پالتوی مردانه: خرید شیک ترین مدل پالتوی مردانه (اسپرت، کوتاه...)

مهمترین نکات برای خرید پالتو مردانه

  • بهترین پالتوی مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • پالتوی مردانه کوتاه مناسب‌تر است یا بلند؟
  • برای خرید پالتوی مردانه به چه مواردی باید دقت کنیم؟

حال که در آستانه فصل سرد قرار داریم، داشتن لباس گرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مناسب‌ترین لباس برای مردان در فصول سرد انواع پالتو است‌. ما در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای آن دسته از آقایانی  قصد خرید بهترین پالتو مردانه را دارند، تعدادی پالتو مردانه اسپرت را معرفی کرده و به نکات مهمی که قبل از خرید باید به آنها دقت کنید اشاره می کنیم. 

اگر شما نیز قصد خرید پالتو اسپرت مردانه شیک و باکیفیت را دارید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید، تا بهترین پالتو مردانه مناسب استایل خود را انتخاب و خریداری کنید.

معرفی جدیدترین مدل پالتو مردانه اسپرت

پالتو بلند مردانه مدل  P-3

پالتو مردانه کد P-3

جنس این پالتو مردانه شیک از پشم و لنین بوده و طرحی ساده دارد. یقه آن برگردان و قد آن میدی است و برای موارد رسمی، اداری و روزمره کاربردی است. لازم به ذکر است که این پالتو خوش دوخت و شیک تولید داخل است.

پالتو مردانه دنیل دمیرچی کد F666

مشخصات
جنسپشم/فوتر/ کشمیر
طرحساده
قدمیدی
مدل یقهبرگردان
استرپشم/پارچه

پالتو مردانه مدل دیپلمات بلیزر SH رنگ ذغالی

مشخصات
جنسپشم/پلی استر/ فوتر
طرحرا راه
مدل یقهبرگردان
قد زیر باسن
آسترپلی استر

پالتو مردانه مدل فوتر شش دکمه رنگ مشکی

مشخصات
جنسالیاف مصنوعی پشم فوتر
قد زیر باسن
یقه برگردان
آسترپلی استر
موارد استفادهاسپرت روزمره اداری و رسمی مهمانی

پالتو مردانه مدل AFS رنگ طوسی روشن

مشخصات
جنسالیاف مصنوعی فوتر
قدروی باسن
یقه برگردان
آسترپلی استر

پالتو مردانه مدل  فوتر کد PF-27

مشخصات
جنسپارچه، پشم، فوتر، موهر
قد لباسزیر باسن
یقهبرگردان
آسترپشم خز پارچه
موارد استفادهاسپرت روزمره اداری و رسمی مهمانی
این محصول با تخفیف 47% در سایت موجود می باشد.


در ادامه بخوانید : کت چرم مردانه: بهترین راهنمای خرید کت چرم مردانه(اسپرت)


در ادامه بخوانید : خرید و قیمت کت تک مردانه (کلاسیک، رسمی، اسپرت)

قبل از خرید پالتو مردانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

پالتو اسپرت مردانه+ لیست قیمت

موارد زیر از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که برای خرید بهترین پالتوی مردانه باید به آن‌ها دقت داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

انتخاب مدل پالتو مردانه کلاسیک یا اسپرت

پالتو های مردانه مدل‌های متنوع و خاصی دارند. به عنوان مثال برخی از پالتو های مردانه اسپرت بوده و برخی حالت رسمی و کلاسیک دارند. قبل از خرید بهترین پالتو مردانه به این نکته باید توجه داشته باشید که از پالتو مورد نظر در چه مواقع و مکان‌هایی می‌خواهید استفاده کنید. به عنوان مثال پالتوی مردانه اسپرت برای روزمره خوب بوده و به راحتی با هر استایل و تیپی ست می‌شود.

پالتو مردانه بلند یا کوتاه‌‌؟

پالتوهای مردانه‌ ای که در بازار و مراکز خرید به فروش می‌رسند در اندازه‌های متفاوتی بوده و برخی بسیار بلند و یا کوتاه هستند. حتما قبل از خرید پالتو درباره اندازه آن تصمیم گرفته و سپس برای خرید پالتو مردانه کوتاه و یا پالتو مردانه بلند اقدام کنید‌.  اگر مرد قد بلندی هستید، پالتویی را انتخاب کنید که تا روی زانو یا کمی بلندتر باشد.

به خاطر داشته باشید که پالتوهای کوتاه ممکن است گزینه خوبی برای شرایط آب و هوایی شدید نباشد زیرا فقط نیمی از بدن شما را می پوشاند.

توجه به دوخت پالتو 

پالتو مردانه اسپرت و یا رسمی که خریداری می‌کنید در درجه اول باید خوش دوخت باشد. کیفیت دوخت آن باید به گونه‌ای باشد که موجب پارگی و یا ایجاد شکاف میان درزهای لباس نباشد. بنابراین توجه به دوخت پالتو مردانه به ویژه یقه و جیب‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

توجه به جنس پارچه پالتو مردانه

جدیدترین مدل پالتو مردانه اسپرت

از آنجایی که پالتو مردانه فقط در فصول سرد مانند پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در سایر فصل‌ها کاربردی ندارند، توصیه می‌کنیم که به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا ضمن اینکه دوام بالایی داشته باشند،  بتوانید از آن در مدت زمان طولانی استفاده کنید. به عنوان مثال برخی از افراد پالتو مردانه خزدار را ترجیح می‌دهند و برخی به دنبال پالتو ‌مردانه‌ای هستند که وزن آن سبک باشد. 

