ساک ورزشی: راهنمای خرید و قیمت کیف ورزشی (زنانه و مردانه)

راهنمای کامل خرید کیف ورزشی زنانه و مردانه

برای باشگاه رفتن همیشه دنبال انگیزه هستیم و امروز فردا می‌کنیم. چه انگیزه‌ای از این بهتر که وسیله‌ای بخریم تا هم ما رو برای رفتن به باشگاه ترغیب کنه و هم وسیله لازم و مورد نیاز ورزش را تهیه کنیم. یکی از وسایل مورد نیاز هر ورزشکاری ساک ورزشی و کیف ورزشی است. در این نوشته از چی بگیر سعی کردیم از صفر تا صد خرید کیف ورزشی را با شما همراه باشیم.

از ساک ورزشی چه استفاده‌ای می‌کنید؟

قبل از هر خریدی اول باید خوب فکر کنید که این وسیله به چه کار ما می‌آید و دقیقا در چه موقعیت‌هایی ار آن می‌خواهید استفاده کنید. مثلا برای خرید کیف ورزشی در ابتدا فکر کنید که چه نوع ورزشی را می‌خواهید پیش ببرید و در چه موقعیت‌هایی همراه شما خواهد بود؟ مثلا وسایل مورد نیاز برای رفتن به کلاس شنا، بسیار متفاوت از وسایل و کیف مورد نیاز در کلاس‌های بدنسازی و باشگاه است. 

بدون شک بهترین چیز در مورد داشتن کیف باشگاه این است که می توانید تمام لباس ها و لوازم بدنسازی خود را در یک مکان نگهداری کنید. اگر شما هم مثل من هستید، با بطری آب، کلید ماشین، لباس‌های بدنسازی، کفش، دئودورانت و یکسری چیزهای دیگر که حمل آن دشوار است، برای تمرین حاضر می شوید. بسیاری از کیف‌های بدنسازی دارای محفظه های متعددی هستند، بنابراین می توانید همه این موارد را مرتب نگه دارید.

اگر وسایل مورد نیاز شما برای ورزش خیلی زیاد نیست و به دنبال یک کیف جمع‌و جور و با کیفیت هستید، این مدل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

طراحی این مدل به کیف کیسه‌ای معروف است و از جنس پارچه است. در آن دو بند قرار گرفته است که به راحتی روی هر دو دوش قرار می‌گیرد.

مناسب زمان‌هایی است که می‌خواهید دویدن و راه رفتن در محیط باز را تجربه کنید. جیبی در داخل آن وجود ندارد.

این ساک ورزشی زنانه از جنس پارچه است و به راحتی بعد از استفاده می‌توانید آن را بشویید. داخل این ساک آستردوزی شده و لباس‌های شما به همان نرمی و لطافت محافظت خواهند شد. 

یکی از جذابیت‌های آن زیپ‌هایی است که در بیرون و داخل ساک طراحی شده و می‌توانید کارت باشگاه ، عابر بانک و... خود را که به صورت روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید جدا از وسایل ورزشی قرار دهید.

به‌صورت کلی 30 لیتر در این کیف جا می‌گیرد و دسته‌های برزنتی آن به شما در حمل وسایل کمک می‌کند.

برند ریبوک که سال‌ها است در میان ورزشکاران شناخته شده است و این مدل از ساک ورزشی از جنس چرم مصنوعی است که برخلاف کیف‌هایی با این جنس اصلا ترک نمی‌خورد و تا سال‌ها یکی از همراهان ثابت شما برای ورزش است.

یکی از ویژگی‌های پارچه‌هایی از جنس الیاف پلی استر جذب رطوبت است و به همین دلیل وسایل ورزشی شما همیشه در امنیت و سلامت حفظ خواهند شد.

حجم داخلی این کیف اسپرت 30 لیتر است و در کنار آن زیپ‌هایی به اندازه کفش‌های شما طراحی شده تا دیگر نگران قرار دادن کفش کنار لبتس‌های ورزشی خود نباشید.

این مدل از کیف ورزشی قطعا یکی از بهترین همراهان شما در روزهای ورزش است، همراهی که به دلیل جنس خوب چرمی که در آن به کار برده شده تا سال‌ها ترک نمی‌خورد و دوام بالایی دارد.

در درون این کیف 40 لیتر وسیله قرار می‌گیرد و هر زمان که بخواهید به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید آن را بشویید.

جنس پارچه به کار رفته در این کیف خیال شما را راحت می‌کند که اگر در هر شرایطی کیف شما خیس شود، مواد داخل آن ذره‌ای رطوبت نمی‌بینند.

