معرفی بهترین برند یخچال ساید بای ساید ایرانی (اسنوا، امرسان، الکترواستیل)

بهترین یخچال ساید ایرانی چه مارکی است؟

در این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر می‌خواهیم بهترین یخچال‌ سای بای ساید ایرانی را برایتان معرفی کرده و بگوییم که به هنگام خرید بهترین یخچال سای بای ساید ایرانی به چه نکاتی باید توجه داشته باشید. اگر شما نیز قصد خرید یک یخچال ساید بای ساید ایرانی خوب را دارید، حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

در روزهای گرم تابستان است که به معنای واقعی کلمه، نیاز به یخچال را در خانه‌های خود احساس می‌کنیم. تصور اینکه یخچال آشپزخانه دچار مشکل شده باشد، واقعا سخت و عذاب‌آور است. امروزه همه‌ی افراد در منازل خود از یخچال‌ ساید بای ساید استفاده می‌کنند و می‌توانیم بگوییم که یخچال‌های فریزر سای باید ساید، مانند قلب تپنده منازل هستند.

از جمله بهترین برند یخچال سای بای ساید ایرانی می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

یخچال فریزر ایرانی اسنوا 
یخچال فریزر ایرانی امرسان
یخچال فریزر ایرانی الکترواستیل
یخچال فریزر ایرانی پاکشوما

معرفی بهترین ساید بای ساید ایرانی

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

ارتفاع این یخچال سای بای ساید معادل ۱۸۱۶ سانتی‌متر است و جهت باز شدن درب آن به سمت راست است. تعداد طبقات یخچال آن ۴ عدد بودع و محدوده گنجایش کل آن ۵۵۱ تا ۷۰۰ لیتر است.  مدل طراحی این یخچال به صورت یخ‌ساز نیمه اتوماتیک است. گنجایش یخچال آن ۳۹۴ لیتر و گنجایش فریزر آن ۱۹۷ لیتر است.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این یخچال فریزر سای بای ساید می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مجهز بودن به حسگرهای تشخیص دمای بیرونی یخچال
  • مجهز بودن به حسگرهای هوشمند داخلی
  • فیلتر ضدبو
  • سرمایش هوشمند
  • گردش هوای سه بعدی
  • سرمایش دوگانه

یخچال فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TF540

اگر قصد خرید یک دستگاه یخچال سای بای ساید ایرانی را دارید، برند ایکس ویژن گزینه بسیار مناسبی است. درب‌های این یخچال راست به چپ و چپ به راست باز می‌شوند و محدوده گنجایش آن ۳۵۱ تا ۴۹۰ لیتر است.

نمودار مصرف انرژی این یخچال A+  است و ارتفاع آن ۱۸۵۰ سانتی‌متر است و دارای پهنا ۸۶۰ سانتز‌متری است‌. تعداد طبقات یخچال ۳ عدد بوده و گنجایش یخچال آن ۲۹۶ و گنجایش فریزر آن ۱۳۳ لیتر است.

یخچال فریزر سای بای ساید پاکشوما مدل P190S

این یخچال سای بای ساید ایرانی دارای چهار درب است که از راست به چپ و از چپ به راست باز می‌شوند. محدوده گنجایش این یخچال حدود ۳۵۲ تا ۴۹۰‌لیتر است. نمودار مصرف انرژی این یخچال به روی A++ بوده و دارای مخزن آب سردکن نیز است.

ارتفاع این یخچال ۱۸۰۸ سانتی‌متر و پهنای آن ۸۳۳ سانتی‌متر است و تعداد طبقه‌های یخچال ۵ عدداست.عمق این یخچال ۷۴۰ سانتی‌متر بوده و به شدت جادار است. این یخچال مجهز به سیستم انجماد سریع فریزر بوده و سیستم خنک کننده سریع نیز دارد.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

ارتفاع این یخچال معادل ۱۷۷۰ سانتی‌متر و پهنای آن ۹۰۵ سانتی‌متر و عمق آن معادل ۶۷۰ سانتی‌متر است. محدوده گنجایش این یخچال به لیتر معادل ۴۹۱ تا ۵۵۰ لیتر است.

این یخچال دارای آبسردکن نیمه اتوماتیک است و درب یخچال آن به سمت راست و درب فریزر آن به سمت چپ باز می‌شود و دارای سیستم هشدار باز ماندن درب است.

