کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه دخترانه

راهنمای خرید کاپشن دخترانه

با رسیدن فصل پاییز و زمستان یکی از دغدغه‌های اصلی پدر مادرها انتخاب لباس گرم و خرید کاپشن بچگانه برای گذر از فصول سرد سال می‌باشد. البته که دیدن کودکان در حال بازی و جنب و جوش در برف و بازی با برف‌ها لذت‌بخش است اما به همان اندازه برای پدر و مادر نگرانی از سرماخوردگی کودک وجود دارد که قطعا با خرید کاپشن بچگانه مناسب این نگرانی برطرف می‌شود. اگر شما هم فکر می‌کنید کودکتان به لباس جدیدی برای زمستان نیاز دارد، امروز در وب سایت چی بگیر با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب و خرید کاپشن بچگانه راهنمایی کنیم.

در نگاه اول خرید کاپشن بچگانه دخترانه شاید بسیار راحت به نظر بیاید. اما در حقیقت این گونه نیست و در خرید کاپشن  بچگانه مانند سایر لوازم کودک باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا خرید خوب و اقتصادی داشته باشید.  

جدیدترین مدل کاپشن بچه گانه دخترانه

کاپشن دخترانه لوپیلو کد 1422

کاپشن دخترانه لوپیلو مدل زیبا و قابل استفاده برای فصول سرد سال که به دلیل جنس ضخیم و داخل کرکی کاملا کودک را از سرما حفظ می‌کند. جنس کاپشن ضد آب با مقاومت بسیار خوب برای کودکان می‌باشد.

کاپشن دخترانه مدل 52148

کاپشن دخترانه مدل 52148 یک مدل با کیفیت بالا و بسیار مرغوب مناسب کودکان می‌باشد. این مدل کاپشن بچگانه جنس سبک و بسیار راحتی برای کودکان دارد، کاپشن ضد آب می‌باشد که برای فصل پاییز و زمستان و هوای بارانی نیز مناسب است. 

ست کاپشن و سرهمی نوزادی توپومینی مدل Umbrella

ست کاپشن و سرهمی دخترانه تاپومینی مدل پیشنهادی برای نوزادان و کودکان عزیز تا سن سه سالگی می‌باشد. جنس باکیفیت، رنگ و طرح زیبا و عرضه محصول به همراه یک عدد سرهمی که کودک را گرم نگه می‌دارد، این کاپشن را کاملا مناسب کودکان عزیز کرده است. 

کاپشن دخترانه مدل N12

کاپشن دخترانه از جنس پارچه، پشم، پلی استر و دارای آستر از جنس پشم است که بسیار حفاظت گرما خوبی دارد. کاپشن دخترانه مقاوم در برابر آب است و برای روزهای بارانی سال نیز مناسب است. 

کاپشن دخترانه مدل 12

کاپشن دخترانه از جنس جین با طرح ساده و زیبا مناسب کودکان می‌باشد. این مدل کاپشن دارای آستر پلی استر و داخل خز می‌باشد که کودک را از سرما محافظت می‌کند.

کاپشن دخترانه لوپیلو کد 4922

مشخصات
جنسپلی استر
آستردارد/پلی استر
طرحساده
سایز بندی دارد

کاپشن دخترانه کریویت کد 314050

مشخصات
جنسپلی استر
استردارد/پلی استر
طرحطرح دار
سایز بندیدارد

کاپشن دخترانه لوپیلو مدل FLM

مشخصات
جنسپلی استر
طرحطرح دار
آستردارد
سایز بندیدارد

کاپشن دخترانه لوپیلو مدل 6300229

مشخصات
جنسپلی استر
آستردارد/پلی استر
طرحطرح دار
نحوه بسته شدن زیپ

کاپشن دخترانه ارنستینگس فمیلی کد 1600

مشخصات
چنسپارچه
آسترپشم
طرحساده
نحوه بسته شدنزیپ/ دکمه

کاپشن دخترانه کد M-513 رنگ مشکی

مشخصات
جنسپشم/پلی استر
آسترپلی استر
طرح ساده
سایز بندیدارد

کاپشن دخترانه پیپرتس مدل 7104519

مشخصات
جنس پلی استر
استردارد/پلی استر
طرحساده
نحوه بسته شدنزیپ

کاپشن دخترانه الایو مدل 7105173

مشخصات
جنسکتان
آسترپلی استر/پشم/خز
طرحطرح دار
نحوه بسته شدنزیپ/ دکمه

کاپشن دخترانه مدل Unicorn 61

مشخصات
جنسپلی اکرولیک/نخ
آسترالیاف نخی/خز
نحوه بسته شدن زیپ
طرحطرح دار


در ادامه بخوانید : بوت بچه گانه: خرید و قیمت جدیدترین پوتین بچه گانه دخترانه


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه پسرانه

معیارهای چی بگیر برای خرید کاپشن دخترانه بچه گانه شیک:

کاپشن دخترانه جدید

همانطور که اشاره شد در هنگام خرید کاپشن بچگانه خوب باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که برخی از این فاکتورها عبارتند از: 

قیمت کاپشن بچه گانه: 

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کاپشن بچگانه قیمت محصول است که البته لباس‌های زمستانی چون پارچه‌های ضخیم و آستر دارند و معمولا داخل آن‌ها با کرک و پشم پوشانده شده قیمت بالاتری دارند. بهتر است ابتدا مقدار هزینه‌ای که می‌توانید بکنید را در نظر بگیرید و در این محدوده قیمت دنبال محصول مورد نظر باشید.

