دستگاه لاک خشک کن: خرید و قیمت بهترین لاک خشک کن (ارزان ترین)

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

لاک، این ماده شیمیایی زیبا به سرعت توانست جای خود را در بین محصولات آرایشی باز کند و با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف نظر خانم‌ها را به خود جلب کند. اما مشکلی که لاک‌ ها دارند این است که بعد از چند روز معمولا لب پر می‌شوند و زیبایی اول را ندارند از این رو نسل جدیدی از لاک‌ها به نام لاک ژل یا ژلیش تولید شد که مزیت آن ماندگاری طولانی است، به طوری که تا چند هفته کاملا درخشندگی و زیبایی خود را حفظ می‌کنند و تا زمانی که ناخن رشد می‌کند روی ناخن باقی می‌مانند.

البته در مورد لاک ژلیش بدانید که برای پاک کردن آن به سوهان مخصوص نیاز دارید و باید به آرایشگر خود مراجعه کنید. با چی بگیر همراه باشید تا شما را با انواع دستگاه لاک خشک کن و بهترین مدل لاک خشک کن بازار آشنا کند.

دستگاه لاک خشک کن چیست؟

دستگاه لاک خشک کن وسیله‌ای است که به علاقمندان به لاک و صاحبان این حرفه کمک شایانی در سرعت بخشیدن به خشک کردن لاک و راه انداختن سریعتر مشتریان کرده است. همانطور که اشاره شد لاک ژل برای خشک شدن به دستگاه لاک خشک کن نیاز دارد تا به سرعت خشک شود و تا چند هفته کاملا بدون تغییر باقی بماند. دستگاه لاک خشک کن دارای لامپ‌های مخصوصی است و انواع مختلفی دارد، که در ادامه بررسی بررسی می‌کنیم.

انواع دستگاه لاک خشک کن بازار: 

  • دستگاه لاک خشک کن مدلUV: این مدل لاک خشک کن ابتدایی‌ترین مدل این دستگاه است که انتشار دهنده نور فرابنفش برای خشک کردن لاک می‌باشد. دستگاه لاک خشک کن UV نسبت به دو مدل دیگر که معرفی می‌کنیم مصرف انرژی بیشتری دارد  و سرعت خشک کردن لاک در آن کمی بیشتر است ولی قیمت آن پایینتر می‌باشد.
  • دستگاه لاک خشک کن مدل LED: مدل لاک خشک کن LED نسبت به مدل لاک خشک کن UV جدیدتر هستند و داخل محفظه دستگاه از لامپ LED استفاده شده که بسیار سریع لاک ژل را خشک می‌کند. مصرف انرژی این مدل کمتر ولی قیمت آن کمی بالاتر است.
  • دستگاه لاک خشک کن مدل UV-LED: این مدل لاک خشک کن از دو نوع قبلی جدیدتر است. کیفیت، کارایی و تنوع بالایی دارد. اگر به دنبال خرید بهترین دستگاه لاک خشک کن برای سالن زیبایی خود هستید، این مدل برای شما مناسب است.

لاک خشک کن سان مدل ONE-48

ویژگی‌ها 
دارای لامپ LED با قدرت 48 وات و 24 وات 
دارای قابلیت تنظیم زمان در سه حالت 
دارای سنسور چشمی اتوماتیک 
مناسب جهت مانیکور و پدیکور
دارنده گواهینامه CE  اروپا

لاک خشک کن سان مدل X5 Plus

ویژگی‌ها
دارای 36 لامپ LED یو وی با قدرت 80 وات 
مصرف پایین انرژِی
تولید کننده اشعه با طول موج پایین برای کاهش آسیب به دست 
دارای قابلیت تنظیم زمان در چهار حالت
دارای سنسور جهت روشن شدن خودکار 
مناسب جهت پدیکور و مانیکور 

لاک خشک کن سان مدل one-48w

ویژگی‌ها
دارای LEDهایی از نوع UV با عمر بالای 50000 سال 
سرعت بالا در خشک کردن لاک 
کیفیت ساخت بالا 
دارای تکنولوژی چشمی برای روشن شدن خودکار 
دارای صفحه نمایش زمان و تایمر
مصرف پایین انرژی

