توربان چیست ؟ خرید و قیمت جدیدترین مدل توربان (عروس، مجلسی...)

خرید جدیدترین مدل توربان مجلسی و حجاب

دنیای مد هر روز دچار دگرگونی است. چنان تغییرات شگرفی در آن صورت می‌گیرد که هر روز ممکن است رنگی جدید و فورمی نو ابداع شود. این دگرگونی در دنیای مد فقط برای افرادی خاص نیست. بلکه همگان را در برگرفته است. مثلا برای کسانی که رعایت حجاب در هر شرایطی برایشان مهم است و به دنبال زیبا نشان دادن هرچه بیشتر آن هستند هم، این دنیای مد و فشن چیزهای خاصی دارد. یکی از این چیزهای زیبا و عالی که اخیراً زیاد با آن روبرو بوده‌ایم استفاده از کلاه حجاب یا همان توربان است. البته ظاهرا این مد از سمت کشورهای عربی آفریقایی به دیگر کشورها صادر شده است. در این مقاله با چی بگیر همراه باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

توربان چیست؟

توربان؛ همان کلاه حجاب، سربند، دستمال سر و ... است. قادر است سر را پوشانده و بر خلاف مقنعه و روسری‌های موجود در کشور، گردن را نمی‌پوشاند و حتی قسمت‌هایی از گوش هم بیرون خواهد ماند. اما بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد.

شما با استفاده از توربان هم می‌توانید بسیار شیک به نظر بیایید. پوشش توربان برای کسانی که حجاب را ملزم می‌شمارند و یا در کشورهای مسلمان هستند، قادر است استایل فرد را کامل کرده و بسیار مجلسی نماید. همین استفاده از توربان باعث می‌شود که لباس و آرایش فرد استفاده کننده خیره کننده‌تر شود. و اکسسوری‌هایی که برای استایلش استفاده کرده، پر رنگ‌تر جلوه نماید. برای توربان هم می‌توان، اکسسوری‌های بسیار زیبایی به کار برد. استفاده از آنها توربان را بسیار خیره کننده و جذاب‌تر می‌نماید.

در هنگام خرید توربان به این موارد دقت کن:

  • توربان را مناسب با فصلی که درون آن هستید خریداری نمایید. توربان‌ در جنس‌های مختلف به بازار عرضه شده است. 
  • از آنجایی که توربان‌ در سایزهای مختلف ارائه می‌شوند، در انتخاب سایز مناسب دقت کنید. اگر موهای پرپشت و پرحجمی دارید، مناسب با حجم موهایتان توربان را خریداری نمایید. 
  • در انتخاب رنگ توربان مجلسی به رنگ و مدل آن دقت کنید. سعی کنید رنگ توربان با لباس و یا اکسسوری‌های مورد استفاده شما هماهنگی داشته باشد. 
  • قبل از شستشوی توربان عروس و مجلسی دقت کنید که از ماشین لباسشویی و یا آب گرم استفاده نکنید.

توربان مدل E10

توربان مدل E10 دارای جنسی از کرپ است و طرحی ساده دارد. رنگ توربان همان طور که در تصویر هم پیداست سفید است. افرادی که موهای معمولی تا حجیم دارند به راحتی‌ قادرند از این کلاه استفاده نمایند. و روی سر لیز نیست. برای اینکه در یک مجلس مانند  الماس بدرخشید می‌توانید از این توربان استفاده کنید برای راحتی استفاده این توربان دارای کش و دکمه برای تنظیم روی سر نیز هست. این توربان دارای تور ۵۰ سانتی‌متری در پشت سر است که از آن برای پوشاندن گردن نیز می‌توان استفاده کرد.

توربان کد M812

توربان کد M812 دارای جنسی از نخ است. بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسد. این توربان از جنس پارچه گیپور است. این توربان به شما نشان خواهد داد در عین زیبایی هم بتوان حجاب داشت، هم به روز بود و هم در کنار حجاب از اکسسوری‌های زیبا استفاده کرد و آنها را در معرض دید قرار داد.

توربان مدل خال خالی شایان

توربان مدل خال خالی شایان دارای پارچه‌ای استرچی است. طح پارچه آن خال خالی و دارای رنگ‌بندی است. این محصول تک سایز است. خاصیت کشسانی پارچه سبب شده است تا این کلاه توربان برای سنین بزرگسان کاملا مناسب باشد. پارچه این محصول بسیار لطیف است. همچنین دوخت آن هم بسیار با کیفیت است.

توربان مدل هندی kh 36

توربان مدل هندی kh 36 هم یکی دیگر از مدلهای زیبای توربان است. جنس این توربان پرطرفدار از ریون است به همین دلیل بسیار نرم است. طرح آن ساده است و به دلیل سادگی یک پوشش مناسب برای افراد محجبه برای زیر شال یا روسری است و همچنین روسری و شال به دلیل وجود توربان از روی سر لیز نمی‌خورد.

توربان طرح گلدار مدل c-1101

توربان طرح گلدار مدل c-1101 با داشتن رنگهای زیبای مختلف را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این کلاه هندی یا کلاه توربان طرح گلدار است که بسیار نرم و لطیف است. جنس این توربان لطیف از پارچه  ریون بوده و بسیار مناسب برای مسافرت‌ها و مهمانی‌ها است. این توربان بسیار مناسب برای استفاده زیرشال و روسری است.

