خرید و قیمت 10 مدل دستگاه سبزی خردکن (پارس خزر، سبزایران، دسینی)

پیشنهاد خرید بهترین سبزی خرد کن خانگی

در دوران قدیم خانم‌های خانه‌دار به میزان زیادی سبزی خریداری می‌کردند و از کلیه همسایه‌ها جهت پاک کردن و آماده کردن سبزی دعوت می‌کردند. اما امروزه با توجه به افزایش مشغله‌های بانوان و کار در محیط‌های بیرونی زمان کافی برای این قبل از امورات وجود نداشته و خانم‌ها نمی‌توانند به‌صورت دستی انواع سبزیجات را خرد کنند. بنابراین نیاز به انواع سبزی خرد کن در هر خانه‌ای احساس می‌شود‌. اگر شما نیز قصد خرید دستگاه سبزی خردکن را دارید توصیه می‌کنیم که مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

چی‌ بگیر در این مقاله از وب‌سایت خود برایتان به معرفی ده مورد از بهترین دستگاه‌های سبزی خردکن ایرانی و خارجی می پردازد. همچنین برایتان خواهد گفت که برای خرید بهترین سبزی خردکن برقی باید به چه فاکتورها و مواردی دقت داشته باشید. اگر سبزی خرد کن شما خراب شده و تصمیم به خرید مجدد گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست نداده و همراه ما باشید.

چرا هر خانمی باید یک دستگاه سبزی خرد کن خانگی کوچک داشته باشد؟

از آنجایی که دو نوع خرد کن به‌صورت خردکن برقی و خردکن دستی وجود دارد، برخی از افراد تمایل به خرید سبزی خرد کن دستی دارند. و بر این باور هستند که خرید سبزی خرد کن برقی امری بیهوده و غیرضروری است. اگر شما نیز بر این تصور و باور هستید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. سبزی خردکن برقی در مقایسه با دستی مزایای متعددی داشته. و استفاده از آن نیز سهولت ویژه‌ای دارد. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید دستگاه سبزی خردکن برقی محسوب می‌شوند. این موارد مهم عبارت‌اند از:

مزایای استفاده از سبزی خرد کن:

  • سهولت در استفاده
  • صرفه جویی در زمان 
  • قابلیت استفاده برای تمامی سبزیجات
  • طول عمر نسبتا بالا

مواردی که نام بردیم از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه سبزی خردکن برقی بودند. و با توجه به موارد نامبرده حتماً به ضرورت خرید دستگاه سبزی خردکن برقی پی برده‌اید. و حال می‌توانید با آگاهی کامل به نیازی که دارید جهت انتخاب سبزی خرد کن برقی اقدام کنید. در ادامه برایتان درباره راهنمای خرید سبزی خردکن خواهیم گفت، با ما همراه باشید‌.

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

سبزی خرد کن سبزی ایران مدل SIN-16

اگر قصد خرید یک دستگاه سبزی خرد کن باکیفیت را دارید این محصول با دور موتور 1400 دور در دقیقه گزینه مناسبی بوده و کلیه سبزیجات را به صورت یک دست خرد می‌کند و از طرفی تیغه استیل ضدزنگ داشته و به شدت بهداشتی است. در ادامه تعدادی از مشخصات این محصول را در جدول برایتان شرح می‌دهیم.

بررسی مشخصات دستگاه سبزی خرد کن
ابعاد دستگاه سبزی خرد کن49*25 سانتی متر
وزن دستگاه سبزی خورد کن7.20 کیلوگرم
سایر اقلام همراه دستگاه سبزی خرد کنیک عدد کفگیر پلاستیکی
یک عدد سوهان مناسب تیز کردن تیغه
درب شیشه‌ای
طول سیم دستگاه سبزی خرد کن1.5 متر
توان مصرفی دستگاه220 وات
ظرفیت دستگاه سبزی خرد کن3 لیتر
جنس بدنه سبزی خرد کناستیل ضد زنگ
سایر ویژگی‌های سبزی خرد کنقابلیت چرخش تیغه به چپ و راست
کابل باکیفیت و مقاوم
دارای پایه پلاستیکی
دارای الکترومتورهای فن دار

3.1
سبزی خرد کن کوپکس مدل ICHV 4530

سبزی خرد کن گوپکس مدل ICHV 4530

مشخصات دستگاه سبزی خرد کن
ابعاد دستگاه سبزی خرد کن29*28*51 سانتی متر
وزن دستگاه سبزی خرد کن5 کیلوگرم
اقلام همراه دستگاه سبزی خرد کنسنگ فلز
کاردک پلاستیکی
دفترچه راهنما و گارانتی
طول سیم سبزی خرد کن1 متر
توان مصرفی  دستگاه سبزی خرد کن50 وات
ظرفیت دستگاه سبزی خرد کن3 لیتر
جنس بدنه سبزی خرد کنپلاستیک
امکانات ظاهری سبزی خرد کندارای پایه ضد لغزش
سابر ویژگی‌هاقابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
دارای در شیشه‌ای باکیفیت
مجهز به موتور سوپر پاور با انتقال مستقیم قدرت
مجهز به دسته پلاستیکی جهت سهولت در هم زدن

