توالت فرنگی کودک :خرید و قیمت 10 مدل بهترین (صندلی دستشویی کودک)

توالت فرنگی کودک از کجا بخرم؟

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که همه‌ی والدین نسبت به فرزندان خود دارند، جدا کردن‌ آن‌ها از پوشک است. معمولا نوزاد انسان از بدو تولد تا زمانی که قدرت تشخیص و تکلم خود را به دست آورد پوشک می‌شود و لازم است که در این دوران به کودک آموزش بدهیم که وابستگی خود را به پوشک کنار گذاشته و از توالت استفاده کند.

ما امروز در این مقاله از سایت چی بگیر برایتان درباره توالت فرنگی کودک خواهیم گفت و مزایای استفاده از بهترین توالت فرنگی کودک را شرح می‌دهیم، اگر کودک شما نیز در سنی است که باید از پوشک جدا شده و از توالت استفاده کند، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

توالت فرنگی کودک چیست؟

استفاده از توالت‌های سنتی و توالت‌های فرنگی بزرگسالان برای کودکان دشوار و غیر ممکن است، برای اینکه کودکان نیز شیوه استفاده از توالت فرنگی را یاد گرفته و دیگر از پوشک استفاده نکنند توالت‌های فرنگی مخصوص کودکان و صندلی دستشویی بچگانه طراحی شده است. 

این توالت‌های فرنگی بچگانه متناسب با استایل کودکان بوده و ویژگی‌های خاصی دارند که به هنگام خرید باید به آن‌ها دقت داشته باشید، در ادامه برایتان تعدادی از بهترین توالت‌های فرنگی مخصوص کودکان را معرفی کرده و همچنین خواهیم گفت که برای خرید بهترین توالت فرنگی کودک به چه مشخصاتی دقت داشته باشید.

معرفی 10 مدل صندلی توالت کودک

توالت فرنگی کودکسامیا تویز مدل ID16062

این توالت فرنگی ارگونومیک و باکیفیت از جنس پلاستیک بوده و قابلیت تاشدگی ندارد. از این توالت فرنگی که شباهت زیادی به صندلی دستشویی بچگانه دارد می‌توانید برای کودکان بالای ۱۸ ماه استفاده کنید و قابلیت تحمل وزن کودک تا حداکثر ۲۵ کیلوگرن را دارد.

طراحی این توالت فرنگی به گونه‌ای است که کودک شما جذب آن شده و به راحتی می‌تواند پوشک را کنار گذاشته و به توالت فرنگی کودکانه خود عادت کند.

توالت فرنگی کودک مدل 908

این توالت فرنگی سه کاره محصول مناسبی است برای استفاده کودکات ۱۸ ماهه تا ۵ ساله و قابلیت تبدیل شدن به صندلی کودک و چهار پایه کودک را دارد و حداکثر تا ۲۰کیلوگرم وزن را می‌تواند تحمل کند.

لازم به ذکر است که این توالت فرنگی مخصوص کودک تاشو بوده و می‌توانید به هنگام مسافرت نیز به راحتی آن را با خود همراه داشته باشید.ترکیب رنگ این توالت فرنگی برای کودکان جذاب است.

توالت فرنگی کودک مدل 4900

اگر به دنبال خرید یک توالت فرنگی خوش رنگ و زیبا با ابعاد کاملا متناسب هستید، این توالت فرنگی گزینه مناسبی برای فرزند شماست.

این توالت فرنگی کودک قابلیت تاشو نداشته و از چنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت است. از این توالت فرنگی فانتزی کودکان برای سنین ۱۸ ماهگی تا ۴ سال بع راحتی می‌توان استفاده کرد. 

توالت فرنگی کودک مدل خرگوش

توالت فرنگی مدل خرگوش مناسب برای کودکان ۱۸ ماهه تا ۵ ساله است و ارتفاع آن مناسب کودکانی است که به تازگی می‌خواهند از پوشک جدا شوند. ظاهر این توالت فرنگی فانتزی کودک به گونه‌ای است که کودک را مجذوب کرده و باعث می‌شود که رفتن به توالت برایش جنبه سرگرمی داشته باشد.جنس آن از پلاستیک اصل بوده و دارای مخزنی با اندازه متناسب است و قابلیت تاشدگی ندارد.

 توالت فرنگی کودک هانگر مدلhe0808

این توالت فرنگی فانتزی کودک مناسب برای سنین ۱۸ ماه تا پنج سال است و کودکان به راحتی می توانند از آن به منظور از توالت فرنگی استفاده کنند. همچنین مجهز به باکس موزیکال بوده و برای کودک جنبه سرگرمی دارد. طراحی این توالت فرنگی کودک به شدت استاندارد و زیبا است و قابلیت تاشوندگی ندارد.

توالت فرنگی کودک دخترانه هوم کت با رنگ‌های شاد و دخترانه زیبایی تهیه شده است که مناسب برای دختربچه‌ی شما می‌باشد. کیفیت پلاستیک این توالت فرنگی بسیار عالی و مرغوب است. این توالت فرنگی کودک موزیکال است و وزن آن 485 گرم است. 

توالت فرنگی کودک پسرانه مدل آلفا یک صندلی دستشویی باکیفیت و مناسب برای پسر بچه‌ها است. فرمان این صندلی دستشویی موزیکال است. همچنین دارای چراغ رقص نوری است. 


