بهترین راهنمای خرید پالت سایه چشم (کرمی، پودری،اکلیلی)

سایه چشم و نقش آن در زیبایی آرایش و چشم ها

تاثیر چشم‌ها در زیبایی صورت بر هیچکس پوشیده نیست. از این رو در آرایش‌های مدرن توجه زیادی به زیبایی آن‌ها می‌شود. چرا که از نقاط اصلی صورت برای پرداخت آرایش به شمار می‌روند. به همین دلیل است که طراحان مد و زیبایی به صنعت لوازم آرایش چشم توجه ویژه‌ای دارند و انواع لوازم آرایش از جمله ریمل، مداد چشم، خط چشم، انواع براش‌ها و انواع مختلف سایه چشم را مطابق مد طراحی و تولید می‌کنند، که وب سایت چی بگیر در مقاله‌های قبلی به آن‌ها پرداخته است. 

سایه چشم برای چیست؟

خرید و قیمت بهترین مارک پالت سایه چشم

سایه چشم نقش به سزایی در تعیین حالت چشم‌ها و حتی صورت دارد. بسیاری از بانوان معتقدند استفاده از سایه چشم جذاب‌ترین بخش آرایش آن‌ها است. دلیل این امر در بخشیدن رنگ و درخشندگی‌ای است که سایه چشم به صورت آن‌ها می‌دهد. البته توجه کنید که در استفاده از سایه چشم زیاده‌روی نکنید چون این امر نتیجه عکس دارد.

حتما از خود می‌پرسید چطور بهترین سایه چشم را پیدا کنم؟ همانطور که می‌دانید انتخاب سایه چشم خوب بر اساس فاکتورهایی باید صورت بگیرد چون در دنیای پر رنگ و لعاب امروزی که هر روز هزاران طرح و رنگ جدید وارد بازار می‌شود انتخاب کمی دشوار می‌شود پس در انتخاب سایه چشم مناسب بد نیست کمی وسواس به خرج بدهید.


در ادامه بخوانید : ریمل: نکات مهم در انتخاب بهترین مارک ریمل (اسنس، کالیستا...)


در ادامه بخوانید : کانسیلر چیست و نحوه استفاده از آن؟ (معرفی بهترین مارک کانسیلر)

چه سایه هایی با استایل شما مطابقت دارد؟

اولین چیزی که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد رنگ پوست شماست. آیا سایه رنگ پوست شما را تکمیل می کند؟ یکی دیگر از موارد مهم رنگ چشم شما است. بهتر است از سایه های سایه چشم که دقیقا با چشمان شما مطابقت دارد، خودداری کنید. در عوض، سایه‌ای را انتخاب کنید که با رنگ چشم شما تضاد داشته باشد تا چشمهای شما برجسته شود.  لطفاً کمد لباس خود را نیز در نظر بگیرید. سایه چشمی که خریداری می‌کنید باید با اکثر لباس های شما مطابقت داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت و راحت آرایش کنید.

بهترین سایه چشم برای چشم‌های آبی رنگ کدام است؟

برای وفادار ماندن به توصیه‌های قبلی ما، افرادی که چشم آبی دارند بهتر است از سایه چشم آبی خودداری کنند. در عوض، به دنبال سایه چشم قهوه ای، طوسی و مرجانی باشید. اگر احساس زنانه تری می کنید، سایه چشم صورتی یا صورتی روشن با چشم آبی نیز به زیبایی ترکیب می شود.

بهترین سایه چشم برای چشم‌های قهوه ای رنگ کدام است؟

وقتی از سایه چشم با سایه سبز یا صورتی استفاده می شود، چشم‌های قهوه‌ای رنگ به زیبایی ظاهر می‌شوند. سایه چشم طلایی و زرد برای چشم‌های قهوه‌ای بهترین جذابیت را دارند.

بهترین سایه چشم برای چشم‌های سبز رنگ کدام است؟

وقتی از سایه چشم بنفش یا اسطوخودوس استفاده می‌شود، چشم‌های سبز زیبا حتی برجسته تر به نظر می رسند. برای داشتن ظاهری جسورانه تر، می توانید سایه چشم طلایی را نیز آزمایش کنید.

بهترین سایه چشم برای چشم‌های رنگ فندقی کدام است؟

سایه چشمی که با چشم‌های فندقی خوب به نظر می‌رسند شامل بنفش، اسطوخودوس، طلایی و حتی قهوه ای است. سایه چشم به رنگ خاکستری و آبی نیز ممکن است به زیبایی دو چندان چشم‌های فندقی رنگ کمک کند. 

