معرفی جدیدترین مدل ست کیف و روسری (ارزان ترین)

ست کیف و روسری ارزان

انسان در ذات خود عاشق زیبایی است و آن را دوست دارد. خوب لباس پوشیدن و هماهنگی در این پوشش هم جزو زیبایی‌هاست. ست کردن لباس و ست پوشیدن کار خیلی آسانی نیست. چون هماهنگ کردن لباس‌ها برای مراسم مختلف متفاوت است. البته هماهنگی بین روسری و کیف سبب چشم‌گیر شدن استایل فرد خواهد شد.

تولید کنندگان هم از فرصت پرطرفدار بودن این استایل استفاده کرده‌اند و برای راحت‌تر شدن کار مصرف‌کنندگان شروع به تولید ست‌هایی نظیر ست کیف و کفش، ست روسری و کیف، و ست کیف و کفش و روسری کرده‌اند. 

در ادامه شیک ترین ست‌‌ روسری و کیف را به شما معرفی می‌کنیم:

 ست کیف و روسری زنانه کد T2-990229

ست کیف و روسری زنانه کد  T2-990229در تصویر مشاهده می شود. یک ست زیباست. روسری این ست شیک دارای قواره 140 بوده و پوشش کاملی را به همراه دارد. 

کیف این ست مجموعه ای از چرم مصنوعی، نخ و مخمل است. جنس بدنه کیف از مخمل درجه یک ایرانی است. بند آن از چرم مصنوعی است و زنجیر طلایی هم دارد. از این کیف برای مجالس رسمی و غیررسمی به راحتی می توان استفاده نمود. ابعاد کیف 15 در 10 در 20 سانتی‌متر است. کیف به دو بخش تقسیم شده و قابلیت جادادن وسایل زیادی را دارد.

برای نگهداری و شستشوی کیف این ست کیف و روسری شیک از آب سرد و شامپو استفاده نمایید. این محصول تولید ایران است.

ست کیف و روسری زنانه مدل H.M.S 014

ست کیف و روسری زنانه مدل  H.M.S 014بسیار خوش رنگ و شیک است. جنس کیف این مجموعه جیر است. دارای دو بند نسبتاً بلند نیز هست. ابعاد کیف 35 در 28 سانتی‌متر است. این ست حالت اسپرت دارد و برای روزمره انتخاب مناسبی است. روسری این ست هم از نخ است.

ست کیف و روسری زنانه مدل 2078-D

ست کیف و روسری زنانه مدل 2078-D  طرحی سنتی و بسیار زیباست. جنس کیف از پارچه است و در قسمتهایی از جمله بند این کیف از چرم مصنوعی استفاده شده است. این کیف دارای بند کوتاه و بند بلند قابل تنظیم است. ابعاد آن هم 18 در 8 در 22 سانتی‌متر است.

مورد استفاده این کیف در موارد روزمره است. رنگ این کیف و روسری ست بسیار زنده و شاداب است. این ست سنتی تولید ایران است.

ست کیف و روسری زنانه کد T2-980219

ست کیف و روسری زنانه کد T2-980219 ترکیبی از چرم مصنوعی و مخمل است. مخملی که این کیف را تشکیل داده است از جنس درجه یک و با کیفیت است. کیف این ست مناسب هم برای استفاده در روزمره و هم مجلس است. بند کیف کوتاه است و با ابعاد 15 در 10 در 20 سانتی‌متری در قسمت داخلی دارای دو بخش است.

روسری این مجموعه نخی و دور دوخت است. قواره آن هم 140 و بزرگ است.

برای نگهداری و تمیز کردن کیف این مجموعه از دستمال نمدار استفاده کنید. و روسری را با آب سرد و شامپو با دست شستشو دهید. 

ست کیف و روسری زنانه مدل 359

ست کیف و روسری زنانه مدل 359 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این ست از جنس مخمل و کرپ است. کیف دوشی این مجموعه با ابعاد 34 در 26 با عمق 8 سانتی‌متر است. و برای مصارف روزانه می‌توان از آن استفاده نمود.