سبزی خرد کن دیسینی مدل 001

سبزی خرد کن دسینی مدل 001

ابعاد این دستگاه سبزی خرد کن باکیفیت معادل 54*30*24.4 سانتی متر است و وزنی معادل 6 کیلوگرم داشته و نحوه شستشو و نظافت آن نیز به شدت آسان است. این دستگاه مجهز به تیز کننده تیغه سبزی خرد کن و کاردک هم زدن بوده و دارای فن الکتریکی برای استفاده مداوم و طولانی مدت است. اگر شغل شما آشپزی است حتما به این دستگاه در آشپزخانه و محل کار خود نیاز خواهید داشت؛ بنابراین خرید این محصول به شدت پیشنهاد داده می‌شود.

جنس بدنه این دستگاه سبزی خرد کن از استیل ضد زنگ است و از طرفی مجهز به پایه ضد لغزش بوده و ایمنی کار با این دستگاه نیز بالا است و طول سیم آن نیز معادل با یک متر گزارش شده است. برای اطلاع از طرز کار این دستگاه توصیه می‌کنیم دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

3.3
 سبزی خرد کن سبزه ریز مدل fd کد 02

سبزی خرد کن سبزه ریز مدل fd کد 02

مشخصات دستگاه سبزی خرد کن
ابعاد دستگاه سبزی خرد کن26*26*46 سانتی متر
وزن دستگاه سبزی خرد کن3 کیلوگرم
جنس بدنه سبزی خرد کناستیل ضد زنگ
امکانات ظاهری دستگاه سبزی خرد کندارای پایه ضد لغزش
قابلیت شستشو سبزی خرد کنامکان شستشو لوازم جانبی به صورت دستی و با ماشین ظرفشویی
سایر مشخصات دستگاه سبزی خرد کنسبزی خرد کن 3 کیلوگرمی
قیمت مقرون به صرفه
کیفیت مطلوب

سبزی خرد کن سبز ایران مدل میداس

سبزی خرد کن سبز ایران مدل میداس

ابعاد این دستگاه سبزی خرد کن برابر با 30*30*50 سانتی متر گزارش شده است و وزنی معادل با 7 کیلوگرم دارد که مجهز به کفگیر پلاستیکی جهت هم زدن سبزیجات و یک عدد سوهان به منظور تیز کردن تیغه سبزی خرد کن است و درب آن نیز از جنس شیشه است.

طول سیم دستگاه سبزی خرد کن 1.5 متر گزارش شده و دارای توان مصرفی 220 وات است و ظرفیت آن نیز برابر با 3 لیتر است. جنس بدنه این سبزی خرد کن از استیل بوده و دستگاه دارای ضمانت نامه و گارانتی نیز است.

سبزی خرد کن آکا الکتریک مدل Sahand 2000

سبزی خرد کن آکا الکتریک مدل 2000 Sahand

عملکرد این مدل از سبزی خرد کن به صورت فشاری است و ابعاد آن 44*32*28 سانتی متر است و وزنی برابر با 6.17 کیلوگرم دارد و مجهز به سنگ تیز کن تیغه و کاردک پلاستیکی جهت هم زدن سبزیجات است.

طول سیم سبزی خرد ن 1.3 متر بوده و توان برق مصرفی آن 350 وات است و جنس بدنه سبزی خرد کن نیز از فلز بوده و ظرفیت 2 کیلوگرم سبزی را دارد. سرعت چرخش موتور سبزی خرد کن 1400 دور در دقیقه بوده و سبزیجات را یک دست و خرد می‌کندو

سبزی خرد کن کوپکس مدل 4545

سبزی خرد کن کوپکس مدل 4545

مشخصات دستگاه سبزی خرد کن
ابعاد دستگاه سبزی خرد کن25*27*46 سانتی متر
وزن دستگاه سبزی خرد کن4 کیلوگرم
اقلام همراه با دستگاه سبزی خرد کندسته همزن پلاستیکی
سنگ آهن جهت تیز نمودن تیغه
توان مصرفی دستگاه سبزی خرد کن350 وات
ظرفیت سبزی خرد کن3 لیتر
جنس بدنه سبزی خرد کنپلاستیک
قابلیت شستشوامکان شستشو به صورت دستی و با ماشین ظرفشویی

سبزی خرد کن مانیلوکس مدل نورشا

سبزی خرد کن مانیلوکس مدل نورشا

ابعاد و اندازه این سبزی خرد کن برابر با 300*300*450 بوده و جنس بدنه آن نیز از پلی کربنات است و جنس پایه نیز از پلیمر است. جنس تیغه سبزی خرد کن از استیل ضد زنگ بوده  و مجهز به سیستم قفل ایمنی و دفترچه راهنما است و می‌توان طرز استفاده از این دستگاه را از دفترچه راهنما مطالعه کرده و به راحتی از آن استفاده کرد.

