تشک مسافرتی: خرید و قیمت بهترین مدل تشک مهمان (رویا، لایکو...)

چگونه یک تشک مسافرتی باکیفیت خریداری کنیم؟

از زمان‌های قدیم تشک در خانه‌های ایرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود. در هر خانه‌ای چند دست تشک سنتی یافت می شد که معمولاً با پشم درست می شدند و ضخامت و وزن بالایی داشتند. امروزه این مدل تشک به دلیل حجیم بودن و جابه‌جایی سخت، کاربرد خود را از دست داده و تشک مهمان جایگزین آن شده است. تشک مسافرتی از الیاف مصنوعی و پلی‌استر‌ ساخته می شود. بسیار سبک و کم حجم است و برای خانه‌های امروزی که فضای کمی دارند مناسب است. 

این محصولات هنگام مسافرت نیز کاربرد زیادی دارد و حمل آسان آن یک مزیت به حساب می آید. اگر قصد خرید تشک مهمان (تشک مسافرتی) را دارید تا پایان این مقاله همراه ما در سایت چی بگیر باشید تا با انواع و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

انواع مدل تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این بخش از مقاله به معرفی انواع تشک مسافرتی می پردازیم.

تشک مسافرتی دونفره و تک نفره

تشک مسافرتی در دو نوع تک نفره و دونفره تولید می شود که تقریبا هردو ویژگی‌های یکسانی دارند؛ اما تشک دونفره به فضای بیشتری نیاز دارد و جابه‌جایی آن سخت تر است. راحت تر بودن مدل تک نفره باعث شده تا تقاضای بیشتری داشته باشد.

تشک مسافرتی هوشمند

از دیگر انواع تشک های مسافرتی می توان تشک هوشمند را نام برد. این تشک‌ ها با برق کار می کنند و قابلیت انتقال هوا و اکسیژن را دارند. این ویژگی برای بیمارانی که قادر به حرکت نیستند بسیار مفید و کاربردی است و باعث می شود تا زخم بستر نگیرند. از طرفی بعضی از مدل‌های پیشرفته آن دارای ماساژور هستند که باعث رفع خستگی می شوند.

معرفی 10مدل از بهترین مدل تشک مسافرتی 

اگر قصد خرید یک تشک مسافرتی را دارید موارد زیر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد:

تشک مسافرتی مدلM1

تشک مسافرتی مدل m1

مشخصات
ابعاد180*80*8 سانتی متر
وزن 2 گرم
جنس فلامنت ضد حساسیت
قابلیت شست و شوبا دست
مناسب براییک نفر
پرشده باپلی استر
سایر توضیحاتمناسب سفر
مناسب مهمان
قابلیت حمل آسان
رویه فلامنت ضد حساسیت

تشک مهمان ژینورا مدل اطلس سایز 85x190 سانتی متر

تشک مهمان ژینورا مدل اطلس سایز 190*85 سانتی متر

مشخصات محصول
ابعادسانتی متر 7*85*190
وزن 3 گرم
جنسسوزنی براق
قابلیت شست و شوبا دست
مناسب براییک نفر
پرشده باالیاف
سایر توضیحاتپارچه پفکی سوزنی براق
پف عالی با قابلیت طبی
دارای کاورحمل

تشک مهمان ژینورا مدل پرواز یک نفره سایز 185x85 سانتی متر

تشک مهمان ژینورا مدل پرواز سایز90*190 سانتی متر

مشخصات محصول
ابعادسانتی متر 5*90*190
وزن2000گرم
جنس کتاندپنبه پلی استر
قابلیت شست و شو- با دست
- باماشین لباس شویی
مناسب براییک نفره
پرشد باپلی استر
سایر توضیحاترویه نقش دوزی شده
دارای کاور قابل حمل

تشک مهمان نایت استار مدل سوپرانو سایز 190x90 سانتی متر

مشخصات
ابعاد۱۹۰x۹۰x۵ سانتی‌متر
وزن2700 کیلوگرم
جنسپارچه نخی
پر شده باالیاف
قابلیت شستشوبا دست

تشک مهمان میقان مدل پشمی  ارگانیک سایز 90x190 سانتی‌متر

مشخصات
ابعاد۹۰x۱۹۰x۶ سانتی‌متر
وزن 2750 گرم
جنسساتن/پنبه/پشم
قابلیت شستشو با دست
پر شده باپشم

تشک مهمان لومانا مدل karmania یک نفره سایز 200x90 سانتی متر

مشخصات
ابعاد۲۰۰x۹۰x۱۲ سانتی‌متر
وزن 4 کیلوگرم
جنس100% پنبه
قابلیت شستشو ماشین لباسشویی

تشک مهمان فلوریا مدل لاکچری سایز 180×80 سانتی متر

مشخصات
ابعاد۱۸۰x۸۰x۸ سانتی‌متر
وزن3700 کیلو گرم
جنسپنبه
قابلیت شستشوبا دست
پر شدهبا الیاف

تشک مهمان میقان مدل ارگانیک کلاسیک یک نفره سایز 90x190 سانتی متر

مشخصات
ابعاد۱۹۰x۹۰x۶ سانتی‌متر
وزن2500 کیلوگرم
جنسساتن/پنبه/پشم
قابلیت شستشو با دست

ویژگی های یک تشک مهمان مناسب

قیمت تشک مسافرتی/ بهترین تشک مسافرتی

تشک مهمان یک کالای خواب سبک و قابل حمل است که ضخامتی بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر دارد و وزن آن حدوداً ۲ کیلوگرم است.این مدل تشک به راحتی تا می شود و فضای اندکی را داخل خانه و یا کمد دیواری اشغال می کند. همچنین الیاف استفاده شده در آن خاصیت زد حساسیت دارد و به پوست شما آسیب نمی رساند. از دیگر ویژگی‌های خوب این کالا می توان به طبی بودن آن اشاره کرد و برای افرادی که دچار کمر درد و انواع درد سیاتیک شده‌اند بسیار مناسب است و باعث می شود خواب راحتی را تجربه کنند.

