معرفی و قیمت جدیدترین ست کیف و کفش (مجلسی، اسپرت و چرم)

بهترین راه برای ست کردن کیف و کفش

در دنیای رنگارنگ مد و ترندهای مختلف، برای ست شدن کیف و کفش لزومی به یک جنس بودن بین آنها نیست.

شما می‌توانید برای ست کردن کیف و کفش مدل و رنگ آنها را در نظر بگیرید. امروزه بسیاری از استایلیست‌ها هم این کار را انجام می‌دهند. مثلاً به عنوان یک استایل کلاسیک شما می‌توانید کیف و کفش را در یک طیف رنگی انتخاب کنید. این قانون می‌تواند برای استایل‌های کژوال، رسمی و اسپرت هم به کار گرفته شود.

در ادامه این مقاله از سایت چی بگیر با هم  جدیدترین ست‌ کیف و کفش نگاه مفصلی می‌اندازیم.

 

ست کیف و کفش زنانه باب مدل ثمین کد 928-3 در تصویر دیده می‌شود. کیف این ست در سایز 28 در 24 با عمق 10 سانتی‌متر است. یک کیف با سایز بسیار مناسب برای استفاده روزمره است. این کیف از چرم مصنوعی و دورنگ است. همین امر سبب زیبایی کیف این مجموعه شده است. کیف دارای آستر مناسبی است.

کفش این مجموعه نیز مناسب برای استفاده روزمره و اسپرت است. این ست ترکیب زیبایی از طیف‌های رنگی است.

ست کیف و کفش زنانه طرح پوست مار کد T02 یک ست کلاسیک و شیک، مناسب استفاده در مراسم رسمی است. جنس کیف این ست از چرم طبیعی است. همین امر سبب باکیفیت شدن این کیف شده است. کیف این مجموعه هم قابلیت استفاده بر روی دوش را دارد و برای قرار گرفتن بر روی دست مناسب بوده، آسترکشی درونی دارد و مجهز به جیب داخلی است. ابعاد کیف 28 در 25 با عمق 7 سانتی‌متر است.

کفش این ست با پاشنه‌ای مناسب می‌تواند شما را در مهمانی‌ها یاری نماید. 

ست کیف و کفش زنانه مدل 1106 را که پیش رو دارید، ستی است مناسب استفاده روزمره و حتی اداری است. زیرا راحت بوده و کیف آن رودوشی و جادار با اندازه 30 در 20 سانتی‌‌متر است. کفش اسپرت بوده و جنس  آن از پارچه و زیره کفش جنس پی وی سی است. 

ست کیف و کفش زنانه کد 210 یک ست شیک با رنگ بسیار دل‌نشین است. جنس کفش از سوییت است با با گل مخمل با پاشنه 6 سانتی‌متری. زیره و قالب آن ترک بوده و طرحی منحصر به فرد دارد. این کفش بسیار راحت است. 

اما کیف و جنس کیف از چرم مصنوعی، و مدل کیف از نوع دستی است، و این ست بسیار زیبا مناسب مجالش رسمی است. نحوه بسته شدن کیف این مجموعه توسط مگنت است. و  ابعاد آن هم 15 در 30 سانتی‌متر و بسیار سبک است.

ست کیف و کفش زنانه باب مدل ثمین کد 928-4  یک ست مناسب برای استفاده روزمره و اداری است. کفش این ست از چرم طبیعی و کیف آن از چرم مصنوعی است. دارای کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی است.

کیف این ست رودوشی و آسترکشی شده است. ابعاد آن هم 26 در 26 با عمق 14 سانتی‌متر است. کیف این مجموعه هم با کیفیت خوب و راحتی فراوان شما را در کارهای روزمره یاری می‌نماید.

ست کیف و صندل زنانه لیانا کد 7005M-  ستی مناسب مناسبت‌های رسمی است. جنس کیف ورنی و دارای یک رویه زیباست که از جنس رویه، پارچه‌ای است. این کیف دستی آسترکشی شده و دارای یک جیب داخلی است. 

