راهنمای خرید بهترین خردکن برقی (قیمت خردکن برقی)

معرفی بهترین خردکن برقی 

در گذشته آشپزی به مانند امروز راحت و آسان نبود و افراد برای خرد کردن انواع سبزیجات و انواع گوشت از چاقو، تخته‌، ساطور و سایر ابزارها استفاده می‌کرند و زمان زیادی را بابت خرد کردن مواد غذایی صرف می‌کردند. امروزه انواع دستگاه‌های خردکن برقی و خردکن دستی مراحل آشپزی را راحت‌تر کرده و سرعت بخشیده است.

اگر قصد خرید دستگاه خرد کن برقی باکیفیت را دارید، توصیه می‌کنیم که همراه وب سایت چی بگیر باشید. در این مقاله برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید بهترین مارک خردکن برقی و انتخاب خردکن برقی با بهترین قیمت به چه مواردی دقت داشته باشید.

خردکن برقی چیست؟

بهترین خردکن برقی، قیمت خردکن برقی

خردکن برقی یکی از ابزارهای لازم برای هر آشپزخانه است و می‌توانیم بگوییم که جایگزین مناسبی برای انواع رنده و خردکن‌های دستی است. خردکن برقی به کمک نیروی برق کار کرده و دارای مخزن و ظرفی است که سبزیجات درون آن قرار گرفته و سپس به کمک تیغه‌های خرد کن، کاملا یکسان و یکنواخت خرد می‌شوند. در ادامه برایتان خواهیم گفت که به هنگام خرید بهترین خردکن برقی به چه مواردی دقت داشته باشید.

خرد کن پارس خزر مدل CP-802P

از ویژگی‌های مثبت این خرد کن می‌توانیم به کارآیی بالا، طراحی فوق‌العاده زیبا، کیفیت ساخت درجه یک، سهولت در استفاده و مقرون به صرفه بودن آن با توجه به کارآیی و قابلیت‌های بالا اشاره کنیم. ارتفع این خرد کن ۲۱ سانتی‌متر و پهنای آن ۱۴.۵ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۱.۲ کیلوگرم است. جنسه بدنه خرد کن از پلاستیک بوده و توان برق مصرفی آن ۴۰۰ وات بوده و قابلیت تنظیم سرعت ندارد.

جنس تیغه آن استیل ضد زنگ بوده و کلیه اجزای آن به جز بدنه اصلی را به صورت دستی و باشین ظرفشویی می‌توانید شست و شو دهید.طول سیم آن نیز یک متر بوده و ظرفیت ظرف خرد کن آن ۳۰۰ گرم است.

خرد کن مک استایلر مدل MC-888

ارتفاع این خرد کن ۲۴ سانتی‌متر و پهنای آن ۱۶ سانتی‌متر است و وزنی معادل ۱.۵ کیلوگرم دارد. جنس بدنه این خرد کن از استیل ضد زنگ است و قابلیت تنظیم سرعت ندارد و توان برق مصرفی آن معادل ۷۰۰ وات است. نحوه عملکرد این خرد کن به کمک دکمه فشاری است. جنس تیغه آن ضدزنگ است و می‌توانزد با ماشین ظرفشویی و یا به صورت دستی بشویید. استفاده از این خرد کن به شدت راحت بوده و جنس پایه آن پلاستیکی و جنس بدنه آن استیل ضد زنگ است و دارای ۲ تیغه است.

خرد کن سایا QMC-20

توان مصرفی این خرد کن برقی ۳۲۰ وات بوده و جنس تیغه خرد کن استینلس استیل است و جنس آن از پلی کربنات است. مجهز به مایونز زن و درپوش برای جلوگیری از پاشیدن مواد استفاده کرد.

این دستگاه به شدت ارگونومیک بوده و قیمت آن نیز به شدت مقرون به صرفه بوده و دارای کارآیی به شدت بالایی است.

خرد کن بوش مدل MMR 15A1

این خرد کن دارای وزن مناسبی بوده و وزن آن ۲.۱ کیلوگرم است و ابعاد آن معادل 190×285×190 میلی‌متر است و توان برق مصرفی آن معادل ۵۵۰ وات است. ظرفیت ظرف خرد کن آن ۱.۵ لیتر است و دارای کابل ۱.۲ لیتر است و دارای سیستم قفل ایمنی نیست.

خرد کن مولینکس مدل FPA144

خرد کن مولینکس جنس بدنه‌ای پلاستیکی داشته و وزن آن معادل ۱.۷ کیلوگرم است وقابلیت تنظیم سرعت ندارد‌ . توان مصرفی این خرد کن معادل ۱۰۰۰ وات بوده و مجهز به دکمه فشاری بوده و ظرفیت ظرف خرد کن آن ۰.۵ لیتر  است و طول سیم آن ۰.۹ متر است.

خرد کن فوما مدل ۱۹۹۹

وزن این خرد کن برقی معادل ۱.۳ کیلوگرم بوده و جنس بدنه آن از شیشه است. توان مصرفی این دستگاه معادل ۱۲۰۰ وات بوده و دارای دکمه خاموش روشن است. ظرفیت ظرف خرد کن این محصول ۳ لیتر بوده و دارای ۴ پره تیغه است که جنس آن‌ها از استیل بوده و جنس بدنه خرد کن نیز پیرکس است.

