هدفون: بهترین هدفون برای دانش آموزان کدام مدل است؟

راهنمای خرید هدفون و هدست برای کلاس مجازی

دانش آموزان باید به دلایل مختلف، چه برای مطالعه و چه برای اوقات فراغت خود از هدفون‌های عالی استفاده کنند. تغییرات اخیر باعث شده که یادگیری از راه دور هم بیشتر شود، پس دانش آموزان نیاز دارند از هدفون‌های دارای حذف نویز در کلاس‌های مجازی‌شان استفاده کنند. ما ویژگی‌هایی که به نظر خودمان باید هر هدفونی داشته باشد تا صداهای مزاحم اطراف را حذف کند و یک تجربه عالی در پخش موزیک یا هر صوتی برای ما ایجاد کند را در یک فهرست جمع کردیم. این هدفون‌ها برای دانش آموزان و استفاده در طول سال تحصیلی هم عالی هستند.

هدفون بلوتوثی سونی مدل WF-1000XM4

هدفون‌های بی‌سیم WF-1000XM4 سونی یک سر و گردن بالاتر از بسیاری هدفون‌های دیگر است، ازجمله توانایی آن‌ها در پخش صدای عالی و برخی از بهترین ویژگی‌های حذف نویز فعال (ANC) که احتمالاً به آن نیاز داشته باشید را دارد. درنتیجه، اگر چیزی بزرگ‌تر می‌خواهید و می‌توانید تا این حد هزینه کنید هدفون توگوشی WH-1000XM4 جایگزین خوبی است.

هدفون بی سیم بوز مدل 700

هدفون حذف نویز Bose 700

هدفون‌های سری 700 Bose تا 11 سطح مختلف حذف نویز (ANC) ارائه می‌دهند، بنابراین اگر به دنبال حذف برخی صداهای نویز پس‌زمینه برای تمرکز هستید، این قوطی‌های روی گوشی مطمئناً می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. این هدفون‌ در پخش موزیک بسیار عالی هستند و تجربه چندبعدی مناسبی ایجاد می‌کنند.

هدفون بی سیم جبرا مدل Elite 75T

هدفون بی سیم جبرا مدل Elite75t

زمانی که جبرا این جواهر را ساخت، واقعاً گام درستی برداشت و دلایل متعددی هم می‌توانیم نام ببریم. استفاده از آن بسیار راحت است، پشتیبانی از سیستم حذف نویز ANC دارد و باتری که تا 7.5 ساعت دوام می‌آورد و بسیاری از ویژگی‌های دیگر که باعث می‌شود که علاوه بر پخش موسیقی عالی، استفاده از آن لذت‌بخش بشود.

هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro

احتمالاً بین انتخاب یک موبایل آیفون یا آیپد و یک گوشی اندرویدی مردد باشید، اما ایرپادهای معمولی را فراموش کنید. از یک جفت AirPods Pro استفاده کنید و همه‌چیز از تناسب، راحتی، صدای عالی و حذف نویز ANC بهتری دارد و ارزش بیشتری به شما ارائه می‌کند. اگر یک گوشی اندروید انتخاب کردید باید بدانید که سیری را در اندروید نخواهید داشت، اما همچنان می‌توانید از سایر ویژگی‌های خوب آن بهره ببرید.

هدفون بی سیم اسکال کندی مدل Crusher Evo

هدفون بی‌سیم اسکال کندی Crusher Evo

تا آنجا که امکان دارد باس می‌خواهید؟ این دقیقاً همان چیزی است که هدفون اسکال کندی در Crusher Evo ارائه کرده است، بنابراین اگر به دنبال صدای سنگین‌تری هستید، این هدفون‌های رو گوشی این نوع صدا را در اختیار شما قرار می‌دهند. در اپلیکیشن‌های اسکال کندی صدا را بیشتر شخصی‌سازی کنید. هنگام استفاده از آن هدفون‌ها می‌توانید برنامه Tile را دانلود کنید تا از زبانه‌های مختلف این هدفون استفاده کنید.

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q30

هدفون بی‌سیم انکر Soundcore Life Q30

انتخاب اشتباه در مورد هدفون Soundcore Life Q30 سخت است، زیرا این هدفون کیفیت بسیار خوبی دارد. صدای صاف و خالصی دارد، به‌خصوص زمانی که با اکولایزر برنامه Soundcore، به‌علاوه ANC برای جلوگیری از نویز زیاد استفاده می‌کنید. باتری آن‌ هم با یک‌بار شارژ و استفاده از حذف نویز ANC تا 60 ساعت دوام می‌آورد.

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Life P2

هدفون بی‌سیم انکر مدل Soundcore Life P2

اگر AirPods استاندارد شما نیست، اما Soundcore Life P2 حتی بهتر هم است، به‌خصوص در مورد نحوه پخش صدای آن‌ها. به لطف پنج نوع مختلف سرگوشی آن، انعطاف‌پذیری متناسب بیشتری به دست می‌آورید و آرایش شش میکروفون آن برای مواقعی که نیاز دارید با تلفن صحبت کنید یا در یک کلاس یادگیری از راه دور حاضر شوید، ایده‌آل است

هندزفری بلوتوثی ریزر مدل Hammerhead true wireless

هدفون بی‌سیم ریزر Hammerhead True Wireless

هدفون‌های Hammerhead True Wireless سبک‌وزن، با استفاده آسان و با طراحی شبیه به AirPods، هدفون‌های مخصوص بازی Razer هستند؛ بنابراین وقتی تکالیف خود را انجام داده‌اید و زمان بازی فرا رسیده است، عاشق این هدفون‌ها می‌شوید. می‌توانید از این مدل هدفون‌ها با هر موبایل اندرویدی و حتی Xbox Game Pass، با عملکردی بدون تأخیر استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی گوگل  مدل Pixel Buds A Series

هدفون بلوتوثی گوگل Pixel Buds A-Series

گوگل با ارائه Pixel Buds Series A ویژگی‌های خاصی به هدفون خود اضافه نکرد، اما بدون اینکه بر کیفیت صدا و میکروفون‌ها تأثیر بگذارد، قیمت را کاهش داده، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی از Google Assistant استفاده کنید. متأسفانه، عمر باتری زیادی ندارد، اما ممکن است کیفیت مینیمالیستی این هدفون‌ها را دوست داشته باشید.

نتیجه گیری:

دانش‌آموز بودن با کمک تکنولوژی زمانی جذاب می‌شود که از آن برای انجام کارهایتان استفاده کنید یا زمانی را برای استراحت یا لذت بردن از موسیقی بگذارید. به نظر من، مدل سونی WF-1000XM4 بهترین جفت هدفونی است که می‌توانید پیدا کنید و اگر هدفون رو گوشی می‌خواهید هدفون Bose 700 با قابلیت حذف نویز عالی است. در غیر این صورت اگر می‌خواهید مدل دیگری انتخاب کنید، هدفون فراوان است. اگر به دنبال تناسب، راحتی و دوام هستید هدفون جبرا مدل Elite Active 75t یک خرید عالی است.

هیچ پاسخ درستی برای این سؤال وجود ندارد که آیا هدفون روی گوشی بهتر است یا ایرباد. با توجه به نیازی که دارید، یکی از مدل‌هایی که ما معرفی کردیم را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.