راهنمای خرید فوتبال دستی (ارزان و تاشو)

پیشنهاد خرید فوتبال دستی

فوتبال دستی یکی از مفرح‌ترین بازی‌هایی است که همه افراد در تمامی سنین علاقه بسیار زیادی نسیت به آن دارند. حتما شما نیز از دوران کودکی خود، خاطراتی خوش و نوستالژی با بازی فوتبال دستی دارید. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر می‌خواهیم اطلاعاتی در زمینه خرید فوتبال دستی تاشو و انواع فوتبال دستی بزرگ و کوچک در اختیارتان بگذاریم. اگر قصد خرید فوتبال دستی دارید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

خرید بهترین و ارزان ترین مدل فوتبال دستی

فوتبال دستی مدل KVS122

فوتبال دستی مدل KVS122

ابعاد این فوتبال دستی منحصر به فرد 114×73×90 سانتی‌متر بوده و وزن آن ۵۰ کیلوگرم است. ابعاد زمین بازی این فوتبال دستی 140×70 سانتی‌متر گزارش شده و جنس زمین بازی آن از شیشه است. جنس چارچوب آن فلزی و از آهن است.

از تجهیزات این بازی به ۴ عدد توپ، جنس دسته‌های پلاستیکی، یک عدد آچار ۱۳.۵ و پیچ گوشتی، روغن سیلیکون برای روان کردن میله‌ها و سایر موارد دیگر می‌توانیم اشاره کنیم.

فوتبال دستی تاشو المپیک مدل S12

فوتبال دستی تاشو المپیکمدل S12

ابعاد این فوتبال دستی تاشو معادل 90×73×144سانتی‌متر و وزن آن معادل ۵۸ کیلوگرم و مجهز به پایه است. جنس زمین بازی از ملامین و چارچوب آن از MDF باکیفیت ساخته شده است. جنس پایه فوتبال دستی نیز از آهن مقاوم است. 

این فوتبال دستی دارای ۸ عدد میله ۹۷ سانتی‌متر است و مجهز به ضربه گیر میله بوده و ابعاد هر آدمک آن ۲.۲×۱۱.۵ سانتی‌متر است. از امکانات ویژه این فوتبال دستی به داشتن چرخ قفل شو و تاشو بودن آن می‌توانیم اشاره کنیم.

فوتبال دستی متین مدل naabsell 224

فوتبال دستی متین مدل  naabsell224

اگر به دنبال خرید یک فوتبال دستی مناسب و ارزان قیمت خستید، فوتبال دستی متین گزینه بسیار مناسبی است، ابعاد این فوتبال دستی معادل 54×58×9 سانتی‌متر و وزن آن ۱.۸ کیلوگرم است.

جنس چارچوب آن از پلاستیک و بدن آن ازجنس MDF بوده و مجهز به پایه نیست. تعداد میله‌های این فوتبال دستی کوچک ۶ عدد بوده و آدمک‌های آن از پلاستیک‌های سخت تولید شده‌اند. این بازی دارای ۲ توپ بوده و نحوه نصب آدمک‌ها نیز به صورت پرسی است.

فوتبال دستی المپیک مدل S20

این فوتبال دستی پایه دار است و از جنس ام دی اف می‌باشد. ابعاد این فوتبال دستی 144x73x90 سانتی‌متر است و مناسب برای فضای داخلی است. ابعاد زمین این بازی جذاب 70*140 است و ارتفاع پایه‌های آن 90 سانتی‌متر می‌باشد. همچنین میله‌های این فوتبال دستی قابلیت تنظیم دارند. لازم است بدانید که جنس آدمک‌ها در این بازی از تورنادو آبکاری شده می‌باشد.

3.7
فوتبال دستی کدFSB888

فوتبال دستی کد FSB888

اگر قصد خرید فوتبال دستی برای فرزندان و کودک خود را دارید این مورد به شدت مناسب است. ابعاد این فوتبال دستی  97×59×8 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل ۳ کیلوگرم دارد. این فوتبال دستی دارای پایه به ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر است و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

جنس پایه‌های آن از استیل، جنس زمین بازی از فیبر و چارچوب آن پلاستیکی است. این فوتبال دستی دارای ۸ میله ۴۵ سانتی‌متری است و ابعاد هر آدمک آن 7×2 سانتی‌متر و ابعاد دروازه آن 6×15 سانتی‌متر بوده و مجهز به گل شمار نیست.