سبزی خرد کن داریک مدل k250

سبزی خرد کن داریک مدل k250

مشخصات سبزی خرد کن
ابعاد سبزی خرد کن23*30*54 سانتی متر
وزن سبزی خرد کن6.5 کیلوگرم
اقلام همراه سبزی خرد کنسنگ تیز کن تیغه
کاردک پلاستیکی
امکانات ظاهری سبزی خرد کندارای دسته
جنس بدنه سبزی خرد کناستیل
ظرفیت سبزی خرد کن3.5 لیتر
توان مصرفی سبزی خرد کن350 وات
طول سیم سبزی خرد کن1 متر
سایر مشخصاتبدنه استیل
تیغه استیل

خرد کن پارس خزر مدل CP-802P

خرد کن پارس خزر مدل  CP-802P

جنس تیغه خرد کن از استیل ضد زنگ بوده و اقلام همراه آن دیسک خامه و مایونز زن و پد پلاستیکی ضدلغزش است. توان مصرفی این دستگاه معادل با 400 وات بوده و جنس پایه  آن از پلاستیک است. ارتفاع دستگاه 21 سانتی متر و پهنا آن 14.5 سانتی متر است و وزنی برابر با 1.2 کیلوگرم دارد.

برای خرید سبزی خردکن برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید سبزی خرد کن نیز مانند سایر لوازم برقی منزل نیازمند دقت و توجه خاصی به برخی از مسائل و فاکتورهای مهم است. موارد زیر از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که برای خرید بهترین دستگاه سبزی خردکن برقی باید به آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید. این موارد عبارت‌اند از:

برند دستگاه سبزی خردکن

بدون شک نام برند معرف کیفیت دستگاه سبزی خردکن برقی بوده. و باید به هنگام خرید به این مسئله نهایت دقت را داشته باشید. به‌ عنوان مثال اگر قصد خرید سبزی خردکن ایرانی را دارید، سبزی خردکن پارس خزر، سبزی خرد کن سبز ایران و ..‌ جزء شناخته شده و محبوب‌ترین برندها هستند که به‌شدت باکیفیت هستند. 

سبزی خردکن‌ های خارجی نیز برندهای محبوب و مطلوبی دارند که شامل برند دسینی‌، فیلیپس و سایر موارد دیگر نیز می‌شوند. توصیه می‌کنیم که در انتخاب نام برند دقت داشته و به مسئله فیک و اصل بودن نام برند و لوگوی شرکت آن‌ها توجه داشته باشید تا اجناسی غیرتقلبی و اورجینال خریداری کنید.

ظرفیت دستگاه سبزی خردکن برقی

هر دستگاه سبزی خردکن برقی دارای یک ظرفیت مشخص است. به‌ عنوان مثال سبزی خرد کن  پارس خزر با ظرفیت‌های متفاوت تولید می‌شود و برخی از آن‌ها به‌صورت ۲ کیلویی، ۳ کیلویی و ... هستند. ظرفیت دستگاه سبزی خردکن برقی کارآیی آن را مشخص می‌کند. مثلاً یک دستگاه سبزی خردکن برقی ۲.۵ کیلوگرمی قابلیت خردکردن ۲‌۵ کیلوگرم سبزی را دارد.

اگر شما دارای آشپزخانه، رستوران و مواردی از این قبیل هستید، خرید سبزی خردکن برقی با میزان ظرفیت بیشتر برایتان مناسب‌تر است‌.

جنس سبزی خرد کن

به‌ نظر شما بهترین جنس برای سبزی خرد کن چیست؟ مسلماً سبزی خردکنی که خریداری می‌کنید باید کیفیت مطلوبی داشته و جنس آن به گونه‌ای باشد که دوام طولانی مدتی داشته و تا مدت‌ها قابلیت استفاده داشته باشد. بهترین دستگاه‌های سبزی خرد کن دارای بدنه استیل بوده. و باید به هنگام خرید دقت داشت که استیل مورد استفاده در ساخت سبزی خردکن برقی کاملا ضد زنگ بوده و کیفیت مطلوبی داشته باشد. 

