رانر چیست؟ شیک ترین مدل رانر و رومیزی (ارزان ترین)

رانر چیست؟

رانر تکه پارچه‌ای با عرض و طولی استاندارد برای تزیین میز است. در واقع رانرها همانند یک نوار بلندی هستند که در وسط میزهای ناهارخوری قرار می‌گیرند. رانرها با جنس و اشکال متفاوت در بازار موجود است. در این مقاله از سایت چی بگیر به معرفی بهترین و زیباترین مدل‌های رانر پرداخته ایم با ما همراه باشید.

 البته همچنان در خیلی از منازل هنوز هم از رومیزی‌هایی استفاده می‌شود که کل میز را می‌پوشانند. این روش سبب پوشاندن میز می‌شود و زیبایی میز به نمایش در نخواهد آمد. به همین دلیل اگر میز زیبایی دارید بهتر است از رانر برای تزیین آن استفاده نمایید.

البته از رانرها برای کانتر آشپزخانه‌ها، اپن و میزهای عسلی نیز استفاده می‌شود.

چطور بهترین و زیباترین مدل رانر را بخریم؟

دکوراسیون منزل‌های امروزی به کلی دگرگون شده‌اند. المان‌های زیادی برای دکوراسیون به وجود آمده‌اند. شاید رانر جزو همین المان‌های جدید باشد.

برای خرید و انتخاب یک رانر مناسب با دکوراسیون منزلتان حتما عناصر دیگر موجود در اتاق را در نظر بگیرید. چون به اندازه کافی طرح و نقش و جنس‌های متفاوتی از رانرها وجود دارد که سبب می‌شود انتخابتان بی‌نهایت باشد. به دلیل همین بی‌نهایت بودن رانرها گزینه جذابی برای تزیین میزهای شما هستند. رانرها این امکان را به استفاده کننده ها می دهند که برای هر مراسم و مناسبتی رانر مناسب با آن حال و هوا را انتخاب کرده، استفاده نمایید. مثلا رانرهای مناسب با شب یلدا، رانرهای مناسب با صبحانه و ناهار و .....

در ادامه کلکسیونی از شیک ترین رانر را با هم مرور می‌کنیم.

رانر مدل Tu R 823

رانر مدل Tu R 823 با ابعاد 120 در 40 یک رانر مستطیلی شکل و بسیار شیک و زیباست. جنس این رانر زیبا و کارآمد با طرح‌های بسیار شیک از مخمل است. این رانر زیبا در یک بسته‌بندی بسیار شیک و زیبا تحویل خریدار خواهد شد.

رانر مدل Tr R535

رانر مدل Tr R535  مستطیلی شکل است. جنس آن مخمل است و طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. طرحی از درخت با گلهای زیبا و خوشرنگ در این رانر دیده می‌شود.

رانر کد KN-RKhP33100

رانر کد KN-RKhP33100 یک رانر بسیار زیبا و جالب است. این رانر برگرفته از یک نقاشی است. این نقاشی مینیاتور است و منسوب به خسرو پرویز شده است. 

جنس این رانر شیک از مخمل است، مخملی بسیار با کیفیت. برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر این رانر شیک مخمل بهتر است آن را با آب ولرم شستشو کنید. این رانر مستطیلی شکل مخمل دارای رنگهای بسیار زنده و جذاب است و در قسمت پشت آن هم از آستری مخمل استفاده شده است. این رانر 32 در100 سانتی‌متر است.

 رانر طرح ترکیش کد KN-RT47135

رانر طرح ترکیش کد KN-RT47135 رانری زیبا از جنس مخمل است که طرح آن از یک فرشی است که مربوط به دوران گذشته آذربایجانی است. برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر این رانر مخمل بهتر است آن را با آب ولرم شستشو کنید.

این رانر زیبا دارای طرح و نقشی بسیار خاص و زیبا با رنگهای زنده و چشم نواز است. هم چنین دارای آستر مخملی است. ابعاد این رانر شیک و فوق‌العاده زیبای مستطیلی 47 در 135 سانتی‌متر است

رانر طرح هریس کد KN-RHB30133

رانر شیک طرح هریس کد KN-RHB30133 دارای طرحی از فرش است. این طرح‌ها برگرفته از فرشهای قدیمی آذربایجانی است. این رانر زیبا جنسی از مخمل دارد و آستر آن هم مخملی است. 

این رانر بسیار خوش رنگ و لعاب است و دارای رنگهای زنده و خاص است. ابعاد این رانر زیبا و خوش نقش 30 در 135 سانتی‌متر است. مستطیلی شکل است و وزن آن هم 200 گرم است. 

برای نگهداری این رانر زیبا در هنگام شستشو از آب ولرم و مایع شستشوی لطیف استفاده کنید

رانر کد 501

رومیزی رانر (رومیزی ناهارخوری) به ابعاد 40در 145 را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید. این رانر خوش نقشه استاندار برای تزئیین میز نارهارخوری است. این محصول از جنس مخمل است و بر روی آن آپلیکه دوخته شده است. دور رومیزی مغزی دوزی دارای منگوله و پشت آن هم دارای آستر ساتنی است. 

این رانر شیک مغزی دوزی شده مناسب برای میز هشت نفره است. رانر مورد نظر همانطور که گفته شد از جنس مخمل با تراکم بالا و رنگ ثابت است.

رانر ترمه مدل افشار کد Afrsu-1007

رانر ترمه مدل افشار کد Afrsu-1007 داری آسترکشی است در قسمت پشت آن هم لایه چسب خورده است. این رانر زیبا و خوش رنگ قابل شستشو با دست و اتوکشی با درجه ملایم و از پشت است. دوخت این رانر شیک در کناره‌ها به صورت مغزی دوزی است.

