مایو مردانه: خرید و قیمت 15 مدل مایو شنا مردانه باکیفیت

راهنمای خرید مایو مردانه

مایو مردانه، در واقع لباسی است که برای شنا کردن از آن استفاده می‌شود. در شروع فصل گرما، و اوج مسافرتها به مناطقی که دارای دریا و رودخانه هستند، استفاده از این محصول بسیار زیاد می‌شود. همچنین کسانی که علاقه به قواصی و یا آفتاب‌گرفتن هم دارن از مایو استفاده زیادی می‌نمایند. مایوهای شنا، در ورزشهای باشگاهی هم طرفداران بسیار دارد.

انواع مایو مردانه

مایوهای مردانه در دو مدل کلی هستند:

  • مایو مردانه پادار: مایوهای پادار که معمولا از زیر باسن تا روی زانو پایین می‌آید. بسیار راحت هستند و انتخاب مناسبی برای استفاده به صورت مداوم می‌باشند. 
  • مایو رکابی مردانه: اگر به صورت حرفه‌ایی شنا می‌کنید و در مسابقات زیادی شرکت دارید بهتر است از مایو رکابی استفاده کنید. این نوع مایو، در اصطلاح بدون پاچه و رکابی، بسیار جذب می‌باشد و در صورت استفاده طولانی مدت ممکن است باعث ناراحتی شما شود. 

برای خرید مایو مردانه به این نکات دقت کنید:

برای خرید یک مایوی شنای مردانه چند نکته مهم را باید مد نظر داشت ما به اصلی‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد: 

کیفیت دوخت و پارچه:

اول از همه نوع دوخت و کیفیت پارچه مایو را بررسی کنید. دوخت مایو مردانه باید ظریف و محکم باشد. همچنین دقت کنید که پارچه‌ایی که مایو از آن تهیه شده بهترین جنس را داشته باشد تا بتوانید مدت زمان بیشتری از مایو استفاده کنید. مایو لباسی است که مستقیما با پوست شما تماس دارد. بنابراین سعی کنید بهترین انتخاب را در خرید یک مایوی شنای مردانه داشته باشید.  

مایو شنا مردانه از نظر جنس انواع مختلفی دارند از جمله:

  • مایوهای شنا از جنس نایلون
  • مایوهای شنا از جنس پلی استر
  • مایوهای شنا از جنس اسپندکس
  • مایوهای شنا از جنس کتان
  • مایوهای شنا از جنس لیکرا

قیمت مایو مردانه:

در خرید یک مایو حتما قیمت را چک کنید. مایویی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد. و به یاد داشته باشید که کیفیت را فدای قیمت کمی بالاتر نکنید. بی شک از یک مایوی باکیفیت و بادوام می‌توانید مدت زمان بیشتری استفاده کنید. 

نوع مایو شنا:

بعد از قیمت مهمترین عامل تعیین کننده در خرید نوع مایو است. اینکه شما چه مدل مایویی و با چه قدی لازم دارید. یا اصلا مایوی اسلیپ را بر هر نوع مایویی ترجیح می‌دهید. ممکن است حتی برای تمرین های روزانه نیز مایو رکابی را ترجیح دهید....

ضد کلر بودن مایو:

از دیگر مشخصات مهم برای خرید یک مایو، ضد کلر بودن و ضد آلرژی بودن آن است. اگر قصد استفاده از مایو مورد نظر را در استخر دارید، بهتر است ضد کلر بودن مایو و ضد آلرژی بودن آن از موارد مهم برای خریدتان باشد.

اگر به طور منظم در یک استخر شنای کلردار شنا می‌کنید و می‌خواهید یک مایوی باکیفیت تهیه کنید، پس مطمئن شوید که پارچه مقاوم به کلر را انتخاب می‌کنید. این پارچه ها را می‌توان در بسیاری از لباس شنا مردانه یافت و تا 25 برابر بیشتر از پارچه‌های سنتی در برابر کلر مقاومت می‌کند.

در ادامه به بهترین و پرطرفدارترین مایو مردانه را برای انتخاب آسان و راحت شما یک‌جا جمع نموده‌ایم با تیم چی‌بگیر همراه باشید. 

مایو مردانه اچ اند ام مدل 00940 جنس آن ترکیبی از الاستین و پلی استر است. این محصول در بنگلادش تولید شده و قد این مایو تا روی زانو پایین می‌آید. این مایوی مردانه یک مدل پادار و ساده است. 

مایو مردانه مدل CHARAB40یک مایوی پادار با طرحی مناسب رای ورزش مفرح و پر نشاط شنا است. این محصول ضد حساسیت است جنس آن از پلی‌استر و نایلون بوده. و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. این مایوی مردانه دارای یک جیب زیپ‌دار است. این مایو در ایران تولید شده است.

مایو مردانه مدل استرالیا را در تصویر می‌بنید. جنس این مایوی مردانه از پلی استر است. این مایو از مدل مایوهای اسلیپ است. این مایوی شنای مردانه ارزش خرید نسبت به قیمت را دارد. 

مایو مردانه مدل MH3که ملاحظه می‌کنید دارای جنسی از پلی استر است. این مدل مایوی مردانه از مدل اسلیپ است. بر روی آن طرح‌دار بوده و گفتنی است که این مایوی مردانه اسلیپ از پارچه‌ای مرغوب دوخته شده است. جنس آن لطیف و ضد حساسیت بوده و دارای دوام بالایی است. جنس پارچه آن با خاصیت ضد پرز وکشسانی بالا و راحتی که دارد باعث شده طرفداران زیادی نیز داشته باشد. این مایوی مردانه با طراحی جدید دوخته شده و دوخت آن مرغوب است. این مایو به همراه کلاه شنا ارسال خواهد شد.

