خرید و قیمت بهترین مارک آب مرکبات گیری برقی (پرفروش ترین)

بهترین آب مرکبات و آب پرتقال گیری برقی

با فرارسیدن فصل پاییز و شروع فصل مرکبات نیاز دستگاه آب مرکبات گیری در هر خانه و آشپزخانه‌ای احساس می‌شود. از آنجایی که مرکبات منبع غنی از ویتامین‌ C  هستند، پزشکان مصرف آن‌ها را به شدت توصیه می‌کنند.

ما در این مقاله از وب‌سایت چی‌ بگیر می‌خواهیم اطلاعات مفید و مختصری درباره بهترین برند آب مرکبات گیری، قیمت آب مرکبات گیری و راهنمای خرید این دستگاه در اختیارتان بگذاریم، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

خرید و قیمت بهترین مارک آب مرکبات گیری

چرا باید دستگاه آب مرکبات گیری برقی بخریم؟

خرید آب مرکبات گیری برقی ایرانی و خارجی مزایای متعددی دارد، از جمله مهم‌ترین مزایای خرید آب مرکبات گیری می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

طبیعی بودن آب میوه

دیگر لازم نیست برای یک آب پرتقال ساده به فروشگاه‌ها مراجعه کنید و از آب پرتقال‌هایی که داری اسانس هستند، خریداری کنید. آب میوه‌ای که به کمک دستگاه آب مرکبات گیری تهیه می‌شود، سالم و طبیعی بوده و برای سلامتی فرزندان شما مفید است.

 استفاده از تفاله‌های مرکبات

بخش عظیمی از ویتامین C  مرکبات در تفاله‌های آن‌ها است. استفاده از دستگاه آب مرکبات گیری، این امکان را در اختیارتان می‌گذارد که از تفاله‌های پرتقال نیز درون آب میوه استفاده کرده و غلظت آب میوه را افزایش دهید. لازم به ذکر است اگر فرزند شما از خوردن تفاله‌های و قسمت‌های ریز مرکبات امتناع می‌کند، به کمک صافی این دستگاه به راحتی تفاله‌ها و عصاره میوه را از آب میوه جدا کنید.

مقرون به صرفه بودن

با خرید بهترین مارک آب مرکبات گیری برقی و پرداخت قیمت آب مرکبات گیری برای  همیشه از پرداخت هزینه برای خرید آب میوه و آب پرتقال راحت خواهید شد و در  هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

تهیه آب مرکبات به میزان لازم

برخی از مرکبات مانند پرتقال وقتی که آب آن‌ها گرفته شده و برای مدتی نگهداری می‌شوند، تغییر طعم داده و تلخ می‌شوند. زمانی که یک دستگاه آب پرتقال گیری خریداری می‌کنید می‌توانید میزان مورد نیاز خود آب پرتقال تهیه کرده و از تلخ شدن آن‌ها جلوگیری کنید.

حال که با مزایای خرید آب مرکبات گیری آشنا شده‌اید  می‌خواهیم در ادامه برایتان بگویم که به هنگام خرید بهترین برند آب مرکبات گیری باید به چه نکات و مواردی توجه داشته باشید.

آب مرکبات گیری پارس خزر

جنس مخزن این آب مرکبات گیری از پلاستیک بوده و جنس صافی آن نیز پلاستیکی است. این دستگاه دارای مخزن آب میوه بوده و قابلیت تنظیم مقدار پالپ  و درپوش ضدگرد و غبار دارد.

تعداد ظرف آبمیوه‌گیری آن یک عدد و تعداد سری آب مرکبات گیری دو عدد است و جنس بدنه پلاستیکی داشته و طول سیم آن نیز معادل ۰.۸ متر و توان مصرفی آب مرکبات گیری پارس خزر ۲۰ وات است.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

ابعاد این آب مرکبات گیری معادل 20×22×17 سانتی‌متر و بازه توان دستگاه معادل۱۵۱ تا ۲۰۰ وات است. جنس مخزن این آبمیوه‌گیری از پلاستیک است و جنس صافی آن نیز پلاستیکی است.

این دستگاه دارای دکمه فشاری بوده و لوازم جانبی آن قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی را دارد.این دستگاه مجهز به درپوش ضدگرد و غبار، تنظیم مقدار پالپ، چرخش دو طرفه، پایه ضد لغزش و سایر امکانات منحصر به فرد است.