طراحی یک کیف باید به صورت یباشد که احساس لطافت را با آن تجربه کنید. این کیف ورزشی زنانه یکی از جذاب‌ترنی و زیباترین طراحی‌ها را دارد. 

به هر دو صورت رو دوشی و دستی می‌توانید آن را حمل کنید. باتوجه به قیمت کیف ورزشی در بازار یکی، قیمت این محصول بسیار خوب است. 

با هزینه‌ای منصفانه بالاترین کیفیت یک کیف ورزشی را تجربه می‌کنید.

ساک ورزشی اولد کتون یک ساک ورزشی بسیار زیبا و باکیفیت است که می‌تواند شما را در رفتن به باشگاه به مدت طولانی همراهی کند. جنس این ساک ورزشی زیبا از پارچه است و قابلیت شستشو را دارد. این کیف ورزشی منحصر به فرد دارای سه دسته بسیار مقاوم و پهن است. باز و بسته شدن این ساک ورزشی بوسیله زیپ می‌باشد. 

کیف ورزشی هندری با رنگبندی زیبایی که دارد هم مناسب برای آقایان است و هم یک کیف ورزشی زنانه محسوب می‌شود. ابعاد این کیف ورزشی بادوام 34x20x20 سانتی‌متر است. جنس آن از برزنت است و قابلیت شستشو را نیز دارد.

ساک ورزشی مدل نایک بسیار جادار و مناسب برای افراد ورزشکار است. جنس این ساک از پارچه نیمه سخت قابل شستشو می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این ساک ورزشی زیبا می‌توان به جای نگهداری کفش در آن اشاره کرد. همچنین جیب کناری ساک ورزشی دارای زیپ می‌باشد و بسیار کاربردی است. این کیف ورزشی دارای دو بند است، بند دستی و بند دوشی بلند. 

ساک ورزشی تام هیل دارای فضای داخلی بسیار بزرگ و جادار است. این ساک ورزشی از جنس ریپس و فوم است. بندهایآن برزنتی و بسیار محکم هستند. همچنین این ساک دارای محفظه‌های جدا گانه برای نگهداری وسایل شما می‌باشد و لایه داخلی آستر دارد.

ساک ورزشی دخترانه گابل طراحی زیبایی دارد و بسیار جادار و مناسب باشگاه رفتن است. بسته شدن این ساک ورزشی بندی است و جنس آن از پارچه و پلی استر است. داخل این ساک دارای یک جیب است و قابلیت شستشو دارد.

انواع ساک ورزشی زنانه و مردانه

برای خرید باید خوب دقت کنید که در طول ساعت‌های ورزش شما به چه وسایلی نیاز دارید؟ با ماشین شخصی خودتان به باشگاه می‌روید و یا با وسایل نقلیه عمومی؟ بعد از تعیین معیارها بهترین نوع کیف را انتخاب کنید.

خرید و قیمت بهترین مدل ساک ورزشی

کیف دوفل:

 طراحی این مدل از کیف‌ها هیچ وقت از ریل مد خارج نشده و بسیار شیک است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید وسایل زیادی را حمل می‌کنید پس بهتر است داستان این کیف را بدانید. در سال‌های جنگ جهانی سربازان برای طی کردن راه‌های بسیار طولانی باید وسایل زیادی را با خود حمل می‌کردند و برای همین از کیف‌های استوانه‌ای استفاده می‌کردند. طراحی کیف دوفل به‌صورتی است که بزرگ‌ترین وسایل ورزشی را با خیال راحت در آن جا می‎گیرد. در کنار بعضی از این کیف‌ها جایی برای قرار دادن کفش نیز مشخص شده است.

کیسه‌ ورزشی: 

هر چقدر ورزش شما سبک‌تر و از وسایل کم‌تری استفاده می‌کنید، کیسه‌‌های ورزشی با وزن کم همراه سبک و خوبی در طول ورزش هستند. برای پیاده‌ روی‌های روزانه یکی از بهترین وسایل مورد نیاز هر فرد است. جنس این کیسه‌ها با دوام، محکم و ضد خش است. یک طناب در بالای آن قرار دارد که حکم زیپ و دکمه را دارد و با کشیدن آن تمام وسایل در داخل کیسه جمع می‌شود. 