فوتبال دستی مدل 0121

فوتبال دستی مدل ۰۱۲۱

ابعاد این فوتبال دستی 90×73×140 سانتی‌متر است و وزن آن معادل ۹۰ کیلوگرم بوده و دارای پایه است.از این فوتبال دستی در فضای داخلی می‌توانید استفاده کنید. جنس زمین بازی آن‌ شیشه‌ای، جنس چارچوب آن MDF و پایه آن از آهن ساخته شده که دارای ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع است.

تعداد میله‌های آن ۸ عدد و به ارتفاع ۱۱۳ سانتی‌متر است‌. این بازی دارای ۴ توپ بوده و مجهز به گل شمار است و آدمک‌های آن که دارای ابعاد 2.2×11.5 سانتی‌متر هستند به صورت پیچی نصب می‌شوند.

فوتبال دستی مدل دیجی پدیده کد 1400

فوتبال دستی مدل دیجی پدیدع کد ۱۴۰۰

ابعاد این فوتبال دستی کوچک 55×35×10 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۱.۸کیلوگرم است‌.این فوتبال دستی برای کودکان مناسب بوده و قابلیت استفاده در فضای داخلی و بیرونی را داشته و مجهز به پایه نیست.

ابعا زمین بازی آن 50×35 سانتی‌متر استو زمین بازی آن از فیبر و چارچوبش از جنس MDF  ساخته شده است و داری ۶ میله به طول ۵۰ سانتی‌متر از جنس آهن  و آدمک‌هایی ساخته شده از پلاستیک سخت به صورت پرسی است.

برای خرید فوتبال دستی به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید بهترین و ارزان ترین جنس فوتبال دستی

فوتبال دستی انواع مختلف و گوناگونی داشته و لازم وضروی است که به هنگام خرید بهترین فوتبال دستی به نکات مهمی دقت و توجه داشته باشید. از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی که به هنگام خرید باید به آن‌ها توجه داشته باشید، عبارت‌اند از :

ابعاد فوتبال دستی:

بازی فوتبال دستی در ابعاد متفاوت کوچک و بزرگ وجود داشته و باید به هنگام خرید دقت داشته باشید که می‌خواهید با چه ابعادی فوتبال دستی خریداری کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید برای کودک خود این بازی مهیج را خریداری کنید باید از ابعاد کوچک استقبال نمایید. علاوه بر ابعاد فضای بیرونی فوتبال دستی باید به ابعاد داخل زمین بازی نیز دقت داشته باشید.

همچنین به فضایی که می‌خواهید فوتبال دستی را در آنجا قرار دهید دقت کنید. باید مطمئن شوید که فضای کافی برای میز انتخابی خود دارید. 

جنس فوتبال دستی:

برای توجه به جنس فوتبال دستی باید به جنس بدنه و چارچوب آن، زمین بازی،  پایه، میله‌های بازی و آدم‌ها دقت داشته باشید. باکیفیت‌ترین فوتبال دستی‌های بزرگ دارای زمین بازی از جنس چوب، شیشه و ام دی اف هستند. باید دقت داشته باشید که کیفیت جنس ابزارها و قطعات فوتبال دستی کاملا اورجینال و ارگونومیک باشند‌. به جنس زمین فوتبال دستی هم دقت کنید. بهترین جنس برای زمین فوتبال لمینت می‌باشد. که امکان ورقه شدن در آن وجود ندارد. 

قابلیت تنظیم ارتفاع:

فوتبال دستی‌های مجهز و درجه یک قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و می‌توانید متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید تا به راحتی مشغول بازی شوید.

میله‌های فوتبال دستی:

تعداد میله‌های فوتبال دستی هیجان بازی را بیشتر کرده و با نفرات بیشتری می‌توانید به صورت همزمان بازی کنید. معمولا فوتبال دستی‌های کوچک دارای ۴ تا ۶ میله بوده و فوتبال دستی‌های بزرگ و مدرن ۸ میله دارند.

علاوه بر تعاد میله‌ها باید به ارتفاع آن‌ها و ایمن بودنشان نیز باید دقت داشته باشید. بهتر است که دسته میله‌های جنس پلاستیکی داشته باشند تا در طول بازی به افراد صدمه نزنند.

