جدیدترین مدل کیف اداری زنانه و مردانه (کیف اداری چرم)

معرفی جدیدترین کیف اداری زنانه و مردانه شیک

کیف‌ ها اصولاً قسمت جدا نشدنی از ظاهر و استایل ما شده اند. در گذشته شاید، قشر خاصی از افراد به استفاده از کیف های چرمی روی آورده بودند. اما با گسترده شدن انواع شغل‌ها و استفاده و نیاز روز افزون به لب‌تاپ، و وسایلی که فرد در طی روز به آن نیاز دارد، استفاده از کیفهای اداری رو به فزونی نهاد. از کیف اداری زنانه و مردانه برای حمل مدارک و وسایل اداری استفاده می‌کنند. و چون استفاده از آن به عنوان یک نیاز روزمره‌ درآمده است، استفاده از جنس مرغوب در تولید و تهیه آن بسیار اهمیت دارد. 

تیم چی‌بگیر بهترین و جدیدترین مدل‌ کیف اداری زنانه و مردانه را برایتان در یک مقاله جمع‌آوری کرده است. و به شما معرفی می‌کنیم:

کیف اداری چرم ما مدل AS-1 کیف زیبا و پرکاربردی است که از جنس چرم مصنوعی است. این کیف اداری دارای قفل است و از این طریق باز و بسته می‌شود. در داخل کیف هم با آستر پارچه‌ای پوشانده شده است.

لازم به گفتن است که ابعاد کیف 9 در 30 در 40 است. با توجه به ابعاد این کیف جای کافی برای جابجا کردن مدارک اداری هست. 

کیف اداری چرم کن ا مدل D-444  کیفی پرکاربرد و ساده را در تصویر می‌بینید. این کیف مناسب برای استفاده بانوان و آقایان است. 

این کیف اداری از چرم طبیعی تهیه و دوخته شده است. چرم گاوی اعلاء طرح فلوتر سبب شده است که کیفیت این کیف دوچندان باشد. این کیف اداری شیک از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. داخل کیف هم آسترکشی شده است.

گفتنی است ابعاد این کیف اداری 10 در 31 در 42 سانتی‌متر است. دارای بند رودوشی است و دارای جیب داخلی هم هست. برای امنیت بیشتر کیف، به قفل رمزدار مجهز است. 

کیف اداری چرم آرا مدل e036 تهیه و تولید شده از جنس چرم طبیعی با کیفیت عالی است. ابعاد این کیف اداری پرکاربرد در عمق 7 و در عرض و سول 29 در 40 سانتی‌متر است. این کیف طوری طراحی شده است که بانوان گرامی و آقایان عزیز می‌توانند از این کیف استفاده نمایند.

نحوه بسته شدن این کیف باید گفت که از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و داخل آن هم با آستر پوشیده شده است. این کیف اداری دارای جیب خارجی و داخلی است. و بند بلند نیز دارد.

کیف اداری مدل FL 2100003 تهیه و تولید شده از جنس چرم طبیعی گاوی است. مناسب برای استفاده آقایان و خانم‌ها. این کیف با طراحی زیبا  دارای بند کوتاه جهت استفاده بصورت دستی است. همچنین دارای 3 محفظه نگهداری خودکار و دارای محفظه نگهداری موبایل است. 

این کیف از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و داخل کیف هم با آستر پارچه‌ای پوشیده شده است. ابعاد این کیف خوش طرح 25 در 36 در 5 سانتی‌متر است. این کیف دارای 2 جیب خارجی و 3 جیب داخلی است.

کیف اداری نیاز چرم مدل NZ2202-GH تهیه شده از از چرم طبیعی گاوی فوق اعلا با طرح چرم بسیار زیبا و خاص پریما است. این کیف و دوخته و تهیه شده در ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار است. این کیف دارای دو دسته و بند روی دوشی است. 

کیف اداری مورد نظر قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است و از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. و برای امنیت بیشتر قفل رمزدار نیز دارد. در داخل کیف آستر کشی انجام شده است.

این کیف اداری بزرگ با ابعاد 8 در 31 در 44 سانتی‌متر است. جیب خارجی و جیب داخلی نیز دارد. همچنین دارای محفظه مناسب لپ تاپ تا 15 اینچ و داری محفظه جاکارتی و خودکار نیز هست.

کیف اداری چرم کروکو مدل 208010002 تهیه شده از جنس چرم طبیعی با کیفیت و اعلاء است. از طریق زیپ باز و بسته می‌شود. آستر کشی دارد  ابعاد آن هم 10 در 41 در30سانتی‌متر است. این کیف هم در بیرون و هم در داخل دارای جیب است.

کیف اداری جنوا مدل G 48261 DC کیفی است که آقایان، بانوان، پسران و دختران جوان می‌توانند از آن استفاده نمایند. این کیف اداری طوری طراحی شده است که با هر سلیقه و سنی قابلیت استفاده دارد. 

جنس این کیف اداری از چرم طبیعی است و از طریق زیپ هم به راحتی باز و بسته می‌شود.

