شال و کلاه بچه گانه: خرید جدیدترین مدل شال و کلاه دخترانه و پسرانه

راهنمای خرید جدیدترین مدل شال و کلاه بافتنی بچه گانه 

پوشش بچه‌ها در زمستان بسیار مهم است. شال و کلاه بافتنی بچه گانه علاوه بر نگهداری و محافظت سر بچه‌ها از سرما، باعث زیباتر شدن آنها نیز می‌شوند. تهیه شال و کلاه بچه گانه برای کودکان دلبند و زیبا، در فصول سرد و زمستان از مهمترین لوازم محسوب می‌شود. در این میان خبر خوب این است که امکان خرید شال گردن و کلاه بچه‌گانه با هر بودجه‌ای ممکن است. با ما در سایت چی بگیر همراه باشید تا جدیدترین مدل شال و کلاه بچه‌گانه را با هم بررسی کنیم.

لازم به گفتن است در هنگام خرید شال و کلاه دخترانه و پسرانه برای فرزندان خود حتماً از جنس مناسب استفاده کنید. زیرا ممکن است بچه دچار تحریکات و حساسیت‌های پوستی گردد. اگر قصد دارید برای کودکی که زیر یکسال است کلاه و شال تهیه کنید یادتان باشد که این محصول باید به قدری نرم باشد که باعث هیچ گونه حساسیت پوستی و اگزما برای کودک نشود.

در ادامه، پرطرفدارترین‌های این محصول را برای شما ارائه کرده‌ایم. امید است از این خرید اینترنتی لذت ببرید.

ست کلاه و شال گردن و ساق دست بافتنی سام مدل 2P-125 کد 30713 این ست باکیفیت شامل کلاه و شالگردن است و  کلاه آن بصورت کج بر روی سر قرار خواهد گرفت.  این ست زیبا دارای رنگبندی متنوعی است. و یک انتخاب خوب در فصل زمستان.

همانطور که گفته شد این ست دارای رنگبندی است و طراحی زیبا و برجسته بافتی دارد. برای نگهداری بهتر از این ست بهتر است با دست شست و شو شود.

ست کلاه و شال گردن بچگانه سام کد 151-1رنگ مشکی، عایقی عالی و پوشش دهنده در فصل زمستان است. زیبایی و طراحی این مدل کلاه شکیل و بروز بوده و دارای طرح برجسته و بافتی مناسب است. این ست با کیفیت شامل کلاه شالگردن رینگی است. این ست کلاه و شال رینگی مناسب برای دختر و پسرهای کوچک است. 

گفتنی است که این محصول در ایران تولید شده و برای دوام و نگهداری کیفیت آن بهتر است با دست شستشو شود.

ست کلاه و شال گردن بافتنی بچه گانه کد N7 محصولیبا تنوع چندین رنگ است. این محصول توسط جدیدترین ماشین آلات بافندگی در کشور تولید شده و جنس نخ این کار از جنس کاموا درجه یک اکریلیک و مدل فرانسوی و بافت آن طرح دار است. کلاه این ست فری سایز مناسب برای سنین بچه گانه از 5 تا 12 سال است. همچنین طول شال گردن 125 سانتی‌متر است.

برای نگهداری هرچه بهتر این ست زیبا، آن را با دمایی کمتر از 40 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید. 

ست کلاه و شال گردن بافتنی بچگانه مدل Tal 13 دارای جنسی از نخ و پشم بدون پرز و بدون حساسیت با بافتی زیبا و شکیل است. برای بافت این ست از نخ دولا استفاده شده. 

به دلیل دولا بافت بودن این کلاه انتخاب مناسبی برای زمستان و روزهای سرد است. 

مشخصات
جنسبافت
طرحساده

ست شال و کلاه دخترانه دست بافت است و دارای دو رده سایز بندی کودک است یک تا سه سال وسه تا شش سال .

مشخصات
جنسبافت/پشم
طرحطرح دار
کشور برندفرانسه
مناسب برای کودکان تا  3 سال

مشخصات
جنسبافت
طرحطرح دار
توضیحاتشال به صورت رینگی بسته می شود.

مشخصات
جنسپارچه
طرحساده


شال گردن این مدل به صورت دستمال گردن توسط دکمه بسته می‌شود که برای کودکان بسیار راحت است. 

همچنین امکان تغییز سایز وجود دارد. کلاه این مدل برای حفظ گرمای بیشتر آستر دوزی شده. این ست شال و گردن برای کودکان تا سه سال مناسب است. 

مشخصات
جنساکرولیک
طرحطرح دار
ویژگی های شستشوبا آب سرد و ولرم شستشو شود

مشخصات
جنسپنبه/ نخ
طرحطرح دار
سایز بندیفری سایز مناسب تا 14 سال


مشخصات
جنسبافتنی
طرحساده


مشخصات
جنساکرولیک/الیاف نخی/پشم/نخ
طرحطرح دار
سایز بندیفری سایز

مشخصات
جنساکرولیک
طرحساده
ویژگی های شستشوشستشوی دستی و با آب 30 درجه سانتی گراد
سایز بندیدارد

مشخصات
جنساکرولیک/الیاف نخی/پشم/نخ
طرحطرح دار
سایز بندیفری سایز

مشخصات
جنسالیاف نخی/بافت /نخ
طرح طرح دار
سایز بندیفری سایز
ویژگی هابا آب 30 درجه و کمتر به صورت دستی شسته شود/ کلاه و شال و ساق دست یه صورت دولایه بافته شده اند. 