آب مرکبات گیری کنوود JE280

قطر این دستگاه ۱۸سانتی‌متر و ارتفاع آن ۲۳ سانتی‌متر است. طول سیم آن یک متر و توان مصرفی آن معادل ۴۰ وات است. این دستگاه قابلیت چرخش دو طرفه داشته و با دکمه فشاری کار می‌کند.

جنس صافی، بدنه و مخزن آن از پلاستیک بوده و دارای درپوش ضدگرد و غبار و پایه ضد لغزش است.تعداد سری آب مرکبات گیری کنوود یک عدد است.

آب مرکبات گیر تک الکتریک مدل CP1108-30WB

ابعاد این دستگاه 21×16×30سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۱.۲۵۰ گرم است و توان مصرفی ۳۰ وات دارد. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تنظیم مقدار پالپ
  • چرخس دو طرفه
  • دو عدد سری آب مرکبات گیری
  • آبگیری مرکبات با سایز کوچک
  • ظرفیت مخزن ۶۰۰

آب مرکبات گیری گوسونیک مدل GCJ-406

ابعاد این دستگاه معادل 19×22×24 سانتی‌متر و وزن آن معادل ۱.۸ گرم است. توان مصرف آن ۹۰وات و ظرفیت مخزن آبمیوه‌گیری ۰.۵ لیتر است‌. این دستگاه دارای ۲ سری آب مرکبات گیری است و جنس بدنه آن از استیل است.

این دستگاه دارای پایه ضدلغزش و محفظه جمع‌آوری سیم برق است و جنس صافی و مخزن آن از پلاستیک بوده و قابلیت آبگیری مرکبات با سایز کوچک را نیز دارد.

آب مرکبات گیری اهرمی فوما کد927

ابعاد این دستگاه معادل 19×19×29 سانتی‌متر با وزن ۲ کیلوگرم است که دارای توان مصرفی ۱۰۰ وات بوده و مجهز به دو عدد سری آب مرکبات گیری است و جنس بدنه آن از استیل است  و داراب پایه ضدلغزش و اهرم فشاری است. جنس صافی و مخزن آبمیوه‌گیری آن از پلاستیک است.


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید بهترین مارک آبمیوه گیری (پرفروش ترین آبمیوه گیری)

برای خرید بهترین مارک آب مرکبات گیری به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت و خرید آب پرتقال گیری

توجه داشته باشید که دستگاه آب مرکبات گیری با دستگاه آبمیوه گیری فرق داشته و یک دستگاه متفاوت است. زمانی که تصمیم به خرید دستگاه آب مرکبات گیری می‌گیرید، بهتر است که به موارد زیر نهایت دقت را داشته باشید:

توجه به نوع آب مرکبات گیری

همه شما حتما در منازل خود یک دستگاه آب پرتقال گیری دستی دارید. آب پرتقال گیری و آب مرکبات گیری‌ها انواع مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین نوع آن‌ها آب مرکبات گیری دستی است. اما استفاده از آب مرکبات گیری دستی دشواری‌ها و سختی‌های خاص خودش را دارد. به عنوان مثال شما باید به کمک نیروی دست آب پرتقال و مرکبات را بگیرید. در صورتی که به کمک آب مرکبات گیری برقی به راحتی می‌توانید به تعداد بالا آب پرتقال تهیه کرده و آب مرکبات را بگیرید. توجه داشته باشید که به هنگام خرید به نوع آب مرکبات گیری دقت کنید.

بهترین نوع آب مرکبات گیری دستگاه آبمیوه گیری اتوماتیک است که دارای موتوری قوی بوده و با کمک آن می‌توانید آب پرتقال و سایر مرکبات را به میزان بسیار زیاد و دلخواه خود تهیه کنید.

ابعاد دستگاه آب مرکبات گیری

از دیگر موارد مهمی که به هنگام خرید دستگاه آب مرکبات گیری باید با دقت داشته باشید ابعاد و اندازه دستگاه است. مخزن آب میوه برخی از دستگاه‌ها گنجایش متفاوتی داشته و برخی از آن‌ها ظرفیت کمتری و برخی ظرفیت بیشتری دارند. باید متناسب با نیاز خود دستگاهی با ابعاد و اندازه مناسب خریداری کنید.

