آسان خریداری کنید.

قیمت میز تحریر:

هنگامی که اندازه‌های میز تحریر خود را تعیین کردید، می‌توانید انتخاب‌ها را محدود کنید. برای محدود کردن بیشتر آن، وقت آن است که به بودجه خود نگاه کنید. ایده خوبی است که محدوده قیمتی را انتخاب کنید که مایلید و می توانید هزینه کنید.

میز تحریر چوبی و کشو دار معمولا قیمت بالاتری از دیگر مدل ها دارد. اگر بودجه و فضای محدودی دارید یک میز تحریر تاشو انتخابی عالی است.

میز تحریر کشو دار کاربردی‌تر است یا بدون کشو؟

خرید و قیمت میز تحریر مدرن

معمولا میزهای تحریر در قسمت پایینی چند کشو و در قسمت بالا چند طبقه برای قرار دادن کتاب و سایر لوازم شما دارند. اما انواع ساده آن‌ها بدون هیچ کشو و طبقه‌ای نیز تولید می‌شود که فضای کمتری می‌گیرند و معمولا قیمت پایینتر دارند و حمل آن‌ها راحت‌تر می‌باشد. انتخاب میز تحریر با کتابخانه یا بدون آن بسته به سلیقه شما و همچنین نوع کارایی آن برای شما دارد. اگر می‌خواهید در حال نوشتن کتاب‌ها و سایر لوازم ضروری نزدیکتان باشد بهتر است توع کتابخانه‌دار را انتخاب کنید.

تفاوت میز تحریر با میز کامپیوتر؟

 میز تحریر با میز کامپیوتر تفاوت دارد. در گذشته که استفاده از کامپیوتر رایج‌تر بود، میز کامپیوتر معمولا یک میز با صفحه‌ی بزرگ بود که تمامی لوازم کامپیوتر روی آن قرار بگبرد. اما امروزه میزهای لپ تاپ رایج‌تر هستند. میز لپ تاپ قابلیت تنظیم ارتفاع دارد، صفحه زیرین معمولا مشبک است که هوا عبور کند و لپ تاپ خنک شود، این میزها قابلیت چرخش 180 درجه دارند و برخی ویژگی‌های دیگر که آن را با میز تحریر متفاوت می‌کند.

بهتر است از میز تحریر برای کار با لپ تاپ و کامپیوتر استفاده نکنید، اما از برخی میزهای تحریر برای کار با لپ تاپ نیز می‌توانید استفاده کنید.

سخن آخر: فراموش نکنید میز تحریر از واجب‌ترین وسایلی است که هنگام کار و مطالعه باید از آن استفاده کنید. میز تحریر از آسیب‌ به گردن و کمر جلوگیری می‌کند. همچنین میز تحریر در دکوراسیون و زیباتر شدن چیدمان اتاق شما تاثیر چشمگیری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - تهمینه

ممنون محصولات خوبی بودن ولی اگه امکان داره میز کم جا بیشتر بزارید با قیمت

3 مهر 1401 - 17:05

پاسخ