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید بهترین وان نوزاد/ قیمت روز انواع وان حمام نوزاد


در ادامه بخوانید : چک لیست نوزاد: لیست بهترین وسایل بهداشتی مورد نیاز نوزاد

نکاتی مهم برای خرید توالت فرنگی کودک ارزان

 بهترین مدل های توالت فرنگی کودک

توجه به سن کودک

قبل از اینکه برای خرید صندلی دستشویی بچگانه و بهترین توالت فرنگی کودک اقدام کنید، بهتر است که مطمئن شوید آیا زمان مناسبی برای جدا کردن فرزند خود از پوشاک انتخاب کرده‌اید یا نه‌‌؟  از طرفی توالت فرنگی که برای کودک خود خریداری می‌کنید باید متناسب برای گروه سنی او باشد.

ابعاد و اندازه توالت کودک

توالت‌های فرنگی کودک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودکان ۱.۵ تا ۶ سال قادر به استفاده از آن‌ها خواهند بود، بنابراین ابعاد و اندازه توالت فرنگی که برای کودک خود خریداری می‌کنید باید کاملا متناسب با فیزیک فرزند شنا باشد.

فضای ذخیره سازی صندلی دستشویی کودک

زمانی که به مشخصات بهترین توالت فرنگی کودک توجه می‌کنید باید توجه به فضای ذخیره سازی توالت فرنگی کودک را جزء اولویت‌های خود قرار بدهید و فضای ذخیره سازی توالت فرنگی کودک باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوان آن را تمیز و پاکیزه کرد و کاملا بهداشتی باشد.

توجه به جنس توالت فرنگی بچه گانه

جنس توالت فرنگی کودک و یا صندلی دستشویی بچگانه معمولا از پلاستیک فشرده است. بهتر است که متریال ساخت توالت کودک مرغوب و باکیفیت باشد و از نظر ارگونومیک نیز کاملا متناسب باشد. پلاستیک فشرده‌ای که در ساخت صندلی دستشویی بچگانه کودک و توالت فرنگی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد باید کاملا درجه یک و اصل باشد و به گونه‌ای باشد که متناسب با زن کودک بوده و طول عمر مطلوبی داشته باشد.

فانتزی بودن توالت فرنگی کودک

فرزند شما قرار است که تجربه جدیدی کسب کرده و وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شده و اولین گام برای استقلال فردی در رشد خود را بردارد. توصیه می‌کنیم که توالت فرنگی که برای کودکتان خریداری می‌کنید کاملا فانتزی، خوش رنگ و متناسب باشد و دارای اسباب بازی‌های کودکانه باشد تا فرزند شما از صبوری در دستشویی کلافه نشده و به راحتی به این پروسه عادت کند.

داشتن ویژگی‌های سرگرم کننده به روی توالت فرنگی کودک موجب می‌شود که سریع‌تر و به راحتی به توالت عادت کند.

قیمت صندلی دستشویی کودک

قیمت توالت کودک به عواملی مانند جنس، ابعاد و برند سازنده دارد. توجه کنید که نمونه های معرفی شده در این مقاله از بهترین و معتبرترین برندهای وسایل کودکان انتخاب شده انده. 

قیمت توالت فرنگی کودک

موارد نام برده از جمله مهم‌ترین نکاتی بودند که به هنگام خرید توالت فرنگی کودک و صندلی دستشویی بچگانه باید به آن‌ها دقت داشته باشید تا متناسب‌ترین توالت فرنگی کودک را برای فرزند خود خریداری کنید.

چرا باید دستشویی فرنگی کودک بخریم‌‌؟

کودک شما بلاخره باید آموزش ببیند که چگونه به تنهایی به دستشویی رفته و دیگر از پوشک استفاده نکند. بهترین روش برای رفتن به توالت آموزش به کودک از طریق توالت فرنگی کودک است و با این روش سریعاً از پوشک جدا شده و قادر به استفاده از دستشویی خواهد شد.

استفاده از تبدیل توالت فرنگی کودک بهتر است یا صندلی دستشویی کودک؟

تبدیل توالت فرنگی کودک وسیله‌ای است که به روی توالت فرنگی بزرگسالان قرار می‌گیرد و کودک قادر به استفاده از آن خواهد بود. توصیه ما برای شما توالت فرنگی کودک و یا صندلی دستشویی بچگانه است، زیرا برای کودکان جنبه سرگرمی و فانتزی داشته و سریع‌تر به آن عادت می‌کنند.

بهترین سن برای جدا کردن کودک از پوشک چه سنی است؟

نمی‌توان برای گرفتن کودک از پوشک سن خاصی را در نطر گرفت و این مسئله به آمادگی کودک و شرایط او بستگی دارد. معمولا این اتفاق و استفاده از توالت فرنگی کودک برای کودکان از ۱۸ ماهگی تا ۲۴ ماهگی شروع می‌شود.

سخن آخر:

در این مقاله از سایت چی بگیر برای خانواده‌هایی که فرزندان زیر دو سال دارند درباره مشخصات و معرفی بهترین توالت فرنگی کودک و صندلی دستشویی بچگانه گفتیم. و به نکات مهمی که برای خرید توالت فرنگی فانتزی کودک باید به ِآن‌ها دقت داشته باشید، اشاره کردیم. حال بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید مناسب‌ترین توالت فرنگی کودک را برای فرزندان خود انتخاب کرده و یکی از گزینه‌های معرفی شده را خریداری کرده و با نهایت رضایت برای فرزند خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
تبدیل توالت فرنگی و صندلی حمام قیمت انواع تبدیل توالت فرنگی و صندلی حمام