ساعت مچی مردانه: ده مدل بهترین ساعت مچی مردانه (لاکچری ترین)

راهنمای خرید بهترین ساعت مچی مردانه

 برای خرید یک ساعت مردانه چه مقدار پول خرج می‌کنید؟

شاید این اولین ساعتی است که می‌خواهید بخرید تا نشان‌دهنده وضعیت مالی شما باشد. شاید هم اولین بار است که می‌خواهید با درآمدی که خودتان برایش زحمت کشیده‌اید یک ساعت بخرید. درهرصورت نمی‌خواهید که پولتان را دور بریزید.

قطعاً می‌خواهید تیزبین به نظر بیایید. شما می‌خواهید به نظر برسد که یک ساعت شناس حرفه‌ای هستید. این‌طور نیست؟

واقعاً خرید ساعت مردانه می‌تواند یک میدان مین باشد که خیلی هم گیج‌کننده است.

خب، قرار است ما در چی بگیر راهنمای شما شویم تا یک ساعت مردانه مناسب برای خودتان بیابید. قبل از خرید بیایید به این سؤال‌ها جواب بدهیم.

چرا یک ساعت مچی مردانه لاکچری می‌خواهید؟

مانند هر خرید دیگری، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی از ساعت خود می‌خواهید. بدیهی است که شما چیزی می‌خواهید که ظاهر خوبی داشته باشد، اما آیا این دغدغه اصلی شماست؟

ممکن است به دنبال ویژگی‌های کاربردی مانند دوام و دقت باشید، به‌خصوص اگر قرار است از آن برای غواصی، ورزش‌های استقامتی یا سایر فعالیت‌هایی استفاده کنید که یک ساعت ارزان‌قیمت به کارتان نمی‌آید.

شاید بزرگ‌ترین نگرانی شما سرمایه شما باشد؛ ارزش همه ساعت‌ها در طول زمان یکسان نیست. هنگامی‌که اولویت‌های خود را بدانید، می‌توانید با شروع خرید، میدان تصمیم خود را به روشی منطقی محدود کنید.

نوع بند ساعت مردانه را انتخاب کنید:

ساعت مچی مردانه بند چرمی

بند‌ ساعت چرمی مانند کمربندهای چرمی هستند؛ نوع باریک، براق و ساده آن‌ها تا جایی که امکان دارد رسمی شناخته می‌شوند، اما هر مدلی از آن‌ها که مات یا درشت آن باشد، غیرمعمول است.

چرم برای استفاده در تابستان گرم چندان مناسب نیست و در اثر تعریق آسیب می‌بیند، بنابراین اگر یک ساعت مچی با بند چرمی انتخاب کرده‌اید، بهتر است در تابستان آن را با بندهای پلاستیکی یا انواع بافت دار عوض کنید.

ساعت مردانه با بند فلزی

ساعت‌ مچی با بند فلزی هستند، بسیار به دستبند شبیه‌اند و بیشتر کاربردی مانند دستبند دارند. ساعت با دستبند فلزی یک ظاهر مردانه همه‌کاره است که با هر چیزی غیر از رسمی‌ترین لباس‌های تجاری ست می‌شود. همین‌طور برای استفاده در تمام طول سال مناسب است. اگر کیفیت بند ساعت خیلی مهم است حتماً به دنبال آن مدل‌هایی باشید که با پیچ‌های ریز به صفحه ساعت وصل می‌شوند.

ساعت مردانه با بند پلاستیکی

درنهایت، بند‌های ساعت پلاستیکی (که به‌عنوان رزین نیز شناخته می‌شوند) ظاهری غیررسمی دارند، اما اگر ساعت به‌اندازه کافی شیک باشد، می‌توان آن‌ها را با کت و شلوار نیز پوشید. بند رزینی به این معنی نیست که ساعت بی‌کیفیت است، فقط برای عملکرد سخت طراحی شده است و جز وسایل تزیینی به‌حساب نمی‌آید.

