خرید لوستر اتاق کودک/ 10 مدل لوستر اتاق دخترانه و پسرانه جدید

معرفی زیباترین لوستر اتاق کودک دخترانه و پسرانه

لوستر اتاق کودک همانند لوستر اتاق بزرگسالان می‌تواند جزو مهمترین المان‌های دکوراسیون باشد. شما می‌توانید از انواع طرح‌ها، مثل طرح‌های کارتونی، عروسکی، حیوانات، خوراکی‌ها و یا طرح‌های تلفیقی استفاده کنید. با این مقاله از سایت چی بگیر همراه باشید تا زیباترین لوستر اتاق دخترانه و پسرانه را به شما معرفی کنیم.

از لذت‌بخش‌ترین طراحی‌ها و چیدمان‌ها و دیزاین‌ها، چیدمان اتاق کودک و نوزاد است. شما می‌توانید، دکوراسیونی آمیخته از طرح‌ها و رنگ‌های بسیار، داشته باشید. می‌توانید بی‌قاعده چیدمان کنید و با توجه به سن و جنسیت کودک و یا نوجوانی که دارید، طرح‌ها و مدلهای بسیاری را در هم بیامیزید.

البته لازم به گفتن است که از حساس‌ترین چیدمان‌ها، چیدمان برای کودکان و نوپایان و نوزادان شماست. زیرا باید چیدمان و استفاده از وسایل به گونه‌ای باشد، که از هرگونه وسایل ایجادکننده آلرژی و حساسیت، دور باشد. باید با توجه به میزان کافی و لازم تابش نور، وسایل انتخاب شده و چیدمان گردد. باید از دسترس قرار دادن وسایل نوک تیز و خطرناک در نزدیکی و دسترسی این عزیزان به کلی دوری شود. از رنگهای شاد و انرژی بخش برای آنها استفاده شود. 

ست لوستر و آباژور کودک طرح ماه و ستاره مدل A103 اکسسوری است مناسب اتاق کودک که دارای طرح ماه و ستاره شامل لوستر، آباژور، سطل زباله و جای دستمال کاغذی است. جنس بدنه این لوستر ترکیبی از فلز، طلق و پارچه است.

پارچه استفاده شده در این لوستر اتاق کودک، از جنس مخمل با رنگی ثابت است. سطل و جای دستمال کاغذی این ست، روکش شده و کاور هستند. ست لوستر و آباژور اتاق کودک که در این مجموعه وجود دارد، به دلیل رنگ آمیزی و طرحی که دارد قابلیت ست شدن با بسیاری از وسایل از جمله فرش را دارد. برای آباژو و لوستر این مجموعه می‌توان از لامپ‌های رشته‌ای استفاده نمود. آباژور این ست دارای سیم کلیددار جهت سهلوت در خاموش و روشن کردن است. 

لوستر کودک چوبین مدل هواپیما از بدنه ام دی اف تشکیل شده است. روکش ملامینه ضد خش و ضد رطوبت دارد. این لوستر کودک، مناسب لوستر اتاق کودک پسر است. 

گفتنی است ابعاد این لوستر 60 در 60 در 70 سانتیمتر ارتفاع است. این لوستر زیبای مدل هواپیما برای آویزان شدن در اتاق خواب کودک و حتی برای استفاده در مهدکودکها می‌تواند مناسب باشد. اقلامی که همراه به این لوستر به شما تقدیم خواهد شد؛ 3 عدد حباب و مجسمه عروسکی است.

لوستر کودک مدل KK28 با بدنه پلاستیک مرغوب است. این بدنه و این لوستر در طول زمان کیفیت خود را از دست نخواهد داد. بدنه این لوستر قابلیت کشیدن دستمال مرطوب جهت تمیز شدن را دارد. بدنه این لوستر از نوع طلقی است که به راحتی نور را از خود عبور می‌دهد. این محصول بسیار سبک است. ابعاد این محصول 31 در 5/22 سانتی متر است. نوع لامپ استفاده شده برای این لوستر اتاق کودک از نوعLED  است.

