ساعت زنانه: معرفی و قیمت بهترین مارک ساعت مچی زنانه

بهترین مارک ساعت مچی زنانه با قیمت مناسب

  • به نظر شما بهترین برند ساعت زنانه کدام است ؟
  • برای خرید ساعت مارک زنانه به چه مواردی باید دقت داشته باشیم؟
  • بهترین مارک ساعت مچی زنانه در ایران کدام مارک است؟

بانوان خوش سلیقه همواره برای خرید بهترین مارک ساعت مچی زنانه وسواس به خرج داده و سعی بر این دارند که لوکس و مدرن‌ترین ساعت مچی را خریداری کنند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه وب سایت چی بگیر باشید.

در این مقاله برایتان قیمت ساعت مچی زنانه، برندهای معروف و راهنمای خرید و پرفروش‌ترین ساعت مچی زنانه خواهیم گفت و در ادامه تعدادی از بهترین محصولات را برایتان معرفی می‌کنیم.

بهترین برند ساعت مچی زنانه

ساعت مچی عقربه ای زنانه لی کانر مدل LC04144L

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه لی کانر مدل LC04144L

از این ساعت زیبا و مجلل برای مکان‌های رسمی و اداری، روزمره و مهمانی می‌توانید استفاده کنید. جنس بدنع این ساعت از استیل بودع و فرم صفحه گرد دارد. جنس شیشه آن معدنی و رنگ صفحه‌ آن زرشکی  و رنگ بدنه آن طلایی است. 

جنس بند ساعت از چرم طبیعی باکیفیت و به رنگ قهوه‌ای است و دارای سگک ساده است. این ساعت دارای تاریخ شمار و تایمر بوده و ضخامت بدنه آن ۸ میلی‌متر و عرض قاب آن ۳۶ میلی‌متر است.

ساعت مچی عقربه ای زنانه کاسیو مدل MSG-S500G-2ADR

ساعت مچی عقربه‌اب زنانه کاسیو مدل zzMSG-S500G-2ADR

صفحه این ساعت گرد و به رنگ سرمه‌ای است و رنگ بدنه آن طلایی است. از این ساعت شیک و زیبا می‌توانید به صورت روزمره استفاده کنید. بند این ساعت از جنس رزین و به رنگ سرمه‌ای است و نوع قفل بند آن سگکی ساده است. استیل این ساعت باکیفیت ضدزنگ است و عقربه‌های آن خاصیت شب‌تاب داشته و در مقابل آب مقاوم است.

ساعت مچی عقربه ای زنانه کنتیننتال مدل 13602-G155

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه کنتیننتال مدل G115-13602

اگر قصد خرید ساعت عقربه‌دار زنانه لاکچری و بروز را دارید این ساعت گزینه مناسبی است. فرم صفحه آن گرد و جنس شیشه آن معدنی است. جنس بدنه ساعت از فلز و به رنگ طلایی است. تکنولوژی این ساعت الکترونیکی کوارتز بوده و دارای باتری به عنوان منبع انرژی است. با خرید این ساعت از بابت مقاومت آن در برابر آب آسوده خاطر خواهید بود.

ساعت مچی عقربه ای زنانه کیو اند کیو مدل vr52j010y

ساعت مچی عقربه ای زنانه مدل 1202120

ساعت مچی عقربه‌ای زنانه هابلوت مدل ۱۲۰۲۱۲۰

جنس بدنه این ساعت از استیل بوده و می‌توانید برای روزمره، اداری و رسمی، مهمانی و به صورت اسپرت استفاده کنید. فرم این ساعت گرد و صفحه آن از جنس شیشه معدنی است. رنگ صفحه این ساعت مشکی  و جنس بدنه آن از سیلیکون بوده و قفل بند آن به صورت کلیپسی ضامن‌دار است و در برابر آب نیز مقاومت دارد.

ساعت مچی عقربه ای زنانه ال مدل EL-E7501LBWR

ساعت مچی عقربه ای زنانه ال گزینه‌ی بعدی این لیست است که از طراحی خاص و منحصر بهفردی برخوردار است. این ساعت مناسب افرادی است که مچ ظریفی دارند. جنس بدنه این ساعت از فلز است و بند آن چرم می‌باشد. قطر قاب این ساعت زیبا 23.5 می‌باشد.

