میز کامپیوتر: 12 مدل میز کامپیوتر مدرن و تاشو + قیمت ویژه

همه چیز درباره خرید میز کامپیوتر:

درحالی که امروزه، کامپیتر ها، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره مان تبدیل شده اند؛ صندلی و میز کامپیوتر نیز، جدا از این ضرورت نیستند. میز کامپیوتر، بخش مهمی از ابزار یا فضای کاری بسیاری از افراد را تشکیل می‌دهند. چه یک سیستم حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی، چه یک سیستم خانگی برای امور روزمره و هر استفاده دیگری، خرید میز کامپیوتر، آن هم مناسب ترین و بهترین آن، ممکن است چالشی باشد که امروز در این مقاله به این چالش خواهیم پرداخت.

میز های کامپیوتر، معمولا در اشکال متنوعی طراحی و ساخته می شوند. همچنین برای ساخت این نوع محصولات، از متریال مختلفی مانند انواع چوب (نئوپان، ام دی اف و...)، فلز، شیشه و یا ترکیبی از این ها، استفاده می شود که در قیمت میز کامپیوتر، تاثیر گذار است. این میز ها، شامل انواع مختلفی می شوند که در ادامه، رایج ترین آن ها را معرفی می کنیم:

انواع میز کامپیوتر و کاربرد آن ها

میز کامپیوتر ایستاده + قیمت

میز کامپیوتر دیواری:

 این نوع از میز ها، در سازماندهی و صرفه جویی فضای خانه یا محل کار، نقش بسیار مهمی دارند. با طراحی فوق العاده زیبا و جذابی که دارند، روی دیوار نصب شده که در نتیجه، فضای بسیار کمتری را اشغال خواهد کرد.

میز کامپیوتر مدرن:

 این مدل، نوع کلاسیک ولی با طراحی شیک و مدرن است که در سایز های مختلف و معمولا مناسب برای منزل استفاده می شوند.

میز کامپیوتر مدیریتی:

 این نوع از میزها، دارای قسمت های داخلی و کشو های بیشتر و جزئی تری است تا برای قرار دادن اسناد و مدارک، وسایل مورد نیاز و.. فضای کافی وجود داشته باشد.

میز کامپیوتر قفسه دار: 

این نوع میز ها، با طرح ها و ابعاد گوناگونی تولید شده و مناسب برای فرزندان خانواده ها هستند. قفسه هایی که روی این میز ها وجود دارند، فضای مناسبی برای قرار دادن انواع وسایل و لوازم مختلفی است. چه وسایل کار، چه لوازم تحریر، چه وسایل تزئینی.

میز کامپیوتر گیمینگ: 

این میز ها، ابعاد بزرگتری نسبت به میز کامپیوتر مدرن و ساده داشته و ظرافت بیشتری در طراحی دارند. برخی از آن ها دارای کشو های متعدد بوده و برای هر قطعه کامپیوتر، در آن ها، یک فضای خاص در نظر گرفته شده است.

میز کامپیوتر ال:

 این میز ها، به صورت L شکل طراحی شده اند؛ یعنی دو تکه بوده و برای فضا های کوچک تر مناسب هستند.

میز کامپیوتر تاشو: 

از دیگر انواع میز های کامپیوتر کوچک تر بوده و قابلیت تا شدن را دارد. در نتیجه برای جابجایی و استفاده در فضا های مختلف، بسیار کاربرد دارند.

میز کامپیوتر استاندارد: این نوع میز ها، در طرح های ساده و کلاسیک طراحی شده و رایج ترین انواع میز ها هستند.

معرفی بهترین میز های کامپیوتر 

اگر به دنبال خرید بهترین و مناسب ترین نوع میز کامپیوتر، میز کامپیوتر کمجا یا میز کامپیوتر ارزان برای منزل یا محل کار خود هستید، در این قسمت از مقاله با من همراه باشید تا بهترین انواع این محصولات را به شما معرفی کنم:

میز کامپیوتر مدل الیت

میز کامپیوتر مدل الیت

میز کامپیوتر مدل الیت، یکی از انواع میز کامپیوتر ارزان است که از جنس نئوپان ساخته شده است. روکش این میز از جنس ملامینه بوده و در مقابل خراشیدگی و کندگی مقاوم است. ابعاد مناسب این میز، آن را به یک میز کامپیوتر کمجا تبدیل کرده که قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی است.

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 74*50*80
  • وزن : 10-15 کیلوگرم
  • جنس میز: نئوپان

میز کامپیوتر مدل CHC-003

میز کامپیوتر مدل CHC-003

این مدل، یک میز کامپیوتر کمجا و L شکل، در رنگبندی های مختلف است که ظاهری بسیار زیبا داشته و برای صرفه جویی در فضا طراحی شده است. جنس این میز از MDF بوده و طوری طراحی شده که پیچ ها و میخ های آن در معرض دید نباشند. همچنین دارای محفظه مخصوص کیس، اسپیکر و مانتیور بوده و برای فضا های اداری و منزل بسیار مناسب است.