آدمک‌های بازی:

آدمک‌های فوتبال دستی باید در دو رنگ متضاد بوده تا قابلیت تشخیص باشند.‌ ابعاد آن‌ها باید متناسب با زمین بازی بوده و نه خیلی کوچک و بزرگ باشد. معمولا این آدمک‌ها از جنس پلاستیک سخت و فشرده درست شده‌اند  و به صورت پرس به روی میله‌ها نصب و یا به کمک پیچ نصب شده‌اند.  آدمک‌های پرسی به نسبت بهتر از آدمک‌های متصب به واسطه پیچ هستند، زیرا پس از مدتی ممکن است شل شوند.

فوتبال دستی تاشو:

توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید بهترین فوتبال دستی به قابلیت تاشو بودن فوتبال دستی دقت داشته باشید. فوتبال دستی که خریداری  می‌کنید باید به صورتی باشند که به راحتی بتوانید ان را نصب و مونتاژ کنید. فوتبال دستی‌های تاشو قابلیت جابه‌جایی داشته و به راحتی می‌توانید آن‌ها را به سایر مکان‌ها منتقل کنید و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

با خرید فوتبال دستی تاشو دیگر از بابت اشغال فضا و محیط نگرانی نخواهید داشت و می‌توانید به هنگام بازی از آن استفاده کرده و سپس آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. دقت داشته باشید که برخی از فوتبال دستی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب برای فضای داخلی بوده و برخی برای محیط‌های بیرونی نیز استفاده می‌شوند.

قابلیت شمارش گل:

فوتبال دستی‌های مدرن و باکیفیت دارای قابلیت شمارش گل بوده و هیجان بازی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. این فوتبال دستی‌های بزرگ و تاشو معمولا مورد استقبال افراد بزرگسال قرار گرفته و تمایل بسیار زیادی به خرید آن دارند.


در ادامه بخوانید : باشگاه خانگی: معرفی و خرید وسایل مورد نیاز بدنسازی در منزل


در ادامه بخوانید : عینک شنای حرفه ایی: معرفی بهترین عینک شنای حرفه ایی

فوتبال دستی پایه‌دار بخریم یا بدون پایه؟

راهنمای خرید بهترین مدل فوتبال دستی

خرید فوتبال دستی به صورت پایه‌دار و بدون پایه کاملا سلیقه‌ای بوده و به شرایط شما و بودجه‌ای که در اختیار دارید بستگی دارد. البته لازم به ذکر است که سهولت بازی با فوتبال دستی پایه‌دار به مراتب آسان‌تر است و می‌توانید متناسب قد خود آن را تنظیم کنید.

فوتبال بازی سکه خور به چه صورت است؟

نوعی از فوتبال دستی وجود دارد که با نام سکه‌ای و ژتون خور شناخته شده است. از این فوتبال دستی برای مراکز خرید و بازی خریداری کرده و استفاده می‌کنند. این فوتبال دستی‌ها معمولا سنگین و به شدت لوکس هستند.

تعداد دروازه‌بان‌های فوتبال دستی باید به چه میزان باشد؟

اگر می‌خواهید برای فرزندان خود فوتبال دستی خریداری کنید، بهتر است که دروازه‌بان ۳ تایی خریداری کنید و بازی برای کودک راحت باشد. اگر برای بزرگسال قصد خرید فوتبال دستی دارید، می‌توانید از فوتبال دستی دو دروازه‌بانه خریداری کنید. توجه داشته باشید که جهت‌های آدمک‌های فوتبال دستی مناسب بوده و خلاف جهت نباشند.

سخن پایانی: در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افراد علاقه‌مند به بازی فوتبال دستی درباره راهنمای خرید فوتبال دستی گفتیم و تعدادی از بهترین فوتبال‌های دستی تاشو و رومیزی را برایتان معرفی کردیم. حال با آگاهی و دقت کافی می‌توانید برای خرید بهترین فوتبال دستی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - تیم چی بگیر

امیدواریم همه مراحل زندگیتون سرشار از هیجانات و شادی های بی دریغ باشد.....

30 مرداد 1401 - 23:36

پاسخ
نظرات چی بگیر - فوتبالیست

من یک فوتبال دستی تاشو خریدم ، هیجانی که بازی با فوتبالدستی به آدم می ده غیر قابل توصیفه ... ممنون از سایت بی نظیر تون.

30 مرداد 1401 - 20:10

پاسخ