ساعت مردانه مکانیکی، اتوماتیک، یا کوارتز بخریم؟

نوع ساعت مچی مردانهمشخصات
ساعت مردانه مکانیکیساعت‌ مکانیکی قدیمی‌ترین نوع ساعت هستند که حرکت آن توسط فنرها و چرخ‌دنده‌ها تأمین می‌شود. آن‌ها باید تقریباً هرروز با دست تنظیم شوند. برخی از مردان این را یک کار سخت و مزاحم می‌دانند، برخی دیگر این کار را دوست دارند.
ساعت مردانه اتوماتیک

اما ساعت‌های اتوماتیک شبیه به هم هستند، اما لازم نیست خودتان آن‌ها را بچرخانید وقتی آن‌ها را می‌پوشید، به حرکت مچ دستتان تکیه می‌کنند و به‌طور خودکار در دست شما می‌چرخند. ممکن است زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌شود نیاز تنظیم دوباره داشته باشند.


ساعت مردانه کوراتزساعت‌های کوارتز با باتری‌هایی تغذیه می‌شوند که هر 12 تا 36 ماه یک‌بار باید تعویض شوند. این‌ها دقیق‌ترین نوع و اغلب ارزان‌تر از دو مدل قبلی هستند.

معرفی بهترین برند ساعت مچی مردانه

ساعت مچی عقربه ای مردانه آلبرت ریله مدل 232GA04-SS66I-SS

آلبرت ریله یک برند سوییسی مشهور در تولید ساعت مچی مردانه است. اگر از دسته افرادی هستید که اکسسوری‌های خود را با دقت و وسواس انتخاب می‌کنید این ساعت مچی بهترین انتخاب برای شما است. همچنین اگر اهل شنا و غواصی هستید خبر خوب اینکه این ساعت تا عمق 300 متری نیز در برابر آب مقاوم است. قاب این ساعت 43 میلیمتری استیل است و دارای صفحه تقریبا بزرگی می‌باشد. 

این ساعت را می‌توانیم به واسطه شیشه یاقوتی و موتور اتوماتیک که دارد یک ساعت لاکچری و باکیفیت بدانیم. 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه ورساچه مدل VERD005 18

یک ساعت مچی مردانه بسیار شکیل و لاکچری از برند محبوب ورساچه. جنس بند این ساعت از استیل است و جنس شیشه آن از یاقوت که دارای پوشش ظد انعکاس می‌باشد. 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اورینت مدل RE-AT0102Y00B

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اورینت ساخت کشور ژاپن است. این ساعت از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه و بند این ساعت از استیل است. قطر قاب ساعت 43 میلیمتر و ضخامت بدنه آن 14 میلیمتر می‌باشد. همچنین این ساعت در برابر آب مقام می‌باشد. 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه سیتی زن مدل CB5000

سیتی زن را همه‌ی طرفداران ساعت می‌شناسند. یکی از برترین تولید کننده‌های ساعت در دنیا برند محبوب سیتی زن است. این ساعت دارای بدنه و بند استیل نقره‌ایی می‌باشد. شما می‌توانید به راحتی این ساعت را با نور محیط شارژ کنید. از امکانات دیگر این ساعت می‌توان به پرومستر و خلبانی و تنظیم رادیویی و تقویم بی نهایت و وقت جهانی و زمان سنج 24 ساعت و هشدار اشاره کرد. 

همچنین ذخیره شارژ باتری تا 36 ماه امکان پذیر است. 

ساعت مچی عقربه ای مردانه سیکو کد SNE453P1

به برند نام آشنای سیکو می‌رسیم. این ساعت زیبا و شکیل با قطر قاب 42.9 و ضخامت بدنه 10.9  تولید شده. از ویژگی‌های بارز این ساعت می‌توانیم به:

  • ضد آب بودن
  • کارکرد موتور با نور
  • تاریخ شمار
  • جنس بدنه استیل ضدزنگ

اشاره کنیم.

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اورینت مدل STW03002W0

پیشنهاد بعدی ساعت مچی عقربه ایی مردانه اورینت می‌باشد. جنس شیشه این ساعت معدنی و جنس بدنه آن استیل می‌باشد. قطر قاب در این ساعت 48 میلیمتر است.

