زیرانداز سفری: 10 مدل زیر انداز سفری ارزان و باکیفیت (پرفروش ترین)

بهترین زیر انداز سفری

زمانی که در کمپینگ‌ها، در زمان کوهنوردی و یا در هنگام پیک‌نیک وقتی با اعضای خانواده یا تعدادی از دوستان همراه هستید، به یک زیر انداز، یا وسیله‌ای برای پهن کردن بر روی زمین نیاز خواهید داشت. زیر انداز تکه‌ای پارچه است که از جنس‌های متفاوت ساخته شده و بروی زمین پهن می‌شود. از این زیر انداز برای زیرسفره‌ای، در هنگام غذا خوردن در منزل نیز می‌توان استفاده نمود.

خرید و قیمت انواع زیر انداز سفری

در واقع بهتر است در زمان تفریح و کمپینگ‌ها و یا در هنگام پیک‌نیک از زیر انداز استفاده نمود زیرا از فرش سبک‌تر است و حمل آن راحت‌تر است. آسان‌تر شستشو می‌شود و به سرعت جمع و پهن می‌شود. همچنین به عنوان یک عایق عمل خواهد نمود و از انتقال سرما و گرما به شما جلوگیری خواهد نمود. در ادامه به چندنمونه از بهترین زیر اندازها توجه کنید.

انواع زیر انداز از نظر کاربرد:

  • زیرانداز کیسه خواب
  • زیرانداز کوهنوردی
  • زیرانداز پیلاتس و یوگا
  • زیرانداز برای چادرهای سفری
  • زیراندازهای کمپینگ و طبیعت گردی

 زیرانداز سفری 8 نفره مدل NP2084

زیرانداز سفری 8 نفره مدل NP2084از جنس پلی استر است. این زیرانداز سفری قابلیت شستشو دارد. همچنین این زیرانداز سفری کاور نیز دارد. گفتنی است این زیرانداز سفری از پارچه ضد آب بوده و پشت آن هم لمینت شده است. ابعاد این زیرانداز سفری  یک متر و هشتاد در دو مترو نود سانتیمتر است.

زیرانداز سفری یک نفره تامکس مدل ریبس 60

در ابعاد و طراحی مناسب به شما عرضه می‌شود تا تجربه‌ای خوب از پیک‌ نیک کنار ساحل ، کوهنوردی ... را با دوستان و عزیزان خود تجربه کنید. این محصول ابعاد مناسبی دارد. این محصول بسیار سبک است و زیر یک کیلوگرم وزن دارد.

این زیرانداز با ابعاد 60 در 190 سانتی‌متر است.

زیرانداز سفری 18نفره مدل جاجیم 903

زیرانداز سفری مدل جاجیم 903 سایز 9 متری 18نفره است. این زیرانداز سفری 3 متر در 3 متر است. این زیرانداز 18 نفره دارای کاور برزنتی است و کیفیت آن عالی است. این مدل جدید و شیک است و تهیه شده از الیاف پارچه برزنتی با کیفیت است. این زیرانداز دارای دوام بالایی است.

این زیرانداز سفری قابلیت شستشو دارد. 

زیرانداز سفری 6 نفره مدل Porto-M3

زیرانداز سفری 6 نفره مدل Porto-M3 کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و بسیار سبک است. جنس این زیرانداز سفری بسیار سبک از پلی استر است. این زیرانداز دارای دسته‌ای است که برای کمپینگ و کوهنوردی در نظر گرفته شده، که به شما این امکان را می‌دهد که آن را با یک دست بدون هیچ گونه فشاری جابه جا کنید. و یا حتی آن را به کوله‌ی سفری خود آویزان کنید.

این زیرانداز تهیه شده از پارچه‌ مرغوب است و با وجود پشم شیشه‌ای با ضخامت مناسب در داخل روکش آن، بسیار نرم است. و همچنین قابلیت شستشو نیز دارد. ابعاد این زیرانداز سفری 150در 180 سانتی‌متر است.

توصیه ما برای خرید این زیرانداز سفری از آن روست که باز و بسته کردن این محصول راحت و حمل آسان است و کاملاً قابلیت استفاده در سفر و کمپینگ و کوهنوردی را دارد. همچنین دارای ساختار نرم داخلی برای راحتی بیشتر نیز هست.

زیرانداز سفری 8 نفره مدل CHR2

زیرانداز سفری 8 نفره مدل CHR2 با ابعاد یک و نیم در 2 متر را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. جنس این زیرانداز سفری اسپان باند است که به راحتی قابلیت شستشو را داراست. 

همچنین دارای کاور نیز هست. زیر انداز چربکی ساخته شده از اسپاند بافت (بی بافت) است. همچنین دارای یک لایه ضد آب و مخصوص کمپ و صحرا است. از این زیرانداز سفری شما می‌توانید به عنوان زیر سفره‌ای، زیرانداز ورزشی، روفرشی نیز استفاده نمایید. 

این زیرانداز سفری دارای کیف حملی است که شما را قادر خواهد ساخت از آن به عنوان کوله پشتی استفاده نمایید

زیرانداز سفری 6 متری گالری جوان مدل حصیر 2 به همراه صندلی تاشو

زیرانداز سفری 6 متری گالری جوان مدل حصیر 2 به همراه صندلی تاشو را ملاحظه می‌نمایید. وزن این زیرانداز 6 نفره کمتر از یک کیلوگرم بوده و سبک است. 

