خرید و قیمت جدیدترین کاپشن و بارانی مردانه (کاپشن چرم و اسپرت)

مهمترین نکات برای خرید کاپشن مردانه 

زمستان و پاییز فصل هایی است که به راحتی می‌توان لباس‌های گرم و پشمی را از کمد درآورد و بهترین ست‌های ممکن را پوشید. یکی از زیباترین و بهترین مد پاییز و زمستان استفاده از کاپشن مردانه است. از سال‌ها پیش مردان کاپشن، کت و اور کت‌های مختلفی را استفاده می‌کردند و امروز برای مصرف رزوانه و حتی مهمانی‌های شبانه هم از کاپشن استفاده می‌کنند. در این نوشته از نکاتی که در خرید یک کاپشن خوب باید بدانید گفتیم. با ما در چی بگیر همراه باشید.

انواع کاپشن مردانه:

تنوع کاپشن‌های مردانه مخصوصا در 20 سال گذشته در بازار بسیار زیاد شده است و برای هر سلیقه‌ای با رنگ  جنس مختلف طراحی و تولید شده است

کاپشن‌ مردانه کتان:

 یکی از پرکابردترین و زیباترین کاپشن‌ های مردانه برای این جنس است. در میان این سری از پوشاک کاپشن مردانه ارزان نیز دیده می‌شود. این مدل کاپشن مردانه بسیار اسپرت است و هوادارن خاص خود را دارد. 

 ژیله مردانه: 

ژیله یا پافرهای کوتاه مردانه چند سالی است که به صنعت مد راه پیدا کرده است . از این ژِیله‌ها می‌توان در فصل پاییز، زمستان و بهار استفاده کرد. این ژیله‌ها معمولا سبک و مناسب قدم زدن‌های طولانی است و تن شما را با وزنی که دارند خسته نمی‌کنند. زیر این ژیله‌ها هودی‌های جذاب با رنگ‌های مختلف را حتما امتحان کنید.

کاپشن مردانه مجلسی: 

کاپشن‌ های کلاسیک عمدتا ضخیم، خوش دوخت با رنگ‌های تیره هستند. این سری از کاپشن‌ ها را برای جلسات رسمی و مجالس مهمانی استفاده می‌کنند و البته مصرف روزانه نیز دارندو پیشنهاد می‌شود برای مصرف روزانه و قرارهای صمیمانه‌تر از کاپشن‌های کلاسیک ولی باطراحی اسپرت استفاده کنید.

کاپشن مردانه چرم: 

اگر به دنبال لباسی گرم برای روزهای سخت زمستان هستید که ظاهر شیک شما را به همه نشان دهد، این جنس از کاپشن بهترین انتخاب برای شما است. قیمت کاپشن مردانه با جنس چرم در بازار بسیار متنوع است و بسته به نوع چرم، طبیعی و مصنوعی بودن آن متفاوت است.

هر کاری الفبای مخصوص خود را دارد و ویژگی خاص هر چیز می‌تواند امضای آن باشد. امضای مخصوص لباس کاپشن مردانه مدل 201 ، خوش دوختی است.

دوخت یک لباس به آن اصالت می‌دهد و این مدل از کاپشن مردانه زیبایی خود را مدیون دوحت خوب و با کیفیت می‌داند. البته جنس این مدل از کاپشن بسیار خاص است، برخلاف همه کاپشن‌ها آستری مخمل دارد که جلوه خاصی به لباس و تن شما می‌‎دهد.پ

در لایه‌های میان این کاپشن از پشم شیشه با تراکم بالا استفاده شده است تا هیچ سرمایی از آن عبور نکند.

جیب‌های زیاد و پنهان این کاپشن، فضای زیادی به شما برای نگهداری وسایل می‌دهد. یک جیب بر روی سینه و دو جیب در کنار آن قرار دارد. 

کاپشن مردانه لیورجی گزینه پیشنهادی بعدی در این لیست است. جنس این کاپشن مردانه پلی استر است. ضدآب است و جنس آن بسیار باکیفیت می‌باشد. این کاپشن مردانه از تولیدات کشور آلمان است. 

مشخصات
جنس پلی استر
طرح ساده
قدروی باسن
مدل یقهایستاده
کلاه دارد

مشخصات
جنسپلی استر
طرحساده
قد روی باسن
مدل یقهایستاده
ویژگی های دیگرپارچه ضد آب/ کلاه دار

مشخصات
جنسپلی استر
طرحساده
قدروی باسن
مدل یقهایستاده
ویژگی های دیگرپارچه ضد آب/ کلاه دار

مشخصات
جنسجین
طرحطرح دار
قدروی باسن 
مدل یقهایستاده

مشخصات
جنسپلی استر
طرحطرح دار
قدروی باسن
مدل یقهایستاده
ویژگی های دیگرپارچه مقاوم در برابر آب

مشخصات
جنسالیاف نخی/پلی استر
طرح ساده
قد میدی
مدل یقه لباسایستاده
ویژگی های دیگراین کاپشن دو رو می‌باشد یک روز به رنگ قرمز و سمت دیگر مشکی است/ پارچه آن در برابر آب مقاوم است.