این ساعت ضد اب است و میزان مقاومت آن در برابر فشار آب 10ATM می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به:

  • کرنوگراف
  • نمایش 24 ساعته 
  • تاریخ شمار
  • عقربه شب تاب

اشاره کرد. 

ساعت مچی عقربه ای مردانه متی تیسوت مدل H1886RAI

ساعت مچی عقربه ای مردانه متی تیسوت ساخت کشور سوییس است و قطر قاب آن 42 میلیمتر است. بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است. و جنس دسته آن چرم می‌باشد. 

این ساعت مچی مردانه ضد آب است و مقاومت در برابر فشار آب آن 5ATM می‎‌باشد. 

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکاژن دانمارک مدل 809XLTRB

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکاژن ساخت کشور دانمارک است. جنس بند و بدنه این ساعت از استیل است. و رنگ بدنه ساعت رزگلد می‌باشد. قطر قاب این ساعت شکیل 40 میلیمتر است و جنس شیشه آن معدنی است. 

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاور مدل Co38.06

ساعت مچی عقربه ای مردانه کاور  با قطر قاب 46 میلیمتر یک ساعت زیبا و لاکچری برای دستان شماست. این ساعت مجهز به کورنوگراف است. فناوری کوارتز در تولید موتور این ساعت استفاده شده است. همچنین شیشه این ساعت از جنس کریستال یاقوت است که در برابر ضربه و خش کاملا مقاوم است. 

این ساعت مچی مردانه ضد آب است و تا عمق 100 متری در برابر آب از خود مقاومت نشان داده است. 


در ادامه بخوانید : ساعت زنانه: معرفی و قیمت بهترین مارک ساعت مچی زنانه

چه ویژگی‌هایی برای خرید ساعت مچی مردانه مهم‌تر هستند؟

خرید و معرفی بهترین برند ساعت مچی مردانه

  • زنگ هشدار، اگر ترجیح می‌دهید گوشی موبایلتان را هنگام خواب دور از خودتان بگذارید تا خواب راحتی داشته باشید، انتخاب یک مدل دارای زنگ هشدار مناسب شما است.
  • کرونومتر نیز گزینه ساده‌تری نسبت به موبایل برای تمرینات نیازمند زمان‌بندی است و به‌صورت استاندارد روی ساعت‌های کرنوگراف ارائه می‌شود. مدت‌زمانی که کرونومتر کار می‌کند را در نظر بگیرید، یک کرونومتر خوب تا 24 ساعت طول می‌کشد.
  • تایمر شمارش معکوس برای کار و قرارهای ملاقات مفید است. حتماً دراین‌باره به دنبال موردی بگردید که تا 24 ساعت طول بکشد.
  • آیا زیاد سفر می‌کنید یا همکاران خارجی دارید؟ به دنبال ساعتی باشید که بتواند مناطق زمانی مختلف را به‌طور هم‌زمان نمایش دهد.
  • آیا ابزارهای سنجشی عالی مانند قطب‌نما، دماسنج یا فشارسنج می‌خواهید؟
  • در مورد یک ساعت دیجیتال، آیا می‌خواهید با رایانه یا موبایل شما همگام شود؟ باید بتوانید آن را با جدیدترین نرم‌افزار به‌روز کنید تا قدیمی نشود.

قیمت ساعت مچی مردانه لاکچری

قبل از اینکه دلتان را روی نوع خاصی از ساعت بگذارید، با اقتصاد خرید ساعت آشنا شوید. تصمیم بگیرید که مایل هستید چقدر خرج کنید و در نهایت فقط ساعت‌هایی را در گوگل جستجو کنید که زیر یک حد مشخص قیمت دارند. بسیاری از برندها ازنظر قیمت از صد تا هزاران مدل دارند که بتوانید انتخاب کنید.

