اپل واچ سری 7: کاملترین بررسی و قیمت خرید (اپل واچ سری 7)

همه چیز درباره اپل واچ سری 7

دیگر سؤال این نیست که آیا می‌توانیم اپل واچ داشته باشیم بدون اینکه موبایل ما iPhone باشد، بلکه ما می‌پرسیم چه زمانی چنین اتفاقی می‌افتد. اپل واچ 7 با حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر، قابل‌استفاده‌ترین ساعت هوشمند مستقل است.

آخرین ساعت هوشمند اپل بیشتر یک ارتقاء تدریجی از Apple Watch 6 است که عمر باتری 18 ساعته دارد، همان CPU را حفظ کرده اما ویژگی سلامت جدیدی به آن اضافه نشده است. ویژگی جدید آن صفحه‌نمایش بزرگش است که بازی را تغییر می‌دهد و بازگشت به مدل‌های نسل قبلی را دشوار می‌کند. صفحه‌نمایش بزرگ سری 7، برای کاربردهای روزمره مناسب‌تر است و کارایی بیشتری روی مچ دست شما خواهد داشت.

از صفحه‌کلید QWERTY کامل و دکمه‌های ماشین‌حساب بزرگ‌تر گرفته تا حالت همیشه روشن‌تر و صفحه‌نمایش انحصاری، اپل واچ 7 نسخه‌ای از watchOS 8 را ارائه می‌دهد که در Apple Watch SE یا Apple Watch 3 نمی‌بینید که هر دو طرفداران زیادی دارد. شارژ سریع‌تر، دوام بیشتر و رنگ‌های متنوع امروزی کیس تقریباً از مواردی هستند که بعداً اضافه‌شده اما خیلی مورد استقبال نبوده‌اند.

ویژگی‌ های خاص اپل واچ 7

  • اندازه: 41 میلی‌متر، 45 میلی‌متر
  • چیپست:S7
  • فضای ذخیره‌سازی: 32 گیگابایت
  • اتصال: داده تلفن همراه (اختیاری)، Wi-Fi، بلوتوث، U1
  • دوام:IPX6
  • ضد آب: تا 50 متر
  • سنسورها: ضربان قلب، ECG، SpO2

بررسی که ما از اپل واچ 7 انجام داده‌ایم، تمامی تغییرات را از جزئی تا بزرگ که آن را به بهترین ساعت هوشمند سال تبدیل کرده است، پوشش می‌دهد. حتماً نکات و راهنمای Apple Watch 7 ما را در مورد نحوه استفاده از اپل واچ برای یادگرفتن راه‌های بیشتری برای لذت بردن از ساعت هوشمند اپل که می‌خواهید بخرید، بررسی کنید.

ویژگی‌ های خاص اپل واچ 7

ویژگی ها
اندازه45 میلی متری
چیپستs7
فضای ذهیره سازی
جنس یدنه آلومینیوم
رنگبندیسبز/آبی/قرمز/ مشکی/استارلایت
سنسور اندازه گیری اکسیژن خوندارد
برنامه سلامت ECG
دارد
صفحه نمایشلمسی خازنی
قابلیت مکالمهدارد
قابلیت night moodnhvn
ضد آبتا 50 متر
سنسورهاضربان قلب/ECG/SpO2


طراحی اپل واچ 7

اپل واچ 7 برای اولین بار پس از اپل واچ 4 شامل طراحی مجدد واقعی محصول شده است. البته، این یک تغییر اساسی نیست، عقربه منحنی نمادین آن همچنان زیبایی گذشته‌اش را حفظ کرده اما واضح است که اپل خواهان زیبایی کلی نرم‌تری برای ساعت هوشمند خود است.

منظور ما از نرم‌تر چی هست؟ اول اینکه، گوشه‌ها کمی گردتر شده‌اند، درحالی‌که صفحه‌نمایش به‌صورت یکپارچه‌تری نسبت به سری 6 به شاسی متصل می‌شود. اگر اپل واچ 7 را با اپل واچ 6 مقایسه نمی‌کردم، احتمالاً متوجه این تغییر نمی‌شدم. بااین‌حال، تا زمانی که این دو مدل را کنار هم نگذارید متوجه نمی‌شوید و حتی با اپل واچ 7 بزرگ‌تر (41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر)، ساعت هوشمند درواقع با چشم غیرمسلح بزرگ‌تر به نظر نمی‌رسد. کسی میکرومتر داره؟

اپل واچ سری 7 چه رنگ هایی دارد؟

بهتر است سری 7 و سری 6 را با رنگ‌های اپل واچ 7 که همگی جدید هستند با هم مقایسه کنید. من مدل سبز آن را تست می‌کنم که در شب به‌نوعی به سیاهی میزند با ترکیبی از رنگ آبی. مدل Starlight ترکیبی خیره‌کننده از نقره و طلا است. درحالی‌که اپل سال گذشته آبی و قرمز ارائه کرد، در این مدل کمی روشن‌تر شده‌اند. اگر رنگ فلز خنثی‌تری می‌خواهید، باید نسخه‌های فولاد ضدزنگ یا تیتانیوم را خریداری کنید. من از این رنگ بدم نیامد، اما شما حق‌دارید در مورد ظاهر لباسی که هر روز می‌پوشید، نظر متفاوت‌تری داشته باشید.