برای شستشوی این ست شما به راحتی می‌توانید از ماشین لباس شویی استفاده کنید. گفتنی است ابعاد روسری این مجموعه 120 در 120 سانتی‌متر است.

ست کیف و روسری زنانه کد 990130-T1

ست کیف و روسری زنانه کد  990130-T1 یک ست پر طرفدار است. این مجموعه را با رنگهای زیادی می‌توان ست نمود. شما از این کیف و روسری برای روزمره و مهمانی می توانید استفاده کنید. گفتنی است جنس کیف این ست از نخ و مخمل است و دو بند دارد. فضای داخلی کیف یکسره بوده و هر نوع چیدمان وسایل شخصی داخل آن به سهولت امکان‌پذیر است. کیف دارای زیپ است. 

ابعاد آن هم 38 در 28 در 10 سانتی‌متر است. اما جنس روسری این ست نخی و دور دوخته است. برای نگهداری بهتر از این کیف در هنگام تمیز کردن از دستمال نمدار استفاده کنید و برای شستشوی روسری از آب سرد و شامپو تا ثبات رنگ بهتر و بیشتری داشته باشد. توصیه ما به شما شستشو با دست است.

ست کیف و روسری زنانه کد 980224 -T1

ست کیف و روسری زنانه کد 980224- T1 طرح جذابی دارد. جنس کیف این ست از مخمل است. این کیف دارای دو بند بوده و جنس آن از چرم مصنوعی است. ابعاد این کیف مخمل 28 در 38 سانتی‌متر است. در موارد روزمره این ست کیف و روسری انتخاب خوبی است. 

فضای داخلی این کیف یک سره است و یک جیب در داخل دارد. کیف این ست شیک از مخمل جیر و درجه یک ایرانی است. اما روسری که ست شده با این کیف از جنس نخی است و قواره آن 140 است. 

در هنگام شستشوی روسری این ست از آب سرد و شامپو استفاده کنید و کیف را با دستمال نمدار تمیز کنید. این ست تولید ایران است.

 ست کیف و روسری زنانه کد T2-970911

ست کیف و روسری زنانه کد T2-970911 کیفی با ترکیب رنگهای بسیار زیبا است. کیف این ست از مخمل جیر درجه یک و چرم مصنوعی است.  و ابعاد آن هم 20 در 10 در 15 سانتی‌متری است.

جنس روسری نخی و دور دوخته با رنگهای بسیار زیبا است. برای نگهداری و تمیز کردن کیف این مجموعه از دستمال نمدار استفاده کنید. و برای شستشوی روسری هم از آب سرد و شامپو، استفاده کنید. بهتر است روسری را با دست بشویید.

ست کیف و روسری زنانه کد 981012-T1

ستی که در تصویر می‌بینید یک ست با تصاویر جدید و استوایی است. کیف ایون مجموعه دارای زیب است و داخل کیف هم یک جیب زیپ‌دار وجود دارد. از این کیف برای رومره و حتی مهمانی می‌توانید استفاده کنید. جنس کیف از جیر ایرانی با ثبات رنگ بالاست. 

اما جنس روسری این ست نخی و دور دوخت است. قواره روسری 140 سانتی‌متری و بلند است. برای تمیز کردن کیف این ست جدید بهتر است از دستمال نمدار استفاده کنید و برای شستشوی روسری از مایع لباسشویی با آب ملایم استفاده کنید. این ست جدید در ایران تولید شده است.

ست کیف و روسری زنانه مدل 765

ست کیف و روسری زنانه مدل 765 شامل یک کیف دستی، یک کیف دوشی و یک روسری است. جنس کیفهای این ست جدید و زیبا از مخمل مازراتی سرمه‌ای رنگ با ترکیبی از کرپ حریر گل‌دار سرمه‌ای درجه یک است. 

ابعاد روسری این مجموعه 120 سانتیمتری است. ابعاد کیف دستی 36 در 40 و ابعاد کیف دوشی 26 در 34 سانتی‌متراست.

گفتنی است تمام محصولات این مجموعه جدید و زیبا، قابل شست وشو با ماشین لباس‌شویی است.