اگر در دنیای ساعت مچی تازه‌کار هستید یا در پایین‌ترین سطح قیمت ‌را می‌خواهید انتخاب کنید، ممکن است با دیدن نسخه‌های جعلی سبک‌ ساعت‌های معتبر وسوسه شوید اما گول آن‌ها را نخورید. مدل‌های تقلبی ممکن است دقیقاً شبیه یک ساعت لوکس به نظر برسند، اما مانند یک ساعت خوب، کار نمی‌کنند.

یک ساعت ارزان‌تر از یک برند معتبر به شما خدمات بهتری خواهد داد و درواقع شما یک ساعت تقلبی نخریده‌اید. به‌هرحال یک ساعت برند دارید حتی اگر مدل پایین‌تری باشد.

اگر می‌خواهید یک ساعت به‌طور خاص به‌عنوان سرمایه‌گذاری بخرید، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ساعت‌های موجود در محدوده قیمت مورد نظر شما چگونه ارزش خود را حفظ می‌کنند؟ آیا برندهایی که در نظر دارید مدلی ارائه می‌دهند که بتوان به‌عنوان سرمایه گذاری به آن نگاه کرد یا ساعت‌هایی با تولید محدودی دارند که در آینده ارزشمندتر خواهند شد؟

اگر به‌طور خاص می‌خواهید ساعت را به‌عنوان میراثی بخرید، باید مطمئن شوید که این ساعت نه‌تنها از نظر مالی ارزشش را دارد، بلکه یک وسیله تزئینی همیشگی است. با این نکته کنار بیایید: اگر پسر شما هرگز نخواهد آن را بپوشد، زیرا به نظر قدیمی می‌رسد، پس نمی‌توانید برای او به ارث بگذارید.

ساعت مچی مردانه آنالوگ بخریم یا دیجیتال؟

آنالوگ به انواع قدیمی ساعت با عقربه و صدای تیک‌تیک گفته می‌شود. این مدل‌ها هنوز هم شیک‌ترین گزینه در نظر گرفته می‌شود و اگر چیز شیکی می‌خواهید که بتوانید در مجالس غیررسمی بپوشید، قطعاً یک مدل دیجیتال نباید بخرید.

بااین‌حال، برخی از ساعت‌ها بهترین هر دو نوع را با نمایشگرهای آنالوگ و دیجیتال ارائه می‌دهند. برخی از این‌ها به اندازه کافی شیک هستند که با کت و شلوار پوشیده شوند.

نشانه های یک ساعت مچی مردانه ضد آب

مقاومت در برابر آب، آن چیزی نیست که شما فکر می‌کنید. روی هیچ ساعتی نمی‌توان برچسب «ضد آب» گذاشت زیرا تضمین آن بسیار سخت است. علاوه بر این، مقاومت 100 متری در برابر آب به این معنی نیست که می‌توانید آن را 100 متر زیر آب بدون هیچ مشکلی بپوشید.

مقاومت در برابر آب با آزمایش فشار در آزمایشگاهی که با فشار استاتیک آب قابل‌مقایسه است، همراه با غوطه‌ور شدن در 10 سانتی‌متر آب به مدت یک ساعت آزمایش می‌شود. در زندگی واقعی، ساعت‌ها اغلب با آب در تماس هستند اما با فشار آب ثابت متفاوت است، به‌عنوان‌مثال غواصی، امواج دریا، یا حتی دوش گرفتن، فشار آب متفاوتی دارند.

این اعدادی که در کاتالوگ‌ها می‌نویسند به چه معنا است؟

عدم مقاومت در برابر آبهرگز آن را خیس نکنید.
مقاومت در برابر آب تا 30 متر  می‌توانید زیر باران با آن قدم بزنید.
مقاومت در برابر آب تا 50 مترمی‌توانید آن را در آب قرار دهید اما با آن شنا نکنید.
مقاومت در برابر آب تا 100 مترمی‌توانید کمی روی سطح آب شنا کنید.
مقاومت در برابر آب تا 200 متر نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانید به‌عنوان ضد آب بخرید، البته این مورد به‌جز ساعت‌های غواصی لوکس است.