لازم به ذکر است که برخی از سبزی خرد کن‌ها نیز بدنه‌ای از جنس پلاستیک فشرده داشته و کیفیت مطلوب و مشتری پسندی دارند.

کیفیت تیغه سبزی خرد کن

جنس تیغه و کیفیت تیغه سبزی خردکن برقی از دیگر فاکتورهای بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود. جنس تیغه نیز بهتر است که از استیل ضد زنگ باشد. نحوه چرخش تیغه را نیز به هنگام خرید باید در نظر داشته و تعداد دور چرخش در دقیقه تیغه و مسئله چرخس به چپ و چرخش به سمت راست را نیز باید در نظر داشته و با توجه به این ویژگی‌ها بهترین دستگاه سبزی خردکن برقی را خریداری نمایید‌‌.

طول سیم سبزی خرد کن

از دیگر فاکتورهای مهم برای خرید سبزی خرد کن توجه به طول سیم سبزی خردکن است. به‌عنوان مثال کار با سبزی خردکنی که طول سیم کوتاهی دارد، دشوار بوده و در برخی مواقع غیرممکن است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم دستگاه سبزی خردکن برقی با طول سیم مطلوب و به اندازه خریداری کنید که ارگونومیک بوده و به راحتی قادر به استفاده از آن باشید.

توان مصرفی دستگاه سبزی خردکن

متاسفانه افراد به هنگام خرید دستگاه سبزی خردکن به مسئله توان برق مصرفی دستگاه توجهی ندارند. توصیه ما در وب‌سایت چی بگیر به شما عزیزان توجه به برق مصرفی دستگاه است. زیرا این مسئله موجب کاهش هزینه مصرف برق شده و در این زمینه موجب صرفه‌جویی می‌شود.

اقلام همراه سبزی خرد کن

زمانی که دستگاه سبزی خردکن برقی خریداری می‌کنید تعادی اقلام همراه با دستگاه سبزی خردکن برقی به شما تحویل داده می‌شود. این اقلام شامل سوهان و یا سنگ مناسب جهت تیز کردن تیغه و کاردک برای همزدن سبزی است. توصیه می‌کنیم که در نگه‌داری این اقلام دقت داشته باشید زیرا کارآیی دستگاه سبزی خردکن تا میزان بسیار زیادی به این وسایل وابسته است.

آیا دستگاه سبزی خردکن قابلیت شستشو دارد؟

بله می‌توان پس از استفاده کلیه قسمت‌هاس دستگاه سبزی خردکن که قابلیت جدا شدن دارند را شست. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید به موتور دستگاه سبزی خردکن آب خورده و خیس شود. لازم به ذکر است که برخی از سبزی خردکن‌های برقی قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را نیز دارند و حتماً باید پس از شستشو اقلام سبزی خردکن خشک شوند تا قطرات آب موجب تشکیل لکه به روی بدنه سبزی خردکن نشود.

سبزی خردکن خارجی بهتر است یا ایرانی؟

برخی از افداد بر این تصور هستند که سبزی خردکن‌های خارجی کیفیت مطلوبی در مقایسه با سبزی خردکن ایرانی دارند. در این زمینه باید بگوییم که سبزی خردکن برقی پارس خزر و سبزی خردکن سبز ایران کیفیت بسیار مطلوبی داشته و از نظر توع کیفیت با محصولات و برندهای خارجی رقابت داشته و می‌توانید بهترین نوع سبزی خردکن برقی را با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید انتخاب و خریداری کنید.

قیمت سبزی خردکن به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل و فاکتورهای متعددی به روی قیمت دستگاه سبزی خرد کن خانگی اثر می‌گذارند. از جمله این موارد مهم می‌توان به نام برند سبزی خردکن برقی، ظرفیت سبزی خردکن، ابعاد سبزی خردکن، توانایی و قدرت دستگاه و سایر موارد دیگر اشاره کنیم.

سخن پایانی: 

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برای افرادی که قصد خرید دستگاه سبزی خردکن برقی را داشتند تعدادی از بهترین دستگاه‌های سبزی خردکن را معرفی کرده و همچنین گفتیم که برای خرید باید به چه مواردی دقت داشته باشد. لازم به ذکر است که دستگاه سبزی خرد کن با توجه به کارآیی و عملکرد کاربردی که دارد، می‌تواند هدیه مناسب برای عروس خانم‌های جوان باشد و اگر قصد خرید هدیه داشته باشید خرید سبزی خردکن با قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی است.

 اگر تجربه خریدی در زمینه خرید سبزی خرد کن داشته باشید در ادامه می‌توانید با کاربران سایت چی بگیر در غالب کامنت به اشتراک گذاشته و درباره سلایق و نظرات خود برایمان بگویید. همچنین خواندن مقاله خردکن برقی را نیز به شما پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.