کمربند چرم مردانه: خرید (جدیدترین) مدل کمربند چرم مردانه

معرفی جدیدترین مدل های کمربند چرم مردانه

خرید جدیدترین و شیک ترین کمربندهای چرم مردانه

استفاده از اکسسوری به نام کمربند، جزو ملزومات استایل مردانه است. کمربند مردانه کامل کننده استایل آقایان است و استفاده از آن در افزایش زیبایی ظاهر مردان تاثیر زیادی دارد. 

چرم از دیرباز تا کنون پیوندی جدانشدنی با انسان دارد. چرم‌هایی که در کشورما برای مصارفی همانند کمربند، کیف و کفش و سایر مشتقات مورد استفاده می‌گیرد یا چرم سبک هستند یا سنگین. چرم سبک مانند چرم گوسفند و بز و چرم سنگین همانند چرم گاو، گاومیش، شتر و... . کمربندهای چرمی نیز بیشتر از چرم‌های سنگین تهیه می‌شوند. زیرا هم کش‌سانی کمتری دارند و هم مقاومت بیشتر به فرسایش و عوامل بیرونی.

به طور کلی کمربندها به دو دسته رسمی و غیررسمی تقسیم‌بندی می‌شوند. کمربندهایی با عرض سه و نیم سانتی‌متر معمولاً مناسب لباس‌های رسمی و اداری هستند و آنهایی که پهنایشان از این بیشتر است با بقیه استایل‌ها جور می‌شوند.

در ادامه این مقاله وب سایت چی بگیر بهترین‌های این اکسسوری پر کاربرد را برایتان گردآورده است. تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

کمربند مردانه چرم طبیعی گامارو مدل G1018

کمربند مردانه چرم طبیعی گامارو مدل  G1018با جنس از چرم را ملاحظه می‌نمایید. طرح این کمربند مردانه چرم ساده بوده و پهنایی معمولی دارد. اتصال این کمربند از طریق قفل فلزی امکان صورت می‌گیرد. شما از این کمربند چرم گاوی می‌توانید در روزمره و مراسم رسمی و اداری به راحتی استفاده نمایید.

سگک این کمربند چرم گاوی درجه یک و زبانه‌دار است. این کمربند در ایران ساخته و تولید شده است.

کمربند چرم طبیعی مردانه پارینه مدل 1-Bp40

کمربند چرم طبیعی مردانه پارینه مدل 1-Bp40 از جنس چرم طبیعی است. اتصال این کمربند چرم گاوی از طریق کلیپس میخی صورت می‌گیرد. این کمربند مردانه جنس مقاومی دارد. طراحی زیبایی داشته و برای موارد روزمره به راحتی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

کمربند مردانه کهن چرم مدل B13-1

کمربند مردانه کهن چرم مدل B13-1از جنس چرم است. این کمربند مردانه زیبا و مقاوم است و در هرگونه مراسمی قابل استفاده بوده و قابلیت ست شدن با لباس را نیز دارد. این کمربند چرم از طریق کلیپس میخی به همدیگر وصل می‌شود.

کمربند مردانه چرم آرتان مدل ALM2030

کمربند مردانه چرم آرتان مدل  ALM2030از چرم طبیعی است. طرح و مدل این کمربند مردانه ساده و پهنایی معمولی حدود 3 و نیم سانتیمتر است. این کمربند ریلی است و سگک مستطیلی شکلی دارد. کمربند ریلی مردانه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته و در بین انواع محصولات موجود در بازار محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

از این کمربند چرمی مردانه به صورت روزمره و در موارد رسمی، اداری و مهمانی‌ها می‌توان استفاده نمود.

در مورد نگهداری از این کمربند بسیار شیک باید گفت که بهتر است از برخورد با اشیاء تیز و خشن با آن خودداری شود و در معرض نور شدید آفتاب به مدت طولانی قرار نگیرد. اگر قصد تمیز کردن آن را دارید بهتر است با با دستمال نیمه مرطوب و واکس مخصوص چرم تمیز شود، هرگز برای تمیز کردن این کمربند آن را با آب مستقیم شستشو نکنید.

همچنین اگر قصد دارید از این کمربند به عنوان هدیه استفاده کنید گفتنی است که این محصول دارای بسته‌بندی شیکی و مناسب هدیه دادن است. 

کمربند مردانه کهن چرم کد B78

کمربند مردانه کهن چرم کد B78را در تصویر بالا ملاحظه مینمایید. جنس این کمربند مردانه از چرم است و بر روی آن طرح نیز موجود است. پهنایی معمولی حدود 3 و نیم سانت دارد و اتصال دو طرف کمربند به هم از طریق کلیپس میخی صورت می‌گیرد.

از این کمربند برای مصارف اداری و رسمی به راحتی می‌توانید استفاده نمایید. 

کمربند مردانه چرم کن ا کد d107

کمربند مردانه چرم کن ا کد d107کمربندی از جنس چرم طبیعی است. طرحی ساده دارد و حدود 3 و نیم سانتیمتر پهنای آن است. دوطرف این کمربند چرم است و جنس روی کمربند جیر نبوک طبیعی است. این امر سبب شده که از زیبایی خاصی برخوردار باشد. دوخت این کمربند کلاسیک است. 

از این کمربند چرم طبیعی مردانه برای موارد اداری و رسمی و روزمره به راحتی می‌توان استفاده نمود. گفتنی است نوع اتصال این کمربند از نوع کلیپس میخی است. 