اگر فقط قایق‌سواری و شنا از آن استفاده می‌کنید و درواقع غواص نیستید، یک ساعت 200 متری تا زمانی که به‌خوبی از آن مراقبت کنید و سعی نکنید دکمه‌ها را در زیر آب فشار دهید، انتخاب خوبی است.

هرگز بدون توجه به مقاومت در برابر آب ساعت خود را زیر دوش نگیرید؛ بخار و صابون به‌مرورزمان به آن آسیب می‌رساند.

مقاومت در برابر گل مانند مقاومت در برابر آب نیست. ذرات ریز گل می‌توانند در اطراف دکمه‌های یک ساعت معمولی نفوذ کنند. دکمه‌های مقاوم در برابر گل از ساختار محافظی مانند واشرهای دور سیلندر برخوردارند.

نشانه‌های کیفیت در ساعت مردانه چیست؟

مهر ژنو

این مهر گواهی کیفیت و اصالت است. از 30 میلیون ساعتی که هر سال در سوئیس تولید می‌شود، تنها بخشی از آن یعنی 24000 مورد از آن‌ها دارای نشان برجسته ژنو است.

مهرژنو به‌طور مستقیم بر روی انواع خاصی از ساعت‌ها زده می‌شود که قوانین سخت‌گیرانه‌ای را رعایت می‌کنند که مطابق با قوانین سوئیس است. این مدل‌ها علاوه بر محل ساخت باید دارای الزامات فنی و تزئینی مختلفی نیز باشند.

تنها تعداد انگشت‌شماری از ساعت‌سازان با قوانین این نشان حرکت می‌کنند و به دست آوردن آن بسیار سخت است؛ اما توجه داشته باشید فقط به این دلیل که ساعتی این مهر خاص را ندارد، آن را بد نمی‌کند، اما آن‌هایی که دارای مهر ژنو هستند تقریباً همیشه ساعت‌های لوکس و چشمگیرتری هستند.

رتبه‌بندی کرنومتر 

همه ساعت‌ های آنالوگ ممکن است به‌اصطلاح یک‌زمانی جلو یا عقب بیفتند. COSC مؤسسه رسمی سوئیس است که مسئول صدور گواهینامه حرکات ساعت مچی است.

برای کسب گواهینامه کرنومتر، یک مدل نه‌تنها باید از قطعات با بالاترین کیفیت ساخته شود، بلکه باید موردتوجه ویژه بهترین سازنده‌های ساعت و تایمرها در هنگام مونتاژ باشد.

هر مدل بدون محفظه به‌صورت جداگانه به مدت پانزده روز، در پنج موقعیت، در سه دمای مختلف آزمایش می‌شود.

تست COSC عموماً برای ساعت‌های تولید یا مونتاژ شده در سوئیس اعمال می‌شود. هر کرنومتر COSC که به‌طور رسمی تائید شده است با یک شماره‌سریال حک‌شده بر روی ساعت و یک شماره گواهی ارائه‌شده توسط COSC شناخته می‌شود.

وزن ساعت مچی مردانه

وزن اغلب نشان‌دهنده ساختار محکم و نشانه کیفیت است. وزن یک صفحه ساعت و بند آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن‌قدر قابل‌توجه است که هزینه‌ای که می‌کنید را توجیه کند.

از طرف دیگر، آیا برای استفاده روزانه خیلی سنگین است؟ برخی از ساعت‌های بزرگ بسیار سنگین هستند.

تاج، سگک، یا گیره دارای امضا ساعت مچی مردانه

لوگوهای برجسته لزوماً به معنای کیفیت نیستند. معمولاً چهار مکان وجود دارد که برای دیدن نام ساعت‌ساز آن‌ها را باید بررسی کنید: روی صفحه ساعت، قاب پشتی، تاج و گیره یا سگک بند بازکننده. این‌ها همچنین به‌عنوان "تاج‌های علامت‌دار یا سگک / گیره‌های شناسنامه‌دار" شناخته می‌شوند.

ساعت‌های ارزان‌تر دارای تاج‌ها و سگک‌هایی برهنه هستند که نشان می‌دهد این قطعات شخص و شناسنامه‌دار نیستند.