پالت سایه چشم دودو گرل محصولی زیبا و باکیفیت برای خانم‌هایی که به دنبال رنگ‌های خاص هستند، مناسب می‌باشد. رنگ‌های متنوع که بیشتر آن‌ها نزدیک به رنگ پوست با جلوه‌های مات و براق هستند، آرایش شما را طبیعی و زیباتر جلوه می‌دهند.

سایه چشم آنیکا یک مدل سایه چشم کرمی با بافت نرم، لطیف و البته ماندگاری طولانی مدت می‌باشد. سایه چشم کرمی آنیکا به دلیل طراحی بدنه آن به راحتی حتی برای افرادی مبتدی به راحتی قابل استفاده می‌باشد. نکته مهم در مورد سایه چشم آنیکا این است که هیچ گونه حساسیتی برای چشم به وجود نمی‌آورد و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. 

پالت سایه چشم سودا پاپ یک مدل بسیار باکیفیت از برند شناخته شده میبلین می‌باشد. سایه چشم پودری این برند از ماندگاری، لطافت و تنوع بالایی برخوردار است. در حفقیقت دوازده رنگ متنوع دارد که با هر سبک آرایشی می‌توانید به راحتی آن را هماهنگ کنید. علاوه بر تنوع در رنگ‌ها سایه پودری میبلین در سه نوع جلوه رنگ شامل براق، مات و اکلیلی تولید شده است. 

سایه چشم مای محصول تک رنگی است که البته با توجه به رنگ آن که بژ تیره انتخاب شده، بسیار پرکاربرد است. محصولات مای از کیفیت خوبی برخوردار هستند به طوری که توانسته‌اند رضایت مصرف کنندگان را جلب کنند. سایه چشم مای نیز با جلوه براق و ماندگاری بالا از جمله محصولات باکیفیت این برند می‌باشد.

پالت آرایش آنی لیدی متشکل از 16 رنگ سایه چشم، 2 سایه ابرو، 5 رژلب، 2 هایلایتر، 1 پنکک و 1 رژگونه می‌باشد. در حقیقت در هنگام سفر یا مهمانی و یا حتی برای استفاده روزانه تمام محصولات آرایشی را در یک کیف کاربردی با خود دارید که تمامی مواد آن کیفیت خوبی دارند و شما را در داشتن آرایشی کامل و بی نقص یاری می‌کنند. 

پالت سایه چشم میبلین دارای رنگ‌های متفاوت و زیبا برای افرادی که سبک ملایم و ملیح را می‌پسندند، مناسب است. پالت سایه چشم میبلین متشکل از رنگ‌هایی است که دارای جلوه‌های مات، براق و اکلیلی هستند که شما می‌توانید هر بار در سبک آرایش خود تفاوت ایجاد کنید.

سایه چشم نیکس مدل گلیتر که بافتی نرم و کرم مانند دارد از کیفیت بالایی در پوشش و ایجاد یک لایه درخشان در پشت چشم دارد. اگر می‌خواهید آرایشی منحصر به فرد و خیره کننده داشته باشید این سایه چشم برای شما مناسب است. 

پالت سایه چشم دودو گرل متشکل از رنگ‌های کاربردی و متنوع با ماندگاری بالا که آرایش صورت را زیباتر می‌کنند. جلوه رنگ‌های سایه چشم دودو گرل براق و اکلیلی است که برای طرفداران این سبک بسیار مناسب است چون رنگ‌های آن طبیعی می‌باشد. 

پالت سایه چشم رولوشن یک پالت سایه حرفه ایی است که با ماندگاری و تنوع رنگی خوبی که دارد می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. نکته قابل توجه در این سایه استفاده از آن بدون پرایمر است. و نکته مهمتر و اساسی تر اینکه هیچ کدام از محصولات رولوشن دارای تست حیوانی برای روی حیوانات نیستد. 

ماندگاری بالا و ضد حساسیت بودن و پیگمنت های غنی از ویژگی‌های این محصول می‌باشد. 

پالت سایه چشم میلانی دارای پیگمنت بسیار بالایی است و برای یک میکاپ حرفه‌ایی بسیار مناسب می‌باشد. رنگ‌های این پالت سایه مات است. همچنین محصولات برند میلانی فاقد سرب و پارابن هستند. این سایه چشم ساخت کشور آمریکا است. 