مشخصات محصول:

  • ابعاد میز: 120*40*73
  • وزن: 20 کیلوگرم
  • جنس میز: MDF
  • جنس روکش: ملامینه

میز کامپیوتر مدل 1452

میز کامپیوتر مدل 1452

یکی از زیباترین و جذاب ترین مدل های میز های کامپیوتر، از جنس ام دی اف و پایه های فلزی، با یک پایه مخصوص مانیتور در لبه جلوی میز، این محصول است. همچنین یک قفسه در قسمت پایینی میز قرار داشته که مناسب قرار دادن وسایل تحریر یا کتاب است. این محصول در رنگ بندی های مختلف متناسب با انواع سلیقه ها تولید و عرضه می شود. 

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 120*60*87
  • وزن: 30 کیلوگرم
  • جنس میز: MDF با پایه های فلزی

میز کامپیوتر مدل BK4

میز کامپیوتر مدل BK4

این مدل، از مدل های میز کامپیوتر ارزان محسوب می شود که از جنس نئوپان است. ابعاد و فرم این میز، باعث شده تا برای انواع فضا های مختلف، حتی فضا های کوچک مناسب باشد. همچنین می توانید این میز را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید. جنس روکش آن، ضد خش بوده و در برابر ضربه نیز مقاوم است.

مشخصات محصول:

  • ابعاد میز: 100*40*75
  • جنس میز: نئوپان
  • وزن: 10 کیلوگرم
  • جنس روکش: ملامینه


میز کامپیوتر مدل 102

میز کامپیوتر کمجا مدل 102

یکی دیگر از انواع میز های کامپیوتر ارزان و کمجا، این مدل است. ابعاد این میز بهینه بوده و برای فضا های نسبتا کوچک، بسیار مناسب است. جنس آن نئوپان و روکش آن ملامینه ضد خش است. همچنین دارای محفظه کشویی برای کیبورد و باکس کیس است که جز پرفروش ترین محصولات در این زمینه است.

مشخصات محصول:

  • ابعاد میز: 65*45*77
  • وزن: 15کیلوگرم
  • جنس میز: نئوپان
  • جنس روکش: ملامینه

میز کامپیوتر مدل 12016

میز کامپیوتر حرفه ای مدل 12016

یکی از زیباترین میز های کامپیوتر موجود در بازار، محصول روبه رو است! میزی با طبقات مختلف برای قرار دادن وسایل مختلف، لوازم تحریر، کتاب، مانیتور و... با ظاهری فوق العاده جذاب که همچنین دارای یک کشوی جادار در قسمت پایینی است. شما می توانید این محصول را در رنگبندی های مختلف سفارش دهید.

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 150*60*90
  • وزن: 20 کیلوگرم
  • جنس: نئوپان با پایه های فلزی
  • جنس روکش: ملامینه ضد خش

میز کامپیوتر مدل BK1

میز کامپیوتر ارزان مدل BK1

این محصول، یک میز کامپیوتر کمجا، ارزان و زیبا، با دو قفسه برای کتاب و کیس کامپیوتر، محصولی مناسب برای منزل شما است. جنس این میز از نئوپان بوده و می توانید آن را در رنگبندی های متفاوت سفارش دهید. 

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 100*45*75
  • وزن : 5 کیلوگرم
  • جنس: نئوپان

میز کامپیوتر میزیمو مدل باکسدار تاشو کد 9208

میز کامپیوتر تاشو میزیمو مدل 9208

این محصول، از انواع میز کامپیوتر تاشو و قابل تنظیم است که از جنس ام دی اف با پایه های فلزی بوده و یک صندلی تاشو نیز همراه آن است. این میز، قابلیت تنظیم ارتفاع های مختلفی را دارد و علاوه بر استفاده برای لپ تاپ، می توان بعنوان میز تحریر، میز خیاطی و... از آن استفاده کرد. همچنین حمل و نقل آسان و قیمت ارزان، از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می آید.