در ادامه بخوانید : بوت بچه گانه: خرید و قیمت جدیدترین پوتین بچه گانه دخترانه


در ادامه بخوانید : کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه پسرانه

مهمترین نکات برای خرید شال و کلاه دخترانه و پسرانه

از آنجایی که معمولا والدین برای فرزندانشان بهترین‌ها را در نظر دارند و بهترین‌ها را خرید می‌نمایند، برای خرید این محصول نیز شیک‌ترین و به روز ترین‌ها را در نظر دارند. از این جهت مهم‌ترین موردی که در انتخاب این محصول باید در نظر بگیرند، جنس آن است. مثلا بهتر است از لباسهای نخی در روزهای گرم سال و از لباسهای پشمی در روزهای سرد استفاده کنند. 

بعد از انتخاب جنس شال و کلاه حتما، اتیکت روی محصول را مطالعه کنید. این اتیکت اطلاعات زیادی به شما خواهد داد. این اطلاعات شامل میزان نخ و مواد به کار رفته در شال و کلاه بافتنی است. همچنین اطلاعاتی درباره درجه آب برای شستشوی آن محصول و نحوه خشک کردن آن در آن اتیک اطلاع رسانی شده است. 

از آنجایی که انواع و اقسام زیادی از این محصول در بازار موجود است، شما می‌توانید کلاه‌های کج، کلاه‌های لبه‌دار، کلاه‌های ساده و ..... را با توجه به دختر و یا پسر بودن فرزندتان انتخاب کنید.

برای تهیه انواع کلاه و شال گردن می‌توان از الیاف طبیعی استفاده کرد. الیاف طبیعی شامل، پنبه، پشم حیوانات، پشم کشمیری، پشم شتر، پشم گوسفند و ....

خرید اینترنتی کلاه و شال پسرانه و دخترانه

خرید و قیمت شال و کلاه پسرانه و دخترانه

از آنجایی که سبک و تنوع زیاد شال و کلاه بچه‌گانه در بازار زیاد است، و همچنین با هر نوع بودجه و قیمتی شما قادر به خرید این محصول هستید، می‌توانید در روزهای سرد که ممکن است با آلودگی هوا همراه باشد در منزل بمانید و از یک خرید اینترنتی لذت ببرید. با حوصله و صبر سایت‌ها را جستجو کنید، محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید، رنگها و تنوع محصول را مشاهده کنید. از نظرات و پیشنهاداتی که در زیر برخی از محصولات هست بازدید کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. 

معمولاً سایت‌هایی که مخصوص خرید اینترنتی هستند؛ پس از خرید امکان بازگرداندن محصول را تا یک هفته مجاز می‌کنند. شما می‌توانید از این امکان بهره ببرید و با خیال راحت یک شال و کلاهی را تهیه کنید که مناسب فرزند دلبندتان باشد. آیا شما تا به حال تجربه خرید اینترنتی شال و کلاه را داشتید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.....

شال و کلاه کودک که با الیاف مصنوعی تهیه شده را چطور بشوریم؟

اگر شما شال، کلاه و یا ... داردی که کاملا از الیاف مصنوعی ساخته و بافته شده است این امکان را خواهید داشت که با لباسشویی و با دمای پایین آن را شستشو کنید. سپس آن را در یک سطحی صاف و در هوایی که جریان داشته باشد، قرار دهید تا خشک شود. هرگز آن را آویزان نکنید.

نحوه شستشوی شال و کلاه بچه گانه با الیاف طبیعی چطور است؟

برای شستشوی محصولاتی که از انواع الیاف طبیعی تولید شده‌اند اولین قدم این است که برچسبی که بر کلاه نصب شده است را با دقت بخوانید. شستشو را به صورت دستی انجام دهید. از آب ولرم و یا سرد جهت شستشو بهره ببرید. این یک دستورالعمل کلی برای اینگونه محصولات است.

اول از همه یادتان باشد اینگونه لباسها را هرگز با استفاده از ماشین لباسشویی شستشو نکنید. حتما این مدل جنس‌ها را با دست شستشو کنید. همچنین بهتر است از آبی استفاده کنید که خنک باشد. از شوینده مناسب با الیافی که کلاه و شال گردن را تشکیل داده است بهره ببرید. از سابیدن و مالیدن کلاه و شالگردن با شدت زیاد خودداری کنید. پس از آب کشی آن را در سطحی صاف قرار دهید. هرگز آنها را آویزان نکنید. برای بهتر خشک شدن این محصول، حتما آنها را جایی قرار دهید که جریان هوا قرار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سرپوش زنانه و مردانه قیمت انواع سرپوش زنانه و مردانه