جاکفشی: خرید بهترین مدل جاکفشی (مدرن و کم جا)

دیزاین هر خانه‌ای نشان‌دهنده سلیقه، علایق و تجربه‌های افراد آن خانه است. هر کسی بودجه‌ای که دارد سعی می‌کند وسایلی را به خانه اضافه کند که به سلیقه‌اش نزدیک‌تر است. یکی از تغییرات اساسی که در دکوراسیون منزل می‌توانید انجام دهید، خرید یک جاکفشی جدید است. جا کفشی علاوه بر تغییر شکل و ظاهر خانه، به سلامت و پاکیزگی افراد نیز کمک می‌کند. در این یادداشت از چی بگیر برای شما از انواع جاکفشی برای خرید و انتخاب بهتر گفته‌ایم.

انواع جاکفشی:

قیمت و خرید انواع جاکفشی مدرن( ارزان ترین)

برای خرید یک جاکفشی به نکات بسیاری باید توجه کرد و هر معیار بر قیمت، سبک زندگی و دیزاین خانه تاثیر مستقیم دارد. فقط با درنظر گرفتن چند ویژگی مهم می‌توانید از کفش‌های خود به خوبی تا سال‌ها محافظت کنید.  

جا کفشی عمودی

اگر خانه شما به نسبت وسایلی که دارید خیلی کوچک است و به دنبال جاکفشی کم جا هستید، اصلا نگران نباشید. بهترین و زیباترین جا کفشی‌ها را می‌توانید به شکل مستطیل با طرح و رنگ‍‌های مختلف انتخاب کنید. در جا کفشی‌های عمودی به راحتی هر تعداد کفشی که بخواهید کنار هم می‌چینید. مدل‌های عمودی تعداد بیشتر کفش و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

جا کفشی صندلی شو

در صنعت مدل‌های جاکفشی مدرن ، طرح‌های بی‌نظیر و ساده‌ای به باز آمده است. این جاکفشی‌ها بسیار راحت و کارآمد هستند. با نظم و ترتیب کفش‌ها را کنار یکدیگر بچینید و هر زمان که خواستید، پس از انتخاب به راحتی بنشینید تا تعادلتان به هم نخورد.

این مدل جاکفشی برای خانواده‌هایی که فرزندان کوچک دارند بسیار پرکاربرد است. این مدل از محصولات می‌تواند کشو و قفسه‌های متعددی را داشته باشد و کفش‌های بسیاری را در خود نگهدارد.

جاکفشی آینه دار

اگر شما هم به تیپ و پوشش خود اهمیت می‌دهید و هر لحظه پس از اضافه شدن و پوشیدن لباسی دوست دارید که هماهنگی آن را با دیگر لباس‌ها مشاهده کنید، قطعا جا کفشی که همراه با آینه بزرگی به ارتفاع خود جا کفشی می‌تواند برای شما هیجان انگیز باشد.

با این مدل به راحتی هر کفشی را که انتخاب کنید، با پوشش مورد نظرتان امتحان، و خود را در آینده نگاه می‌کنید. معمولا به دلیل حضور آینه، مدل آن‌ها عمودی و پر از قفسه است که با حیال راحت همه کفش‌ها در آن نگهداری می‌شوند.

جاکفشی مدل DLF07L

برای آپارتمان‌های کوچک با طراحی مدرن، جا کفشی مدل DLF07 یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این جا کفشی دارای چهار طبقه است که هشت تا ده جفت کفش را به راحتی می‌توانید در آن نگهدارید.

این جاکفشی مدرن مخصوص خانه‌هایی با سبک کلاسیک است و ابعاد آن 80×35×42 سانتی متر است. ارتفاع آن یه صورتی است که به راحتی می‌توانید حتی بوت‌های خود را در آن کنار صئدل‌ها و دیگر کفش‌ها نگهدارید. جنس آن لترون است و هوایی از در آن وارد و خارج نمی‌شود.

محصول درجه یک و مرغوب را به راحتی به صورت مونتاژ شده می‌توانید تحویل بگیرید.

جاکفشی مدل 0009

از یک جاکفشی چه انتظاراتی دارید؟ شیک بودن؟ پرکاربرد و جا دار؟ یکی از مرغوب‌ترین و پرکاربردترین جا کفشی‌ها جا کفشی مدل 0009 است. به راحتی همه کفش‌های خود را در دوطبقه قرار داده و انتخاب کنید و بر روی نیمکتی از جنس چرم مالزی بنشینید و در آرامش کفش خود را بپوشید.

