بوت بچه گانه: خرید و قیمت جدیدترین پوتین بچه گانه دخترانه

چطور شیک ترین پوتین بچه گانه دخترانه را انتخاب کنیم؟

همیشه خرید برای بچه‌ها یکی از سخت‌ترین کارهای روزمره است. راحتی در پوشش اولویت هر فرد است و این معیار برای کودکان و فهم اینکه در لباس و کفشی به معنای واقعی راحت هستند، کمی دشوار است. در این مقاله از سایت چی بگیر از معیارهای پوتین بچه گانه گفتیم تا با آسودگی برای کودک دلبند خود بهترین خرید را داشته باشید.

انتخاب کفش بچه گانه و پوتین زمستانی مناسب برای کودکان بسیار مهم است. شما می خواهید پاهای کوچک آنها گرم و خشک بماند، اما همچنین می‌خواهید پوتینی داشته باشید که پوشیدن و درآوردن آن چندان دشوار نباشد. مخصوصاً برای بچه‌های مدرسه ای که انتظار می رود خودشان بتوانند این کار را انجام دهند. علاوه بر این، به دنبال پوتینی هستید که بچه‌ها آن را دوست داشته باشند. قبل از خرید بهتر است این راهنما را برای یافتن پوتین دخترانه زمستانی مناسب برای بچه ها بررسی کنید.

نیم بوت دخترانه مدل لوپیلو بسیار زیبا و بسیار باکیفیت می‌باشد. پاشنه این کفش یکسره است و برای باز و بسته شدن از چسب و بند کفش می‌توانید استفاده کنید. 

از آنجایی که نحوه بسته شدن این پوتین دخترانه یکسره است می‌توانید به راحتی برای دختربچه ها از آن استفاده کنید. جنس این پوتین دخترانه اسپرت بسیار باکیفیت است و برای روزمره و مهمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. این پوتین دخترانه از تولیدات کشور آلمان است. 

مشخصات
جنسپلی استر
نحوه بسته شدنیکسره
کشور تولید کنندهآلمان

این نیم بوت دخترانه مخصوص بازی‌ها و مصرف روزانه کودک است. این نیم بوت کفی صاف دارد و بسیار برای فصل پاییز مناسب است.

پاشنه نیم بوت در داخل خود کفش مخفی است. نوک کفش پهن است و با خیال راحت ساعت‌های طولانی کودک در آن می‌تواند راه برود و خسته نشود. 

رنگ‌های این بوت متنوع و بسیار مورد پسند کودکان است و با هر لباسی به راحتی ست می‌شوند.

جنس این پوتین دخترانه بچه گانه از چرم مصنوعی است. 

نیم بوت دخترانه کارینو مدل B558 به دلیل نوک پهن و راحتی که دارد، حس خستگی را در کودک ایجاد نمی‌کند و برای ساعت‌ها پیاده‌روی و طبیعت‌گردی مناسب است.

در هنگام خرید بوت مناسب باید دقت کنید که کف بوت و مفش تخت نباشد تا در هنگام سرما و یخبندان، کودکان لیز نخورند.  کف نیم بوت دخترانه کارینو دارای عاج‌هایی است که از سر خوردن جلوگیری می‌کند.

جنس آن خیره کننده است، روی این کفش از ترکیب پارچه شمعی ضد آب و پارچه طرح هورس ساخته شده است. همچنین دورتا دور داخل کفش با آستر تمام خز پوشیده شده است که مانع از سرمازدگی پا می‌شود.

مشخصات
جنسپلی اورتان
نحوه بسته شدن زیپی
سایز بندیدارد
مورد استفادهروزمره/اسپرت

مشخصات
جنسپلی استر/مواد مصنوعی/پلی اورتان/لاستیک
نحوه بسته شدن یکسره
کشور تولید کنندهآلمان

مشخصات
جنسچرم مصنوعی
نحوه بسته شدنزیپ
سایز بندیدارد

مشخصات
جنسپلی اورتان
نحوه بسته شدنزیپی
سایز بندیدارد

مشخصات
جنسالاستین
نحوه بسته شدنیکسره
کشور تولید کنندهایتالیا

مشخصات
جنسنبوک/جیر/ پارچه/ پلی استر
نحوه بسته شدن زیپی
سایز بندی
دارد


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه پسرانه

برای خرید پوتین بچه گانه باکیفیت به چه نکاتی دقت کنیم؟

پوتین بچه گانه دخترانه ساق بلند

کف پوتین بچگانه نباید صاف باشد:

دوران کودکی زمان و مکان نمی‌شناسد و هر زمان که بچه‌ای بخواهد در هر جا بازی می‌کند. یکی از نکات مهم در فصل‌های سرد سال لیز نخوردن کودک است، تا آسیب جدی نبیند. در هنگام خرید پوتین بچه گانه بهتر است پوتین‌هایی که درای کفه‌هایی با حالت عاج هستند، را انتخاب کنید.

از خرید پوتین بچه گانه که سگک یا بند زیاد دارند خودداری کنید. حتی زیپ ها نیز می توانند مشکل ساز باشند، به خصوص در مورد پوتین های زمستانی برای کودکان نوپا و خردسال.