بهترین رنگ اپل واچ برای خانم ها و آقایان

اپل واچ 7 همانند مدل‌های قبلی دارای امتیاز ضد آب (تا 50 متر) است، اما برای اولین بار گواهی IP6X را نیز برای مقاومت در برابر گردوغبار دریافت کرده است. من امیدوارم که این در آشپزخانه هم جواب دهد، زیرا اخیراً به پختن کیک علاقه پیداکرده‌ام و موقع آشپزی آرد همه‌جا می‌نشیند. حالت هندسی تغییریافته هم باید جدیدترین ساعت اپل را در برابر شکاف برداشتن مقاوم‌تر کند و پوشیدن آن را در حین ورزش کمی ایمن‌تر کند.

ویژگی‌ های خاص اپل واچ 7

ویژگی ها
اندازه45 میلی متری
چیپستs7
فضای ذهیره سازی
جنس یدنه آلومینیوم
رنگبندیسبز/آبی/قرمز/ مشکی/استارلایت
سنسور اندازه گیری اکسیژن خوندارد
برنامه سلامت ECG
دارد
صفحه نمایشلمسی خازنی
قابلیت مکالمهدارد
قابلیت night moodnhvn
ضد آبتا 50 متر
سنسورهاضربان قلب/ECG/SpO2


بررسی نمایشگر اپل واچ 7

بله، نمایشگر آن بزرگ‌تر است و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بهتر است. من که عاشق این مدل شده‌ام. با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، این ساعت هوشمند بیشتر و بیشتر به یک آیفون کوچک روی مچ دست شما تبدیل می‌شود و بسیار هم عالی است. نمایشگر اپل واچ 7 تقریباً 20 درصد بزرگ‌تر از نمایشگر سری 6 و بیش از 50 درصد بزرگ‌تر از نمایشگر سری 3 است. حاشیه‌های نمایشگر نیز 40 درصد نازک‌تر از قبل هستند.

بررسی کامل اپل واچ سری 7

خمیدگی صفحه‌نمایش به‌گونه‌ای است که بدون ایجاد زاویه، خواندن ساعت را راحت می‌کند و رابط کاربری هم به‌وضوح نمایان است. جلوه‌های ویژه‌ای که در ویدئوهای تبلیغاتی نشان می‌دهند چندان مشهود نیست، اما صفحه‌نمایش جدید Contour آن بسیار زیبا است. سیستم‌عامل watchOS 8 هم بسیار عالی عمل می‌کند.

علاوه بر حاشیه‌های کوچک‌تر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، اپل واچ 7 در حالت همیشه روشن 70 درصد روشن‌تر است. این به این معنی است که شما تفاوتی را در دو حالت زیر نور آفتاب و حالت نور معمولی نخواهید دید، همانند اپل واچ 6 در مقابل اپل واچ 5. در عوض، زمانی که مچ دست شما پایین است هم باید بتوانید صفحه‌نمایش را راحت‌تر ببینید.

بررسیwatchOS 8 اپل واچ 7

قبلاً، سیستم‌عامل اپل واچ در تمام ساعت‌های هوشمندش شبیه به هم بودند، منهای برنامه‌های منتخب منحصر به سخت‌افزار جدید در یک مدل خاص. اپل واچ 7 سنسورهای جدیدی ندارد، در عوض این شرکت watchOS 8 را برای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تغییر داد. علاوه بر ویژگی‌های تثبیت‌شده مانند ردیابی خواب، ردیابی یک چرخه (به همین دلیل یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای زنان است)، هشدارهای تقویم، اعلان‌های آب‌وهوا و اپلیکیشن Find My برای اپل واچ، WatchOS 8 چند ویژگی جدید در سری 7 اضافه کرده است.

بررسی کامل و خرید اپل واچ سری 7

رابط کاربری آن همان مدلی است که قبلاً استفاده می‌کردیم، البته با کمی تغییر کوچک. از مرکز کنترل آن تا اپلیکیشن ماشین‌حساب و دکمه‌های اطراف آن بزرگ‌تر شده‌اند. برخی از برنامه‌ها مانند HomeKit، انیمیشن‌های هوشمندانه را نیز منعطف‌تر می‌کنند. من به‌ویژه از رابط کاربری بزرگ‌تر نقشه‌های اپل قدردانی می‌کنم که به شما امکان می‌دهد مکان‌های دیدنی اطراف را راحت‌تر ببینید.