 کمربند مردانه رویال چرم کد M65

کمربند مردانه رویال چرم کد M65 کمربندی است از جنس چرم طبیعی، بسیار زیبا در عین سادگی. پهنای این کمربند 3 و نیم سانتیمتر است. گفتنی است که این کمربند پلاکی رویال چرم ساخته شده از مرغوب‌ترین چرم طبیعی گاوی است و استفاده از یراق درجه یک آن را زیباتر نوده است. 

شما با خرید و استفاده از این کمربند زیبا و ساده می‌توانید در موارد اداری، رسمی و روزمره از آن استفاده نمایید. نوع اتصال قفل فلزی این کمربند مردانه طرح ظاهری مدل  Hاست و همانطور که گفته شد جنس آن از چرم طبیعی گاوی و تک لا چرم ضخیم است. 

همچنین اگر قصد دارید از این کمربند به عنوان هدیه استفاده کنید گفتنی است که این محصول دارای بسته‌بندی شیکی و مناسب هدیه دادن است. این کمربند ساخت و تولید ایران است.

کمربند مردانه چرم ما مدل21

کمربند مردانه چرم ما مدل21 را که درتصویر می‌بینید از جنس چرم مصنوعی است. زیبا و با دوام است. گفتنی است نوع اتصال این کمربند کلیپسی میخی است. 

کمربند مردانه چرم رایا مدل 129

کمربند مردانه چرم رایا مدل 129 تهیه و تولید شده از چرم صددرصد گاوی است. گفتنی است نوع اتصال این کمربند کلیپسی میخی است. این کمربند ارزش خرید نسبت به قیمت را داراست. 

کمربند مردانه چرم کن ا مدل D-346

کمربند مردانه چرم کن ا مدل  D-346که می‌بینید دارای پهنای 3 و نیم سانتی‌متری است. در واقع پهنای آن معمولی است. جنس چرم آن طبیعی است و طرحی ساده دارد. گفتنی است نوع اتصال این کمربند کلیپسی میخی است.

از این کمربند در موارد اداری، رسمی و روزمره میتوان استفاده نمود. لازم به یادآوری است که این کمربند چرم مردانه دورو چرم گاوی اعلاء است، و به همراه این کمربند یک جعبه چوبی هدیه زیبا تقدیم خواهد شد. 

سایز کمربند خود را چگونه انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید کمربندی را جهت استفاده با لباسهای رسمی خریداری کنید، لازم است بدانید که کمربند لباسهای رسمی فقط باید به اندازه چند سانت از حلقه نگهداری کمربند بیرون آمده باشد و نباید طول آن زیاد باشد. این در مورد لباسهای رسمی مرسوم است.

اما برای لباسهای اسپرت و روزمره شما دستتان باز است و می‌توانید کمربندی را با یک سایز بزرگتر برای خود انتخاب نمایید. حتی اگر بیرون زدگی بیشتری داشت غیرمعمول نخواهد بود.

 نحوه نگهداری از کمربند چرمی مردانه؟

چطور از کمربند چرم نگهداری کنیم؟

اگر از محصولات چرمی و چرم طبیعی زیاد استفاده می‌کنید نیاز است که نکاتی را برای بهتر و سالم‌تر ماندن این محصول رعایت نمایید. بالاخص اگر در کمربند چرمی نیز جزو علاقه‌مندی‌های شماست ما به شما نکاتی را گوشزد می‌‌کنیم. 

  • بهتر است پس از هربار استفاده کمربند را از شلوار خود جدا نمایید.
  • کمربند را به صورت عمودی آویزان نمایید.
  • سعی کنید کمربند را دور از نور آفتاب آویزان کنید. نور آفتاب شدید چرم را خراب می‌کند.
  • می‌توانید به جای آویزان کردن کمربندها آنها را در جعبه‌های مخصوص قرار دهید. جعبه‌های هدیه کوچک، برای این کار بسیار مناسبند.
  • چرم در رطوبت زیاد کپک می‌زند. بهتر از محل نگهداری این محصول در جایی خشک باشد.
  • بهتر است محلی ثابت و خشک و مناسب دور از نور برای کمربند چرمتان اختصاص دهید و کمربند را در آن محل نگهداری نمایید.
  • اگر به طور اتفاقی کمربند یا هر وسیله چرمی دیگرتان گِلی و یا دچار گردوخاک زیادی شد، قبل از استفاده و یا بعد از استفاده حتما آن را خوب گردگیری کنید. بهتر است این کار با دستمال نخی خشک و یا نیمه مرطوب و صورت بگیرد.
  • هرگز محصولات چرمی خود را مستقیم با آب شستشو نکنید.
  • بهتر است از قراردادن کمربند و یا هرگونه محصول چرمی دیگر در مقابل حرارت مستقیم همانند اتو ، رادیاتور، بخاری، و یا سشوار خودداری کنید.
  • برای براق کردن کمربندتان می‌توانید از براق کننده و یا واکس‌های مخصوص استفاده نمایید.
  • این ماده را با دستمال کتانی و یا نخی بر روی چرم بمالید.
  • بهتر است برای استفاده از این محصول حدود یک ساعت از مالیدن براق کننده چرم گذشته باشد. تا این ماده خوب به خورد کمربند رفته باشد. و بروی آن چیزی نمانده باشد.

سخن پایانی: اگر دارای کمربندهای چرمی متعدد و زیادی هستید برای نگهداری از آنها توصیه‌هایی که در بالا گفته شد را جدی بگیرید. خواهید دید که عمرمفید این اکسسوری بالاتر خواهد رفت و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد.

همچنین یادآوری می‌شود اگر سگک و یا مشتقات دیگر کمربند شما به رنگ طلایی و یا نقره‌ای بود بهتر است با دیگر وسایلی که برای استایلتان استفاده می‌کنید همخوانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.