تشک مهمان انتخاب اکثر خانم های جوان بوده و جایگزین تشک های سنگین و سنتی شده است. سبک وزن بودن و نیاز به فضای کم از جمله مهم ترین مزیت تشک های مسافرتی است که افراد را به خرید آن ها ترغیب می کند. از دیگر کاربرد تشک مهمان که با عنوان تشک مسافرتی هم شناخته می شود استفاده در مسافرت و انواع کمپ چند روزه است. یکی از مهم‌‌ ترین مسائل در مسافرت، خواب و استراحت کافی است و هرچه کیفیت آن مطلوب باشد مسافرت بهتری خواهید داشت. این محصول آسایش و راحتی دلخواه شما را به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که این مدل تشک‌ها دارای کاور‌های مخصوصی هستند که با قرارگیری درون آن حمل و جا‌به‌جایی در مسافرت‌ها آسان می شود و علاوه بر آن وجود کاور به پاکیزه ماندن هرچه بهتر تشک شما کمک می کند.

راهنمای خرید تشک مهمان 

تشک مهمان چی بخریم؟بهترین تشک مسافرتی

  • تشک مهمان چی بخریم؟ برای خرید یک محصول با کیفیت توجه به برخی از نکات بسیار لازم و ضروری است. نکاتی که شاید در وهله اول مهم به نظر نرسد اما توجه به آن‌ها باعث می شود مناسب ترین کالای مورد‌ نظر خود را انتخاب کنید. ما برای سهولت شما در این امر نکات مهمی را برای خرید تشک مسافرتی یادآور می شویم تا بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
  • توجه به جنس ونوع دوخت تشک:هنگام خرید به پارچه استفاده شده در این مدل تشک ها دقت کنید تا جنس خوبی داشته باشند. بعضی از مدل پارچه ها بعد ازچندبار شست و شو رنگ خود را از دست می دهند. پیشنهاد می شود پارچه استفاده شده از نوع لایکو باشد. پارچه‌های لایکو کیفیت بهتری نسبت به انواع دیگر دارند. همچنین به دوخت تشک توجه کافی شود تا بعد از چند بار استفاده دچار پارگی و یا دررفتگی نشود.
  • بررسی ابعاد و اندازه تشک: هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تشک مسافرتی دو دو نوع تک نفره و دونفره تولید می شود. با توجه به نیاز و فضای خانه خود کالای مورد نظر را انتخاب کنید.
  • قابلیت شست وشوی محصول: تقریبا همه مدل‌های تشک مسافرتی قابلیت شست و شو دارند اما توجه کنید که آیا امکان شست و شوی آن‌ها با ماشین لباس‌شویی وجود دارد یا نه. بعضی از مدل‌ها را فقط باید با دست شست که در دنیای پر مشغله امروزی کمی سخت است. همچنین بعضی از تشک ها در قسمت رویی خود دارای زیپ هستند. این ویژگی شما را قادر می سازد هنگام شست‌و‌شو به راحتی روکش آن را خارج کرده و بعد از تمیز شدن دوباره وصل کنید.
  • توجه به طرح و رنگ تشک: تشک مسافرتی در انواع طرح و رنگ تولید می شود و تنوع بسیار بالایی دارد. می توانید طرح و رنگ آن را نسبت به فضای اتاق خود انتخاب کنید. اگر خیلی اهل مسافرت و تفریح هستید، می توانید رنگی را انتخاب کنید که در صورت کثیف شدن، زیاد جلب توجه نکند.

چه مارکی از تشک مهمان را خریداری کنیم؟ بهترین تشک مسافرتی؟

برندهای مختلفی وجود دارد که اقدام به تولید کالای خواب و تشک مسافرتی می کنند. برند گلبافت و رویا از معروف ترین مارک های موجود هستند که طرفداران مخصوص به خود را دارند. اگر قصد خرید یک تشک مطمئن و با کیفیت را دارید تشک‌ مسافرتی گلبافت و یا تشک مهمان رویا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 قیمت تشک مهمان چگونه است؟

قیمت تشک مهمان وابسته به عوامل مختلفی از قبیل جنس، ابعاد، طبی و هوشمند بودن بستگی دارد و هرچه محصول امکانات بیشتری داشته باشد به تبع قیمت بالاتری هم دارد. در نظر گرفتن بودجه خود، سعی کنید جنسی را انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد.

سخن پایانی

در این مقاله از وب سایت چی بگیر شما را با انواع تشک مسافرتی و ویژگی‌های آن آشنا کردیم ومدل‌هایی که معرفی شده همگی دارای کیفیت مطلوبی هستند. امیدواریم با توجه به موارد اشاره شده در این مقاله بهترین تشک مهمان را خریداری کنید. لطفا تجربه‌های خود را در زمینه تشک مسافرتی با ما به اشتراک بگذارید. همچنین خواندن مقاله تشک طبی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.