و صفحه‌کلید QWERTY هم آن را خاص کرده؛ صفحه کلیدی که من همیشه دوست داشتم روی اپل واچ ببینم. حتی این همان چیزی است که گفتم اپل واچ 7 باید از گلکسی واچ 4 بدزدد، بنابراین من خیلی هیجان‌زده هستم که تحقق پیدا کرد. همین‌طور این همان چیزی است که باعث می‌شود من به مدل‌های قدیمی اپل برنگردم.

از زمانی که اپل واچ 7 را از جعبه خارج کردم، عملاً از روی مچ دستم پیامک می‌فرستم. من ترجیح می‌دهم به‌جای استفاده از کاراکترها، کلماتم را بکشم، هر دو به‌خوبی کار می‌کنند. مادر من که برای ارسال پیامک بدون اشتباه تایپی در آیفون خود مشکل دارد، حتی می‌تواند پیام‌های منسجم را با استفاده از صفحه‌کلید Apple Watch 7 مدیریت کند.

بررسی کامل و خرید اپل واچ سری 7

من در قسمت نمایشگر به صفحه‌نمایش اختصاصی Contour اشاره کردم. به نظر واضح است، اما خواندن آن به این راحتی هم نیست. من صفحه ساعت جدید Modular Duo را ترجیح می‌دهم که به شما امکان می‌دهد دو قطعه پیچیده بزرگ را روی مچ دست خود داشته باشید. صفحه‌نمایش پرتره و ساعت جهانی مخصوص اپل واچ 7 نیز از نمایشگر بزرگ حمایت می‌کند. پس از دیدن گلکسی واچ 4 که با صفحه‌نمایش‌های قابل‌ترکیب عرضه می‌شود، ای‌کاش اپل واچ 7 نیز درجه مشابهی از سفارشی‌سازی را ارائه می‌داد، اما من همچنان از نمایشگر ساعت خود راضی هستم.

ویژگی‌های سلامت و تناسب‌ اندام در اپل واچ سری 7 چطور است؟

آیا فکر می‌کنید که اپل واچ 7 ویژگی‌های سلامتی جدیدی را در عصری که بیشتر مردم وسواس سلامتی دارند معرفی نمی‌کند؟ کاملاً. گلکسی واچ 4 سامسونگ با تحلیل ترکیب بدن، مرزها را جابجا کرد و بهترین ساعت‌های Fitbit به‌عنوان ابزارهای سلامتی محصولی نسبتاً جامع ارائه کرده‌اند. با نادیده گرفتن ارتقای سلامت در سال جاری، اپل واچ در معرض خطر عقب ماندن از رقبا قرار می‌گیرد.

همان‌طور که گفته شد، اپل واچ هنوز یک ردیاب تناسب‌اندام قابل‌اعتماد و یکی از بهترین ساعت‌ها برای دویدن است. ضربان قلب شما را کنترل می‌کند، قدم‌های شما را می‌شمارد و مسافت پیموده شده شما را با GPS ردیابی می‌کند، به‌علاوه از ده ها نوع تمرین پشتیبانی می‌کند. تای چی و ردیابی خودکار دوچرخه‌سواری در فضای باز را هم امسال اضافه کرد، به این معنی که می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی روی دوچرخه خود می‌پرید و تمرین را فعال می‌کند. الگوریتم دوچرخه‌سواری نیز به‌گونه‌ای تنظیم شده است که معیارهای بهترین دوچرخه‌های برقی را که سختی کمتری نسبت به دوچرخه‌های معمولی دارند، در نظر بگیرد.

بررسی کامل و خرید اپل واچ سری 7اپل واچ مورداستفاده من برای ردیابی تناسب‌اندام است، اگرچه گاهی اوقات یکی از بهترین ردیاب‌های تناسب‌اندام را برای مقایسه معیارها یا دسترسی به برخی از ابزارهای فعالیتی که اپل واچ فاقد آن است را نیز استفاده می‌کنم. برای مثال، تایمر تاباتا و تمرینات هدایت‌شده ویژگی‌هایی هستند که در برخی از ساعت‌های گارمین و ساعت‌های Fitbit یافت می‌شوند.

اما زمانی که اپل واچ را در بعضی از پیاده‌روی‌های خارج از منزل و تمرین‌های داخل خانه استفاده می‌کنم، نمایشگر بزرگ آن باعث می‌شود که معیارهای اواسط تمرین را در یک نگاه ببینم. من تمرین‌های زیادی مبتنی بر ضربان قلب انجام می‌دهم، بنابراین توانایی مشاهده مناطق ضربان قلب در هر زمان کلیدی است.