جنس اصلی این محصول از MDF با روکش ملامینه است و به دلیل مرغوب بودن آن تا سال‌ها با خسال راحت از آن استفاده کنید.

جاکفشی مدل پایه فلزی کد 0004

اگر شما خانواده‌ای با اعضای زیاد هستید و به دنبال جاکفشی کم جا و مرغوبی هستید یکی از بهترین محصولات، مدل جا کفشی فلزی0004 است.

از ویژگی‌های بسیار خوب و مفید این محوصل تعداد طبقات آن است و به راحتی می‌توانید همه کفش‌های خود را در هر پنج طیقه آن نگهدارید. جنس اصلی آن برخلاف مدلش MDF hdj  است و با ابعاد 59×32×106 جای بسیار کمی را در خانه می‌گیرد.

جا کفشی مدل P157

اگر علاوه بر کیفیت برای شما قیمت جاکفشی نیز مهم است، حتما این کالا را با دقت بررسی کنید. این جا کفشی با لوله‌های فولاد و جنسی از فلز بسیار قوی و مستحکم است. یکی از وسایل پرکاربرد هر خانه که تا سال‌ها از آن استفاده می‌شود.

این مدل دارای چهار طبقه و هر طبقه به فاصله 70 سانتی متر با عمق 30 سانتی متر است و شما با خیال راحت تمام کفش‌های اهالی خانه را از بزرگترین تا کوچکترین عضو می‌توانید در آن بچینید.

حتی نگران بوت‌های ساق بلند خود نباشید و همه آن‌ها به راحتی در طبقات جای می‌گیرند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل، آزاد بودن فضای کفش است و به اصطلاح کفش نفسی می‌گیرد و مانند دیگر جا کفشی‌ها در فضای بسته تولید باکتری انجام نمی‌شد و بوی نامناسب از کفش دور می‎‌شود.

جاکفشی طرح داشبوردی مدل Mexes کد F90

جاکفشی داشبوردی یکی از مدرن‌ترین مدل‌های نگهداری کفش است که معمولا با عمق‌های طولانی افراد را شگفت‌زده می‌کنند. 

جنس این مدل به دلیل طراحی بسیار مدرن و جذابش از چوب است.
دارای چهار طبقه است که با دو در از یکدیگر جدا شده‌اند. هر کفشی با هر سایزی در آن جا می‌گیرد و در کمترین فضا از خانه بیشترین زیبایی را به طراحی خانه هدیه می‌دهد.

جاکفشی مدل DLF03L

جنس این جاکفشی مدرن از لترون درجه یک می‌باشد. و مزیت خوبی که این جاکفش دارد دار بودن جالباسی در آن است. همچنین شما می‌توانید چتر، کلاه و کیف ... را در آن قرار دهید. طراحی این جاکفشی بسیار شیک است و می‌تواند جلوه زیبایی به ورودی خانه شما بدهد. 

جاکفشی هومتکس مدل SWD4-O-4

یک جاکفشی متفاوت و جادار که روکش آن از جنس پارچه می‌باشد. جنس طبقات این جاکفشی از ام دی اف و بسیار باکیفیت ساخته شده. همچنین از این مدل جاکفشی می‌توانید به عنوان کمد طبقاتی و ارگانایزر نیز استفاده کنید. این جاکفشی جدید قابلیت شستشو را دارد و به راحتی قابل حمل می‌باشد. 

جاکفشی کودک بی بی کمپ مدل خرگوش

اگر مادر هستید که به دنبال تهیه سیسمونی کودک خود است پیشنهاد ما به شما این مدل جاکفشی جدید و زیبا است. جاکفشی کودک بی بی کمپ از جنس متال و پی وی سی ساخته شده. و شما می‌توانید 6 جفت کفش در آن قرار دهید. این جاکفشی بسیار ایمن است و برای قرار دادن در اتاق کودکان بسیار کاربردی می‌باشد. 

جاکفشی مدل HEA JK

گر قیمت جاکفشی برایتان مهم است این گزینه می‌تواند خوبی باشد. این جاکفشی در عین باکیفیت بودن و ساخت مدرن و شیک از قیمت خوبی نیز باید باشد. مواد اولیه این جاکفشی مدرن از ام دی اف است. ترکیب آن 76*30*76 می‌باشد. این جاکفشی دارای 4 طبقه می‌باشد و همچنین یک صندلی بسیار زیبا و کاربردی دارد.

