هدفون: کدام هدفون بهترین میکروفون را برای مکالمه را دارد؟

معرفی بهترین هدفون میکروفون دار مخصوص مکالمه

هدفون‌ ها، در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی در بازار موجود هستند که ممکن است کار را برای شما کمی سخت کند. اگر بخواهیم صادق باشیم، اکثر هدفون‌ بی‌ سیم میکروفون‌ های خیلی بدی دارند. اما خب، همه هم بد نیستند. فقط باید بدانید کجا دنبال یک هدفون خوب باشید. در این مقاله از چی بگیر فهرستی از هدفون‌ بی‌ سیم با میکروفون‌ عالی از برندهای مختلف برای شما جمع کرده‌ایم و پیشنهاد می‌کنیم به اطلاعاتی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم نگاهی بیندازید.

انتخاب هدفون‌ بی‌ سیم که دارای میکروفون عالی است می‌تواند سخت باشد، به‌خصوص اگر اولین باری است که به قصد خرید دارید. در واقع گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد و این برای برخی می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. 

اگر به دنبال مجموعه‌ای عالی از هدفون‌ همه‌کاره هستید که دارای میکروفون عالی نیز باشد، در انتخاب AirPods Pro تردید نکنید. راحت هست، صدای خوبی دارد و با یک‌بار شارژ ماندگاری مناسبی ارائه می‌دهد.

اگر قصد خرید هدفون بی‌ سیم ندارید اما دنبال کیفیت صدای بهتر هستید، به Soundcore Life Q30 نگاهی بیندازید. این مدل علاوه بر یک میکروفون استثنایی، عمر باتری مناسب، کیفیت صدا و حذف فعال نویز ارائه می‌دهد. 

اگر حمل هدفون‌ روی گوشی برای شما خیلی مهم است، هدفون انکر همه این ویژگی‌ها را به یک تجربه صوتی قابل‌حمل استثنایی اضافه می‌کند. بااین‌حال، اگر عمر باتری هدف شما است و هدفون‌ روی گوش را در ذهن دارید، حتماً هدفون Bose 700 را بررسی کنید. آن‌ها عمر باتری قوی با حداکثر 20 ساعت پخش صدای بی‌سیم با یک‌بار شارژ ارائه می‌دهند.

برای داشتن یک مکالمه راحت AirPods Pro

ایرپادپرو یکی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار است. حذف نویز فعال عالی (ANC) دارد. و بهترین کیفیت صدا و میکروفون را دارد.

مشخصات
وزن5.4 گرم
عمر باتری 4.5 ساعت پخش موسیقی
نوع اتصالبی سیم
رابط ها USB Type-C

هدست بلوتوثی انکر SoundCore Life Q30:

مناسب برای گپ دوستانه

هدفون‌های SoundCore Life Q30 در مقایسه با آنچه قرار است استفاده کنید، ارزش بسیار زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها یکی از ویژگی‌های این هدفون، میکروفون عالی آن است تا بتوانید مکالمه‌تان را با این هدست ها انجام دهید. عملکرد عالی حذف نویز آن به محبوبیت هدفون‌های انکر اضافه‌شده که باعث می‌شود پخش صدا عالی باشد.

مشخصات
نوع اتصالبی سیم و با سیم
رابط ها جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
مناسب برای مکالمه/ گیمینگ/ورزش
حساسیت95-100
سازگار با بلوتوث5

هدفون حذف نویز Bose 700

مناسب برای مکالمه طولانی

هدفون Bose 700 کمی گران‌تر از سایر هدفون‌های این لیست است اما کاملاً ارزش هزینه‌ای که می‌پردازید را دارد. جز بهترین هدفون‌های حذف نویز موجود در بازار هستند، عمر باتری 20 ساعته و کیفیت استثنایی میکروفون را می‌توان برای آن برشمرد.



نوع گوشیدوگوشی
زمان مورد نیاز برای شارژ
تا 2.5 ساعت
وزن 254 گرم
نسخه بلوتوث 5.0
برد بلوتوث10 متر
ویژگی خاصNoise Cancelling Headphone

معرفی چند مدل هدفون مخصوص مکالمه با بهترین کیفیت

قیمت و خرید بهترین هدفون مکالمه

هدست بی‌ سیم ریزر مدل Opus

مناسب برای گیمر ها 

ریزر درباره بازی‌های گیمینگ بی‌سیم اطلاعات زیادی دارد، به همین خاطر هدفون Opus دارای گواهینامه THX و حذف نویز فوق‌العاده آن، ترکیب خوبی برای مکالمات صوتی یا تصویری با دوستانتان در کنار بازی گیمینگ خواهد بود.

هدفون‌ بلوتوثی بی‌ سیم Jabra Elite Active 75t True:

در حال حاضر دلایل مختلفی می‌توانیم نام ببریم که چرا این هدفون‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که می‌توانید پیدا کنید، یکی از بهترین ویژگی‌های موردنظر ما، این است که می‌توانند تماس‌های شما را دریافت کنند و باکیفیت صدای خیلی خوب آن را پخش کنند با استاندارد ضد آب IP57، می‌توانید در شرایط مختلف به صحبت ادامه دهید.

هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200 UC:

 تعداد میکروفون بالا

هدفون‌ های پلنترونیکس مدل Voyager 6200 UC با 4 میکروفون از جهات مختلف برای اطمینان از کیفیت صدای بالا در دو طرف هدست نصب شده است. قابلیت حذف صدای نویز پس زمینه را کامل حذف می‌کند؛ طراحی بند گردن آن هم بسیار عالی و راحت است.

هدفون‌ بی‌ سیم Boss Q30:

هماهنگ با حالت گردن شما

اگر شما هدفون‌ های گردنی را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد می‌کنم حتماً هدفون Boss Q3 را انتخاب کنید. قیمت مناسب آن در کنار میکروفون عالی را رد نخواهید کرد.

هدفون Poly Voyager Focus 2:

هدفون‌ های ANC معمولاً میکروفون‌ های خوبی ندارند، اما Poly Voyager Focus 2 از این قاعده استثنا است. این هدفون‌ ها از یک دانگل USB برای اتصال بی‌سیم استفاده می‌کنند، بنابراین برای کاربری تجاری که تماس‌های کنفرانسی می‌گیرید، ایده آل است.

هدست بلوتوثی سنهایزر مدل Presence

هدست تجاری قابل‌حمل

هدست‌ های تجاری یک طرفه سال‌ها پیش کنار رفتند، چون‌که همچنان گوش دیگر شما صداهای اطراف را می‌شنود؛ اما هدست بلوتوثی تجاری سنهایزر مدل Presence کیفیت میکروفون عالی و قابلیت حمل فوق‌العاده‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
هدفون، هدست و هندزفری قیمت انواع هدفون، هدست و هندزفری