نحوه "امضا" می‌تواند متفاوت باشد، اما در سطوح قیمت پایین‌تر معمولاً نوعی حکاکی لیزری سبک انجام شده است. ساعت‌های با قیمت بالاتر دارای آرم‌ و طرح‌های گرافیکی خاصی هستند.

کیفیت روشنایی 

انتظار نمی‌رود که همه ساعت‌ها دارای صفحه‌هایی باشند که در تاریکی یا نور کم هم روشن باشد، این ویژگی معمولاً در ساعت‌های کلاسیک یا رسمی‌تر دیده می‌شود.

تقریباً همه ساعت‌های ورزشی و غیررسمی دارای نوعی درخشندگی روی عقربه‌ها و بعضی نقاط روی صفحه‌نمایش خود هستند.

بنابراین کیفیت روشنایی ساعت بسیار متفاوت است. حتماً ساعت خود را در تاریکی تست کنید!

صفحه‌نمایش برخی از این ساعت‌های مچی آن‌قدر غیرقابل استفاده هستند که حتی نباید آن‌ها را خرید. برای مثال، ممکن است لازم باشد یک دقیقه نور به صفحه‌نمایش بتابانید تا صفحه ساعت برای تنها چند دقیقه روشن به نظر بیاید.

هنگام خرید یک ساعت، به دنبال سطح وسیعی از روشنایی باشید که به‌شدت به چشم بیاید، یعنی برآمدگی‌های روی صفحه داشته باشد.

مواد سازنده ساعت مچی مردانه

ساعت‌های استیل تقریباً همیشه باید از فولاد ضدزنگ درجه 316L ساخته‌شده باشند. به‌علاوه، قاب ساعت و حلقه‌های دستبند باید قطعات فلزی جامد باشند، نه فلزی تاشده یا هر چیزی توخالی.

تشخیص محکم بودن یک دستبند آسان است، کناره‌های آن را بررسی کنید. آیا شبیه یک قطعه جامد و سفت است؟

در ساعت‌ های مچی این سطح یعنی برندهای خاص، قاب‌ها بهتر است از کمترین تعداد قطعه ساخته شوند و از بیشترین فلز ممکن در آن‌ها استفاده شود. این به معنای پلاستیک کم یا حتی بدنه‌های بدون پلاستیک است.

طراحی‌شده توسط ساعت‌سازان واقعی

در نظر بگیرید که دودسته تولیدکننده در حال طراحی ساعت هستند:

 آن‌هایی که به عملکرد ساعت به‌عنوان یک ساعت اهمیت می‌دهند و آن‌هایی که فقط به‌ظاهر آن‌ها اهمیت می‌دهند. بهترین ساعت‌ها با استفاده از اصول طراحی ساعت، طراحی می‌شوند که به عملکرد و فرم آن اهمیت می‌دهند.

یک جایگزین برای انتخاب شما می‌تواند، ساعت‌های به اصطلاح روی «مد» هستند که ممکن است زیبا به نظر برسند، اما درواقع نشانه‌های طراحی بد با قطعات اضافی را روی آن‌ها می‌بینید. بدترین سناریو ساعت مچی است که به‌قدری ضعیف طراحی‌شده که حتی به‌درستی کار نمی‌کند.

احتمالاً آخرین چیزی که در ساعت نظر شما را جلب می‌کند تجهیزات اضافی مانند سیاهی‌لشکر فیلم‌ها است. نمونه‌هایی از این موارد می‌توان این‌ها را نام برد: شماره‌های فرعی کرنوگراف، نشانگرهایی که در جای اشتباه قرارگرفته یا حتی آن‌هایی که بلااستفاده‌اند.

قفل سگک دستبند (فقط روی بندها فلزی)

ساعت‌ های ارزان‌تر با دستبند فلزی چیزی دارند که به آن قفل تکی می‌گویند. این نوع دستبند به‌گونه‌ای است که لحظه‌ای که آن را قفل می‌کنید ممکن است باز شود. یا درست زمانی که حواستان نیست قفل آن با یک‌صدای تیک از دستبند جدا شود.