کیف‌ کمری ورزشی:

 کیف‌های کمری در میان ورزشکاران و حتی طبیعت‌گران بسیار محبوب است. این مدل از کیف دور کمر با سنگکی بسته می‌شود و اصلا جلوی دست و پای شما را در هنگام دویدن، راه رفتن و... نمی‌گیرد. معمولا افراد از این نوع مدل کیف برای پیاده‌روی‌های روزانه و یا دویدن در فضاهای باز استفاده می‌کنند و ویژگی اصلی آن‌ها داشتن جییب‌های متعدد است که انواع کارت و وسایل مورد نیاز روزانه در آن قرار می‌گیرد.

کوله ورزشی:

این نوع از کوله‌ها مخصوص کوهنوردان است. برای رفتن به کوه باید بسیار مجهز سفر کنید، چون در نقطه‌های بالا دسترسی به کالای مورد نیاز، بسیار سخت و یا نشدنی است. در خرید این نوع از کوله بسیار دقت کنید تا بند مناسبی داشته باشد و خستگی را در همه نقاط کمر و بدن پخش کند و باعث احساس خستگی در نقطه خاص نمی‌شود.

معیارهای چی بگیر برای خرید کیف ورزشی باید در نظر بگیرید:

بند ساک ورزشی:

یکی از اولین چیزهایی که در هر کیف بدنسازی به دنبال آن هستیم، بند آن است. آیا آنها راحت هستند؟ آیا می توانید آنها را به چند روش بپوشید؟ برخی از کیف‌های بدنسازی دارای چندین بند هستند، بنابراین می توانید انتخاب کنید که آنها را روی یک شانه یا  به صورت کوله پشتی بپوشید. می‌خواهید مطمئن شوید که این بندها دارای بالشتک کافی هستند و هنگام راه رفتن در شانه‌های شما فرو نمی‌روند.

علاوه بر این، شما باید مواد را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که آیا آنقدر قوی است که مدت طولانی دوام بیاورد. من حساب مقدار کیف‌های باشگاهی را که باید عوض کنم از دست داده‌ام زیرا بند آن در راه کلاس یوگا پاره شده است.

جنس کیف ورزشی:

بند مواد تنها چیزی نیست که باید در نظر گرفت. شما باید جنس کل کیف را نیز بررسی کنید. شما در حالت ایده‌آل می‌خواهید کیف باشگاهی را پیدا کنید که بادوام باشد. 

پلی استر اغلب در برابر آب مقاوم است و به راحتی تمیز می شود، که آن را به انتخابی خوب برای اکثر ورزشکاران تبدیل می کند. در مقابل، نایلون به اندازه کافی مقاوم در برابر آب نیست، اما به طور قابل توجهی سبک و مقرون به صرفه است. چرم جدا از ظاهری باکیفیت و ساختاری بادوام، گران ترین گزینه است.

فضای ذخیره سازی کیف باشگاهی:

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از مزایای اصلی استفاده از کیف بدنسازی این است که تمام لوازم بدنسازی شما را در یک مکان نگه می دارد. به این ترتیب، باید به دنبال کیفی باشید که دارای جیب‌ها و محفظه‌های زیادی باشد. بطری آب، کلیدها و تعویض لباس شما را جدا نگه دارد و همچنین بخش جداگانه ای برای نگه داشتن حوله‌ها و لباس‌های خیس یا کثیف داشته باشد. 

به طور متوسط، یک ساک ورزشی بین 50 تا 70 لیتر برای اکثر ورزشکاران بهترین عملکرد را دارد. این محدوده حجمی، به شما این امکان را می دهد که ست لباس تمرینی ، یک جفت کفش ورزشی، یک بطری آب و چند لوازم بهداشتی خود را در آن قرار دهید. همچنین به شما این امکان را می دهد که کیف خود را بدون هیچ مشکلی در کمد باشگاه نگهداری کنید.

نام تجاری و برند:

اگر مایل به خرید لباس‌های ورزشی مارک دار هستید، ممکن است بخواهید یک کیف ورزشی مارک دار نیز تهیه کنید. در حالی که این امر ضروری نیست، برندهای بزرگ معمولا کیف‌های محکم تری را با جذاب ترین سبک طراحی می کنند. اطمینان حاصل کنید که در درجه اول کارکرد را بر طراحی ترجیح می‌دهید.

رنگ ساک ورزشی:

 اگر از آن دسته از علاقه مندان به تناسب اندام هستید که از هماهنگی رنگ لباس خود لذت می‌برید، ممکن است بخواهید کیف باشگاهی را انتخاب کنید که با لباس بدنسازی شما ست باشد. از طرف دیگر، می‌توانید یک کیف ورزشی به رنگ خنثی مانند آبی تیره یا مشکی بردارید که تقریباً با هر چیزی که می‌پوشید ست می‌شود. 

