وایت برد: خرید و قیمت تخته وایت برد پایه دار و متحرک( مغناطیسی)

راهنمای خرید تخته وایت برد پایه دار و ساده

سال‌های طولانی است که استفاده از تخته‌ های گچی دیگر منسوخ شده و معمولاً برای تدریس از تخته‌ وایت برد و تخته‌ وایت برد شیشه‌ای استفاده می‌کنند. با توجه به نزدیک شدن به اول مهر و باز شدن مدرسه‌ها،  خرید تخته وایت برد در خانه برای افراد واجب است، به ویژه در حال حاضر که تمامی‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر به شما کمک می کنیم که چه نوع تخته وایت بردی برای خرید مناسب‌تر است و برای خرید بهترین تخته وایت برد پایه‌ دار و متحرک بهتر است به چه نکاتی توجه کنید‌‌.

اگر شما معلم و یا استاد هستید و یا در منازل خود محصل و دانشجو دارید، توصیه می‌کنیم که مطالعه این مقاله را از دست نداده و تا پایان همراه ما باشید.

چرا باید تخته وایب برد بخریم؟

خرید وایت برد در مقایسه با تخته‌ سیاه‌ های قدیمی مزایای بیشتر دارد و همچنین دوام و طول عمر آن‌ها نیز بیشتر است. از طرفی برای سلامتی دانش‌آموزان و دبیران نیز مناسب بوده و به مانند تخته‌ های چوبی که برای نوشتن به روی آن‌ها باید از گچ استفاده شود، مشکلات تنفسی و آلودگی ایجاد نمی‌کنند. همین طور اگر می‌خواهید از ویدئو پرژکتور استفاده کنید می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای نمایش باشد.  

تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد مدل بتا 

ابعاد این تخته وایت برد باکیفیت 40×30 سانتی‌متر بوده و وزن آن معادل یک کیلوگرم است و قطری معادل ۲ اینچ دارد. این تخته قابلیت حمل آسان داشته و مجهز به روکش مغناطیسی کره‌ای است و سه لایه محافظ صفحه دارد.

تخته وایت برد آسا برد مدل آلفا

اگر قصد خرید تخته وایت برد پایه‌دار را دارید، برد آسا گزینه مناسبی برای شما است. ابعاد این تخته 60×100سانتی‌متر بوده و وزن آن ۱۴ کیلوگرم و قطر آن ۲ اینچ است. نقاط قوت این تخته وایت برد به شرح زیر است:

بسته کامل و استاندارد

دارای پایه‌ چرخ‌دار و ترمزدار

وایت برد مغناطیسی

مقاوم و استیبل

تخته وایت برد شیشه‌ای مدل DINIAL 3578

این تخته وایت برد شیشه‌ای یک دفترچه راهنما به همراه دارد که شیوه‌ی نصب آن را توضیح داده و درباره شیوه استفاده از آن نیز اطلاعات مفیدی ارائه داده است.

ابعاد این تخته وایت برد 60×55×0.4سانتی‌متر بوده و وزنی نزدزک به ۷ کیلوگرم دارد.این تخته طول عمری نسبتا بیشتری در مقایسه با سایر تخته‌های وایت برد دارد.

تخته وایت برد مغناطیسی آسا برد

ابعاد این تخته وایت برد مغناطیسی معادل 90×60 سانمتی‌متر بوده و وزن آن معادل ۵ کیلوگرم و قطر آن یک اینچ است. اگر قصد خرید تخته وایت برد برای فرزندان خود را دارید این تخته گزینه مناسبی بوده و به شدت مقاوم است.

تخته وایت برد آفرین کد N060

اگر قصد خرید یک تخته وایت برد با وزن نسبتا سبک را دارید پیشنهاد ما برایتان برد آفرین است. این تخته وایت برد وزنی معادل ۳ کیلوگرم داشته و ابعاد آن 80×60×1.5 سانتی‌متر است.

تخته وایت برد پالیزان دو رو است. شما با خرید این تخته هم یک تخته سیاه دارید هم یک تخته وایت برد. و می‌توانید به صورت همزمان از هر دو طرف این تخته استفاده کنید. اندازه این تخته وایت برد 45*45 سانتی متر است و بلندی این تخته 80 سانتی متر می‌باشد. 