ساعت مچی عقربه ای زنانه فسیل مدل es4094

ساعت مچی عقربه ای زنانه فسیل با جنس بدنه و بند استیل در دسترس شما است. رنگ بند و صفحه این ساعت برند زنانه آبی می‌باشد و بسیار باکیفیت است. این ساعت ضد آب است و میزان مقاومت آن 5ATM می‌باشد. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه موریس لاکروا مدل FA1004-PVP06-110-1

ساعت مچی عقربه ای زنانه موریس لاکروا، جنس بدنه این ساعت از فلز است و رنگ صفحه آن صدفی است. یک ساعت برند زنانه که در نگاه اول همه ی نگاه ها را به خود جلب می‌کند. موریس لاکرا یک مارک خوب ساعت زنانه است وطرفداران خاص خود را در تمام نقاط دنیا دارد. 

ساعت مچی عقربه ای زنانه ورساچه مدل VE2R004 22

این ساعت زیبا و خاص زنانه از برند معروف و محبوب ورساچه است. اگر از طرفداران ساعت برند زنانه هستید این مورد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. میشود گفت این ساعت یک ساعت همه کاره است و برای موارد ورزشی، روزمره، لوکس، فشن، رسمی، کلاسیک، خلبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعت مچی عقربه ای زنانه مایکل کورس مدل mk4353

یک ساعت زنانه شیک و بسیار زینانه از برند محبوب مایکل کورس. رنگ بند این ساعت ترکیبی از رنگ طلایی و نقره ایی است و جذابیت زیادی به این ساعت داده است. 


در ادامه بخوانید : آویز ساعت زنانه: قیمت و خرید 12 مدل (آویز ساعت طلای زنانه)

برای خرید ساعت برند زنانه به چه نکاتی دقت کنیم؟

قیمت و خرید بهترین مارک ساعت زنانه

اگر چه تنوع ساعت مچی مردانه بیشتر از ساعت‌ مچی زنانه است، امّا امروزه ساعت‌ های مچی زنانه نیز بسیار متنوع است. لازم و ضروری است که به هنگام خرید ساعت زنانه مارک خوب به موارد مهمی دقت داشته باشید، این موارد به شرح زیر است:

برند و سازنده ساعت زنانه:

بدون شک خرید ساعت برند زنانه انتخاب اول همه ی افراد است. مهم‌ترین نکته برای خرید ساعت مچی عقربه‌ایی زنانه توجه داشتن به برند و سازنده ساعت است. بدون شک می دانید که بهترین ساعت‌های مچی ساخت کشور سوئیس هستند که به شدت کیفیت بالای دارند. از جمله بهترین مارک ساعت مچی زنانه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

معرفی مارک ساعت های معروف زنانه؟ بهترین مارک ساعت مچی زنانه در ایران

  • برند رولکس ROLEX
  • برند سیکو SEIKO
  • برند فسیل FOSSIL
  • برند دیزل DIESEL
  • برند امگا OMEGA
  • برند سیتیزن
  • برند امپریوآرمانی Emporio Armani
  • برند تیسوت Tissot
  • برند کاسیو
  • و سایر برندهای محبوب دیگر

توجه به سبک ساعت‌ مچی:

ساعت‌ مچی زنانه و بهترین مارک ساعت دخترانه دارای سبک‌های متنوعی هستند. به عنوان مثال ساعتی که برای مجالس و مهمانی‌های مجلل استفاده می‌کنید را نمی‌توانید به صورت روزانه و یا در محیط‌های اداری و کاری بپوشید. شکل ظاهری ساعت‌ زنانه با توجه به سبک آن‌ها متفاوت است.

به عنوان مثال ساعت‌ هایی که برای مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند ظاهری مجلل داشته و به مانند ساعت‌ های اسپرت صفحه نمایش بزرگی ندارند و به عکس به شدت ظریف  بوده و شباهتی به جواهرات ارزشمند دارند‌.

اندازه مچ دست:

ساعت مچی زنانه‌ ای که خریداری می‌کنید باید متناسب با سایز دستان شما باشد. ساعت زنانه نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد. معمولا اندازه ساعت‌ مچی زنانه از ۱۲ تا ۱۷ سانتی‌متر است. صفحه نمایش بهترین برند ساعت مچی زنانه نیز معمولا ۱۲ تا ۱۴میلی‌متر می‌باشد. 

دقت داشته باشید که صفحات ساعت‌ اسپرت زنانه به نسبت بزرگ‌تر از ساعت‌ لوکس و لاکچری مجلسی هستند. ساعت‌ هایی که طرح جواهر هستند به شدت صفحه کوچک و ظریف دارند و در مقایسه با ساعت‌ های معمولی قابل تشخیص هستند.

بررسی موتور وعقربه‌ ساعت:

اینکه موتور ساعت منتخب شما ساخت کدام کشور بوده و چه ویژگی‌هایی دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است. توصیه می‌کنیم که به هنگام خرید ساعت زنانه ارزان و گران قیمت حتما به عقربه‌ ها دقت داشته و آن‌ها را چک کنید.