جنس آن از پلی‌استر با قابلیت شستشو است. این زیرانداز 6 متری مناسب برای تا 12 نفر از جنس حصیر پلاستیک با دوام است.  یک تکه بوده و فاقد دوخت میانی است. این امر بر کیفیت این زیرانداز تاکید دارد. به همراه خرید این زیرانداز یک صندلی تاشو نیز به شما تحویل داده خواهد شد.

زیرانداز سفری 4 نفره آریامن مدل 146

زیرانداز سفری 4 نفره آریامن مدل 146 بسیار با کیفیت و از جنس پارچه واتر پروف دولایه (يك لايه پارچه نانو و يك لايه لاستيك) است.

ابعاد این زیرانداز 4 نفره 2 در یک و نیم متر است. این زیرانداز که از پلی استر تهیه شده است بسیار سبک و کم حجم  است. این محصول ضد آب بوده و کاملاً قابل شستشو است. کاور این زیرانداز هم ضد آب است. این زیرانداز بسیار مناسب طبیعت گردان است.

 زیرانداز سفری 2 نفره مدل NP1870

زیرانداز سفری 2 نفره مدل NP1870 با جنسی از پلی‌استر می‌تواند شما را در کمپ‌ها یاری نماید. ابعاد این زیرانداز 1 متر در 145 سانتی‌متر است. بسیار سبک است و قابلیت شست‌وشو دارد. دارای کاور است و این زیرانداز سفری از پارچه ضد آب تهیه شده و پشت آن هم لمینت شده است. 

زیرانداز سفری سومریا مدل 400012

زیرانداز سفری سومریا مدل 400012 با ابعادی مناسب برای استفاده یک تا دو نفره بسیار نرم، زیبا و سبک است. ابعاد آن 2 در یک متر است. جنس آن اسپان باند و با قابلیت شست‌وشو است. کاور ندارد و به غیر از زیرانداز سفری شما می‌توانید از آن به عنوان روفرشی، زیرسفره‌ایی و زیرانداز ورزشی هم استفاده نمایید. این محصول دارای کیف جهت حمل زیرانداز است.

زیرانداز سفری 4 نفره مدل 51

زیرانداز سفری 4 نفره مدل 51 با ابعاد 2 در  یکو نیم سانتی‌متر در تصویر دیده می‌شود. جنس این زیرانداز سفری اسپان باند است. این محصول دارای یک لایه اسفنج چرم نازک در میان و یک لای پارچه اسپاند بر روی کار است. 

اسفنج نازکی که در زیر کار وجود دارد باعث شده تا زیرانداز تا حدودی ضدآب شود.  این زیرانداز مناسب 4 نفر است. این زیرانداز ضد آب دارای کاور نیز هست.

برای خرید بهترین زیر انداز سفری به موارد زیر توجه نمایید:

  • برای یک خرید بهترین زیر انداز سفری به مهمترین مواردی که باید توجه و دقت نمود می‌توان به حمل ساده زیرانداز اشاره نمود. در هنگام خرید زیر انداز سفری به حجم و وزن کم و وسعت زیاد زیرانداز دقت نمایید. این خصوصیت به حمل ساده زیرانداز سفری کمک خواهد نمود.
  • بهتر است زیراندازی تهیه نماید که به راحتی قابلیت شست‌وشو باشد. چون از زیراندازهای سفری در دشت و صحر استفاده می‌شود معمولاً به خاک آغشته می‌شوند و برای استفاده‌های بعدی بهتر است تمیز و عاری از آلودگی باشد.
  • جنس زیر انداز سفری از نکات حائز اهمیت در خرید این محصول است. با توجه به آب و هوایی که هستید شما می‌توانید از زیراندازهای پلاستیکی، برزنتی، زیر انداز پارچه‌ای، زیرانداز بادی، زیرانداز فوق فشرده یا فومی، را خریداری نمایید. اگر می‌خواهید یک زیر انداز سفری نرم انتخاب کنید، زیر اندازهای پارچه‌ایی معمولا از بقیه انواع زیر انداز نرم تر هستند.
  • ضخامت زیرانداز سفری را فراموش نکنید. هرچه ضخامتش بیشتر باشد نشستن بر روی آن بهتر و راحت‌تر است. بهترین زیر انداز سفری معمولا ضخیم‌تر از انواع دیگر است. 
  • زیر انداز سفری ضدآب را انتخاب کنید. اگر قابلیت ضد آب بودن زیرانداز سفری را در هنگام خرید در نظر داشته باشید به خودتان کمک کرده‌اید تا در زمانی که در سفر و در کمپینگ‌ها هستید و اگر احیاناً زمین مرطوب باشد شما بدون نگرانی بتوانید از زیر انداز خود استفاده نمایید. 
  • بهتر است زیرانداز سفری را تهیه کنید که دارای کیف حمل و نقل باشد. این مهم سبب می‌شود که غیر از حمل آسان پس از استفاده به راحتی جمع شده و جای کمتری اشغال نماید.
  • اگر قصد دارید زیر انداز را برای یوگا و ... تهیه کنید نرم بودن زیرانداز از مهم ترین ویژگیهای آن است.

قیمت زیر انداز سفری را در نظر داشته باشید. قیمت زیر انداز سفری نشان دهنده کیفیت وداشتن تمام خصوصیات کامل یک زیرانداز است. 


در ادامه بخوانید : مهم ترین وسایل مورد نیاز یوگا+سفارش و خرید آنلاین وسایل یوگا


در ادامه بخوانید : وسایل مورد نیاز برای سفر به کویر و رصد ستارگان


در ادامه بخوانید : سبد پیک نیک: جدیدترن مدل ساک پیک نیک (حصیری، پارچه ایی)

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.