کیف کمری دخترانه: خرید 10 مدل کیف کمری دخترانه اسپرت (لاکچری)

کیف کمری دخترانه کاربردی چی بخریم؟

استفاده از کیف‌های دوشی برای برخی از افراد خوشایند نبوده و سعی بر این دارند که از انواع کیف کمری استفاده کنند. از آنجایی که استفاده از کیف کمری فانتزی و دخترانه آسان‌تر است، بهتر است افرادی که عادت به کیف دوشی ندارند از این قبیل کیف‌ها استقبال کنند.

ما امروز در این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر برایتان درباره راهنمای خرید انواع کیف کمری اسپرت و کیف کمری دخترانه فانتزی خواهیم گفت. توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید و به نکاتی که برایتان ذکر می‌کنیم نهایت دقت را داشته باشید.

انواع کیف کمری دخترانه:

کیف‌های کمری مناسب برای دختران شامل کیف‌های کمری فانتزی، کیف‌های کمری اسپرت، کیف‌های کمری معمولی،  کیف‌های کمری سفری و کیف‌های کمری کودکانه دخترانه می‌شوند. به عنوان مثال کیف‌های کمری اسپرت جنبه ورزشی داشته و به هنگام پیاده‌روی مورد استفاده قرار می‌گیرند، همچنین کیف.های کمری سفری مخصوص مسافرت بوده و استفاده از آن‌ها آسان است. کیف‌های کمری دخترانه شیک نیز از نظر ظاهری کودکانه و دارای طرح و رنگ‌های فانتزی زیبا هستند.

کیف کمری دخترانه طرح Black Pink

کیف کمری دخترانه طرح Black Pink

اگر قصد خرید یک کیف کمری لوکس و زیبا را داشته و در انتخاب خود تردید دارید، این کیف کمری پارچه‌ای گزینه مناسبی برایتان است. وزن آن سبک و ابعاد متقارنی دارد و مجهز به دسته نیست. این کیف دارای ۴ جیب بوده و به شدت کاربردی است.

کیف کمری دخترانه مدل ساراسا مدل یونیکورن کد 05

کیف کمری دخترانه مدل ساراسا مدل یونیکورن کد ۰۵

جنس این کیف کمری دخترانه شیک از پارچه و پشم است و ابعاد آن معادل ۳۲×۱۵×۷ سانتی‌متر است. این کیف ت دسته بوده و جنس آن کیفیت مطلوبی دارد. درب جیب‌های کیف با زیپ بسته شده و قابلیت شستشو با آب سرد و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد را دارد.

کیف کمری دخترانه ساراسا طرح کهکشانی کد Galaxy 01

کیف کمری دخترانه ساراسا طرح کهکشانی کد Galaxy

این کیف کمری اسپرت دخترانه از جنس پارچه و برزنت است‌ و به واسطه زیپ باز و بسته می‌شود. ابعاد این کیف معادل 32×15×7 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۱۳۰ گرم دارد‌. بند و دستگیره این کیف به صورت بند بلند و تک بند است‌. این کیف کمری را می‌توانید با آب سرد بشویید.

کیف کمری دخترانه ساراسا مدل ژله ای کد 01

کیف کمری دخترانه ساراسا مدل ژله‌ای کد ۰۱

این کیف کمری از چرم مصنوعی درست شده و دارای ابعادی معادل ۳۲×۱۵×۷ سانتی‌متر و وزنی معادل ۱۴۰گرم است. این کیف طراحی خاص و کیفیت مرغوبی داشته و استحکام نسبتا بالایی دارد .

 کیف کمری طرح پسر گربه ای کد 4018

کیف کمری طرح پسر گربه‌ای کد ۴۰۱۸

این کیف کمری فانتزی فاقد دسته بوده و از جنس پارچه است. اگر به دنبال کیفی برای فرزندان خود هستید که دوام بالایی داشته باشد، باید بگوییم که این کیف گزینه بسیار مناسبی بوده و دوام بالایی دارد‌.

کیف کمری بچگانه سیی مدل خرس مهربون کد 1560.3

کیف کمری بچگانه سیی مدل خرس مهربون کد ۱۵۶۰.۳

کیف کمری دخترانه و بچگانه سیی به شدت شیک و فانتزی و از جنی پارچه بوده و مجهز به بند کمری قابل تنظیم است. جنس پارچه آن به گونه‌ای است کخ قابلیت شستشو داشته و جیب‌های آن با زیپ باز و بسته می‌شوند.

کیف کمری دخترانه ساراسا مدل هلوگرامی کد 01

بسیاری از دختران جوان و نوجوان عاشق وسایل هولوگرامی و براق هستند. اگر به دنبال یک کیف کمری شیک و اسپرت هستید که در سفرها و بیرون گردی های همراه شما باشد پیشنهاد ما به شما این کیف کمری ساراسا است. جنس این کیف چرم مصنوعی است و بند آن قابلیت تنظیم تا 120 سانتی متر را دارد. 