مشخصات
جنسپلی استر
طرحطرح دار
قدروی باسن
مدل یقههفت
ویژگی های دیگرکاپشن دورو/پارچه ضد آب

مشخصات
جنسپشم
طرحساده
قد نیم تنه
مدل یقهایستاده
پارچه مقاوم در برابر دارد

مشخصات
جنسپلی استر/پلی اورتان
طرحساده
مدل یقهبرگردان
قدکوتاه
کشور تولید کنندهآلمان

در هنگام خرید کاپشن مردانه اسپرت به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید و قیمت کاپشن مردانه اسپرت

قبل از خرید ابتدا باید مشخص کنید و با خود رو راست باشید که کاپشن مورد نظرتان را در کجا و چه نوع مهمانی و فضایی می‌خواهید بپوشید. هر مکانی باتوجه به آب و هوا و افرادی که در آن حضور دارند نوع خاصی از پوشش را طلب می‌کند.

جنس کاپشن مردانه:

پس از اینکه مشخص کردید در چه نوع مکانی از لباس و کاپشن مورد نظر خود می‌خواهید استفاده کنید، با توجه به این انتخاب به نوع جنس کاپشن توجه کنید. هر لباسی اصالت و تارخچه‌ای را در تار و پود خود دارد. زمانی کاپشن‌ چرم نشان‌دهنده جایگاه افراد در اقتصاد شهری را داشتند و به مرور زمان، بسیاری از جوانان برای نشان دادن سرکشی از تابوها از این نوع جنس کاپشن استفاده می‌کردند. کاپشن‌ چرم مخصوص مهمانی‌های دوستانه و استفاده روزمره است و مطمئن باشید که به هیچ عنوان سرما را احساس نمی‌کنید.

تنوع در جنس کاپشن‌ های مردانه بسیار زیاد است و انتخاب شما می‌تواند از میان کاپشن با جنس پلی‌استر، جین، نخ و کتان، پشم و.. باشد.

ضد آب بودن کاپشن مردانه:

این معیار برای کوهنوردان و ورزشکاران بسیار مهم است. اگر در محیطی زندگی می‌کنید که در فصل‌های سرد بارش زیادی را تجربه می‌کنید، حتما از کاپشن‌ هایی با جنس پلی‌استر، چرم و نایلونی استفاده کنید تا هم لباس شما پس از بارندگی زودتر خشک شود و هم آب به پوست شما برخورد نکند.

عایق پشمی:

کاپشن‌ هایی که روی آن‌ها با پشم عایق شده‌اند شما را در رزوهای سرد نجات می‌دهند. این پشم‌ها معمولا از پر پرندگان مختلف است که کاپشن با آن پر شده است.

کاپشن مردانه کلاه‌ دار:

اینکه کاپشن شما کلاه داشته باشد یا نه کاملا سلیقه‌ای است ولی هر زمان که احساس سرما کنی، و یا هوا بارانی شود؛ به راحتی می‌توانید موهای خود را بپوشانید. در ضمن دیگه نیاز به استفاده از کلاهی جدا ندارید. بعضی از کاپشن‌ها این امکان را به شما می‌دهند که کلاهی را که با زیپ به کاپشن وصل شده است را به راحتی از کاپشن جدا کنید.

قیمت کاپشن مردانه: 

مسلما قیمت کاپشن های مردانه به چند فاکتور اصلی بستگی دارد. جنس/ کیفیت دوخت/ برند.... همگی در تعیین قیمت دخیل هستند. از آنجایی که خرید کاپشن مردانه مناسب و با کیفیت می‌تواند چندین سال شما را ساپورت کند پیشنهاد ما انتخاب یک جنس مناسب است. 

در مناطق خشک و سرد از چه نوع کاپشن مردانه استفاده کنیم؟

یکی از ویژگی‌های مهم هر کاپشن ضد آب بودن است و این ویژگی زمانی برای شما اهمیت دارد که در مناطق پر بارش زندگی و سفر کنید. اگر شما در مناطق خشک و سرد زندگی می‌‎کنید، ممکن است وزش شدید باد اذیتتان کند، پس بهتر است از کاپشن‌هایی که عایق باد هستند و اجازه ورود باد را به داخل کاپشن نمی‌دهد، استفاده کنید.

معایب کاپشن مردانه پر چیست؟

کاپشن‌هایی که از پر یا همان کرک درست شده‌اند، به دلیل طبیعی بودن پر از پرندگان در مواقع بارانی مشکل ایجاد می‌کند. اگر کاپشن شما که از جنس پر است خیس شود، تا زمانی که کاپشن به صورت کامل خشک نشود، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. پر قطره باران را به خود جذب می‌کند ولی به هیچ وجه سرمایی را حس نخواهید کرد.

سخن آخر

بهترین و زیباترین ست‌های لباس را در فصل‌های سرد پاییز و زمستان می‌توان تجربه کرد. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین پوشاک در فصل‌های سرد کاپشن است. خرید کاپشن مردانه ممکن است که برای شما کمی سخت باشد، زیرا تنوع در این حوزه بسیار و انتخاب را سخت کرده است. باتوجه به محل زندگی و کاربردی که کاپشن دارد، می‌توانید انواع مختلفی از آن را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کاپشن مردانه قیمت انواع کاپشن مردانه