پلاک طلا: خرید و قیمت 15 مدل از جدیدترین پلاک طلا زنانه

مدل پلاک طلا جدید

اغلب خانم‌ها یک گردنبند یا یک آویز و پلاک، از هر جنسی، بر گردن آویزان دارند. همین امر این احساس را به ما می‌دهد که گردنبند و آویز نقش مستقلی و منحصر به فرد خود را دارد و به چیز دیگری وابسته نیست. آویز کردن یک گردنبند ساده، قابلیت تغییر استایل فرد را دارد. به خصوص اگر با توجه به تیپ ظاهریتان انتخاب شده باشد. از آنجایی که تنوع بسیار زیاد است، این امکان به شما داده می‌شود برای هر مناسبتی و با توجه به مکانی که می‌روید گردنبند و آویز و پلاک طلا تهیه کنید. تیم چی‌ بگیر چند مدل از پرطرفدارترین پلاک طلا را برایتان جمع‌آوری کرده است. 

جدیدترین مدل پلاک طلا/قیمت پلاک طلا

گردنبند طلا 18 عیار زنانه گالری آمانژ مدل D230

گردنبند طلا 18 عیار گالری آمانژ مدل D230 با عیار 18 عیار است. طول زنجیر 39 سانتی‌متر است. مدل زنجیر این گردنبند پلاک‌دار، فلامینگو است. 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح اسم مهشید کد UN0040

گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح اسم مهشید کد UN0040 قابل استفاده برای بانوان و دختر خانم‌هایی با اسم مهشید است. طول زنجیر این گردنبند طلای 18 عیار 40 سانتی‌متر است. شکل زنجیر این گردنبند پلاک‌دار حلقه‌ای است. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه ماهک مدل MM0761

آویز گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0761 - مایا ماهک پلاکی با ابعاد تقریبی 4/1 در 7/0 سانتی‌متر است. طرح پلاک این آویز قلب است. جنس سنگ این آویز زیبا کریستال سواروسکی است که رنگ سنگ هم زرد بوده و بسیار زیبا و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. مخصوص خاص پسندان است. این کریستال از نوع شناسنامه‌دار سواروسکی است که کد رهگیری اصالت نیز دارد. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار گالری طلاچی مدل گل 5

آویز گردنبند طلا 18 عیار گالری طلاچی مدل گل 5 را در تصویر می‌بینید. این آویز گردنبند زیبا ابعادی حدود 5/4 در 4 سانتی‌متر است. این آویز گل زیبا، بسیار محکم ساخته شده و نسبت به قیمت و کاری که بر روی آن انجام شده است ارزش خرید دارد. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه آمانژ مدل هدیه D10901

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه آمانژ مدل هدیه D10901 یک آویز زیبا و شیک است که دارای طراحی منحصر به فردی دارد. این آویز گردنبند اسم را مورد پسند خاص پسندان است. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه قیراط طرح F کد GH1959

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه قیراط طرحکد GH1959 با ابعاد تقریبی 2 در 2 سانتی‌متر است. جنس سنگ این آ ویز گردنبند که حروف انگلیسی است اتمی است و دارای سنگ تزئینی هم رنگی و هم شیشه‌ای است. گفتنی است در هنگام خرید این آویز گردنبند وزن سنگ روی طلا محاسبه نخواهد شد. 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0910 طرح دو قلب

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0910 با طول زنجیری حدود 43 سانتی‌متر است. شکل زنجیر این گردنبند پلاک‌دار حلقه‌ای است. این گردنبند طرح دو قلب متصل به هم را دارند. پلاک به‌زنجیر متصل شده‌است و قابلیت جابجایی ندارد که باعث می‌شود به‌طور ثابت روی گردن باقی بماند. که برای هدیه دادن بسیار زیبا و مناسب است.