یخچال و فریزر سای بای ساید امرسان

ارتفاع این یخچال ۱۸۱۰ سانتی‌متر، پهنای آن ۹۲۰ سانتی‌متر و عمق آن ۸۳۰ سانتی‌متر بوده و به شدت جادار است. گنجایش کل این یخچال معادل ۵۵۵ لیتر بوده و گنجایش یخچال آن ۴۰۰ و گنجایش فریزر آن ۱۵۵ لیتر است.

این یخچال دارای سیستم گردش هوای چند قسمتی، کاهش دهنده مصرف انرژی، بوگیر مواد غذایی، سبدهای پلاستیکی مقاوم، کشوی میوه و سبزیجات، قابلیت اتصال به آب شهری و سایر موارد دیگر را دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس

برند جی پلاس یکی از بهترین تولید کنندگان یخچال ایرانی و ساید ایرانی است. یخچال فوق با مشخصاتی که در پایین آمده یکی از بهترین تولیدات این برند محبوب است.

گنجایش کل 28 فوت
ابعاد(ارتفاع/عمق/پهنا)177/67/91
تعداد طبقات یخچال4 طبقه و 2 کشو
تعداد طبقات فریزر4 طبقه و 2 کشو
نمودار مصرف انرژی A++

یخچال و فریزر ساید بای ساید 39 فوت الکترواستیل

الکترواستیل نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی با کیفیت و پشتیبانی عالی است. با هم مشخصات این ساید ایرانی را بررسی می کنیم:

وزن 107 کیلوگرم
ابعاد(ارتفاع/عمق/ پهنا)183/76/93
تعداد طبقات یخچال5 طبقه/2 کشو
فیلتر تصفیه آبدارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع
دارد
یخساز اتوماتیک سه حالته
دارد

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت 

پاکشوما یکی از بهترین تولیدات برند محبوب پاکشوما این ساید بی نظیر است. که توانسته رتبه 4.7 را از مشتریان بگیرد.

وزن97 کیلوگرم
گنجایش کل19 فوت
ابعاد(ارتفاع/عمق/پهنا)180/74/83
نمایشگردارد
تعداد طبقات فریزر2 طبقه/2 کشو
تعداد  طبقات یخچال3 طبقه/2 کشو
سیستم انجماد سریعدارد
سیستم اکونومی در هنگام مسافرتدارد


در ادامه بخوانید : یخچال فریز ایرانی: پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی (اسنوا،هیمالیا...)

معیارهای چی بگیر برای خرید بهترین ساید بای ساید ایرانی

بهترین مارک یخچال ساید ایرانی

در بازار ایران نیز تولیدات یخچال ساید بای ساید بسیار باکیفیت و محبوبی داریم. یخچال ساید بای ساید اسنوا، امرسان، الکترواستیل....

اگر تصمیم به خرید یخچال سای بای ساید ایرانی گرفته‌اید، باید به حسن سلیقه و انتخاب‌تان تبریک بگوییم و بگوییم قدری دست نگه‌ دارید. برای خرید بهترین یخچال فریزر لازم است که به نکات و فاکتورهایی دقت داشته باشید. این نکات مهم‌ به شرح زیر است:

توجه به ابعاد یخچال سای بای ساید:

یخچال سای بای سایدی که خریداری می‌کنید دارای ابعاد و اندازه خاصی است. به هنگام خرید لازم و ضروری است که یه سه عدد مهم‌ توجه داشته باشید. این اعداد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ارتفاع یخچال 
  • پهنای یخچال 
  • عمق یخچال

محل قرار دادن یخچال باید متناسب با ابعاد آن باشد، توجه داشته باشید که یخچال سای بای ساید باید به اندازه چندین سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشد. نکته دیگری که وجود دارد، عمق یخچال است. هر چقدر عمق یخچال بیشتر باشد، در واقع جادار‌تر بوده و می‌توانید مواد غذایی بیشتری در آن نگه‌‌داری کنید‌.

فراموش نکنید قبل از خرید یخچال یای بای ساید ورودی آشپزخانه و خانه خود را اندازه بگیرید. 

