معرفی بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع( ارزان ترین)

معرفی بهترین دوربین‌ عکاسی چاپ سریع

ثبت لحظه‌های پرخاطره از گذشته تا به امروز برای افراد حائز اهمیت بوده و هست. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند جای دوربین‌های قدیمی را گرفته‌اند اما به خاطر فضا و حافظه ابری که دارند ثبت تصاویر و نگه‌داری تصاویر دشوار است. به همین جهت افراد تمایل بسیار زیادی نسبت به خرید دوربین‌ چاپ سریع دارند.

اگر شما نیز از طرفداران دوربین‌ چاپ سریع هستید و علاقه‌مند به خرید بهترین دوربین‌ های چاپ سریع هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله از سایت چی‌بگیر بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع ارزان‌ را برایتان معرفی کرده و درباره کاغذ دوربین چاپ سریع صحبت خواهیم کرد، همراه ما باشید.

نکاتی مهمی که قبل از خرید بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع باید بدانیم؟

  • دوربین‌های عکاسی چاپ سریع قابلیت ثبت تصاویر سیاه و سفید را نیز دارند‌، اگر علاقه‌مند به عکس‌های سیاه و سفید هستید، با خرید کاغذ مخصوص می‌توانید تصاویر سیاه و سفیدی با دوربین چاپ سریع خود به ثبت برسانید.
  • دوربین‌های چاپ سریع برای ثبت تصاویر سلفی طراحی نشده‌اند ، بهتر است تصاویر سلفی را با گوشی‌های همراه خود به عکس سلفی بگیرید.
  •  دوربین‌ عکاسی چاپ سریع فوکوس نسبتا متوسطی دارند  و معمولا برای فاصله ۳۰ تا ۶۰ سانتی‌متر مناسب هستند و در ثبت تصویر سلفی قادر به تشخیص چهره نیستند.
  • با دوربین‌ عکاسی چاپ سریع نمی‌توانید از سوژه‌های کوچک عکاسی ماکرو کنید، زیرا لنز دوربین‌ آن‌ها ثابت بوده و قابلیت زوم کردن ندارند و باید به صورت فیزیکی به شی نزدیک شوید.
  • برای عکاسی با دوربین‌های چاپ سریع حتما با نور طبیعی محیط عکاسی کرده و ترجیحاً از نور فلاش  استفاده نکنید.
  • از آنجایی که ساختار و مکانیزم دوربین‌ عکاسی چاپ سریع به شدت متفاوت است، توصیه می‌کنیم با زاویه‌های خاص و منحصر به فرد عکاسی کنید.

خرید و قیمت بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

حال که با برخی از قابلیت‌های ویژه دوربین‌ عکاسی چاپ سریع آشنا شدید تعدادی از بهترین مدل‌های دوربین‌ عکاسی چاپ سریع و کاغذ دوربین عکاسی چاپ سریع را برایتان معرفی می‌کنیم‌،  همراه ما باشید.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 9

طراحی این دوربین به شدت جذاب و زیبا و به رنگ صورتی است. مجهز به آینه سلفی بوده و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده و فانتزی است. این دوربین چاپ سریع دارای چشمی اپتیکال باکیفیت  و آداپتور ماکرو است. قیمت این دوربین چاپ سریع بسیار مقرون به صرفه بوده و به وفور در بازار یافت می‌شود. از معایب این دوربین می‌توانیم به ثبت عکس در ابعاد کوچک و هزینه بالای کاغذ عکاسی چاپ سریع اشاره کنیم.

تصاویری که با لنز این دوربین به ثبت می‌رسند بسیار زیبا و فانتزی هستند، خرید این دوربین را به عنوان هدیه به شما توصیه می‌کنیم. وزن آن نیز سنگین نبوده و ۳۰۷ گرم است. در مراقبت از آن باید کوشا باشید، زیرا ضدآب نبوده و بدنه آن از پلاستیک مقاوم است.

اگر از فاصله کانونی ان بخواهید بدانید، باید بگوییم که فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متری داشته و مجهز به فوکوس خودکار  بوده و لرزشگیر نیز ندارد.

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax wide 300

ابعاد این دوربین چاپ سریع 167.8×94.7×120.9 میلی‌متر بوده و وزن آن 612 گرم بوده و ضدآب نیست.

فاصله کانونی آم ۹۵ میلی‌متر است و مجهز به لرزشگیر نیست و فوکوس خودکار نیز دارد. توجه داشته باشید که با این دوربین نمی‌توانید فیلم‌برداری کنید. اما در عوض می‌توانید تصاویر خود را سریعاً چاپ کرده  و از کار کردن با آن لذت ببرید.  این دوربین دارای لنز جمع شونده بوده و قیمت مناسبی دارد اما متاسفانه تعداد ثبت تصویر آن محدود است.