عمر باتری در اپل واچ 7 چطور است؟

عمر باتری اپل واچ سری 7 می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد، اما این در صورتی است که تنها ویژگی‌های محبوب را هم مدام استفاده کنید. در عوض، با ردیابی فعالیت روزانه نیز بررسی شد و طی آزمایش در صفحه‌نمایش فعال بود و چند تماس تلفنی از مچ دستم پاسخ داده شد که 18 ساعت عمر کرد.

اکنون، اپل واچ 7 ادعا می‌کند که 33 درصد سریع‌تر از اپل واچ 6 شارژ می‌شود، البته تا زمانی که با شارژر جدید مغناطیسی همراه USB-C موجود در جعبه شارژ شود. (هرچند همراه با آداپتور دیواری عرضه نمی‌شود.) اما وقتی اپل واچ 6 را با کابل USB-C شارژ کردم، تقریباً به همان سرعت شارژ شد. من آزمایش‌های شارژ را در حساب تامز راهنمای TikTok ثبت کرده‌ام که اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، باید آن‌ها را امتحان کنید.

به‌عنوان کسی که اپل واچ خود را بارها در طول روز شارژ می‌کند، انرژی کمتری را صرف این می‌کنم که آیا شارژ کافی برای پیاده‌روی در فضای باز دارم یا اینکه شب را همه‌چیز را ردیف‌کنم. هشت دقیقه شارژ قبل از خواب برای من هشت ساعت ردیابی خواب اپل واچ را فراهم می‌کند. حدس می‌زنم که دیگر برای افزایش عمر باتری به لوازم جانبی اپل واچ نیازی ندارم.

ویژگی‌ های خاص اپل واچ 7

ویژگی ها
اندازه45 میلی متری
چیپستs7
فضای ذهیره سازی
جنس یدنه آلومینیوم
رنگبندیسبز/آبی/قرمز/ مشکی/استارلایت
سنسور اندازه گیری اکسیژن خوندارد
برنامه سلامت ECG
دارد
صفحه نمایشلمسی خازنی
قابلیت مکالمهدارد
قابلیت night moodnhvn
ضد آبتا 50 متر
سنسورهاضربان قلب/ECG/SpO2


آیا اپل واچ سری 7 ضد آب است؟

این دستگاه مانند مدل های قبلی تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. این دستگاه همچنین دارای رتبه IP6X مقاوم در برابر گرد و غبار است و دارای یک کریستال جدید طراحی شده برای بهبود مقاومت در برابر ترک خوردگی است.

آیا اپل واچ سری 7 با گوشی های اندروید کار می‌کند؟

نه. متأسفانه، تمام اپل واچ‌ ها فقط مخصوص دستگاه های آیفون هستند.

آیا اپل واچ سری 7 با باندهای سری 6 سازگار است؟

بله، علیرغم تغییر جزئی طراحی در قاب اپل واچ سری 7، همچنان با باندهایی در اندازه های سازگار کار می‌کند. باندهای 38 میلی متری، 40 میلی متری و 41 میلی متری قابل تعویض هستند. به همین ترتیب، نوارهایی برای اندازه های 42 میلی متر، 44 میلی متر و 45 میلی متر همگی سازگار هستند.

 نتیجه‌گیری:

در این نوشتار از چی بگیر ما شاهد این بودیم تغییراتی در گوشی‌های هوشمند رخ داد. حاشیه‌ها کوچک شدند و نمایشگرها رشد کردند تا اینکه به موبایل‌ها و تبلت‌های غول‌پیکری که اکنون داریم، رسیدیم. با صفحه‌نمایش بزرگ‌ترش، نمی‌توانم باور نکنم که اپل واچ نیز مسیری مشابه برای رسیده به استقلال را طی می‌کند. این ساعت هوشمند در حال حاضر یک وسیله جانبی اپل روی مچ دست شماست، اما به‌وضوح می‌تواند بیش از یک وسیله تزئینی باشد.

این مدل بهترین ساعت هوشمند برای هرکسی است که آیفون دارد و حتی بهترین ساعت هوشمند اپل است. صفحه‌کلید آن نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند تفاوت قابل‌توجهی ایجاد کرده است و اگر بالاخره زمانی بود که می‌خواستید به‌طور کامل پشتیبانی Cellular را به ساعت هوشمند خود اضافه کنید، اکنون رسیده است.

شما قطعاً دوست دارید اپل واچ 7 را با آخرین نسل ساعت‌های هوشمند مقایسه کنید و شاید بخواهید ساعت‌های ارزان‌تری انتخاب کنید که ما فهرستی از کامل ترین بررسی ساعت های اپل واچ را در مقاله دیگری جمع کرده‌ایم که می‌توانید آن را بخوانید و تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.