محصول پیشنهادی بعدی پالت سایه چشم نانسی است. این پالت جذاب دارای رنگبندی متنوع و زیبایی است. که می‌تواند همه نوع سلیقه‌ایی را پوشش دهد. در این پالت سایه هم رنگ‌های مات وجود درارد و هم اکلیلی. همچنین این سایه چشم ضدحساسیت است و برای افرادی که چشم حساس دارند بسیار کاربردی می‌باشد. 

پالت سایه چشم و رژگونه تارت ساخت کشور آمریکا می‌باشد. این پالت با وجود داشتن رژگونه یه پالت سایه اقتصادی محصوب می‌شود. رنگ‌بندی این پالت به گونه ایی است که طرفدارن زیادی دارد. 


در ادامه بخوانید : کاربرد براش آرایشی و معرفی بهترین ست براش آرایشی (براش کرم پودر)


در ادامه بخوانید : صابون ابرو چیست؟ نحوه استفاده از صابون ابرو

برای خرید بهترین مارک پالت سایه چشم به نکات زیر دقت کنید:

کیفیت حرف اول را می‌زند:

چشم و اطراف آن از مناطق حساس صورت به شمار می‌روند، بنابراین هرگز از مواد آرایشی نامرغوب برای آرایش آن استفاده نکنید. سایه چشم باکیفیت علاوه بر اینکه آسیب و حساسیتی برای چشم ایجاد نمی‌کند، ماندگاری و رنگ بخشی خوبی دارد که این امر باعث می‌شود ساعت‌ها آرایش شما بدون تغییر باقی بماند. برای خرید سایه چشم خوب و باکیفیت می‌توانید از برندهای شناخته شده سایه چشم خود را انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید تجربه دیگر مصرف کنندگان می‌تواند برای شما مفید باشد. تیم چی بگیر سعی در انتخاب بهترین سایه چشم و معرفی آن به شما داشته است. 

قیمت سایه چشم: 

قیمت سایه چشم از عوامل مهم دیگر است که بسته به عوامل مختلف متغیر است. قیمت سایه چشم بستگی به تعداد رنگ‌های پالت سایه، کیفیت مواد به کار رفته در آن و برند تولید کننده محصول دارد. قیمت پالت سایه باید متناسب با ویژگی‎‌های ذکر شده باشد. سایه چشم از محصولاتی است که تا مدت‌ها می‌توانیداز آن استفاده کنید بنابراین نگران هزینه کردن برای آن نباشید. سایه چشم ارزان یا سایه چشم خیلی گران قیمت توصیه نمی‌شود چون سایه چشم ارزان ممکن است پیگمنت بالایی نداشته باشد و البته گران قیمت بودن نیز لزوما نشانه کیفیت بالا نیست. 

شما چه شکلی از سایه چشم را ترجیح می‌دهید؟

خرید و قیمت بهترین پالت سایه چشم

انواع سایه چشم برای آرایش ممکن است سایه چشم پودری، سایه چشم مایع، سایه چشم مدادی و سایه چشم کرمی باشد که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های خود را دارند که به طور خلاصه به آن می‌پردازیم.

سایه چشم پودری: 

  • یکی از پرطرفدارین و رایج‌ترین سایه‌های چشم، سایه چشم پودری است. سایه‌های پودری را به راحتی می‌توانید با براش به روی پلک بزنید و علاوه بر آن سایه پودری امکان ترکیب رنگ‌ها و محو کردن آن‌ها را به شما می‌دهد که این امر موجب جلوه‌ی بهتر سایه بر روی چشم می‌شود. سایه پودری را می‌توانید هم به صورت پالت چند رنگ و هم تک رنگ تهیه کنید. این نوع سایه چشم برای مبتدیان بسیار کاربردی است. 

سایه چشم مایع: 

  • سایه چشم مایع گزینه مناسبی برای طرفداران رنگ‌های براق و آرایش‌های درخشان هستند. سایه چشم مایع معمولا به صورت تک رنگ موجود می‌باشد و کار با آن برای افراد مبتدی راحت است. برخی از افراد از سایه چشم مایع برای زیرسازی سایه پودری استفاده می‌کنند تا جلوه‌ی بهتری و ماندگارتری داشته باشد. 