محل تولید این رانر شیک در یزد است. اندازه این رانر خوش رنگ و زیبا هم 145 در 45 سانتی‌متر بوده و برای وسط میز ناهار خوری و همچنین اوپن آشپزخانه مناسب است.

رانر مدل ELW_1

رانرها و رومیزی‌های کشمایر با توجه به مواد به کار رفته و دست دوز بودن از آن دسته محصولاتی است که خانه شما را به مکانی گرم و دلپذیز بدل می‌سازد. ابعاد این رانر زیبا 140 در 40 سانتی‌متر و از جنس پنبه است. این رانر شیک مستطیلی شکل است. 

گفتنی است که این رانر زیبا مناسب برای میزهای هشت نفره است و وسط در وسط میز قرار می‌گیرد.

رانر بزرگ ترمه حسینی طرح سالار

رانر بزرگ ترمه حسینی طرح سالار با دوخت مغزی دوزی در یزد تولید شده است. طیف رنگی این رانر فیروزه‌ای، نقرابی، نسکافه‌ای است و با دکوراسیون منزلی با این طیف رنگی به راحتی ست می‌شود. 

این رانر شیک و خوش رنگ دارای آستری به رنگ زمینه رانر است. برای شستشوی این رانر بهتر است از مایعی لطیف استفاده کرده و آن را با دست بشویید.

رانر طرح کاشی کد RU4090 به همراه کاور کوسن

رانر طرح کاشی کد RU4090 به همراه کاور کوسن به شکل مستطیل و در ابعاد 34 در 88 سانتی‌متر است. 

جنس این رانر شیک و خوش رنگ از پنبه و مناسب برای میزهای چهار نفره است. اندازه این رانر استاندارد است. این رانر زیبا به همراه دو عدد کاور کوسن زیپ دار 40در 40 سانتی‌متری عرضه خواهد شد. از مهمترین ویژگیهای این ست استفاده از پارچه تمام پنبه است که تزیین شده به روش چاپ دستی است. 

برای شستشوی این ست شما الزام دارید که فقط با مایع لباسشویی آن را شستشو کنید. اگر قصد دارید از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید بهتر است دمای آب 30 درجه سانتی‌گراد باشد. هرگز از پودردستی و ماشینی برای تمیز کردن این ست استفاده نکنید. بعد از شستشو بهتر است این رانر را اتو کنید.

رانر طرح باغ انار کد KN-RGPom33100

رانر طرح باغ انار کد KN-RGPom33100 طرحی بی‌نظیر و فوق‌العاده دارد. این طرح برگرفته از یک نقاشی آبرنگی است. جنس این رانر از مخمل اعلا بوده به همراه آستری از جنس مخمل است.

این رانر شیک به راحتی با آب ولرم و شوینده لطیف شستشو می‌شود. ابعاد آن هم 31 در 100 سانتی‌متر با وزنی معادل 180  گرم است.

رانر و رومیزی کد 00106016 مجموعه 5 عددی به همراه کاور کوسن

رانر و رومیزی کد 00106016 مجموعه 5 عددی به همراه کاور کوسن مجموعه‌ای شامل یک عدد رانر و دو عدد رومیزی است. این ست با طرح بهاران طراحی شده است. این طرح از طرح‌های اصیل ایرانی و توسط یک هنرمند برجسته طراحی شده است. این مجموعه با پارچه‌ای از جنس مخمل تولید شده است. ابعاد این رانر زیبا 35 در 100 سانتی‌متر است.

این مجموعه دارای دو عدد رومیزی مربع نیز هست

 رانر طرح شکارگاه کد KN-RShek40135

رانر طرح شکارگاه برگرفته شده از طرح فرش است. طرح این رانر شکارگاه است که طرح آن هم مربوط به دوران صفوی است. این رانر که 47 در 135 سانتی‌متر است. جنس این رانر با طرح شکارگاه از مخمل اعلاء است و آستری نیز دارد. 

برای نگهداری هرچه بهتر و بیشتر این رانر زیبا که از جنس مخمل است در هنگام شستشو از آب ولرم و مواد شوینده لطیف استفاده کنید. رنگهای این رانر بسیارشیک و زیبا است و برای استحکام و با کیفیت‌تر شدن این رانر در قسمت پشت، دارای آستری نیز هست. جنس آستری آن هم از جنس مخمل است.


در ادامه بخوانید : شال مبل چیست؟ خرید جدیدترین مدل شال مبل

چه رانری برای میز ناهار خوری مناسب است؟

رانر چیست؟ قیمن جدیدترین مدل رانر

معمولا رانرهایی با جنس کتان هم از کیفیت بالایی برخوردارند و هم مقاومت خوبی دارند. اما از آنجایی که استفاده از این اکسسوری بر روی میزناهار خوری و یا در آشپزخانه معمول است، در معرض لک شدگی بسیار است. به همین خاطر بهتر است رانری را خریداری نمایید که با شستشوی زیاد سریع از بین نرود.

اگر قصد دارید هم از رومیزی استفاده کنید و هم از رانر همزمان، به هماهنگی و تضاد بین رانر و رومیزی توجه نمایید. 

میزها ممکن است در جنسهای مختلفی از جمله، شیشه‌ای و یا چوبی باشند. با توجه به جنس میزها هم، متخصصین معتقدند بهتر است، مناسب با جنس میز، رانر را انتخاب کنید. مثلا رانرهای پولکی برای هر نوع میزی مناسبند، و رانرهای ساتن برای میزهای شیشه‌ای.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.