قدرت موتور و چرخش دستگاه

از دیگر موارد بسیار مهمی که به هنگام خرید آب مرکبات گیری برقی لازم است به آن توجه شود قدرت دستگاه است. مسلماً وقتی که قدرت دستگاه شما بالاتر باشد با سهولت و راحتی بیشتری می‌توانید آب مرکبات تهیه کنید. قدرت و توان برقی دستگاه‌های آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری متفاوت بوده و بهتر است که به هنگام خرید به دفترچه راهنمای آن‌ها توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که برخی از آب مرکبات گیری‌ها دارای دستگاهی با چرخش دو طرفه هستند و باید به این مورد مهم نیز دقت داشته باشید.

شیوه تمیز کردن مرکبات گیری

دستگاه آب مرکبات گیری که خریداری می‌کنید، باید قابلیت شستشو داشته و به راحتی بتوانید بدنه و مخزن آب میوه را شستشو داده و کلیه لوازم جانبی آن را بشوید. توجه داشته باشید که برخی از لوازم جانبی را می‌توان به کمک دست و یا حتی با ماشین ظرفشویی شستشو داد.

توجه به برند آب مرکبات گیری

پیشنهاد ما برای شما خرید یک دستگاه آب مرکبات گیری با برند خاص و متفاوت است. زمانی که از یک برند مرغوب و شناخته شده کالایی خریداری می‌کنید، از بابت طول عمر و دوام آن اطمینان خاطر خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است که کالاهایی که دارای ضمانت نامه و گواهی گارانتی هستند، مرغوبیت ویژه‌ای نسبت به سایر کالاها دارند. از جمله مهمترین آب مرکبات گیری ایرانی می‌توانیم به آب مرکبات گیری پارس خزر اشاره کنیم که برندی شناخته شده است و کالاهای این برند کیفیت مطلوب و ایده‌آلی دارند.

طول سیم دستگاه آب مرکبات گیری

دستگاه آب پرتقال گیری و آب مرکبات گیری که خریداری می‌کنید باید از نظر ارگونومی کاملا مناسب بوده و به راحتی بتوانید در آشپزخانه از آن استفاده کنید. به عنوان مثال باید طول سیم دستگاه در اندازه‌ای مناسب و استاندارد باشد که به راحتی بتوانید به روی سطوحی مانند میز یا کبینت  از آن استفاده کنید.

داشتن صافی

آب مرکبات گیری مرغوب و باکیفیت دارای صافی بوده و به خوبی می‌توان تفاله‌ها را از آبمیوه جدا کرد. از طرفی صافی آب مرکبات گیری باید قابلیت شستشو داشته و به راحتی بتوان تفاله‌های باقیمانده را از روی آن جدا کرد.

جنس بدنه و مخزن آب مرکبات گیری

از دیگر موارد بسیار مهمی که به هنگام خرید دستگاه آب مرکبات گیری باید به آن توجه داشته باشید، جنس بدنه دستگاه و جنس مخزن آن است. معمولاً جنس بدنه برخی از دستگاه‌ها از استیل بوده و برخی از دستگاه‌ها نیز از بدنه پلاستیکی و مخزن پلاستیکی درست شده‌اند. لازم به ذکر است دستگاه آب پرتقال گیری و آب مرکبات گیری که خریداری می‌کنید باید دارای درپوش باشد. توجه داشته باشید که قسمت سریع آبمیوه گیری نیز باید از استیل و به صورت کاملا ضد زنگ باشد.

آیا دستگاه آب مرکبات گیری این امکان را به ما می‌دهد که از تفاله‌های میوه استفاده کنیم؟

بله به کمک دستگاه آب مرکبات گیری می توانید به راحتی تفاله‌های مرکبات را از آب مرکبات جدا کنید. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که از آب پرتقال خالص و بدون تفاله استفاده کنند درصورتی که تفاله‌های آب پرتقال و مرکبات منبع غنی از فیبر محسوب می‌شوند و برای سلامتی و مراقبت در برابر بیماری‌های قلبی و گوارشی به شدت مفید هستند.

از هر پرتقال به چه میزان آب پرتقال می‌توان تهیه کرد؟

یکی از مزایای منحصر به فرد دستگاه آب پرتقال گیری برقی و آب مرکبات گیری برقی این است که  به میزان بیشتری در مقایسه با دستگاه های آب پرتقال گیری دستی می‌توانید آب پرتقال تهیه کنید. معمولا از هر یک پرتقال حدود ۴ یا ۵ قاشق غذاخوری آب پرتقال تولید گرفته می‌شود. به عبارتی یک پرتقال یک سوم فنجان را پر می‌کند. برای تهیه یک لیتر آب پرتقال حتما باید ۱۵ پرتقال را آبگیری کنید.