برای خرید بهترین خردکن برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟

اگر قصد خرید بهترین مارک خردکن برقی را داشته و در انتخاب خود مردد هستید، توصیه می‌کنیم به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

برند و مارک خردکن برقی؛

  • توجه داشته باشید که یک برند خوب و شناخته شده گواه بر کیفیت مطلوب و بالای محصولات برقی است. برای خرید بهترین خردکن برقی توجه به مارک و برند کالا به شدت مهم بوده و باید در نظر گرفته شود. توصیه ما برای شما خرید برندهای شناخته شده خارجی و ایرانی است. به عنوان مثال اگر علاقه‌مند به خرید خردکن برقی ایرانی هستید، خردکن برقی پارس خزر گزینه مناسبی است و اگر به دنبال خرید خردکن برقی خارجی هستید، خردکن برقی بوش و فلیپس از گزینه های مناسب موجود در بازار است.

ظرفیت ظرف خرد کن؛

  • مخزن و ظرف خورد کن از دیگر مواردی است که باید به آن نهایت دقت را داشته باشید. اگر قصد خرید خرد کن برقی بدای منازل شخصی خود را دارید می‌توانید خرد کن برقی با ظرفیت کمتری خریداری کنید. اما اگر از خرد کن برقی برای کسب و کارها و رستوران‌ها خریداری می‌کنید، بهتر است خرد کن برقی با ظرفیت مخزن و گنجایش ظرف بیشتری خریداری کنید.

 جنس خرد کن برقی؛

  • به جرئت می‌توانیم بگوییم که تیغه‌های خردکن برقی مهم‌ترین اعضای این دستگاه محسوب می‌شوند و اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشند، عملکرد دستگاه مختل می‌شود. تیغه‌ها معمولا از جنس استیل هستند و باید دقت داشته باشید که ضد زنگ بوده و دچار زنگ زدگی نشوند. بدنه خردکن‌های برقی نیز معمولا از جنس پلاستیک هستند.

قابلیت تنظیم ‌سرعت؛

  •  مواد غذایی بافتی متفاوت از هم دارند، مثلا گوشت‌ و سبزیجات بافتی متفاوت از هم دارند و خردکن‌های برقی با قابلیت تنظیم سرعت و چرخش این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند که با توجه به ویژگی‌های این مواد آن‌ها را میکس و خرد کنید.

موتور و توان مصرفی خردکن؛

  • موتور دستگاه خردکن باید مرغوب و باکیفیت باشد و از طرفی توان برق مصرفی خرد کن باتوجه به نوع و ظرفیت آن باید کاملا ایده‌آل باشد. توان مصرفی دستگاه‌های خردکن معمولا از ۲۵۰ وات شروع شده و در شرایط بسیار ایده‌آل تا ۱۲۰۰ وات نیز هستند.

توجه به گارانتی کالا؛

  • به هنگام خرید بهترین مارک خردکن برقی دقت داشته باشید که کالای خریداری شده دارای ضمانت نامه و گارانتی باشند، تا در صورت بروز هر گونه مشکل قابلیت پیگیری داشته باشند. گارانتی کالا در واقع دلیل بر مرغوبیت کالا است و توصیه ما برای شما این است که خردکن برقی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خریداری کنید.

توجه به قابلیت‌های ویژه؛

  • به هنگام خرید حتما به کارآیی خرد کن برقی نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال خرد کن برقی باید دارای دکمه خاموش و روشن و قابلیت تنظیم سرعت باشد. طول سیم آن به اندازه کافی بلند بوده و کلیه‌ی قسمت‌های بیرونی آن به جز بدنه موتور قابلیت شست و شو داشته باشند.

تفاوت خردکن برقی و غذا ساز چیست‌؟

خرید بهترین خردکن برقی و قیمت بهترین خردکن برقی

تفاوت خرد کن و غذا ساز در کارآیی آن‌ها است. خردکن صرفا مواد غذایی، میوه و سبزیجات را خرد می‌کند اما غذا ساز علاوه بر این که قابلیت خرد کردن مواد غذایی را دارد می‌تواند آن‌ها را له، رنده‌ خمیری، پوره، برش زده و حتی هم بزند. قیمت خردکن برقی از غذاساز پایین‌تر است. همچنین شما می‌توانید از خردکن های دستی هم استفاده کنید ولی همه‌ی غذاسازها برقی هستند. 

تفاوت ظاهری خردکن و غذا ساز چیست‌؟ 

دستگاه خرد کن برقی معمولا ابعاد کوچک‌تری نسبت به غذا ساز دارد؛ در صورتی که غذا سازها بزرگتر بوده و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و لازم به ذکر است که قیمت آن‌ها نیز نسبت به خرد کن برقی گران‌تر است.

قطعات خردکن برقی را باید به صورت دستی شست یا با ماشین ظرفشویی؟

برخی از خرد کن‌های برقی ضمن اینکه قابلیت شست و شوی دستی را دارند، برای شست و شوی آن‌ها می‌توان به کمک ماشین ظرفشویی نیز اقدام کرد. پس از شست و شو دقت داشته باشید که تمامی اجزای دستگاه را با دستمال مناسب خشک و تمیز کنید تا لکه‌ای به روی آن‌ها باقی نمانده و از زنگ زدن جلوگیری کنید.

سخن پایانی: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان از اهمیت خرید بهترین مارک خرد کن برقی گفتیم و کلیه نکاتی که برای خرید خرد کن برقی لازم بود، بدانید برایتان شرح دادیم.و به معرفی بهترین خردکن برقی و بررسی قیمت خردکن برقی پرداختیم.  حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید بهترین خرد کن برقی با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک اقدام کنید و از آشپزی کردن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - مونا

کاربردی و عالی

25 شهریور 1400 - 12:18

پاسخ
نظرات چی بگیر - مونا

کاربردی و عالی

25 شهریور 1400 - 12:18

پاسخ
خردکن قیمت انواع خردکن