کفش این ست هم با یک پاشنه مناسب با و جنسی از پارچه بسیار شیک است. از این ست برای مجالس می‌توانید استفاده نمایید.

ست کیف و کفش زنانه مدل raziel-606 در تصویر دیده می‌شود. این ست بسیار خوش رنگ و لعاب است. جنس کیف ورنی و چرم مصنوعی است. این کیف از مدلهای کیف دستی است و از طریق مگنت باز و بسته می‌شود. ابعاد آن هم 21 در24 سانتی‌متر است.

کفش این ست هم از جنس ورنی با پاشنه 3 سانتی‌متری است. این کفش بسیار راحت است است و کیفیت خوبی دارد. گفتنی است در قسمتهای گلدار هم جنس کفش ورنی است.

ست کیف و کفش زنانه کد 326 یک ستی از جنس چرم مصنوعی و ورنی است. پاشنه این ست 10 سانتی‌متر است و مناسب برای استفاده در مراسم رسمی است. قالب این کفش برای کشور ترکیه است و علی‌رغم پاشنه بلندش راحتی زیادی دارد. 

جنس کیف این مجموعه هم ورنی بوده، در قسمت داخلی دارای آستر است و از طریق مگنت باز و بسته می‌شود. ابعاد این کیف مجلسی زیبا 21 در 12 سانتی‌متر است. این کیف وزن کمی دارد و در دست باعث خستگی نمی‌شود.

ست کیف و کفش زنانه جاویا کد J1111 یک طرح جالب و همه پسند است. پاشنه کفش این مجموعه که از چرم مصنوعی درجه یک و ترکیبی از رنگ مشکی و طرح پلنگی است ارتفاع یک سانتی‌متری دارد. بسیار سبک و راحت است. 

کیف این مجموعه هم برای روی دوش مناسب است هم می‌توان به عنوان کیف دستی از آن استفاده نمود. این کیف دارای آستر است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود.

جنس رویه این کیف و کفش ترک هستند. ابعاد کیف 30 در 15 سانتی‌متر است.

ست کیف و کفش زنانه مدل کاج 138 را در تصویر می‌بینید. ستی زیبا مناسب مجالس و مراسم رسمی. کفش زیبای این مجموعه دارای پاشنه 7 سانتی‌متری است. در قسمت پنجه این کفش باریک نشده بنابراین می‌تواند بسیار راحت باشد. این کفش زیبا، شیک و خوش پوش مناسب برای عروس خانم‌ها است. 

کیف این ست از پارچه تشکیل شده و رویه آن هم پارچه‌ای است. این کیف از مدل، کیفهای دستی و رودوشی است.ابعاد کیف 18 در 28 سانتی‌متر است. کیف دارای بند زنجیری است و قابل استفاده به دو صورت دستی و رودوشی می‌باشد. وزن این کیف بسیار سبک است.

ست کیف و کفش زنانه BAB مدل هشترک کد 910-3 است. جنس رویه کفش و کیف چرم سوگو است. که از لحاظ کیفیت مشابه چرم طبیعی است. از این ست برای موارد رسمی و روزمره، اداری و ... می‌توان استفاده نمود. کیف این ست رودوشی است و دارای آستر پارچه‌ای است. ابعاد آن هم 26 در 26 با عمق 14 سانتی‌متر است. 

ست کیف و صندل زنانه زاشادو مدل کنفی کد 240 ستی زیبا مناسب روزهای گرم تابستان است. ست کیف و کفش‌های تابستانی انواع مختلفی دارند می‌توانید این کیف را با کفش پاشنه بلند، اسپرت و صندل ست کنید.