ست کیف و روسری زنانه مدل T1-980205

ست کیف و روسری زنانه مدل  T1-980205 با رنگ آبی دلبری می‌کند. کیف این مجموعه دارای زیب است و داخل کیف هم یک جیب زیپ‌دار وجود دارد. بند این کیف از چرم مصنوعی است. جنس کیف از جیر ایرانی با ثبات رنگ بالاست. 

اما جنس روسری این ست نخی و دور دوخت است. قواره روسری 140 سانتی‌متری و بلند است. برای تمیز کردن کیف این ست جدید بهتر است از دستمال نمدار و برای شستشوی روسری از مایع لباسشویی با آب ملایم استفاده کنید. این ست جدید در ایران تولید شده است.

ست کیف و روسری زنانه مدل گل x23

ست کیف و روسری زنانه مدل گل را ملاحظه می‌کنید. کیف این ست شیک از جنس جیر درجه یک است. اما بند و دستگیره کیف این کیف زیبا و مدل جدید،کوتاه و ابعاد آن 25 در 15 در 30 سانتی‌متر است.

شما از این کیف برای موارد روزمره می‌توانید استفاده نمایید. 

اما جنس روسری این ست نخی و چهارفصل و دست دوز و اندازه‌های آن هم 130 در 130 سانتی‌متر است. برای تمیز کردن کیف این ست جدید بهتر است از دستمال نمدار و برای شستشوی روسری از مایع لباسشویی با آب ملایم استفاده کنید. این ست جدید در ایران تولید شده است.


در ادامه بخوانید : جدیدترین مدل عینک آفتابی زنانه و دخترانه (باکیفیت ترین)


در ادامه بخوانید : 5 نکته مهم برای انتخاب ساعت مچی زنانه+خرید ساعت مچی زنانه

چطور بهترین ست کیف و روسری را انتخاب کنیم؟

جدیدترین مدل ست کیف و روسری

اگر از اصول مد و ست کردن لباس‌ها کمی هم سررشته داشته باشیم. حتما این را می‌دانیم که ست کردن درست و هماهنگی بین اجزاء لباس، در خوش‌پوشی ما نقش اساسی را ایفا خواهد کرد. امروزه تنوع بالایی از نقش‌ها و طرح‌ها در روسری‌ها وجود دارد. شاید همین مساله سبب راحت‌تر شدن ست کردن لباس‌ها با یکدیگر شوند.

برای ست شدن و هماهنگی بین کیف و روسری موارد زیر را در نظر داشته باشید؛

  • می‌توانید از پارچه‌های یکسانی استفاده کنید. مثلا در قسمتی از کیف از پارچه‌ای که روسری از آن تولید شده است استفاده کنید. استایل جذابی خواهد شد.
  • برای هماهنگی هرچه بهتر و بیشتر بین روسری و کیف بهتر است، این دو طوری باشند که از یک سبک پیروی کنند. مثلا اگر طرح روسری اسپرت است، طراحی کیف نیز همان اسپرت باشد.
  • می‌توانید از طیف رنگی به کار رفته در روسری برای خرید و یا ست کردن کیفتان استفاده کنید. از رنگهای مکمل استفاده کنید. استایلی چشم‌نواز خواهید داشت. 
  • آسان‌ترین و راحت‌ترین راه برای ست کردن این گونه لباسها باهم، استفاده از ستهای آماده است. معمولا طراحان مد بهترین‌ها را کنار هم می‌چینند.


در ادامه بخوانید : کیف زنانه: نکات مهم برای خرید کیف دستی زنانه (چرم و مجلسی)

سخن آخر: ست کردن و هماهنگ شدن بین روسری و کیف از موارد پر اهمیت استایل، برای بانوان حساس و خوش ذوق است. و راحت‌ترین راه برای گرفتن ایده و خرید مراجعه به سایت‌هایی است که خودشان ست‌هایی را پیشنهاد داده‌اند. در این مقاله از سایت چی بگیر ما سعی کردیم جدیدترین ست کیف و روسری و همچنین ارزان ترین ست کیف و روسری را به شما معرفی کنیم. امیدواریم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.