مشخصات محصول:

  •  ابعاد: 80*60*76
  • وزن: 2.5 کیلوگرم
  • جنس: MDF با پایه های فلزی
  • امکانات ویژه: قابلیت تنظیم ارتفاع

میز کامپیوتر پرودو مدل گیمینگ کد PDX513

میز کامپیوتر گیمینگ پرودو مدل PDX513

شرکت پرودو، یکی از بزرگترین کمپانی های تولید تجهیزات مخصوص گیمینگ و بازی است و یکی از گزینه های همیشگی گیمر های حرفه ای است. جنس صفحه این میز کامپیوتر گیمینگ، از جنس فیبر کربن بوده و پایه های آن از جنس فلز با استحکام بسیار بالا است. استفاده از لامپ های RGB در این محصول، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

یکی دیگر از ویژگی های این مدل از میز کامپیوتر گیمینگ، فضای مخصوص موس و کیبورد و همچنین جای مخصوص لیوان است. مطمعن باشید این محصول، بهترین نوع میز گیمینگ و انتخاب گیمر های حرفه ای است!

مشخصات محصول:

  • ابعاد: 142*62*13
  • وزن: 17 کیلوگرم
  • جنس میز: فیبر کربن با پایه های فلزی و دارا بودن لامپ RGB

میز کامپیوتر کد D1-01

اگر فضای کمی برای قرار دادن میز کامپیوتر خود دارید این گزینه می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. جنس این میز کامپیوتر از ام دی اف و جنس پایه های آن از چوب است.

طراحی این میز بسیار شیک و مدرن است و می‌تواند زیبایی اتاق و محل کار شما را دو چندان کند. 

مشخصات محصول:

ابعاد:90*50*80

وزن: 19 کیلوگرم

میز کامپیوتر دیزم مدل DD-1-120-3

اگر قابلیت تنظیم پایه‌های میز برای شما مهم است، می توانید اطلاعات این مورد را بررسی کنید. 

مشخصات محصول: 

ابعاد:120*60*90

وزن:22 کیلوگرم

دارای پایه قابل تنظیم

نکات مهم در هنگام خرید میز کامپیوتر

فاکتور های مهمی وجود دارند که هنگام خرید میز کامپیوتر باید به آن ها توجه کنید. در ادامه باهم این فاکتور ها را مرور می کنیم:

ابعاد میز کامپیوتر

هر میز کامپیوتری، با هر جنس و نوعی، باید یک سری استاندارد ها را دارا باشد که این استاندارد ها عبارتند از:

  1. ارتفاع استاندارد که معمولا بین 70 تا 75 سانتی متر است.
  2. دارا بودن قفسه یا کشوی مناسب برای قرار دادن وسایل موردن نیاز
  3. فرم و شکل استاندارد و متناسب با فضای کار

قبل از خرید میز کامپیوتر خود، باید به سایز میز مورد نظر خود توجه کنید. فضای موجود برای قرار دادن میز کامپوتر چقدر است؟ اگر فضای محدودی دارید، باید یک میز کامپوتر کوچک را انتخاب کنید، که فضای کمی را اشغال کند. با این حال، اگر فضای بزرگی دارید، خرید یک میز جمع و جور باعث می شود اتاق خالی به نظر برسد.

 ابعاد و اندازه میز شما، به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. ابعاد و اندازه فضایی که قرار است میز را در آن قرار دهید
  2. نوع استفاده شما از میز.
  3. تعداد وسایلی که ممکن است روی میز قرار دهید.

فرم و شکل میز

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، میز ها در فرم های مختلفی تهیه و تولید می شوند که هنگام خرید، باید به آن توجه کنید. اگر می خواهید میز خود را در گوشه ای از اتاق قرار دهید، میز های L شکل مناسب هستند. اگر میز شما قرار است وسط فضا قرار گیرد، میز های U شکل بهترین میز کامپیوتر هستند. اگر کنار دیوار میز قرار خواهد گرفت، از میز کامپیوتر ساده و مستطیلی شکل استفاده  کنید.

آیا دکوراسیون کلاسیک دفتر کار یا خانه، مانند سبک سنتی یا مدرن را ترجیح می دهید؟

متریال و جنس میز کامپیوتر

یکی از فاکتور های مهم و اساسی که باید به آن توجه کنید، جنس میز مورد نظرتان است. جنس میزی که می خواهید تهیه کنید، تعیین کننده ظاهر، زیبایی و قیمت میز کامپیوتر برای شما خواهد بود. پس بودجه مورد نظر خود را در نظر گرفته و متناسب با آن، اقدام ب خرید نمایید.

اگر میز کامپوتر را برای دفتر کار خود می‌خواهید، به نحوه چیدمان دفتر خود نگاه کنید و می توانید فضایی را که میز شما در آن قرار می‌گیرد، اندازه گیری کنید. آیا فضای کوچکی دارید و به یک میز کامپیوتر کوچک احتیاج دارید. یا فضای کاری شما در یک اتاقک است؟ آیا دفتر شما یک پلان طبقه باز دارد که در آن درست در کنار همکارانتان کار کنید؟ آیا دفتر درب بسته دارید؟ این موارد می تواند هنگام انتخاب میز کامپوتر بسیار مهم باشد، زیرا باید مطمئن شوید که به راحتی در فضایی که در آن کار می کنید قرار می گیرد.