ستی که در بالا مشاهده می‌کنید از برند زاشادو و تماماً دست ساز است. این ست شامل یک عدد کیف دستی کنفی با دسته های چوبی و یک عدد صندل با لژ 6 سانتی متری است که به دلیل لژدار بودن راه رفتن با آن راحت است و در راه رفتن فرد، تعادل ایجاد می‌کنند.

جنس کیف از الیاف نخی است و قسمت دیگر هم از جیر است. این کیف از نوع کیف دستی است. ابعاد آن 25 در 28 سانتی‌متر است.

ست کیف و کفش زنانه مدل 101 ستی مناسب استفاده روزمره است. جنس کیف و کفش از برزنت است. این مدل جنس‌ها قابلیت شستشو دارند. داخل کیف آسترکشی شده است. این کیف دارای بند بلند و قابل تنظیم کردن است. ابعاد آن هم 15 در 7 سانتی‌متر است.

چگونه می‌توان کیف و کفش را به بهترین شکل با یکدیگر ست نمود؟

معرفی و خرید بهترین مدل ست کیف و کفش

اگر از اهالی مد هستید حتما این را می‌دانید که در ترندهای جدید مد و لباس، ست کردن کیف و کفش از یک جنس و به شکل دیگر ضروری  نیست. اما این استایل، یک استایل کلاسیک است که برای سالیان سال است که در دنیای مد و فش، جایگاه خود را پیدا کرده و همواره نیز شیک به نظر می‌رسد. 

آیا ست کردن کیف و کفش و لباس ضروری است؟

دقیقا جواب این سوال به ذائقه شخصی و نظر هر فرد بر می‌گردد. فقط کافی است نکاتی را در این باره بدانید. 

  • در این رابطه شما می‌توانید کیف و کفش را به صورت تک رنگ با یکدیگر ست کنید. مثلا یک کیف سفید ساده با یک کفش سفید
  • شما می‌توانید از نظر جنس نیز کیف و کفش را ست کنید. مثلا یک بوت چرم مشکلی با یک کیف مشکلی چرم.
  • شما می‌توانید از یک طرح مشترک در کیف و کفش بهره ببرید.
  • برای ست کردن کیف و کفش شما می‌توانید از تونالیته‌های یک رنگ بهره ببرید. مثلاً کیفی به رنگ سبز کم رنگ با کفش پاشنه‌دار به رنگ سبز پر رنگ. 
  • همواره برای ست کردن کیف و کفش و حتی ست کردن لباس با کیف و کفش فصل را در نظر بگیرید. فصول در جنس البسه نقش پررنگی را ایفا می‌کند. مثلا پوشیدن لباس نخی، با صندل کفی یک استایل تابستانی است.
  • در نظر داشته باشید، ازچر‌های براق و ورنی می‌توانید ستی مناسب موقعیت‌های رسمی داشته باشید.
  • یادتان باشد، ست مناسب برای استفاده‌های روزمره و غیررسمی بسیار زیادند. کفش‌های عروسکی، کالج، کتانی‌ها، به راحتی قابل ست شدن و مناسب برای جمع‌های دوستان و خودمانی است.

برای ست کردن کیف و کفش چه نکاتی را باید جدی بگیرید؟

  • برای ست کردن کیف و کفش بهتر است از طرح‌های شلوع و یکدست به طور همزمان در کیف و کفش استفاده نکنید.
  • مثلا اگر کفشی با طرح گلدار می‌پوشید، بهتر است یک قسمت از کیفتان فقط همان طرح را داشته باشد. طرح‌های یکدست به هیچ ترندی جور در نمی‌آید.
  • برای اینکه خارج از عرف و مد روز نباشید، هرگز، هرگز، به طور همزمان از جنس کیف یا کفشتان لباس بر تن نکنید. اصلاً زیبا نیست.
  • ایده‌آل آن است که با در نظر گرفتن فصل لباسهایتان را ست کنید. هرگز یک کیف بافتی یا پشمی را با صندل تابستانی ست نکنید. استایل مناسبی نیست.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.