بهترین بندهای فلزی دارای مواردی هستند که به‌عنوان قلاب‌های دو یا سه قفلی شناخته می‌شوند.

قطعه سمت چپ وقتی به بخش پایینی متصل می‌شود، با یک‌صدای تیک به بخش پایینی قفل می‌شود. این اولین قفل است. دومی یک قطعه فلزی کوچکی است که دوباره روی قطعه اول قفل می‌شود تا قفل اول را ثابت نگه دارد.

نکته اصلی این است که شما یک‌ بند ساعتی می‌خواهید زمانی که کار می‌کنید یا اگر به‌طور تصادفی دستبند به چیزی برخورد کند، روی مچ شما محکم بماند.

ساعت مچی مردانه را آنلاین بخریم یا حضوری؟

آیا می‌خواهید ساعت را شخصاً ببینید؟ این نکته خیلی مهم است. مخصوصاً اگر تمایل دارید که ساعت را قبل از خرید امتحان کنید و قرار است یک ساعت لوکس با هزینه کلان بخرید. اگر فکر می‌کنید، ساعت مناسب زمانی که روی مچ دستتان باشد جلوه خود را نشان می‌دهد، در این صورت خرید آنلاین مناسب شما نیست.

آیا جرئت ریسک کردن دارید؟ اگر این‌طور است، ممکن است با جستجوی آنلاین ساعت‌های موجود در بازار سیاه (که توسط افرادی که نمایندگی‌های مجاز ندارند، فروخته می‌شود) صرفه‌جویی کنید. اگر می‌خواهید از اصل بودن ساعت خود مطمئن شوید که به‌درستی کار می‌کند، بهتر است مستقیماً از سازنده یا نماینده معتبر خرید کنید.

ساعت مردانه نو بخریم یا دست‌ دوم ؟

انتخاب بین ساعت دست‌دوم و ساعت نو درنهایت یک تصمیم شخصی است. بله ساعت دست‌ دوم معمولاً ارزان‌تر هستند و اگر اهل خرید وسایل قدیمی باشید، ممکن است از داشتن یک ساعت قدیمی بیشتر از ساعت جدید لذت ببرید.

بااین‌حال، خرید نو ریسک کمتری دارد؛ با فرض اینکه فروشنده دارای مجوز باشد، می‌دانید که با یک ساعت جدید ارزش خاصی به دست می‌آورید؛ اما این مورد هم صادق است که برای اکثر مردم، داشتن یک ساعت کاملاً جدید که تنها متعلق به آن‌هاست و تنها مال آن‌هاست، هیجانی ندارد.

اگر به فکر خرید یک ساعت مردانه دست دوم هستید، ابتدا این سه عامل را بررسی کنید:

  • شهرت فروشنده نظراتی که کاربران داده‌اند و شهرت فروشنده را به‌صورت آنلاین بررسی کنید. بهتر است یک ساعت دست‌دوم از یک فروشنده بزرگ بخرید تا اینکه یک ساعت نو را از یک فروشنده ناشناس بخرید.
  • وضعیت ساعت برای توجیه پیش‌خرید یک ساعت، وضعیت باید نزدیک به عالی باشد. خرید ساعتی که به سطل زباله تعلق دارد یک خرید غلط است؛ مدت زیادی دوام نخواهد آورد و شما را خوشحال نخواهد کرد.
  • قیمت ساعت باید به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از خرید همان مدل جدید باشد؛ در غیر این صورت می‌توانید پول اضافی خرج کنید و از احساس ساعت جدید در لحظه لذت ببرید.

سخن آخر: 

در این مقاله از سایت چی بگیر سعی کردیم کامل ترین راهنمای خرید ساعت مچی مردانه را به شما ارائه دهیم. همچنین ساعت‌ های معرفی شده در این نوشتار از برترین برندهای ساعت دنیا انتخاب شده‌اند. خوشحال می‌شویم اگر نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در پایان به شما پیشنهاد خواندن مقاله ساعت مچی زنانه را نیز می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.