نوع مونتاژ

معمولا میز های کامپیوتر، به صورت مونتاژ شده و آماده در بازار هستند. اما بعضی از فروشگاه ها، میز هایی به صورت مونتاژ نشده به صورت قطعه های جداگانه نیز عرضه می کنند که معمولا کیفیت پایین تری داشته و جز میز کامپیوتر ارزان محسوب می شوند.

ارگونومی

ارگونومی یکی از مهمترین فاکتور هایی است که هنگام خرید میز کامپیوتر باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. این فاکتور، مربوط به استاندارد طراحی میز می شود. به این مورد بسیار توجه داشته باشید که ابعاد و ارتفاع این میز، استاندارد بوده و در موازات زاویه صورت و چشم شما باشد. چرا که اگر این مورد رعایت نشود، ممکن است در طولانی مدت دچار آسیب های فیزیولوژی جدی شوید.

قابلیت تنظیم میز کامپیوتر

میز کامپیوترقابل تنظیم + قیمت

این فاکتور، می تواند برای شما در خرید یک میز کامپیوتر ایده آل تاثیرگذار واقع شود. میز های قابل تنظیم، در زمینه ارگونومی و استاندارد سازی و همچنین، استفاده در موارد مختلف، تاثیر بسیار زیادی دارد که البته، قیمت میز کامپیوتر قابل تنظیم، بالا تر از انواع ثابت آن است.

اگر کامپوتر وسیله کار شما است، شما حداقل 8 ساعت را پشت میز خود می گذرانید. این نوع سبک زندگی با بسیاری از بیماری ها همراه است. امروزه میزها باید از نظر ارتفاع قابل تنظیم باشند. شما باید میزی بخرید که بتوان آن را به سمت بالا تنظیم کرد تا به میز ایستاده تبدیل شود. و به راحتی بتوانید ایستاده کار کنید و ستون فقرات خود را بکشید.

کیفیت میز

هنگام خرید محصول مورد نظرتان، به کیفیت آن نیز دقت کنید. چرا که میز های با کیفیت پایین تر، ممکن است با گذشت زمان یا در تماس با آب، شکل و فرم خود را از دست داده و به مرور، از بین برود. 

قیمت میز کامپیوتر

فاکتور های مختلفی در قیمت میز کامپیوتر مورد نظر شما می تواند تاثیر گذار باشد. همانطور که گفتیم، کیفیت محصول، ابعاد، فرم، جنس میز و... می توانند در قیمت میز کامپیوتر تاثیر گذار باشند. بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید و با توجه به تمامی فاکتور هایی که نام بردیم، بهترین و متناسب ترین میز را انتخاب و خریداری کنید.

شاید این سوالات را درباره خرید میز کامپیوتر داشته باشید:

تفاوت میز کامپیوتر با میز تحریر چیست؟

خرید و قیمت بهترین مدل میز کامپیوتر کمجا

میز های تحریر معمولا یک پلتفرم ساده هستند، برخلاف میز کامپیوتر که دارای فضاهایی مخصوص کیبورد، کیس و در برخی از انواع آن موس است. این میز ها با ارگونومی استاندارد برای استفاده و قرار دادن لپ تاپ یا کامپیوتر روی آن ها طراحی می شوند.

ارتفا استاندارد میز کامپیوتر چقدر است؟

معمولا استاندارد جهانی میز کامپیوتر بین 70 تا 75 سانتی متر است که البته، انواع قابل تنظیم این محصولات وجود دارند که می توانید آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

ارگونومی چیست؟

ارگونومی مربوط به شناخت عوامل و عناصر انسانی و تعامل آن ها، در استفاده با سایر عوامل بیرونی است. تعریف ارگونومی معمولا برای ایجاد رفاه و آسایش در تعامل با سیستم های مختلف است. ارگونومی میز کامپیوتر، بیشتر مربوط به ارتفاع و عرض میز است تا زمان استفاده از میز، بدن انسان آسیب ندید و در بهترین و راحت ترین زاویه ممکن قرار بگیرد.

سخن پایانی:

امروزه با توجه به ضرورت استفاده از رایانه ها، خرید میز های کامپیوتر نیز، به یک نیاز و ضرورت اساسی تبدیل شده است. تجربه یک خرید لذتبخش و عالی در این زمینه، ممکن است برای شما که به دنبال خرید میز کامپیوتر برای منزل یا محل کار خود هستید، ممکن است چالشی بوده باشد که با مطالعه این مقاله، دیگر هیچ نگرانی در تهیه این محصول نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.