کیف کمری دخترانه طرح BTS 1 به همراه کیف پول

با یک تیر دو نشان بزنید... خرید کیف کمری به همراه کیف پول. جنس این کسف کمری از برزنت بوده و بسیار محکم و بادوام است. کیف پول همراه این مجموعه نیز از جنس پارچه می‌باشد. 


در ادامه بخوانید : کیف زنانه: نکات مهم برای خرید کیف دستی زنانه (چرم و مجلسی)

قبل از خرید کیف کمری دخترانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید و قیمت کیف کمری دخترانه اسپرت

خرید کیف کمری دخترانه فانتزی نیز مانند سایر خرید‌های دیگر نیازمند دقت و توجه است و باید به مسائل و فاکتورهای مهمی دقت کنید. این فاکتورها عبارت‌اند از:

مشخص کردن هدف از خرید کیف کمری

در وهله اول قبل از اینکه برای خرید کیف کمری دخترانه شیک اقدام کنید لازم و ضروری است که هدف خود را از این خرید مشخص نمایید.  به عنوان مثال اگر قرار است در یک مسافرت از کیف ‌کمری استفاده کنید، بهترین گزینه ممکن برای شما کیف کمری اسپرت است. و یا اگر می‌خواهید برای فرزند دختر خود یک کیف کوچک و سبک  خریداری کنید. بهترین گزینه ممکن کیف کمری دخترانه فانتزی است. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از خرید هدف خود را از انتخاب کیف کمری دخترانه مشخص کنید.

توجه به وزن و ابعاد کیف کمری

استفاده از کیف کمری در واقع به منزله سهولت بوده و باید کیف کمری که انتخاب می‌کنید ابعاد و اندازه مناسبی داشته و از طرفی وزن آن نیز سبک و متعادل باشد، تا به راحتی بتوانید به هنگام ورزش سفر و یا خریدهای روزانه از آن استفاده کنید.

توجه به نحوه باز و بسته شدن کیف کمری دخترانه

یک کیف کمری دخترانه شیک، کیف کمری است که به راحتی درب  جیب‌ها آن باز و بسته شود. باید به هنگام خرید به درب جیب‌ها نهایت دقت را داشته باشید. برخی از این کیف‌های کمری به واسطه زیپ و برخی به واسطه دکمه و یا آهنرباهای مغناطیسی باز و بسته می‌شوند و متناسب با سلیقه‌ای که دارید می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

تعداد جیب‌ ها

به نظر شما یک کیف کمری دخترانه فانتزی و استاندارد دارای چه تعداد جیب است؟ مسئله جیب یکی از نکات بسیار مهم است که به هنگام خرید باید با دقت مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای خرید از این قبیل کیف‌ها استفاده کنید بهتر است که کیف انتخاب شده دارای چندین جیب باشد تا به خوبی بتوانید وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید.

قابلیت تنظیم بند کیف کمری

همانطور که می‌دانیم کیف کمری به قسمت کمر شخص متصل می‌شود و به این منظور باید بند آن اندازه مناسبی داشته باشد. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که بند کیف کمری قابلیت تنظیم داشته باشد و با توجه به سایز افراد بتوان آن را تنظیم کرد.

جنس کیف کمری

یک کیف کمری دخترانه شیک و با کیفیت کیفی است که جنس مرغوبی داشته باشد. به هنگام  خرید باید به جنس پارچه کیف نهایت دقت را داشته باشید. برخی از این کیف‌ها از جنس چرم برخی از جنس چرم مصنوعی و یا سایر اجناس دیگر هستند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه و استایلی که دارید یکی از بهترین گزینه‌های ممکن را انتخاب کرده و آن‌ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید کیف  کمری دخترانه فانتزی که خریداری می‌کنید باید قابلیت شستشو نیز داشته باشد. معمولا این قبیل از کیف‌ها را با آب سرد شسته می‌شوند.

کیف کمری را چطور بشوریم؟  

 حتماً به هنگام شستشوی انواع کیف کمری دخترانه به برچسب روی آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال برخی از این کیف‌ها را به هیچ عنوان نباید داخل ماشین لباسشویی قرار داد و حتماً باید آن‌ها را با آب سرد و به صورت دستی شستشو داد.

 سخن پایانی: در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید کیف کمری دخترانه شیک و فانتزی را داشتند از انواع کیف‌های کمری گفته و برخی از بهترین مدل های آن‌ها را برایتان معرفی کردیم و همچنین برایتان گفتیم که به هنگام خرید این قبیل از کیف‌ها باید به چه فاکتورها و نکات مهمی توجه داشته باشید. حال می‌توانید با خیال آسوده یکی از بهترین کیف‌های کمری را انتخاب کرده و همواره از استفاده آن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.