معیارهای چی بگیر برای خرید وایت برد پایه دار و متحرک

خرید تخته وایت برد پایه دار متحرک

برای خرید بهترین تخته وایت برد مغناطیسی لازم و ضروری است که به نکات و موارد زید دقت داشته باشید. این موارو عبارت‌اند از:

جنس تخته وایت برد

به هنگام خرید بهترین تخته وایت برد، باید به جنس آن نهایت دقت را داشته باشید. به عنوان مثال برخی از تخته‌های وایت برد از شیشه، مینا، نانو تمیز و یا ملامین ساخته شده‌اند و هر کدام کیفیت منحصر به فرو خود را دارند. 

تخته‌های سفید شیشه‌ای نسبتا مقاومت بالایی در مقایسه با سایر تخته‌های وایت برد داشته و در حال حاضر بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که تخته‌های وایت برد مغناطیسی نیز به شدت محبوبیت داشته و ظاهری شیک و زیبا داشته و جلوه خاصی به محیط کلاس شما می‌بخشند.

ابعاد تخته وایت برد

تخته‌های وایت برد معناطیسی و شیشه‌ای در ابعاد مختلف وجود داشته و به فروش می‌رسند. به هنگام خرید باید به ابعاد این تخته‌ها دقت داشته و بررسی کنید که آیا متناسب با ابعاد محیط و محل نصب است یا خیر؟

خرید تخته وایت برد با ابعاد بزرگ برای دانشجویان و دانش‌آموزانی که در مقاطع دبیرستان تحصیل می‌کنند، مناسب‌تر است.

توجه به قاب‌بندی تخته وایت برد

تخته وایت بردی که خریداری می‌کنید باید دارای قاب‌بندی باکیفیت بوده و قاب آن به گونه‌ای باشد که آسیبی به لباس شخص وارد نکند. برخی از تخته‌های وایت برد که برای دانش‌آموزان کلاس اول مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای خط بوده و پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت شیوه صحیح نوشتاری این قبیل از تخته‌ها را برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی خریداری کنید.

ماژیک وایت برد

توجه داشته باشید که برخی از تخته‌های وایت برد به قلم و ماژیک مخصوص برای نوشتن نیاز دارند. برخی از تخته‌های وایت برد به عنوان لوازم جانبی با خود ماژیک، تخته پاک‌کن، آهنربای مغناطیسی و... همراه دارند، برای خرید به این موارد نیز دقت داشته باشید.

تخته وایت برد پایه‌ دار و با قابلیت متحرک بودن

برخی از تخته های  وایت برد پایه دار هستند و قابلیت تحرک دارند. وزن این تخته‌ های وایت برد سنگین‌تر بوده و از نظر قیمت نیز می‌توانیم بگوییم که قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر وایت برد ها گران‌تر است.

چگونه تخته وایت برد را به روی دیوار نصب کنیم؟

برای نصب تخته وایت برد به روی دیوار حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.قبل از نصب حتما جای قرار گرفتن تخته وایت برد را روی دیوار مشخص کنیم. و سپس با احتیاط و به کمک دریل پیچ‌های آن را به روی دیوار متصل کرده و تخته را در محل مناسب کنید. با خرید تخته‌های متحرک و پایه‌دار مشکلی در زمینه نصب نخواهید داشت.

تخته وایت برد را چگونه تمیز کنیم؟

توصیه می‌کنیم که هر از چندگاهی برای تمیز کردن تخته وایت برد اقدام کنید و حتما از ابزارهای مخصوص و اسپری‌های ویژه برای تمیز کردن تخته وایت برد استفاده کنید. اسپری و فوم تمیز کننده تخته وایت برد باعث می‌شود که سایه و لکه‌ای به روی تخته شما ایجاد نشده و طول عمر نسبتا مفیدی داشته باشد.

چه چیزی باعث لک شدن وایت برد می‌شود؟

بهتر است که پس از استفاده حتما تخته وایت برد را پاک کنید. باقی ماندن نوشتار به روی تخته وایت برد در مدت طولانی باعث ایجاد لکه می‌شود. توصیه می‌کنیم از ماژیک‌های مخصوص برای تخته وایت برد خود استفاده کنید که متناسب با تخته بوده و ایجاد لکه نکنند‌.

سخن پایانی: در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افرادی که قصد خرید بهترین تخته وایت برد باکیفیت را داشتند از انواع تخته وایت برد گفته و اشاره کردیم که برای خرید به چه فاکتورهایی باید دقت داشته باشید، حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید تخته وایت برد اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
تخته قیمت انواع تخته