ابعاد کیف 29 در 6 در40 سانتی‌متر است. این کیف دارای محلی برای نگهداری خودکار به همراه جیبهای داخلی و خارجی است.

کیف اداری مدل 111 از جنس برزنت است. داخل کیف آستر کشی شده و ابعاد آن هم 16 در 34 در 42 سانتی‌متر است. دارای بند رودوشی است و 4 جیب در بیرون و 3 جیب در داخل این کیف اداری برزنتی وجود دارد. 

این کیف اداری مناسب برای جابجایی لبتاپ است این کالا داری ضربه‌گیر لپ تاپی دو طرفه است. این کیف دارای بند رودوشی قابل تنظیم است. 

کیف اداری چرم ما مدل MO-12  کیفی مناسب برای استفاده بانوان و آقایان است. از چرم طبیعی تهیه شده و دوام خوبی دارد. ظاهر ساده و زیبای این کیف سبب شده که طرفداران بسیاری داشته باشید. 

این کیف از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و درون کیف هم آسترکشی شده است. ابعاد این کیف اداری 8 در 30 در 40 سانتی‌متر است. همانطور که در تصویرش هم پیداست دارای بند رودوشی قابل تنظیم است با 2 جیب خارجی و 2 جیب داخلی. این کیف اداری مجهز به پد ضربه گیر است.

کیف اداری مدل 107 محصولی است که از چرم طبیعی گاو توسط هنرمندان ایرانی ساخته شده است. ظاهری شیک و ساده دارد. معمولا این کیفها دارای طرفدارانی توسط هم خانم‌ها و هم آقایان است.

این کیف مجهز به دو دسته است و به غیر از آن بند قابل تنظیم رودوشی هم دارد. برای باز و بسته شدن از قفل باید استفاده کنید و در داخل کیف آسترکشی نیز انجام شده است. ابعاد این کیف اداری کلاسیک 30 در 8 در 40 سانتی‌متر است. ابزار و یراقهای با کیفیتی در تهیه این کیف استفاده شده است.

کیف اداری آدین چرم مدل DL35.KO کیفی است مناسب هم برای بانوان و هم برای آقایان. جنس این کیف چرم اداری از چرم طبیعی گاوی با طرح کروکودیل است و از طریق زیپ به راحتی باز و بسته می‌شود.

اندازه‌ها و ابعاد این کیف اداری 8 در 30 در 40 سانتی‌متر است. بنابراین فضای مناسب برای جابجایی زیاد دارد. دارای بند رودوشی است و دارای 3 جیب در بیرون کیف است. لازم به گفتن است که یراق آلات، آستر و نخ درجه یک برای دوخت و ساخت این کیف اداری استفاده شده است.

مهم است بدانید جهت تمیز شدن محصول از واکس معمولی استفاده کنید و همچنین برای ماندگاری بالای این کیف اداری از تماس آب و نور خورشید (به مدت زیاد) خودداری نمایید.

چگونه یک کیف اداری مناسب بخریم؟

  • برای تهیه و خرید یک کیف اداری به کار پیچیده و فوق برنامه‌ای نیاز نیست. کافی است آن را بر دوش خود انداخته و در آینه آن را پرو کنید. راحتی آن را بر روی سرشانه خود بسنجید. ارتفاع آن را مناسب کنید و از دیدن خودتان در آینه لذت ببرید.
  • برای خرید یک کیف اداری و جا دار، بهتر است به دنبال مد نباشید. کیفی را بخرید که مناسب با میزان وسایلتان باشد. به استحکام کیف و کیفیت زیپ‌ها و سگک‌ها دقت کنید.
  • ترکیب رنگی را که مناسب به استایل و ظاهرتان هست را انتخاب کنید.
  • در هنگام خرید، حتما وزن کیف را بسنجید. بهتر است کیفی را تهیه نمایید که علاوه بر استحکام، وزن زیادی نداشته باشد، وگرنه بعد از پرکردن وسایلتان در کیف، آن به شدت سنگین خواهد شد.
  • اگر در منطقه بارانی خیزی زندگی می‌کنید بهتر است، ضد آب بودن کیف هم برایتان مهم باشد.
  • از فضای داخلی کیف اداری مد نظرتان غافل نشوید. محفظه کیف بهتر است مناسب با میزان وسایلتان باشد.
  • کیف اداری چرم جزو بهترین انتخاب‌ها برای کیف‌های اداری هستند. این مدل کیف‌ها نسبت به دیگر جنسها‌، گران‌تر هستند. اما مقاومت بالاتر کیفیت بهتری دارند.

و در آخر:

برای خرید یک کیف اداری و برای اطمینان پیدا کردن از اینکه محصولی خوب و با کیفیت خریداری می‌نمایید تمام قسمت‌ها را حتی کوچک به خوبی بررسی کنید. این قسمتها عبارتند از، دسته کیف، قفل یا زیپ کیف، حلقه‌های فلزی و نوع اتصالات کیف و دوخت کیف.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کیف زنانه و مردانه قیمت انواع کیف زنانه و مردانه