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل T16785

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه مدل T16785 که به صورت یک حلقه است را در تصویر می‌بینید. این آویز قابلیت رد کردن از وسط هر نوع زنجیری را با هرسایزی و ارتفاعی دارد. این آویز گردنبند حلقه‌ای با بسته‌بندی از جنس چرم تقدیم خواهد شد. 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 5159

گردنبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 5159 بسیار مناسب برای استفاده بانوان و دختران جوان است. طول زنجیر این گردنبند زیبا 46 سانتی‌متر است. شکل زنجیر این گردنبند طلا حلقه‌ای است و به صورت ساده باز و بسته می‌شود. زنجیر این گردنبند مدل کارتیه است که یک زنجیر کلاسیک محسوب می‌شود. پلاکی که درون این زنجیر قرار دارد از  جنس سنگ است با ابعاد تقریبی پلاک 1 در 1 سانتی‌متر. پلاک سنگ از جنس فیروزه دایره‌ای شکل است. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه کرابو طرح اسم طاها مدل Kr3501

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه کرابو طرح اسم طاها مدل Kr3501  را در تصویر می‌بینید. ابعاد تقریبی پلاک 3 در 2 سانتی‌متر است. مناسب هدیه دادن برای آقایانی با اسم طاهاست.

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM1264

این پلاک طلا دارای ابعاد 2*3.5 است. عیار آن 18 می‌باشد. این آویز کاری از گالری مایا ماهک است و اجرت آن در حدود 20 درصد است. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0595 - مایا ماهک

این آویز گردنبند طلا با طرح انار 18 عیار است و ابعاد آن 2*3.2 سانتی متر می‌باشد. این پلاک طلا دارای 3 سنگ آویز است که قطر آنها 4 میلی متر می‌باشد. 

اجرت این کار 15 درصد است و شما می‌توانید آن را در وزن‌های مختلف سفارش دهید.

آویز گردنبند طلا 18 عیار گالری طلای کانیار مدل MV33

این پلاک وان یکاد را می‌توانید در وزن‌های متفاوتی سفارش دهید. عیار این پلاک 18 عیار است و ابعاد آن 1*2 سانتی متر است. 

آویز گردنبند طلا 18 عیار زنانه باراد زر مدل گربه BZ162

این پلاک طلا 1.5*2.5 سانتی متر است. و وزن آن 0/31 گرم می‌باشد. این پلاک طلا برای هدیه بسیار مناسب است. 


در ادامه بخوانید : 20 مدل انگشتر طلا زنانه ارزان مناسب هدیه به همراه لینک خرید


در ادامه بخوانید : دستبند طلا ظریف: خرید 15 مدل دستبند طلا زنانه (ارزان قیمت)

سایز استاندارد برای زنجیر و آویز زنانه به قرار زیر است؛

  • 38 سانتی‌متری که در تقریبا بر روی یا کمی بالاتر از استخوان ترقوه می‌ایستد.
  • 41 سانتی‌متری که از روی یقه پیداست.
  • 46 سانتی‌متری که بر روی استخوان ترقوه قرار می‌گیرد.
  • 51 سانتی‌متری کمی پایین‌تر از استخوان ترقوه و بر روی لباس می‌افتد.
  • 56 سانتی‌متری پایین‌تر از یقه لباس می‌افتد.
  • 61 سانتی‌متری که کامل بر روی لباس قرار می‌گیرد. 
  • 71 سانتی‌متری که بالاتر از سینه قرار می‌گیرد.
  • 76 سانتی‌متری که کمی پایین‌تر از سینه قرار می‌گیرد.
  • 91 سانتی‌متری هم که کاملاً زیر سینه و تا حدود ناف پایین می‌آید.

بهترین روش نگهداری از طلا و نحوه تمیز کردن؟

پس از مدتی که از یک آویز و پلاک و گردنبند طلایی که با هیجان خرید‌ایم گذشت، ممکن است شاهد تغییر رنگ آن از روشن به تیره باشیم، نه اینکه در اصالت طلا مساله‌ای باشد، بلکه در اثر استفاده و در معرض مواد شوینده قرارگرفتن هرگونه زیورآلاتی، این مسائل به وجود می‌آید. خاطر نشان می‌شود که اگر طلای مورد استفاده شما با عیار 24 باشد، چون طلایی خالص‌تر است، تیره و یا لک‌دار نخواهد شد.