توربان کد HRM-1017

توربان کد HRM-1017 از مرغوب‌ترین مواد‌ و الیاف لطیف تهیه و تولید شده است. پارچه این توربان کشی بوده و قابل شست‌وشو است. سطح پارچه گونه‌ای استکه با رد کردن هوا باعث جلوگیری از تعریق می‌شود.از آنجایی که بر سطح پارچه پولک کار شده است این توربان مناسب استفاده در مجالس و میهمانی‌ها است.

جنس اصلی و پایه این توربان نخی مشکلی است که بر روی آن پولک‌های رنگ مشکی سبز کار شده است.

توربان زنانه مدل مخمل

توربان زنانه مدل مخمل، همانطور که از اسمش هم آمده است جنسی از مخمل دارد. طرح آن ساده است ولی از آنجایی که مخمل پارچه‌ای است که خودش سایه‌دار است و بسیار زیبا و شکیل به نظر می‌رسد، بر روی سر بسیار زیبا به نظر می‌رسد. جنس این توربان عالی بوده و روی سر بسیار خوب و بدون تکان باقی می‌ماند. از این توربان مخمل می‌توان در مجالس نیز استفاده نمود. 

توربان آی جواهر مدل لمه گلدار کد 11

توربان آی جواهر مدل لمه گلدار کد 11 از جنس لمه را ملاحظه می‌کنید. طرح این توربان زیبای لمه ساده است. این توربان از برندی معتبر در این عرصه است که سابقه‌ای طولانی در تولید اکسسوری‌های مو و بدلیجات دارد. پارچه این توربان از لمه ترک است. که دارای کیفیت خوبی است. این توربان به راحتی قادر است موها را پوشانده و برای شما حجاب زیبایی را به ارمغان بیاورد.

از آنجایی که لمه بسیار زیبا به نظر می‌رسد، شما می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس نیز از این توربان استفاده نمایید. این توربان را با آب سرد شستشو کنید. 

توربان مدل BT_20

توربان مدل BT_20 جنسی از پارچه لمه دارد. از آنجایی که لمه بسیار زیبا به نظر می‌رسد، شما می‌توانید در مهمانی‌ها و مجالس نیز از این توربان استفاده نمایید. این توربان را با آب سرد شستشو کنید. این توربان می‌تواند جایگزین خوبی برای حجاب شما باشد. 

توربان مدل لگی شایان

توربان مدل لگی شایان دارای جنسی از پارچه پلی‌استر است. این پارچه زیبای براق، مشابه رنگ‌هایی که در لگ‌های زنانه استفاده می‌شود. این توربان دارای دوختی بسیار تمیز و بی‌نقص است و کیفیت خوبی دارد. از آنجایی که این توربان دارای برق و درخشش خاصی است در مجالس می‌توان از آن استفاده نمود. و می‌توان کیف و کفش را نیز با آن ست نمود. 

از آنجایی که این توربان برای موی سر پوششی کامل است، می‌توان بجای شال و روسری و یا در زیر شال و یا روسری از آن استفاده نمود. از روی سر لیز نمی‌خورد و بر روی سر کامل فیکس باقی می‌ماند. 

کاربرد انواع توربان:

  • اگر برای جشن نامزدی خود می خواهید حجاب داشته باشید و در عین حال یک استایل شیک و منحصر به فرد را ارائه دهید، پیشنهاد ما برای شما استفاده از توربان مجلسی است. متناسب با لباسی که انتخاب کرده اید، یک توربان شیک و زیبا تهیه کنید و در چنین مراسم مهمی بدرخشید. 
  • جشن عروسی های مختلطی که می خواهید یک پوشش مناسب داشته باشید نیز گزینه بعدی هستند که شما می‌توانید از توربان حجاب خود استفاده کنید. 
  • برخی از مدل های توربان با تورهای رنگی، گل های زینتی و نگین های بسیار درخشان و زیبا تزیین شده اند این دسته از توربان ها می‌توانند بسیار مناسب برای عکاسی و کلیپ های فرمالیته عقد و عروسی باشند. 

ضرورت استفاده از توربان مجلسی:

خرید و قیمت توربان مجلسی و عروس

آن طور که در دنیای مد و فشن آمده است، از توربان فقط برای رعایت حجاب استفاده نمی‌شود بلکه خیلی از افراد برای کامل کردن استایلشان از توربان برای پوشش سر استفاده می‌نماید که زیبا و قابل توجه است. گاهی افراد برای موهای خود را آرایش ننمایند، نیز از توربان‌ حجاب استفاده می‌نمایند.، حتی گاهی خود توربان نشان دهنده نوعی آرایش برای موهای سر است. 

همان‌طور که توربان در سایز و جنس متفاوت ارائه می‌شود انواع مختلفی نیز دارد از جمله:

توربان معمولی:

توربان‌ معمولی که برای روزمره، استفاده فراوان دارد و هر رنگ و طرحی نیز می‌توان برای روزمره استفاده نمود.

توربان مجلسی:

همان طور که از اسم آن پیداست، برای مراسم رسمی استفاده می‌شود. بهتر است توربان و شالی که بر روی آن قرار است استفاده نمایید یک رنگ باشد. این مساله سبب خواهد شد تا زیبایی توربان بیشتر به چشم بیاید. از توربان‌های مجلسی هم برای مراسم عزاداری می‌توان استفاده نمود و هم برای مراسمی مانند عروسی. 

توربان عروس:

اما توربان عروس یکی از پرطرفدارترین توربان‌ های این روزها شده است. خیلی از کسانی که به جای آرایش سر، از توربان‌ با اکسسوری‌های جذاب و زیبا همانند سنگهای براق و مروارید استفاده می‌کنند، این محصول را پرطرفدار نموده‌اند.  

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.