در دو طرف این دوربین گیره‌ای تعبیه شده که می‌توانیر بند دوربین به آن متصل کنید. لازم به ذکر است که لنز این دوربین به شدت قوی بوده و دارای فلش نیز است.

دوربین عکاسی چاپ سریع کداک مدل Instant Print

ابعاد این دوربین چاپ سریع 120×240×78میلی‌متر بوده و وزن آن معادل ۳۸۲ گرم است. جنس بدنه آن از پلاستیک و پلی کربنات بوده و به آب حساسیت دارد.

محدوده دقت حسگر این دوربین منحصر به فرد چاپ سریع ۶.۰ مگاپیکسل و دقت آن تا ۵ مگاپیکسل است. از جمله ویژگی‌های مثبت آن به داشتن لرزشگیر  و فوکوس خودکار  و چاپ تصاویر با کیفیت بالا می‌توانیم اشاره کنیم.

دوربین چاپ سریع لوموگرافی مدل Oxford

کیفیت تصاویری که با این دوربین به ثبت می‌رسانید حتما شما را شگفت‌زده خواهد کرد.   ابعاد این دوربین خاص 140×95×55 میلی‌متر بوده و وزن نسبتاً سبک ۳۵۲ گرمی دارد و فاصله کانونی آن ۴۸ میلی‌متر بوده و مجهز به لرزشگیر تصویر است. همچنین دارای فوکوس خودکار نیز بوده و رزولوشن فیلم آن 4k است و مجهز به فلش نیز هست.

فیلم مخصوص فوجی فیلم مدل Instax Mini

ابعاد این کاغذ ۵.۴ در ۸.۶ بوده و ابعاد عکس ۴.۶ر ۶.۲ میلی‌متر است. نوع کاغذ چاپ فوری است و دارای ۱۰ برگ بوده و اکثر دوربین‌های چاپ سریع را پشتیبانی می‌کند. تصاویری که با این کاغذ به ثبت می‌رسند کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند‌.

کاغذ چاپ سریع پولاروید مدل Peremium zink بسته ۵۰ عددی

ابعاد این نوع کاغذ چاپ سریع 5*7.6 است. و شما می‌توانید عکسهایی با عمق رنگی خوبی بوسیله‌ی این کاغذها چاپ کنید. این کاغذها در برابر آب و پارگی مقاوم هستند. می‌توانید در محصولاتی مانندپرینتر zipپولاروید،اسنپ و اسنپ تاچ پولاروید و بقیه‌ی محصولاتاین برند از این کاغذ استفاده کنید.


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید دوربین مداربسته (قیمت دوربین مداربسته)


در ادامه بخوانید : دوربین عکاسی: فاکتورهای مهم خرید بهترین دوربین عکاسی

چرا باید یک دوربین چاپ سریع بخریم؟

شما نمی‌توانید همواره یک عکاس حرفه‌ای را در تمام لحظات زندگی همراه خود کنید تا از بهترین اتفاقات و خاطرات زندگی‌تان چندین تصویر زیبا ثبت کنند. با خرید بهترین دوربین چاپ سریع به راحتی می‌توانید در آن واحد عکاسی کنید. به عنوان مثال از اولین قدم برداشت فرزند کوچک خود تصویری به ثبت رسانده و در  همان لحظه تصویر را مشاهده کرده و نیازی به ظاهر کردن تصویر  و چاپ آن نداشته باشید.

دوربین‌های عکاسی چاپ سریع نسخه‌های پیشرفته دوربین‌های پولاروید هستند. دوربین‌های پولاروید که در گذشته فقط افراد ثروتمند سعادت خرید آن را داشتند. اما در حال حاضر دوربین‌ چاپ سریع ارزان با قیمت کاملا منصفانه عرضه می‌شوند.

از جمله بهترین  پرطرفدارتدرین دوربین‌های چاپ سریع، دوربین‌های instax از کمپانی فوجی هستند که دوربین‌های بسیار باکیفیت، مرغوب و به شدت پرفروش هستند.  

سخن پایانی:

اگر قصد خرید دوربین‌های چاپ سریع را داشته باشید با مطالعه این مطالب می‌توانید از تردید و سردرگمی به دور بوده و بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین عکاسی چاپ سریع را با قیمت مناسب خریداری کرده و زیباترین لحظات زندگی خود را تنها با یک شات منحصر به فرد به ثبت رسانده و برای همیشه جاودانه کنید.  به هنگام خرید دوربین چاپ سریع حتما به مسئله داشتن گارانتی و ضمانت دقت داشته باشید و دوربین‌های باکیفیت و اورجینال خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.