  • از مسائل مهمی که در مورد نگهداری زیور آلات باید به آن اشاره کرد، دور نگهداری آنها از موارد شوینده و لوازم آرایشی مانند انواع کرم‌هاست. 
  • اگر به زیور آلات نیازی ندارید آنها را از خود دور کنید، در واقع در مواقع غیرضروری از آنها استفاده نکنید.
  • بهتر است با توجه به سبک کاریتان طلا و جواهراتی که از آنها استفاده می‌کنید انتخاب کنید. اگر جزو افرادی هستید که کارهای فنی انجام می‌دهید، بهتر است در هنگام کار از زیورآلات استفاده نکنید و یا از زیورآلات ساده‌تر، یا پهن‌تر و با حجم بیشتری بهره ببرید. 
  • در هنگام ورزش کردن که تعرق بدن بالاست و ممکن است از ادوات ورزشی استفاده شود، از طلا و زیور آلات خود استفاده نکنید. 
  • بهتر است انواع طلا و زیورآلات خود را در جایی مخصوص نگهداری کنید. طلاها را در جایی جدا و انواع بدلیجات را در جایی جدا نگهداری کنید. بهتر است مکانی که برای نگهداری آنها در نظر دارید، در بسته باشد تا بدور از گرد و خاک باشند. در واقع جعبه جواهرات و زیورآلات نقش مهمی هم در نگهداری آنها و هم در امان ماندن آنها دارد.
  • اگر زیورآلاتی با ترکیبی از جواهر دارید، پس از هربار استفاده آن را تمیز کنید. این کار به راحتی صورت می‌گیرد با یک دستمال تمیز مرطوب. 
  • از سنتی‌تر روشهای تمیز کردن طلاهایی که سطحی صاف دارند، مالیدن آنها به فرش است. امتحان کنید و تمیز شدن آن را با چشم خود ببینید.

تمیزکردن طلا توسط کارگاره‌های طلاسازی

شما می‌توانید طلای خود را به کارگاه‌های طلاسازی برده و از آنها بخواهید تا طلای شما را تمیز کنند و چربی‌های آن را از بین ببرند. آنها با قرار دادن طلای شما در ظرفی که پر از مواد خاصی است طلای شما را عاری از هرگونه کثیفی و چربی خواهند نمود.

راه حل دیگری که توسط کارگاه‌های طلاسازی صورت می‌گیرد؛ پرداخت طلا است. که ممکن است در انجام این کار، مقداری کمی از طلای شما در هنگام پرداخت کم شود. این میزان بسیار ناچیز و کم است اما اتفاق می‌افتد.

چطور از زیورآلات نگین‌دار محافظت کنیم؟

  • بهتر است در هنگام شستشو و نظافت آنها را از دست خود خارج کنید.
  • در زمانی که در حال آشپزی هستید و انگشتری نگین‌دار در دست دارید، به دلیل حرارت بالا و یا پرش مواد غذایی به دست شما بهتر است انگشتر و یا دستبند دارای نگین را از دست خارج کنید.
  • در هنگام استحمام، ممکن است مواد شوینده در قسمت لایه‌های اتصال نگین و طلا برود، بهتر است در هنگام استحمام هم آنها را خارج کنید. 
  • در هنگام رفتن به استخر و یا هرکاری که با آب زیاد در تماس باشد، استفاده از زیورآلات را کنار بگذارید. آب به خودی خود، رنگ نگین‌ها را تیره می‌کند.
  • می‌توانید برای تمیز کردن این گونه زیورآلات از یک مسواک نرم برای از بین بردن کثیفی‌های آنها استفاده نمایید.
  • از الکل ایزو پروپیل برای تمیزی زیورآلات می‌تونید استفاده نمایید. این الکل درخشندگی خاصی به نگین‌ها و طلای شما می‌دهد. 
  • اگر قصد دارید لباسی بافتنی، زمستانی، یا پشمی بر تن کنید در نظر داشته باشید که گردنبند و یا هرگونه زیورآلاتی که استفاده می‌کنید به پرزهای لباستان گیر نکند. باعث می‌شود قسمتهای از نخ در لای جواهرآلات شما گیر نماید و لباستان نیز آسیب ببینید.
دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.