لوستر اتاق کودک طرح بالن کد M1 طرحی بسیار زیبا و جذاب، مناسب برای هم دخترها و هم پسرهای دوست‌داشتنی است. ابعاد این لوستر 90 در 65 سانتی‌متر است. لوستر اتاق کودکی که در تصویر می‌بینید بسیار سبک است و کارآمد برای اتاق کودک دلبد شما. 

جنس بدنه این لوستر اتاق کودک از چوب است، از منبع برق شهری تغذیه می‌کند و نوع لامپ مورد استفاده آن  از نوع لامپ LED  است. 

لوستر اتاق کودک طرح نانان ملوانی، طرحی دلربا و دوست‌داشتنی به عنوان لوستر اتاق کودک است. لازم به گفتن است ابعاد این لوستر 25 در 30 سانتی‌متر است. بسیار سبک است و مناسب برای آویزان شدن در اتاق کودک شما. 

گفتنی است جنس بدنه این لوستر اتاق کودک، مخمل و نمد است. همین مساله سبب سبک شدن این لوستر و مناسب بودن برای اتاق کودک است. شما از این لوستر جذاب می‌توانید هم به عنوان لوستر اتاق کودک دختر و هم لوستر اتاق کودک پسر استفاده نمایید.

لوستر اتاق کودک طرح خرس مهربان کد ۵-۹۰۷۵ را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این لوستر کوچک و 5 شعله از جنس فلز تشکیل شده است. حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و نور خوبی را به اتاق کودک عزیز شما می‌بخشد.

شما برای روشنایی بخشیدن به اتاق کودک عزیزتان، می‌توانید از این لوسترهای زیبای کودک استفاده کنید. نوع لامپ استفاده شده برای این لوسترLED  است و به راحتی از برق شهری تغذیه می‌نماید. 

لوستر کودک تابنده مدل ترگل دارای وزنی بسیار کم، با قابلیت شستشو و نصب آسان و راحت است. ابعاد آن 27 در 40 سانتی‌متر است. جنس بدنه این لوستر اتاق کودک دخترانه از فریم فلزی و پارچه است. رنگ فریم بدنه این محصول ضدخش الکترواستاتیک کوره‌ای بوده وجنس پارچه استفاده شده آن هم از کتان است.

این لوستر زیبا توسط طراحانی که متخصص طراحی مجموعه‌های روشنایی هستند، طراحی شده و در کارگاه‌های مجهز در داخل کشور تولید شده است. گفتنی است این لوستر اتاق کودک از مواد اولیه مرغوب با استانداردهای جهانی ساخته شده است. 

نوع لامپ استفاده شده برای روشنایی بخشیدن به اطراف در این لوستر اتاق کودک دخترانهLED  است و از برق شهری به راحتی تغذیه می‌شود. 

لوستر کودک طرح خرگوش راه راه کد 75 با ابعاد30 در 25 را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این لوستر اتاق کودک سبک بوده و زیر یک کیلوگرم وزن دارد. 

جنس بدنه این لوستر زیبای اتاق کودک از طلق و فلز است. نوع لامپ استفاده شده در این لوستر هم از نوع LED  است. این لوستر دارای چاپ خوب و با کیفیتی بوده. دارای ابعاد مناسب است و مناسب برای اتاق کودک شما. 

لوستر کودک طرح پوو کد V5 از آن طرح‌های جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان است. از این لوستر برای اتاق کودک دختر و پسر می‌توانید استفاده نمایید. 

ابعاد این لوستر زیبای اتاق کودک 45 در 32 در 20 سانتی‌متر است. جنس بدنه این لوستر اتاق کودک از چوب  است. که با رنگهای شاد و دلبرانه رنگ آمیزی شده است. برای تزئین اتاق فرزند عزیزتان می‌توانید از این لوستر بهره ببرید. 

لوستر کودک مدل توت فرنگی با ابعاد 60 در 21 در 28 سانتی‌متر را در تصویر ملاحظه می‌کنید. این لوستر مناسب لوستر اتاق کودک دختر است. جنس بدنه این لوستر دخترانه زیبا و دوست داشتنی چوبی است. نوع لامپی که برای نوردهی از آن بهره می‌برد هم از نوع LED  است. 



در ادامه بخوانید : معرفی بهترین پیجر اتاق کودک (بهترین دوربین اتاق کودک)

برای خرید لوستر اتاق بچه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

در نظر داشته باشید، لوستر اتاق کودک علاوه بر نوردهی، جنبه فانتزی، تزئینی و زیبایی نیز دارد. 