توجه به ظرفیت یخچال:

ظرفیت یخچال بر حسب لیتر اندازه گیری می شود و در شرایط عادی گنجایش یخچال‌های سای بای ساید از ۵۵۰ لیتر شروع شده و در مواقع بسیار ایده‌آل معادل ۸۰۰ لیتر ظرفیت دارند. برای اینکه بتوانید نیاز خود را تعیین کنید، یک عامل کلیدی باید در نظر گرفته شود - اندازه خانواده شما. و مقدار غذایی را که در یخچال خود نگهداری می‌کنید.

به عنوان مثال اگر شما یک خانواده 2 تا 3 نفری هستید یخچال 150 تا 200 لیتری کافی است. برای یک خانواده 4 تا 5 نفره 250 تا 500 لیتری مناسب است و خانواده‌های بزرگتر یخچال 550 تا 800 لیتری احتیاج دارند.

تعداد نفرات خانوادهظرفیت یخچال
2 تا 3 نفر (خانواده کم جمعیت)150 تا 200 لیتر
4 تا 5 نفر (خانواده متوسط) 250 تا 500 لیتر 
خانواده های بالای 5 نفر ( پرجمعیت) 550 تا 800 لیتر

فراموش نکنید که هرچه یخچال بزرگتر باشد، مصرف انرژی آن بالاتر می‌رود. بنابراین با دقت انتخاب کنید و مطمئن شوید که مناسب‌ترین اندازه یخچال را برای خانه خود خریداری کرده‌اید. اگر بین دو اندازه مردد هستید، ما همیشه توصیه می‌کنیم که از سایز بزرگتر استفاده کنید زیرا هیچ چیز به اندازه ناتوانی در قرار دادن همه چیز داخل یخچال ناامید کننده نیست. اگر منتظر مهمان هستید، داشتن کمی فضای اضافی یک امتیاز است.

نحوه‌ی باز و بسته شدن درب یخچال:

نکته بسیار مهمی که برای خرید بهترین مارک یخچال سای بای ساید باید به آن اهمیت بدهید، جهت باز شدن درب یخچال است. در این شرایط باید به محل قرار گرفتن یخچال فکر کرده و ببینید که آیا امکان باز و بسته شدن درب یخچال با توجه به جهت آن، میسر است یا خیر‌؟ درهای فرانسویی در حال حاضر بیشترین محبوبیت را دارند. در اصل شش نوع یخچال وجود دارد: تک در، دو در، سه در، مینی، ساید بای ساید، درب فرانسوی.

قیمت یخچال ساید بای ساید ایرانی


بهترین مارک ساید ایرانی

جنس بدنه و درب یخچال/قیمت یخچال ساید بای ساید ایرانی

جنس بدنه و درب یخچال از اهمیت بسزایی برخوردار است و توصیه می‌کنیم که یخچال سای بای سایدی خریداری کنید که بدنه و درب آن ضدزنگ بوده و در مقابل رطوبت هوا نیز مقاومت داشته باشند.

جنس درب یخچال باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوان آن را نظافت کرد و آلودگی روی آن‌ها به راحتی تمیز شوند. جنس لاستیک دور درب یخچال نیز که حالت آهنربایی و مغناطیسی دارد، باید کیفیت مطلوبی داشته باشد و هوای بیرون را به داخل منتقل نکند.

قیمت یخچال ساید بای ساید ایرانی به عوامل مختلفی مانند ظرفیت، جنس بدنه، دستگاه آبسردکن و برند یخچال دار.ما بهترین یخچال های ساید ایرانی و خارجی را در لیست بالا برای شما قرار داده ایم. با کلیک بر روی هر محصول می توانید قیمت روز را ببینید.

تهویه مناسب:

یخچال فریزر سای بای ساید باید تهویه مناسبی داشته باشد و علاوه بر اینکه محتوای درون یخچال را خنک کند، نباید بدنه آن نیز گرم و داغ شود.

طبقه‌بندی و قفسه‌بندی یخچال:

یخچال فریزر سای بای سایدی که خریداری می‌کنید باید دارای طبقه‌بندی و دسته‌بندی مطلوبی داشته باشد و تعداد طبقه‌های آن به گونه‌ای باشد که کلیه‌ی موادی که می‌خواهید در آن جای دهید، به صورت کامل در آن جا شوند.