لاک خشک کن موکو مدل U1

ویژگی‌ها 
شامل 42 عدد لامپ ترکیبی LED و UV با قدرت 84 وات 
ظرفیت قرار دادن پنج انگشت در آن 
دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالا 
دارای دو لامپ فیزیوتراپی برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست 
سرعت بالا در انجام کار 

لاک خشک کن مدل Modern 4

ویژگی‌ها
دستگاه متشکل از 36 عدد لامپ ترکیبی از LED و UV
قدرت بالا معادل 120 وات 
سرعت بالا جهت خشک کردن انواع ژل حدود 10 تا 60 ثانیه 
دارای تایمر و صفحه نمایش دیجیتال
طول عمر بالا لامپ‌ها معادل 50000 ساعت

لاک خشک کن بلوکیو مدل BQV3

ویژگی‌ها
شامل 42 عدد لامپ ترکیبی LED و UV 
دارای قدرت بالا معادل 168 وات
دارای 4 دکمه تایمر جهت تنظیم زمان
دارای صفحه نمایش دیجیتال و سنسور حرکتی 
دستگاه لاک خشک کن داری سینه جداشونده مگنتی می‌باشد.

لاک خشک کن مدل T10

ویژگی‌ها
دستگاه متشکل از 54 عدد لامپ ترکیبی LED و UV
قدرت بالا معادل 160 وات
قابل استفاده برای دو دست همزمان
دارای سنسور حرکتی و تایمر 
دارای سینی جدا شونده مگنتی


در ادامه بخوانید : تقویت ناخن: بهترین محلول و سرم تقویت ناخن (پرفروش ترین)


در ادامه بخوانید : سوهان برقی: راهنمای خرید و قیمت بهترین سوهان ناخن برقی

معرفی بهترین دستگاه لاک خشک کن ارزان

ماندگاری و کیفیت بالا دستگاه:

قطعا از مهم‌ترین فاکتورهای یک خرید خوب کیفیت و کارایی دستگاه می‌باشد که باید بدان توجه کرد. در خرید دستگاه لاک خشک کن مدل LED لازم است بدانید این مدل طول عمر و ماندگاری بالایی دارد به طوری که به میزان متوسط حدود 50 هزار ساعت لامپ آن قابل استفاده است و این بدان معناست که ناخن کارهای عزیز چندین سال متوالی بدون نگرانی می‌توانند از دستگاه استفاده کنند. در مورد مدل UV ممکن است لامپ نیاز به تعویض پیدا کند و هزینه اضافی برای شما داشته باشد.

قیمت دستگاه لاک خشک کن خانگی و حرفه ایی:

قیمت گزینه‌ای است که توسط فاکتورهای دیگر مانند نوع لامپ دستگاه، ابعاد، میزان برق مصرفی و برند تولید کننده بسیار متغیر است. اما همانطور که ذکر شد قیمت دستگاه لاک خشک حرفه ایی مدل ترکیبی و LED کمی بالاتر است ولی به همان میزان مصرف نوع LED پایینتر می‌باشد.

ابعاد مناسب لاک خشک کن:

در خصوص ابعاد دستگاه لاک خشک کن باید به نیاز خود توجه کنید، چون این دستگاه‌ها را در ابعاد مختلف می‌سازند، به طور مثال برخی از دستگاه‌های لاک خشک کن قابلیت قرار دادن همزمان دو دست یا دو پا را دارند و در برخی دیگر فقط می‌توانید چهار انگشت یا پنج انگشت یک دست را قرار دهید. بدیهی است که اگر قصد دارید کار مشتری‌های خود را با سرعت بیشتری انجام دهید مدلی که ابعاد آن بزرگتر است برای شما مناسبتر می‌باشد.