جالب است بدانید که عقربه‌ های ساعت زنانه مارک خوب به صورت شب‌نما هستند. اگر از ساعت مچی زنانه به هنگام شب استفاده می‌کنید، با توجه به این نکته می‌توانید ساعت مناسب و دلخواه خود را خریداری کنید.

ساعت زنانه با بند چرم بخریم یا فلز؟معرفی بهترین مارک ساعت زنانه

عموما ساعت های موجود در بازار یا بند چرمی دارند و یا دارای دستبند فلزی هستند. 

  • ساعت‌ هایی که دارای بند فلزی هستند، در اغلب موارد گران قیمت بوده و قیمت آنها به جنس دستبند بستگی دارد. به عنوان مثال ساعت‌ هایی که بند آن‌ها از جنس طلا، نقره، پلاتین و سایر فلزات ارزشمند است،معمولا گران تر از انواع دیگر ساعت هستند.
  • ساعت‌ بند چرمی کارایی بیشتری دارند. به هنگام خرید باید دقت داشته باشید که چرم بند ساعت زنانه اصل و طبیعی باشد. بند برخی از ساعت‌ ها چرم نیست و از جنس لاستیکی است و معمولا تنوع رنگ بالایی دارند و کیفیت پایین.
  • رنگ بند چرمی ساعت شما باید با سایر عناصر لباس شما مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر کیف چرمی مشکی دارید یا کفش پاشنه بلند مشکی دارید، بدون شک باید بند چرمی مشکی را برای ساعت انتخاب کنید.

مقایسه ساعت زنانه با بند چرم و ساعت زنانه با دستبند؟

ساعت زنانه با دستبند ساعت زنانه با بند چرم 
گران قیمت است.برای استفاده روزانه مناسب است.
کاربرد آن برای مجالس است.قیمت پایین تری دارد

رنگ بندی ساعت زنانه:

نکته مهمی که به هنگام خرید ساعت مچی باید به آن نهایت دقت را داشته باشید، رنگ بندی ساعت است. ساعتی که خریداری می‌کنید باید متناسب با رنگ پوست شما و حتی نوع تیپ و استایل‌ شما باشد تا موجب شیک‌پوش بودن شما شود. با خرید یک ساعت مچی عقربه‌ایی لوکس همواره شیک خواهید بود.

رنگ پوست به طور کلی در یکی از دو دسته قرار می گیرد: سرد یا گرم. با مشاهده رنگ رگ دست ها می توانید رنگ پوست خود را تشخیص دهید.

  • رنگ پوست سرد با رگه های آبی رنگ مشخص می شود. اگر رنگ پوست سردی دارید، ممکن است هنگام نگاه کردن در آینه متوجه ته رنگ های صورتی یا قرمز متمایل شوید. گفته می شود که اکثر افراد پوست سردی دارند، از جمله افرادی که پوست تیره و پوست برنزه دارند.
  • از طرف دیگر، رنگ پوست گرم با رگه های سبز رنگ تشخیص داده می شود. وقتی در آینه نگاه می‌کنید، فردی با رنگ پوست گرم ممکن است ته رنگ زرد یا زردآلوی طلایی را مشاهده کند. افراد با پوست روشن معمولا رنگ پوست گرم دارند.

ساعت زنانه ضدآب

برخی از ساعت‌ های زنانه باکیفیت دارای صفحه‌ای ضدآب بوده و به هیچ عنوان در برخورد با آب دچار مشکل نمی‌شوند. اگر جزء افرادی هستید که مداوم دست‌های خود را می‌شویید، حتما ساعتی ضدآب خریداری کنید.

جنس ساعت مچی زنانه:

از موارد بسیار مهمی که باید به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید، جنس ساعت مچی زنانه است. جنس ساعت تاثیر بسیار زیادی به روی قیمت آن دارد.بهترین برند ساعت زنانه دارای صفحه شیشه‌ای معدنی بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند. این ساعت‌ ها به شدت در مقابل ضربه مقاوم هستند. بنابراین به هنگام خرید حتما به جنس ساعت مچی دقت داشته باشید. 

چنانچه ساعتی با بند فلزی خریداری می‌کنید باید ضد زنگ بوده و پس از مدتی دچار زنگ‌زدگی نشود. فلز های گران قیمت مانند طلا و نقره از این عیوب مبرا هستند.

قیمت ساعت زنانه:

برند های ساعت زیادی در رنج قیمت های مختلف وجود دارد. من شخصاً خرید ساعت‌ زنانه ارزان از مواد پلاستیکی را توصیه نمی‌کنم، حتی اگر به لطف استراتژی‌های بازاریابی هوشمندانه که این روزها در رسانه‌های اجتماعی میبینم مجذوب آنها شویم، توصیه می کنم دست نگه دارید. یک ساعت بی کیفیت ارزان قیمت وقتی روی مچ دست شما قرار می گیرد، ظاهری کاملاً ارزان خواهند داشت.