معمولا کیف ورزشی زنانه و دخترانه در رنگ‌هایی مانند صورتی، بنفش و خاکستری طرفداران بیشتر دارد. 

نظرات مشتریان:

اگر به خرید یک کیف ورزشی از فروشگاه آنلاین فکر می‌کنید، قبل از خرید، باید نظرات مشتریان را بررسی کنید. به هر حال، بسیاری از کیف‌های باشگاه ممکن است اندازه‌شان درست نباشد. برخی دیگر ممکن است به اندازه ای که تبلیغ می‌شود بادوام نباشند. تنها راه برای فهمیدن اینکه آیا کیف باشگاه ارزش پول را دارد یا خیر، بررسی بازخوردها توسط افراد دیگر است.

بهترین جنس برای ساک ورزشی کدام است؟

معرفی بهترین جنس ساک ورزشی

خرید کیف مخصوص ورزش بسیار سلیقه‌ای است ولی باید به این نکته توجه کنید که جنس کیف به نوع ورزش و وسایلی که با خود حمل می‌کنید، سازگار باشد. کیف چرم، کیف‌های ورزش در بازار از جنس پارچه، چرم و نایلونی است. معمولا کیف‌های چرم به‌خاطر خاصیت خود چرم، بسیار بادوام، محکم و شیک هستند، ولی اگر ورزش انتخابی شما پیاده‌رونی طولانی دارد، بهتر است بدانید جنس کیف ورزشی چرم بسیار سنگین است.

هر مدل و جنسی که انتخاب می‌کنید، حتما دقت کنید که ضد آب، سبک وزن، بندهای پهن داشته باشد. قطعا از کیف خود در هر فصلی استفاده می‌کنید و ویژگی ضد آب بودن باعث می‌شود تا وسایل داخل کیف مرطوب نشوند.

کیف ورزشی با جنس خوب، مانند رفیقی است که با همدیگر وعده کوه و لاغر شدن می‌گذارید. پس با انتخاب ساک ورزشی خوب، یک رفیق خوب برای خودتان پیدا می‌کنید.

جنس ساک ورزشیویژگی

کیف ورزشی با جنس نایلون

این جنس برای زمان‌های ورزش اصلا پیشنهاد نمی‌شود، چون با اینکه قیمت کمتری نسبت به دیگر کیف‌ های ورزشی بازار دارند، ولی جنس پلاستکی آن‌ها به اندازه‌ای کم دوام است که خیلی زود خراب می‌شوند.

کیف ورزشی با جنس چرم

فرقی نمی‌کند که چرم مصنوعی باشد و یا چرم طبیعی، یکی از بهترین جنس‌ها برای نگهداری وسایل ورزش، ساک‌ ورزشی چرمی است.

کیف ورزشی با جنس کرباس

شناگرهای حرفه‌ای می‌دانند که باید از کیف‌هایی استفاده کنند که کیف رطوبت لباس خیس آن‌ها را جذب نکند. کیف‌ ورزشی با جنس کرباس سبک وزن و بسیار با دوام هستند.

چطور از کیف ورزشی خود نگهداری کنیم؟

مراقبت صحیح از کیف باشگاه به شما بستگی دارد. می‌توانید لوکس‌ترین کیف بدنسازی را خریداری کنید و اگر ظاهر اولیه‌اش را حفظ نکردید، باید چند ماه دیگر آن را دور بیندازید.

هر چه کیف بدنسازی بادوام تری بخرید مراقبت از آن آسان تر خواهد بود. در حالت ایده آل باید بتوانید هر از چند گاهی آن را با یک پارچه مرطوب و یک ماده ضدعفونی کننده پاک کنید تا ظاهر خود را حفظ کنید.

اگر جنس آن به گونه ایی است که با شستشو آسیب نمی‌بیند، می‌توانید بسته به دفعات استفاده از آن، ماهی یک بار یا هر سه ماه یک بار کیف خود را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. با این کار هر گونه باکتری یا کثیفی که در طول هفته‌های استفاده ایجاد شده است از بین می رود.

سخن آخر: برای ایجاد حس و حال خوب، باید تنی سالم داشت و ورزش کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین راه‌های سلامتی است. در این راه باید حواس خودتان را جمع کنید تا با استفاده از وسایل اشتباه به بدنتان آسیب نزنید. کیف ورزشی زنانه و مردانه در بازار انواع مختلفی دارد ولی از ابتدا تعیین کنید که دقیقا برای چه نوع ورزشی می‌خواهید از آن استفاده کنید و چه کاربردی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
کیف و کوله سفری قیمت انواع کیف و کوله سفری