  • از آنجایی که نور نامناسب؛ ممکن است آرامش کودک دلبند شما را برهم بزند، پس به رنگ و میزان نوردهی اتاق توسط لوسترها دقت کنید. باید نوری را به اتاق بتابانید که نور به صورت یکنواخت در اتاق پخش باشد و قسمتی تاریک نمانده باشد. این نور و این لوستر برای اتاق کودک شما مناسب است.
  • همچنین با توجه به فضایی که در اختیار کودکتان هست باید لوستر را انتخاب کنید. این مساله از دو جهت دارای اهمیت است. هم اینکه این لوستر مناسب متراژ باشد و همانطور که قبلا گفته شد این لوستر بتواند اتاق کودک را به صورت یکنواخت روشن نماید و نور برای اتاق کم نباشد. 
  • علاوه بر مواردی که گفته شد، از آنجایی که انواع و اقسام طرح‌ها و مدل‌های بسیاری برای لوستر اتاق کودک وجود دارد. شما با توجه به تم و چیدمان اتاق کودکتان می‌توانید از رنگها و مدل‌های بسیار زیادی استفاده کنید. زیبایی لوستر اتاق کودک دارای اهمیت است. بهتر است این مدل لوسترها علاوه بر زیبایی ظرافت نیز داشته باشند.
  • از طراحی لوستر مناسب با دکوراسیون و رنگ غالب اتاق غافل نشوید. در این میان می‌توان جنسیت کودک را نیز عاملی مهم در انتخاب مدل و رنگ لوستر در نظر گرفت. مثل مدل‌های دخترانه و مدل‌های پسرانه. این عوامل به شما کمک می‌کند بهترین را خریداری نمایید.  

آیا وجود آباژور در اتاق کودک برای روشنایی شب‌ها ضروری است؟

حتی زیباترین اتاق‌های کودک و مهدکودک‌ها هم می‌تواند شب‌ها ترسناک به نظر برسد. کودک شما ممکن است از تنها ماندن در اتاق و تاریکی بترسد بنابراین وجود نور ملایم یک آباژور می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد. 

کدام نوع لامپ برای روشنایی اتاق کودک مناسب است؟

برای روشن کردن ملایم اتاق کودک، توصیه می شود لامپ های LED که نور کمتری نسبت به لامپ های معمولی پخش می‌کنند را انتخاب کنید. رنگهای سرد نیز، مخصوصاً برای نوردهی در شب، با لامپهای سفید به جای زرد یا با رنگهای مایل به آبی مایل به ترجیح داده می‌شوند تا خواب کودک را  در عصر یا هنگام چرت زدن تقویت کنند.

فراموش نکنید: 

ارتفاع سقف اتاق خواب کودک را در نظر بگیرید؛ بهتر است سیم لوستر اتاق خواب کودک طوری باشد که دسترسی آن برای فرزندتان ممکن نباشد. همچنین از لامپ‌های کم مصرف LED برای لوستر اتاق خواب کودک استفاده نمایید. این لامپ‌ها معمولا دوام بیشتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - مرکز فروش لوستر و آباژور اتاق کودک و نوجوان

لوستر کودک و تزئینات اتاق کودک، یکی از دغدغه های والدین بوده و مجموعه نورینه به این امر کاملا واقف بوده و هست. به خاطر همین امر تولیدات اعم از لوستر کودک, آباژور , دیوارکوب روشنایی , ساعت دیواری و اکسسوری اتاق کودک را از صفر تا 100 در این مجموعه تولید و عرضه می گردد تلاش ما در مجموعه ارائه‌ی خدمات پس از فروش عالی و کسب رضایت مشتریان بوده است. بدین منظور تمامی کارشناسان و نیروهای واحد پشتیبانی مجموعه نورینه سعی در برآورده کردن نیازهای مشتریان خود به صورت 12 ساعته و در تمام طول هفته دارند. مأموریت ما، تحقق رویای مادران ایرانی آدرس سایت ما : https://nooreeneh.com

چراغ خواب کودک و نوزاد قیمت انواع چراغ خواب کودک و نوزاد