جنس و نوع کاپشن دخترانه:

جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن و همچنین جنس آستر کاپشن را باید مدنظر قرار داد. جنس پارچه کاپشن باید ضخامت قابل قبولی داشته باشد و همچنین ضد آب بودن و بادگیر بودن آن به خصوص برای شرابط بارانی بسیار مهم است. داخل کاپشن را با الیاف مختلفی پر می‌کنند به طور مثال پشم شیشه گرمای خوبی دارد و بسیار سبک است.

کاپشن‌ها انواع مختلفی دارند مانند کاپشن جین، کاپشن چرم، کاپشن پالتویی و ... که با یکدیگر تفاوت دارند. انتخاب کاپشن را می‌توانید با توجه به شرایط آب و هوایی شهر خود، قد و هیکل کودک انتخاب کنید.

کاپشن دخترانه بچه گانه کلاه‌دار یا بدون کلاه: 

برخی از کودکان مدام کلاه‌های خود را گم می‌کنند یا از پوشیدن آن امتناع می‌کنند، در این موارد انتخاب کاپشن بچگانه کلاه‌دار راه حلی هوشمندانه برای گرم نگه‌داشتن سر کودک است که در جلوگیری از بیمار شدن بسیار موثر می‌باشد.

سایز کاپشن کودک دخترانه:

انتخاب سایز کاپشن برای کودک باید با دقت انجام شود. سایز کاپشن را نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک و چسبیده انتخاب کنید. توجه کنید کودک در زمستان لباس ضخیمی نیز از زیر کاپشن به تن می‌کند، بنابراین سایز را کمی بزرگتر در نظر بگبرید تا جلوی فعالیت آزادانه وی را نگیرد.

قیمت کاپشن بچه گانه دخترانه:

قیمت کاپشن بچه گانه به عواملی مانند جنس، کیفیت دوخت، سایز ... بستگی دارد. از آنجایی که بچه ها بسیار حساس هستند بهتر است در انتخاب لباس های بچه گانه نهایت دقت را داشته باشیم و کیفیت را فدای قیمت نکنید. 

قیمت کاپشن دخترانه 1401

در هنگام انتخاب و خرید خرید کاپشن دخترانه دقت کنید که: 

  • کاپشن کودک باید قابل شستشو باشد، چون احتمالا به دفعات نیاز به شستن آن پیدا می‌کنید. بعد از شستن کاپشن اجازه دهید کاملا الیاف به کار رفته در آن خشک شود. معمولا کاپشن چرمی را نمی‌توان به راحتی شست بنابراین برای کودک انتخاب مناسبی نیست. 
  • کاپشن بچگانه بهتر است دارای دو جیب باشد که دست‌های کودک احساس سرما نکند.
  • کاپشن بچگانه را نباید وزن زیادی داشته باشد. کاپشن خوب باید سبک باشد تا کودک در آن احساس راحتی کند.
  • توجه کنید کاپشن بچه گانه را اتو نکشید و روی حرارت مستقیم بخاری نگذارید، چون این کار خاصیت ضدآب بودن کاپشن را از بین می‌برد و به پارچه آسیب می‌زند.
  • هر چقدر سن کودک بالاتر می‌رود نظر او در انتخاب لباس‌هایش مهم‌تر می‌شود. بهتر است گاهی به کودک اجازه دهید در انتخاب لباس‌هایش نظر دهد تا لباس را دوست داشته باشد.

سخن آخر

یکی از مشکلات والدین در انتخاب کاپشن مناسب تغییر مداوم سایز و اندازه کودک است که شاید خیلی از والدین را از خرید کاپشن گرانقیمت منصرف می‌کند. البته که توصیه ما به شما نیز خرید کاپشن با قیمت مناسب است اما توجه کنید کاپشن انتخابی شما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا در فعالیت‌های کودک دچار آسیب نشود و در صورت انتخاب درست سایز یک الی دو سال بتوانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله از چی بگیر سعی کردیم نکات لازم و ضروری را برای خرید بهترین کاپشن بچه گانه دخترانه در اختیار شما بگذاریم. خوشحال می شویم در صورت داشتن نظر و یا خرید هر کدام از محصولات بالا دیگران خوانندگان را برای یک خرید خوب راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.