چطور اپل واچ را ریستارت کنیم؟ (راه اندازی مجدد Apple Watch)

راهنمای کامل ریستارت کردن اپل واچ

اپل واچ یک ساعت هوشمند ممتاز از اپل است. اگر سایر محصولات اپل مانند آیفون و ایرپاد دارید، اپل واچ به‌طور یکپارچه با اکوسیستم ادغام می‌شود. مانند همه ابزارهای مدرن با سیستم عامل، اپل واچ نیز گاهی اوقات کند می‌شود. در چنین شرایطی می‌توانید به سادگی اپل واچ را مجددا راه اندازی کنید و به آن جان تازه ای بدهید. اما چگونه اپل واچ را ریستارت کنیم؟ آیا اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید رعایت کنیم؟

در این راهنما، اجازه دهید نگاهی کوتاه به اپل واچ بیندازیم. نیاز به راه اندازی مجدد اپل واچ را بیابید. و همچنین، روش راه اندازی مجدد اپل واچ.

مروری بر Apple Watch

اگرچه بازار ابزارهای پوشیدنی و وسایل «هوشمند» از قبل خوب بود، اما معرفی اپل واچ در سال 2015 آن را حتی بهتر کرد. اپل واچ یک ساعت هوشمند از اپل است که به عنوان وسیله‌ایی بیش از یک ساعت عمل می کند.

با استفاده از این ساعت می توانید سلامت و تناسب اندام خود را ردیابی کنید. نسل فعلی اپل واچ سری 7 است. همه ساعت‌ های اپل بر روی یک سیستم عامل خاص اجرا می‌شوند که اپل آن را watchOS می‌نامند.


در ادامه بخوانید : اپل واچ سری 7: کاملترین بررسی و قیمت خرید (اپل واچ سری 7)

چه زمانی و چرا باید اپل واچ را ریستارت کنیم؟

هرزمان که شما احساس می‌کنید، که رایانه یا تلفن شما کند عمل می کند یا پاسخگو نیست، به سادگی دستگاه را راه اندازی مجدد می کنید. دستگاه‌هایی مانند Apple Watch با سخت‌افزار پیشرفته و نرم‌افزار بسیار عالی نیز می‌توانند پس از استفاده مداوم کند شوند. ممکن است گاهی اوقات اپل واچ را با لوگوی آن روی نمایشگر ببینید، ولی راه‌اندازی نشود، بلکه فقط لوگوی ثابت را نمایش می‌دهد. در مواقع دیگر، در حالی که می‌خواهید در منوی ساعت جستجو کنید، پاسخی دریافت نمی کنید. حتی مواردی وجود دارد که اپل واچ فقط روی یک صفحه ثابت میماند. در تمام این شرایط، راه اندازی مجدد اپل واچ می تواند اوضاع را بهتر کند.

چگونه Apple Watch را ریستارت کنیم؟

 واضح است که راه اندازی مجدد یک سیستم می تواند شروعی تازه به آن بدهد. این سیستم می تواند هر چیزی باشد مانند کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی هوشمند یا حتی اپل واچ. اما چگونه اپل واچ را ریستارت کنیم؟ اگر شما هم همین شک یا سوال را دارید، نگران نباشید. در اینجا مراحل راه اندازی مجدد اپل واچ را کامل توضیح می دهیم:

راه اندازی مجدد عادی

  • ما با یک روش راه اندازی مجدد ساده شروع خواهیم کرد. اگر اپل واچ شما کار می کند اما کند است، می توانید این از این روش استفاده کنید.
  • اگر اپل واچ خود را شارژ می کنید، اولین قدم این است که شارژر را جدا کنید. این مرحله مهم است زیرا نمی توانید اپل واچ را در حین شارژ مجدد راه اندازی کنید.
  • می‌توانید دکمه‌ای را درست در کنار Digital Crown در سمت راست اپل واچ پیدا کنید. این دکمه شکل بیضی دارد.
  • این دکمه را فشار دهید و نگه دارید تا گزینه های «Power» را روی صفحه ببینید.
  • اولین گزینه "POWER OFF" است. این گزینه را بلغزانید تا اپل واچ را خاموش کنید.
  • پس از خاموش شدن کامل ساعت، همان دکمه را در کناره فشار دهید و نگه دارید تا ساعت بوت شود (آرم اپل روی نمایشگر نشان داده شود).

نحوه ریستارت کردن اپل واچ

خودشه. اپل واچ را با موفقیت راه اندازی مجدد کردید.

راه اندازی مجدد اجباری اپل واچ

روش قبلی در صورتی که اپل واچ کار می کند و پاسخگو است (حتی اگر کند باشد) خوب کار می کند. اما اگر ساعت اپل شما کاملاً غیرفعال بود و پاسخگو نبود چه کار باید کرد؟

حتی اگر دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید، نمی توانید هیچ فعالیتی را روی صفحه مشاهده کنید. در این شرایط می توانید اپل واچ را مجدداً راه اندازی کنید. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • درست مانند روش قبلی، قبل از ادامه کار، شارژر را جدا کنید.
  • در سمت راست، می توانید یک چرخ بزرگ را ببینید. اپل این را تاج دیجیتال می نامد. در کنار این دکمه بیضی شکل قرار دارد.
  • تاج دیجیتال و دکمه کناری بیضی شکل را به طور همزمان فشار دهید و آنها را حدود 10 ثانیه (کمی بیشتر) نگه دارید.
  • این امر حتی اگر اپل واچ پاسخگو نباشد، مجبور به راه اندازی مجدد می شود.
  • هنگامی که لوگوی اپل روی نمایشگر قرار گرفت، می توانید دکمه ها را رها کنید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE 2021 مدل 44mm Aluminum Case with Sport silicone Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 44mm Aluminum Case with Nike Sport silicone Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Stainless Steel Case with Milanese Loop Steel Band

نکاتی مهمی که هنگام راه اندازی مجدد اپل واچ باید به آن توجه کنید:

راه اندازی مجدد اپل واچ اطلاعات شما را پاک نمی کند. ما فقط دستگاه را چرخانده ایم. بازنشانی دستگاه ممکن است داده ها را پاک کند. نحوه تنظیم مجدد اپل واچ را در راهنمای جداگانه خواهیم گفت. اگر اپل واچ شما کلا کار نمی‌کند، از روش "راه اندازی مجدد" استفاده کنید. 

اگر در حال به روز رسانی اپل واچ با آخرین سیستم عامل watchOS هستید، در طول فرآیند به روز رسانی، ساعت را به اجبار راه اندازی مجدد نکنید. ساعت را به شارژر وصل کنید و آن را تا زمانی که watchOS آپدیت کند به همین شکل رها کنید.

نتیجه

اگر احساس می کنید که اپل واچ شما کند است یا پاسخ نمی دهد، راه اندازی مجدد آن می تواند مشکل را حل کند. برخی از کاربران اپل واچ با روش راه اندازی مجدد اپل واچ آشنا نیستند. در این راهنما، اصول اولیه اپل واچ و نیاز به راه اندازی مجدد آن را دیدیم. پس از آن، تمام مراحل راه اندازی مجدد اپل واچ را بررسی کردیم. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا اپل واچ خود را مجددا راه اندازی کنید و دوباره به طور معمول کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.