پوتین بچه گانه دخترانه ساق بلند یا کوتاه:

 فصل‌های سرد همیشه با خود باران، برف و یخبندان را هدیه می‌دهند. برای اینکه فرزند شما دچار سرمازدگی نشود، بهتر است علاوه بر جوراب مناسب و ساق بلند، پوتین ساق بلند نیز برای اون تهیه کنید.

نیم بوت بچه گانه دخترانه ضدآب:

در آب پریدن و بازی کردن، بین برگ‌های خشک شده پاییز قدم زدن و برف بازی فقط قسمت کوچکی از بازی‌های کودکانه در فصل سرماست و یک از نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید بوت وپوتین دخترانه  مناسب برای کودک، توجه به ضد آب بودن آن است.

به دنبال پوتین بچه گانه ایی باشید که کیفیت خوبی داشته باشد و از موادی تهیه شده که در دماهای سرد گرما ایجاد می کنند و رطوبت را از خود دور می کنند. مواد قابل تنفس برای کاهش تعریق پا توصیه می شود و در عین حال گرما و محافظت زیادی را ارائه می دهند.

قیمت پوتین بچه گانه دخترانه: 

قیمت پوتین بچه گانه دخترانه در بازار بسیار متفاوت است، قیمت بالا یا پایین بودن بوت معیار مناسبی برای خرید با کیفیت نیست، پس باید به معیارهای دیگری نیز توجه کنید.

فصل خرید پوتین دخترانه:

هنگام انتخاب و خرید به این موضوع توجه کنید که در چه فصلی کودک شما قرار است این بوت، پوتین و کفش را بپوشد و متناسب با آن خریداری شود.بعضی از پوتین های بچه گانه صرفا برای چند ساعت گردش در مهمانی مناسب است و ممکن که جنس آن با جنس معمولی دیگر بوت‌ها متفاوت باشد.

برای کودکان بوت ساقه بلند بگیریم یا نیم بوت بچه گانه؟

نیم بوت‌های بچه گانه برای فصلی پاییز مناسب است، زمانی که زمین از باران خیس شده و گودال‌های کم عمیق، پر از آب می‌شوند. 

 بهترین زمان برای پوشیدن پوتین بچه گانه دخترانه ساق بلند  فصل زمستان است. زمانی که برف بر روی زمین نشسته و کودک قرار است ساعت‌های طولانی در برف و سرما بازی کند، بهترین پوتین برای این فصل پوتین‌های ساق .داری است که پا را از یخزدگی نجات می‌دهند.

پوشیدن پوتین بچه گانه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک برای بچه ها مضر است؟

پوتین خیلی بزرگ می توانند ثبات کودک شما را به خطر بیندازند و کودک شما را بیشتر مستعد زمین خوردن کنند. از سوی دیگر، بوت بچه گانه خیلی کوچک می‌توانند انگشتان پای بچه‌تان را دچار گرفتگی کند و باعث شود که انگشت ها روی هم ساییده شوند یا روی هم قرار بگیرند. اصطکاک و مالش مداوم بین انگشتان پا و کفش می تواند منجر به تاول شود. 

به یاد داشته باشید که هنگام خرید کفش بچه گانه باید همیشه 0.4 سانتی متر فاصله بین بلندترین انگشت پا و انتهای کفش بگذارید. این فضا، فضای کافی را برای کودک شما فراهم می‌کند تا بتواند به راحتی کفش را بپوشد.

سرعت رشد پای کودک چقدر است؟

  • کودکان 1 تا 3 ساله باید هر 3 و نیم تا 4 ماه یکبار کفش خود را تعویض کنند. اندازه پاهای کودک شما هر 4 ماه یکبار به یک اندازه کامل می رسد.
  • کودکان 4 تا 6 ساله باید هر 4 و نیم تا 5 ماه یکبار کفش خود را تعویض کنند. پاهای کودک شما هر 4 تا 5 ماه یکبار به اندازه ½ به یک اندازه کامل می رسد.
  • کودکان بین 7 تا 10 سال باید هر 5 ماه یکبار کفش های خود را تعویض کنند. اندازه پاهای کودک شما هر 5 تا 6 ماه یکبار به یک اندازه کامل می رسد.
  • کودکان 11 تا 17 ساله باید هر 5 و نیم تا 6 ماه یکبار کفش خود را تعویض کنند. اندازه پاهای کودک شما هر 6 ماه یکبار به یک اندازه کامل می رسد.

سخن آخر : 

همه ما دوست دارید که ظاهر کودکمان آراسته و زیبا باشد و لباس‌هایش را ست می‌کنیم. زیبایی ظاهری بعضی از کالاها نباید شما را گول بزند و عضوی از بدن کودک  اذیت شود. برای انتخاب پوتین بچه‌گانه دخترانه به کاربرد آن برای کودک توجه کنیدو بوت‌ هایی که دور تا دور آن با دوخت محکم شده باشد برای بازی‌های بچه‌ها مناسب ترند.


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه دخترانه


در ادامه بخوانید : سارافون بچه گانه: راهنمای خرید و قیمت سارافون دخترانه اسپرت

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نیم بوت دخترانه قیمت انواع نیم بوت دخترانه