قفسه‌های یخچال باید به گونه‌ای باشند که قابلیت تفکیک داشته باشند، به عنوان مثال دارای محلی برای قرار گرفتن بطری‌ها، سبزیجات و سایر موارد دیگر باشند.

دستگاه آب سرد کن:

اکثر از یخچال‌های سای بای ساید ایرانی مجهز به آب سردکن و یخ‌شکن هستند. استفاده از این قبیل یخچال‌ها به شدت کار شما را راحت‌تر کرده و به محض اینکه از بیرون وارد خانه می‌شوید، به آب سرد و خنک دسترسی خواهید داشت. بخش آب سردکن یخچال باعث می‌شود که کمتر درب یخچال را باز و بسته کرده و به آن آسیب بزنید.

توجه به برند و مارک یخچال/بهترین برند یخچال ساید ایرانی

یخچالی که خریداری می‌کنید، بهتر است که از بهترین برندها و مارک‌های موجود در بازار باشند. امروزه یخچال‌های سای بای ساید ایرانی کیفیت مطلوبی داشته و با یخچال‌های خارجی در بازار رقابت می‌کنند‌.

توصیه ما برایتان یخچال‌های سای بای ساید ایرانی با برندهای محبوب و شناخته شده است‌. به عنوان مثال یخچال‌های امرسان، اسنوا، الکترو استیل، ایکس ویژن و... جزء بهترین برندهای یخچال سای بای ساید ایرانی محسوب می‌شوند. علاوه بر برند یخچال قیمت یخچال سای بای ساید ایرانی نیز  مهم است و کیفیت یخچالی که خریداری می‌کنید باید با قیمت آن تناسب داشته باشد.

برچسب مصرف انرژی یخچال چیست؟

برچسب مصرف انرژی برچسب کوچکی است که به بدنه یخچال متصل است و اطلاعاتی درباره انرژی مصرفی یخچال و شرکت سازنده آن ارائه می‌دهد. رده‌بندی مصرف انرژی معمولا از A تا G است و هرچه مصرف انرژی در رده A و A+ و A++ باشد کارایی و مصرف انرژی آن مطلوب‌تر است. همه یخچال‌های جدید نسبت به مدل‌های قدیمی انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

آیا می‌توان از لامپ LED در یخچال استفاده می کنید؟

می توانید از یک لامپ LED در یخچال استفاده کنید. لامپ‌های LED مصرف انرژی پایین‌تری دارند و روشنایی آنها نیز بالاتر است. با این حال، توجه به این نکته نیز ضروری است که تعویض لامپ یخچال نیاز به تخصص و احتیاط دارد. این به این دلیل است که ممکن است در نهایت به سیم ها آسیب برسانید یا آنها را با یک لامپ وات قوی جایگزین کنید.

برای محافظت از یخچال‌ ساید بای ساید چه کنیم؟

حتما به هنگام نصب یخچال به تراز بودن آن توجه داشته و حتما برای استفاده از یخچال از دستگاه محافظ یخچال استفاده کنید.

یکی از مزایای خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی در دسترس بودن همه قطعات آن می‎‌‌باشد. و شما از این بابت نگرانی ندارید. همچنین در صورت خرید یخچال ساید بای ساید ایرانی از خدمات پس از فروش نیز بهره مند می‌شوید. 

متوسط طول عمر یخچال‌ سای بای ساید ایرانی چقدر است؟

‌طول عمر یخچال سای بای ساید ایرانی ارتباط تنگاتنگی با شیوه نگهداری و مراقبت شما از یخچال دارد. لازم به ذکر است که طول عمر بهترین یخچال‌ فریزر سای بای ساید ایرانی به صورت میانگین بین ۱۴ تا ۱۷ سال گزارش شده است.

سخن آخر: 

در این‌مقاله از وب‌سایت چی بگیر برایتان درباره خرید بهترین برند یخچال ساید ایرانی گفتیم. حالا با توجه به نکات گفته شده می‌توانید بهترین مارک و برند یخچال سای بای ساید ایرانی را خرید و محیط آشپزخانه منازل خود را زیبا و مجهز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - علیرضا

خیلی عالی مخصوصا قسمت راهنمای خریدش و انتخاب اندازه مناسب برای یخچال خیلی خوب توضیح دادید.

12 تیر 1401 - 09:28

پاسخ
یخچال و فریزر قیمت انواع یخچال و فریزر