انرژی مصرفی دستگاه uv:

یکی دیگر از عوامل مهم قابل ذکر توجه به میزان مصرف انرژِی دستگاه لاک خشک کن می‌باشد که در دراز مدت هزینه برق شما بالا نرود و در مصرف برق نیز صرفه جویی کرده باشید. در این خصوص نیز همانطور که ذکر شد مدل LED مصرف کمتری دارد و بهینه‌تر می‌باشد. دستگاه لاک خشک کن برای لاک معمولی قابل استفاده است یا نه؟ همانطور که اشاره شد از دستگاه لاک خشک کن برای لاک ژل الستفاده می‌شود. چون این لاک کیفیت بالایی نیز دارد و تا مدت‌ها روی ناخن می‌ماند. در حقیقت لاک معمولی در هوای آزاد نیز خشک می‌شود و اصلا به دستگاه خاصی نیاز ندارد.

بهترین سایز یک دستگاه لاک خشک کن چقدر است؟

وقتی به اندازه دستگاه نگاه می کنید باید عاقلانه انتخاب کنید. برخی از لاک خشک کن ها فقط برای چهار انگشت جا دارند، بنابراین باید انگشت شست را جداگانه قرار دهید. بنابراین سعی کنید یک دستگاه بزرگ‌تر تهیه کنید. اگر می‌خواهید پدیکور انجام دهید، باید این موضوع را در نظر بگیرید، می‌توانید لامپ‌هایی با کفی قابل جابجایی تهیه کنید تا به شما امکان پدیکور را بدهد. خشک کن های ناخن قابل حمل معمولا کوچکتر از خشک کن های رومیزی هستند.

مزایای استفاده از دستگاه لاک خشک کن چیست؟

خشک کردن ناخن ها به صورت طبیعی بسیار  وقت گیر است. بنابراین پیشنهاد می شود از دستگاه یو وی برای خشک کردن ناخن های خود استفاده کنید تا بتوانید از مزایای مختلف آن بهره مند شوید. خشک کردن ناخن ها بوسیله این دستگاه فقط 5 دقیقه زمان می‌برد بنابراین، این امکان را به شما می دهد تا در این بین کارهای مهم دیگری را نیز انجام دهید. 

شما می توانید در وقت مشتریان خود نیز صرفه جویی کنید و همچنین اگر در سالن کار می کنید می توانید روی مشتریان دیگر تمرکز کنید. این امر می تواند به طور غیرمستقیم به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک کند زیرا آنها از خدمات سریع و رضایت بخش شما راضی خواهند بود. اگر از لاک خشک کن UV استفاده می‌کنید، می‌توانید حتی سخت‌ترین لایه روی ناخن‌ها را خشک کنید.

تفاوت لاک ژل با لاک معمولی چیست؟ لاک خشک کن برای لاک معمولی؟

تفاوتی که لاک ژل یا همان لاک ژلیش با لاک معمولی دارد این است لاک معمولی بعد از چند دقیقه کاملا خشک می‌شود ولی لاک ژل برای خشک شدن نیاز به اشعه فرابنفش دارد و به صورت عادی خشک نمی‌شود. به همین دلیل اگر قصد دارید ناخن‌های خود را ژلیش کنید به دستگاه لاک خشک کن نیاز دارید.

سخن آخر:

لاک خشک کن با خشک کردن سریع ناخن ها در چند ثانیه‌ی قابل شمارش که روی آن لاک زده اید، در وقت گرانبهای شما صرفه جویی می کند. همچنین به حفظ رنگ ناخن شما کمک می کند و ناخن های شما به طور طبیعی زیبا به نظر می‌رسد. امیدواریم که این نوشته به شما اطلاعات درستی برای انتخاب بهترین دستگاه لاک خشک کن داده باشد. 

دنیای زیبایی و مد هر روز در حال پیشرفت و ارائه محصولات و دستگاه‌های باکیفیت‌تر برای مشتریان می‌باشد. ما در چی بگیر به شما کمک می‌کنیم در این بازار متنوع همواره بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - سیما

قیمت دستگاه لاک خشک کن کوچک برای لاک معمولی چقدره؟ کدوم مدل لاک خشک کن برای لاک معمولی بهتره؟

1 آبان 1402 - 14:17

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

ببخشسدببخشید شاما چراپست هاتو رو قیمت نمی زارید

30 اردیبهشت 1401 - 21:25

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

سلام دوست عزیز شما با کلیک بر روی لینک زیر هر محصول می توانید قیمت روز کالای مورد نظر را ببینید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

1 آبان 1402 - 14:18