سایه چشم مدادی: 

  • اگر برای آرایش کردن عجله دارید سایه چشم مدادی می‌تواند به کمک شما بیاید. سایه چشم مدادی نیاز به قلم مو ندارد و استفاده راحتی دارد. از این مدل سایه برای ایجاد خطوط تیره و روشن در پشت چشم نیز می‌توانید استفاده کنید. ماندگاری سایه چشم مدادی تقریبا 24 ساعته است.سایه چشم مدادی قابل حمل است. شما معمولاً نیازی به اسفنج یا برس اپلیکاتور ندارید برای استفاده از سایه مدادی ندارید.

سایه چشم کرمی: 

  • نوع دیگر سایه چشم، مدل سایه چشم کرمی است که اخیرا تنوع و محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده‌اند. سایه چشم کرمی قابلیت ترکیب شدن راحتی با سایر رنگ‌ها و ایجاد رنگ جدید دارد. همچنین به عنوان زیرساز سایه پودری نیز به کار می‌رود. البته توجه داشته باشید سایه چشم کرمی برای افرادی که دارای چروک در کنار چشم هستند توصیه نمی‌شود. 
  • سایه چشم کرمی بافت بسیار ضخیمی دارد. این نوع سایه چشم به دلیل فرمولاسیون سنگین معمولاً دارای پوشش طولانی مدت هستند. اگرچه این بدان معناست که شما نیاز به پاک کننده آرایش خاصی دارید تا آنها را کاملاً از روی صورت خود پاک کنید. سایه چشم کرم را می توان با انگشت تمیز، اسفنج یا برس اپلیکاتور استفاده کرد. آنها معمولاً در مقایسه با سایه چشم پودری شما دارای رنگهای جسورانه و محکم تری هستند.

شما چه نوع سایه چشمی را ترجیح می دهید؟

یک پالت سایه چشم خوب باید انواع مختلف رنگ را در یک پالت به شما ارائه دهد تا شما را ازخرید چندین پالت سایه نجات دهد. اگرچه این امر به عنوان یک امتیاز شناخته می شود،ممکن است مقداری کار شما را سخت کند. برای استفاده روزمره خود در محل کار، یک روکش ابریشمی و مات انتخاب کنید. از یک سایه چشم براق و درخشان برای یک شب مفرح با دختران استفاده کنید.

چقدر می خواهید پالت سایه شما متنوع باشد؟

 هدف اصلی پالت سایه چشم این است که تا آنجا که می‌تواند گزینه‌های رنگی را در اختیار شما قرار دهد. اکثر پالت‌های سایه چشم، به ویژه رنگ‌های درجه یک، رنگ‌های متنوعی را در یک پالت ارائه می‌دهند. یک پالت سایه چشم خوب باید دارای ترکیب رنگی باشد که به خوبی هماهنگ شده باشد. با این حال، در برخی موارد، پالت‌هایی را که حاوی تنوع رنگی زیادی هستند، بدون توجه به اینکه با یکدیگر هماهنگی باشند، تولید می‌شوند. این نوع پالت سایه چشم دقیقاً همان چیزی است که زنان ماجراجو  باید از آن استفاده کنند. با استفاده از این نوع پالت سایه چشم، می توانید ظاهر خود را به صورت روزانه تغییر دهید.

آیا به یک پالت سایه چشم جمع و جور احتیاج  دارید؟

برای برخی افراد اندازه مهم است. این امر برای زمانی که در سفر هستید بسیار مهم است. برخی از پالت‌ها می‌توانند تا 20 سایه مختلف داشته باشند. یک پالت سایه چشم جمع و جورتر انتخاب کنید. آنها کاربردی تر و قابل حمل تر هستند.

موارد مهم دیگری که در خرید سایه چشم باید به آنها دقت کنید:

  • پرایمر را فراموش نکنید. از پرایمرها برای آماده سازی پلک‌ها قبل استفاده از سایه و برای ترکیب بهتر استفاده می شود. پرایمرها همچنین از چین خوردگی و محو شدن سایه چشم جلوگیری می کنند.
  • اگر چشم های حساسی دارید، از سایه چشم معطر خودداری کنید و به دنبال محصولاتی باشید که دارای فرمولاسیون ضد حساسیت هستند.
  • به یاد داشته باشید که سایه چشم خود را در پایان روز کاملاً بشویید. چشمان ما به طور طبیعی حساس‌تر از بقیه صورت است. 
  • نظرات اخیر مصرف کنندگان را بخوانید و ببینید چه چیزی در بازار داغ است. تحقیق کنید که کدام مارک‌ها دارای پالت سایه چشم درجه یک هستند. با خواندن نظرات محصول، به روز باشید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سایه چشم قیمت انواع سایه چشم