پیشنهاد خرید و بررسی 12 مدل بهترین عطر جیبی مردانه (خوشبوترین)

معرفی بهترین برند عطر عجیبی مردانه:

خیلی از افراد تمایل دارند عطر مورد استفاده و علاقه‌شان همواره همراهشان باشد. تا هرزمانی که نیاز شد از آن استفاده نمایند. و این عطر به راحتی در جیب کت، پیراهن و یا در کیف آنها قابل حمل باشد، بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کرده باشد. عطرهای جیبی از آن دسته هستند. 

بله، عطرهای جیبی، در حجم کم و در سایز کوچک می‌توانند این نیاز را برآورده کنند. عطرهای جیبی نیز انواع مختلفی دارند. بعضی از این عطرها درست همانند عطر اصلی ولی در سایز کوچک تولید شده‌اند و دقیقا بوی مشابه بوی اصلی دارند. بعضی از این عطرها خودکاری هستند و مانند یک خودکار پهن به سهولت قابل حمل هستند. اما برخی از آنها، عطرهای کتابی هستند که با حجم کم و تخت مانندشان می‌توانند شما را در خوشبو ماندن کمک نمایند. 

تیم چی‌بگیر در ادامه نمونه‌ای از بهترین عطر جیبی مردانه را در یک مقاله گردآورده است. امید است محصولات این کالکشن جزو انتخابهای شما باشد.

عطر جیبی مردانه نیچ برند کالکشن مدل D & G THE ONE شماره 168 حجم ۲۵ میلی‌لیتر مناسب برای آقایان است. این عطر جیبی با رایحه‌ای تلخ بوده و نت بویایی آن چوب بلوط است.

عطر جیبی مردانه ژک ساف مدل Victor حجم 22 میلی‌لیتر با رایحه‌ای شیرین، تند و گرم است. نت ابتدایی این عطر جیبی مردانه بویی تلخ و خنک است که سبب تمرکز و اعتماد به نفس است. پیشنهاد ما برای کسانی که دوستدار بوی گرم و شیرین هستند این عطر جیبی است.

عطر جیبی مردانه نایس پاپت

مناسب برای آقایان
حجم35 میلی لیتر
رایحهشیرین/ خنک


عطر جیبی مردانه ژک ساف

مناسب برای آقایان
رایحهمرکبات/ طبیعت/ شرقی/ خوراکی
حجم22 میلی لیتر

عطر جیبی مردانه کراس

مناسب برای آقایان
حجم45 میلی لیتر
رایحهخنک

عطر جیبی مردانه صندل

مناسب برای آقایان
حجم20 میلی لیتر
رایحهتند/گرم/خوراکی/طبیعت

عطر جیبی مردانه اسکلاره

مناسب برای آقایان
رایحهشیرین/خنک
حجم35 میلی لیتر


در ادامه بخوانید : لیست بهترین عطر و ادکلن مردانه (ماندگارترین) با پخش بوی بالا


در ادامه بخوانید : دئودورانت چیست؟ بهترین دئودورانت‌ های مردانه

چه نکاتی برای خرید و تست عطرهای جیبی و کوچک مهم هستند؟

  • پس از انتخاب رایحه مورد نظر بهتر است عطر جیبی را بر نقاطی که رگهای اصلی و به اصطلاح شاهرگ‌ها در آن قسمت وجود دارند با فاصله‌ای معین اسپری کنید. گفتنی است به این نقاط، نقاط پالس گفته می‌شود.
  • بعد از اسپری کردن عطر مورد نظر دقت کنید که ماده اسپری شده از میزان مناسبی روغن و میزان کمتری آب و الکل تشکیل شده باشد. در این صورت است که ماندگاری عطر بیشتر خواهد بود.

مزیت استفاده از عطرهای جیبی و کوچک چیست؟

  • مقرون و به صرفه بودن از نظر قیمت عطرهای جیبی آنها را پرطرفدار کرده است.
  • عطرهای جیبی و کوچک کیفیتی شبیه و نزدیک به عطرهای اصلی دارند.
  • عطرهای جیبی و کوچک به راحتی یافت می‌شود و شاید افراد کمتر به اصالت آنها دقت کنند.
  • اگر پس از خرید، بوی عطر مورد پسند فرد نشد از آنجایی که حجم عطرها کم است به راحتی می‌تواند آن را کنار بگذارد و چون هزینه کمی برای خرید آنها پرداخت شده می‌تواند از استفاده کردن از آن چشم‌پوشی نماید.
  • این عطرها به راحتی قابل حمل در کیف و در جیبند به همین دلیل به راحتی نیز قابل دسترس هستند.
  • حمل راحت عطرهای جیبی از بزرگترین مزیت این مدل عطرهاست.
  • اگر جزو افراد تنوع طلب و سخت پسند هستید عطرهای جیبی و کوچک جایگزین بسیار مناسبی برای عطرهای بزرگ هستند.
  • از آنجایی که شیشه و ظاهر خیلی از عطرهای کوچک و جیبی و مینیاتوری دقیقاً شبیه به نمونه اصلی طراحی شده است. شما قادر خواهید بود یک کولکسیونی از شیشه‌های کوچک از برندها و مدل‌های اصلی داشته باشید. انگار هیجان انگیز است!!

معایب استفاده از عطرهای جیبی و کوچک چیست؟

شاید با جدیت تمام بتوان گفت تنها ایرادی که می‌توان از عطر جیبی گرفت، ماندگاری کمتر این مدل عطر ها نسبت به عطر ها مدل اصلی و عطرهایی بزرگتر با میل‌های بیشتر است. اما این مدل عطرها آنقدر مزایا دارند که خرید و داشتن آنها به این عیبشان چیره کند.

عطر مینیاتوری کدامند؟

در واقع نام دیگر عطر جیبی و کوچک عطرهای مینیاتوری است. عطر مینیاتوری معمولا تا 15 میلی‌لیتر عطر در خود دارند.

 سخن پایانی: از آنجایی که عطرهای جیبی و کوچک در تمام رایحه‌های موجود در دنیا تولید شده‌اند. هرآنچه که شما بخواهید. تلخ و گرم، سرد و خنک، خنک و ملایم، گرم و شیرین و ......  وجود دارد. بنابراین پیدا کردن رایحه‌ای شبیه به آنچه شما می‌پسندید زیاد سخت نیست. برندهای نام آشنایی همچون عطر بیک در حال تولید عطرهای کوچک و جیبی و برندهای پر آوازه دیگر نیز عطرهای خودکاری، و کتابی را تولید می‌کنند. در هنگام انتخاب و خرید عطر فصل را در نظر داشته باشید، مثلا عطرهای خنک و ملایم بیشتر مناسب تابستان هستند و حس سرزندگی و خوش خلقی بیشتری به مصرف کننده و کسی که این بو به شامه‌اش می‌رسد می‌دهد و مصرف عطرهای گرم و تلخ یا شیرین را به فصول سرد سال محول نمایید.  

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.