 سخن پایانی: در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افرادی که قصد خرید دستگاه آب مرکبات گیری داشتند،  از بهترین مارک آب پرتقال گیری گفته و تعدادی از بهترین دستگاه‌های آب مرکبات گیری ایرانی و خارجی را برایتان معرفی کردیم. حال با توجه به نکات گفته شده می‌توانید یکی بهترین برند دستگاه آب مرکبات گیری را انتخاب کرده و دستگاه آب مرکبات گیری مرغوب و باکیفیت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - حتما بخوانید: فرق غذاساز و مخلوط کن  چیست؟ این مدل آسیاب و مخلوط کن ندارد.  بوش را باید یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی جهان دانست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد.  MESM731M را باید یکی از مدلهای آب  میوه گیری بوش دانست که طرفداران زیادی دارد. در ادامه برخی از پر فروشترین  آب میوه گیریهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. از ویژگیهای خوب این وسیله باید به مخزن  تفاله آن اشاره کرد. برندهای مختلفی در جهان دست به تولید آب میوه گیری زدهاند که اکثر آنها در بازار  لوازم خانگی ایران نیز مشتریان و طرفداران  خود را دارند. مصرف انرژی این وسیله ۱۵۰ وات است و گنجایش مخزنش را باید یک لیتر دانست. آبمیوه گیری بوش مانند بسیاری دیگر از  تولیدات این برند فروش بسیار خوبی در بازار لوازم خانگی دارد. با ما همراه باشید. هر کدام از این  آب میوه گیریها ویژگیهای مخصوص به خود را دارند و خریداران  براساس انتظارشان باید گزینه مناسب خود را  انتخاب کنند.

حتما بخوانید: فرق غذاساز و مخلوط کن چیست؟ این مدل آسیاب و مخلوط کن ندارد. بوش را باید یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی جهان دانست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. MESM731M را باید یکی از مدلهای آب میوه گیری بوش دانست که طرفداران زیادی دارد. در ادامه برخی از پر فروشترین آب میوه گیریهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. از ویژگیهای خوب این وسیله باید به مخزن تفاله آن اشاره کرد. برندهای مختلفی در جهان دست به تولید آب میوه گیری زدهاند که اکثر آنها در بازار لوازم خانگی ایران نیز مشتریان و طرفداران خود را دارند. مصرف انرژی این وسیله ۱۵۰ وات است و گنجایش مخزنش را باید یک لیتر دانست. آبمیوه گیری بوش مانند بسیاری دیگر از تولیدات این برند فروش بسیار خوبی در بازار لوازم خانگی دارد. با ما همراه باشید. هر کدام از این آب میوه گیریها ویژگیهای مخصوص به خود را دارند و خریداران براساس انتظارشان باید گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

حتما بخوانید: فرق غذاساز و مخلوط کن چیست؟ این مدل آسیاب و مخلوط کن ندارد. بوش را باید یکی از معتبرترین برندهای لوازم خانگی جهان دانست که در ایران هم طرفداران زیادی دارد. MESM731M را باید یکی از مدلهای آب میوه گیری بوش دانست که طرفداران زیادی دارد. در ادامه برخی از پر فروشترین آب میوه گیریهای موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. از ویژگیهای خوب این وسیله باید به مخزن تفاله آن اشاره کرد. برندهای مختلفی در جهان دست به تولید آب میوه گیری زدهاند که اکثر آنها در بازار لوازم خانگی ایران نیز مشتریان و طرفداران خود را دارند. مصرف انرژی این وسیله ۱۵۰ وات است و گنجایش مخزنش را باید یک لیتر دانست. آبمیوه گیری بوش مانند بسیاری دیگر از تولیدات این برند فروش بسیار خوبی در بازار لوازم خانگی دارد. با ما همراه باشید. هر کدام از این آب میوه گیریها ویژگیهای مخصوص به خود را دارند و خریداران براساس انتظارشان باید گزینه مناسب خود را انتخاب کنند.

18 آبان 1401 - 15:17

پاسخ
آب مرکبات گیر قیمت انواع آب مرکبات گیر