همیشه الیاف طبیعی مانند کشمیر یا پشم یا آلپاکا را انتخاب کنید زیرا این ماده بادوام تر است. پالتوی 100% پشم بهترین گزینه است زیرا سنگین است، خیلی گران نیست، در برابر آب مقاوم است و شما را به خوبی گرم نگه می دارد.  بهتر است به دنبال پارچه‌های سنگین در پالتو باشید زیرا به راحتی چین و چروک را نشان نمی‌دهند و شما را گرمتر نگه می‌دارند. یک پالتو با وزن یا 480 تا 570 گرم برای زمستان گزینه بسیار مناسبی است. 

مثل همیشه، از خوانندگان خود می خواهیم که کیفیت را به قیمت ترجیح دهند. دلایل واضح است زیرا یک پالتو با کیفیت خوب می‌تواند دوام بیشتری داشته باشد.

قد آستین در پالتو مردانه

آستین‌ها باید به اندازه‌ای بلند باشند که دکمه سرآستین‌های پیراهن شما را بپوشانند، اما نه آنقدر بلند که به نظر برسد کت کسی دیگر را پوشیدید. بر خلاف کت و شلوار اداری معمولی، سرآستین‌های پیراهن نباید بعد از پوشیدن کت مشخص باشند. پالتوی شما باید تا انتهای انگشت شست شما برسد تا هوای سردی به بدن شما وارد نشود.

تست قبل از خرید

 یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای خرید پالتو مردانه باید به آن توجه داشته باشیم پرو و تست کردن پالتو قبل از خرید است. به هنگام تست کردن لباس متوجه می‌شوید که آیا آستین های آن به صورت کاملاً دقیق اندازه شما هست یا نه؟ چنانچه آستین لباس و سایر قسمت‌های آن اندازه شما نبود می‌توانید تغییر سایز داده و یک سایز بزرگتر و یا کوچکتر را خریداری کنید. اگر قصد دارید که به صورت اینترنتی خرید کنید بهتر است جدول سایزبندی را کاملا با اندازهای خود چک کنید تا به مشکل برنخورید. 

توجه به رنگ پالتو مردانه

پالتو مردانه برندی که خریداری می‌کنید باید ترکیب رنگ مناسبی با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های شما ایجاد نمایند. معمولاً پالتو های مشکی به هر نوع لباس و استایلی می‌آیند و لازم به ذکر است که سلیقه نیز در انتخاب رنگ پالتو مردانه اسپرت و یا پالتو مردانه کوتاه و بلند نقش اساسی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که استایل و سایر لباس‌هایی که قرار است با پالتو خود بپوشید، به هنگام خرید مد نظر داشته و با توجه به آن‌ها پالتو مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید.

اما اگر اکثر کت و شلوارهای اداری شما مشکی یا خاکستری تیره هستند، لطفاً از پوشیدن پالتوی مشکی خودداری کنید زیرا وقتی همه آن‌ها هم رنگ باشند استایل شما خسته‌کننده می‌شود. سعی کنید رنگ‏‌های دیگری مانند خرمایی، بژ، شتری یا شاید خاکستری روشن را در نظر بگیرید. کمی تضاد رنگ با کت و شلوار تیره  می‌تواند استایل شما را خیره کننده تر می کند.

آیا امکان جدا کردن خز از پالتو مردانه خزدار وجود دارد؟

به هنگام خرید باید به خز پالتو نیز توجه داشته باشید برخی از پالتو‌های خزدار مردانه قابلیت جدا شدن داشته و می‌توانید با جدا کردن این فصل از پالتو به صورت معمولی نیز استفاده کنید.

پالتو مردانه چند دکمه بخریم؟

مهم‌ترین تفاوت اصلی پالتو و کاپشن مردانه در نوع بسته شدن آن است. معمولا پالتو ها به واسطه دکمه بسته می‌شوند. درصورتی که کاپشن‌های مردانه به واسطه زیپ بسته می‌شوند. تعداد دکمه‌های پالتو به صورت کاملاً متغیر بوده و به سلیقه شما بستگی دارد. لازم به ذکر است که پالتوهای شش دکمه از طرفداران ویژه‌ای برخوردار هستند.

بهترین شیوه شستشوی پالتو مردانه چیست‌؟

مهم‌ترین راهکار برای شستشوی پالتو مردانه اسپرت و برند استفاده از خدمات خشکشویی و اتوشویی است. زمانی که از خدمات خشکشویی برای شستشوی پالتو استفاده می‌کنید بافت پالتو آسیب کمتری دیده و طول عمر آن نیز بیشتر می‌شود. قبل از شستشو و تحویل پالتو به خشکشویی دقت داشته باشید که اشیای تیز درون جیب‌های  آن باقی نمانده باشند.

 سخن پایانی: 

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای آن دسته از عزیزانی که قصد خرید پالتو مردانه  برند و پالتو مردانه اسپرت یا سایر مدل‌های دیگر را داشتند به معرفی برخی از بهترین مدل‌های پالتو مردانه برند پرداختیم و گفتیم که به هنگام خرید باید به چه فاکتورها و موارد مهمی دقت داشته باشید. حال با آسودگی خاطر می‌توانید شیک ترین و مناسب ترین پالتو برای استایل خود را انتخاب خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.