جاکفشی مدل BJ1

اگر دارای یک خانواده پرجمعیت هستید و یا اینکه تعداد کفش‌های زیادی دارید این جاکفشی جدید می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. جنس این جاکفشی از لترون است و ابعاد آن 66x30x161 سانتی‌متر می‌باشد. این جاکفشی زیبا دارای هفت طبقه می‌باشد. 

مهمترین نکات برای خرید جاکفشی:

قیمت و خرید انواع جاکفشی مدرن

کاربرد و میزان استفاده: 

اگر از آن دسته زا افرادی هستید که هر ماه کفش می‌خرید و عادتی به جابجایی فصلی لباس‌هایتان به انباری ندارید؛ یکی از مهم‌ترنی و ضروری‌ترنی وسایل کاربردی برای خانه شما، جاکفشی است. برای خرید یک جاکفشی خوب باید ببینید که دقیقا با این وسیله می‌خواهید چه استفاد‌ای کنید؟ و اینکه آیا برای شما فرقی دارد که کفش‌های تابستانه در کنار کفش کوه و کفش‌های مخصوص زمستان نگهداری شود؟

ابعاد جاکفشی :

برای خرید و انتخاب خوب یک جاکفشی نمی‌توانید ابعاد را از ویژگی‌های آن خط بزنید و در نظر نگیرید. این محصول براساس اینکه در کدام قسمت خانه قرار خواهد گرفت؟ چه میزانی کفش را نگهداری؟ و چه مدلی را می‌پسندید، می‌تواند ابعاد مختلفی داشته باشد. ابعاد این محصول تاثیر مستقیمی بر ظاهر و مذل آن خواهد گذاشت.

قفسه جاکفشی:

 قفسه‌های مختلف با ابعاد متفاوت نه تنها زیبایی جاکفشی‌را چندبرابر می‌کند، بلکه همه کفش‌ها با نظم و ترتیب در آن‌ها نگهداری می‌شوند. فقط دقت کنید این قفسه‌ها با اندازه‌های مختلف و با ارتفاع بلند ساخته شوند تا بوت‌ها و کفش‌های مخصوص فصل سرما در آن خمیده و خراب نشوند.

جا کفشی بی در بهتر است یا با در؟

کفش‌ها هم مانند اعضای بدن ما باید نفس بکشند تا کارایی بهتری داشته باشند. این تنفس باکتری‌ها را دور کرده و سلامت پا و تن ما را تضمین می‌کنند. جا کفشی‌های در دار کلاسیک و شیک هستند. اگر برای مهم است که هر چیزی نظمی داشته باشد جاکفشی در دار به این نظم کمک خواهد کرد.

برای اینکه کفش هم راهی و زمانی برای نفس کشیدن داشته باشد، می‌تواند از درهای نرده‌ای که هوا از طریق آن‌ها در جریان است، استفاده کیند.

جاکفشی‌های بی در، برای خانه‌هایی که کوچک هستند باعث ایجاد بی‌نطمی و حس آشفتگی می‌شود، ولی برای سلامتی و دور کردن آلودگی‌ها و باکتری‌ها بسیار مفید هستند.

جاکفشی داشبوردی چیست؟

یکی از محصولات پرطرفدار و مدرن در بازار لوام خانگی جا کفشی‌های داشبوردی است. این مدل از جاکفشی علاوه بر زیبایی خاص و متفاوت بسار پرکاربرد است و مخصوص خانواده‌هایی با جمعیت زیاد است. بسیار مدرن، زیبا و جا دار. کمترین فضا را اشغال می‌کند و با توجه به مدل تاشوی آن هر نوع کشی با هر ارتفاعی به راحتی در آن قرار می‌گیرد.

قیمت جاکفشی در بازار چند است؟

قیمت محصولات جا کفشی با توجه به جنس، ابعاد و مدل آن متفاوت است. قطعا جاکفشی داشبوردی متفات از جاکفشی آینه دار است. به صورت کلی می‌توان گفت قیمت یک محصول خوب از 500 هزار تومان به بالا است.

سخن آخر: در انتخاب یک جاکفشی باید به هزار و یک چیز همزمان فکرکنید، تعداد افرادی که از آن‌ استفاده می‌کنند، اولویت‌های استفاده شما چیست؟ صرفا نگهداری از کفش‌ها کافی است؟ طول عمر کفش برای شما مهم است؟ اگر برای شما اهمیت دارد که کفش‌هایتان خیلی زود خراب نشوند و همیشه تمیز و خشوبو بمانند، باید د رخرید جاکفشی جدید به جنس، ابعاد، طرح و... توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.