مایو مردانه مدل T Aیک مایوی مردانه مدل اسلیپ است. مایو مردانه مورد نظر به دلیل دو لایه بودن و استحکام بالای آن مورد استقبال شناگران حرفه ای‌، شیرجه روها و ناجیان قرار گرفته است. این مایوی با کیفیت مردانه اسلیپ مناسب برای تمرین و مسابقه نیز هست. گفتنی است جنس این مایوی مردانه از پلی‌استر، تمام آستر و ضدکلر است. دوخت این مایو بسیار تمیز بوده و تن خور جذب و عالی دارد. این مایوی اسلیپ دارای بند قابل تنظیم کمر نیز هست. 

مایو مردانه لیورجی مدل هاوایی کد SeriesLUX2022 رنگ سرمه‌ای محصولی از کشور آلمان است. جنس این مایوی شنای مردانه از پلی استر است. و قد آن هم تا زیر باسن پایین می‌آید. طرح زمینه آن هم ساده است. گفتنی است که این مایوی مردانه ۱۰۰ درصد از پلی‌استر استایل تهیه و تولید شده است.

مایو مردانه اسپیدو مدل 120730001 دارای جنسی از پلی استر است و مدل آن هم اسلیپ است. طرح روی این مایو ساده است. پارچه‌ای که این مایو از آن تهیه شده است از اندورانس پلاس است. این مایو از الیاف ضدکلر بوده و مناسب برای تمرینات روز مره و مسابقات شنا نیز هست. برای نگهداری بهتر این مایوی مردانه بهتر است آن را با دست و مایع شسته کنید. پودر استفاده نکنید و  اجازه ندهید که لباس شنا مستقیماً در آفتاب خشک شود. گرما از قابلیت ارتجاعی اسپندکس می‌کاهد. از پوشیدن این مایو در جکوزی خودداری کنید. 

مایو مردانه مدل N31از آن مدل‌هایی است که تا روی زانو پایین می‌آید. مناسب برای شنا در استخر و دریاست. جنس این مایوی مردانه از پلی استر است. این مایو در بغل دارای جیب است. 

مایو مردانه مدل 001 جنس این مایوی شنای مردانه از پلی استر است. و قد آن هم تا زیر باسن پایین می‌آید. دوخت عالی با پارچه باکیفیتی است. جنس آن هم استرچ است. این مایه ضدکلر پادار مردانه با پارچه ضخیم است.

مایو مردانه لیورجی مدل هاوایی کد SeriesLUX2022 رنگ آبی را در تصویر می‌بینید. جنساین مایوی شنای مردانه از پلی استر است. قد آن هم تا روی زانو پایین می‌آید. این مایوی مردانه ۱۰۰ درصد از پلی‌استر استایل و در آلمان تهیه و تولید شده است.

مایو مردانه مدل M66 از جنس استرچ است و قد آن تا روی باسن پایین می‌آید. این مایو دوخت ایران است. گفتنی است کمر این مایوی مردانه کشی است و دارای بند قابل تنظیم است. رنگ پارچه مشکی بوده و در طرفین این مایو  از رنگ نارنجی استفاده شده است.  این مایو دارای دوخت مناسبی است. این مایو کاملا قابل استفاده در ساحل و استخر است. 

مایو مردانه کریویت مدل 6574317 جنسی از الاستین و پلی استر دارد. این مایو جزو مایویی با مدل اسلیپ است. این مایوی مردانه برچسب کیفیت دارد و هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند و به لطف وجود الاستین کمربند راحتی دارد و مناسب افرادی هست که به کش کمر و دوخت شورت حساس هستند. این محصول دوخت کشور آلمان است. 

مایو مردانه کد GR3-BL0U که در تصویر می‌بینید دارای سایز بندی است.  جنس این مایوی مردانه از پلی استر است و کش‌سانی خوبی دارد. قد آن هم تا روی زانو پایین می‌آید. این مایو طرحی زیبا دارد. 

مایو مردانه لیورجی مدل Sandbar2021 رنگ طوسی در تصویر دیده می‌شود.جنس این مایوی شنای مردانه از پلی استر است. قد آن هم تا روی زانو پایین می‌آید. این مایوی مردانه ۱۰۰ درصد از پلی‌استر استایل و در آلمان تهیه و تولید شده است.

مایو مردانه مدل M77_msh_k1 مجموعه دو عددی با طرح چهارخانه است. جنس این مایو کاملاً از پلی‌استر است و قد آن تا روی باسن پایین می‌آید. این محصول ضد حساسیت بوده واز کیفیت مناسبی هم برخوردار است و در فصل های مختلف سال قابل استفاده است. 


در ادامه بخوانید : جلیقه نجات: 20 مدل جلیقه نجات شنا کودک و بزرگسال + قیمت

برای نگهداری هرچه بهتر از مایو مردانه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

خرید و قیمت بهترین مارک مایو شنا مردانه

از آنجایی که مایو های مردانه و البته هر نوع مایویی حالت کشسانی دارد و در آن مواد پلاستیکی زیادی استفاده شده است. پس از هر بار استفاده آن را خیلی خوب بشورید تا هم کلرهای جذب شده به آن از بین برود و هم خوب تمیز شود و سپس آن را در روبروی آفتاب بدون قرار دادن آن بر روی خشک کن، خشک کنید. بهتر است مایو در هوای آزاد خشک شود.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - علی اوسط وکیلی

مایو اسلیپ رکابی اسپیدو یکی از بهترین نمونه ها بود که شمامعرفی کردید وقتی بااین شورت شنا وارد آب می شوید احساس خیلی قشنگی داریدض

12 مهر 1401 - 01:32

پاسخ
مایو و لباس شنای مردانه قیمت انواع مایو و لباس شنای مردانه