به خصوص اگر قصد دارید هر روز از ساعت استفاده کنید. در واقع بهترین گزینه قطعا یک ساعت مینیمالیستی شیک و زیبا است.

چنانچه به موارد گفته شده نهایت دقت را داشته باشید، می‌توانید بهترین ساعت زنانه مچی زیبا و باکیفیت را خریداری کرده و همواره استایلی شیک و متناسب داشته باشید.

ساعت اتوماتیک بخریم یا کوارتز؟

 اگر فکر می‌کنید زنان به کارکرد ساعت اهمیت نمی‌دهند، کاملا در اشتباه هستید. حرکت ساعت در سه نوع ارائه می شود. کوارتز، مکانیکی و اتوماتیک. ساعت های مکانیکی قدیمی شده اند. بهتر است از خرید ساعتی با حرکت مکانیکی خودداری کنید. بیشترین استفاده از ساعت های کوارتز است. این نوع مقرون به صرفه تر هستند. اگر خانمی که ساعت را برایش می خرید از علاقه مندان به ساعت است، ساعتی با حرکت اتوماتیک برای او تهیه کنید. ساعت های اتوماتیک گران تر از کوارتز هستند.

سخن آخر: در این مقاله از وب سایت چی بگیر برایتان از جدیدترین ساعت مچی زنانه گفتیم و هرآنچه که لازم بود درباره خرید بهترین مارک ساعت مچی زنانه بدانید، برایتان شرح دادیم‌. حال با آگاهی کامل می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید ساعت اصل دخترانه و ساعت مارک زنانه را خریداری کنید. در پایان به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله ساعت مچی مردانه را نیز مطالعه بفرمایید.

بهترین روش برای مراقبت از ساعت مچی؟

اگر ساعت مچی شما ضدآب نیست، حتما به هنگام کار با آب آن را درآورده و در جای خشک قرار دهید. به هیچ عنوان ساعت را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نداده و برای نگهداری آن را داخل جعبه مخصوص قرار دهید. ساعت مچی خود را از مواد شیمیایی، آهنربا و رطوبت دور نگهداری کنید.

بهترین اندازه ساعت زنانه برای انواع مچ دست چقدر است؟

اغلب، در مورد ساعت های زنانه، قانون تضاد بسیار خوب عمل می کند. بنابراین، اگر مچ ظریف و نازکی دارید، سعی کنید با انتخاب یک ساعت کمی بزرگ، آن را در تضاد قرار دهید. برعکس، اگر مچ بزرگتری دارید، سعی کنید ساعتی کوچکتر و نازکتر را انتخاب کنید: جلوه ای شیک و زنانه خواهد داشت.

به عنوان یک قاعده کلی، برای ساعت‌ زنانه، همیشه بهتر است ساعت‌ هایی با قطر صفحه‌ای بین ۲۵ تا حداکثر 45میلی‌متر انتخاب شوند.

بهترین صفحه ساعت مچی زنانه چه مدلی است؟

صفحات ساعت مچی زنانه انواع مختلفی داشته و رایج‌ترین آن‌ها به شکل دایره است‌. اگر به سایر اشکال هندسی نیز علاقه‌مند باشید می توانید ساعت‌ هایی با صفحه نمایش مختلف خریداری کنید و این مسئله تنها به سلیقه و نوع انتخاب شما بستگی دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - ناشناس

توضیحات کامل نبود ولی خوب بودمیتونست جامع ترباشه،

17 فروردین 1402 - 09:41

پاسخ
نظرات چی بگیر - ناشناس

قیمتش ولی ساعت انقدر خوشگل که نگو ولی قیمتشو و از گران بود یکم تخفیف یدین🍒🍓🙂💚

12 آبان 1401 - 10:32

پاسخ
نظرات چی بگیر - Aftab

مطلب جالبی بود به این مطلب میشه گفت یه مشاور کالا خوب به خصوص نکاتی ک ذکر شده بسیار مفید بودن

24 خرداد 1401 - 02:24

پاسخ
نظرات چی بگیر - Aftab

خیلی خوشحالیم که مطالب سایت ما توانسته مشاور خوبی برای شما باشد.

24 خرداد 1401 - 18:55

نظرات چی بگیر - Aftab

قيمت ننوشته

12 آبان 1401 - 10:32

نظرات چی بگیر - زهرا

عالی و کاربردی👍👌

11 شهریور 1400 - 22:10

پاسخ