شلوار دخترانه: 20 مدل شلوار دخترانه بچه گانه شیک و جدید

شلوار بچه گانه دخترانه

دختر بچه‌های شیرین و دوست‌داشتنی با لباسهای زیبا و شیک صدبرابر دلرباتر می‌شوند. از آنجایی که بچه‌هادر طی روز به تکرار لباسهای خود را تعویض می‌کنند و ممکن است در طول روز بین 2 الی 3 بار این امر رخ دهد، استفاده از جنس مناسب که هم مقرون به صرفه باشد، هم پوست لطیف بچه‌ها را آزار ندهد و کثیفی و آلودگی‌‌های آن هم به راحتی پاک شود، گاهی والدین را دچار سرگردانی می‌کند. این سرگردانی شامل این است که از کجا و چه مدل و چه جنسی شلوار برای دختران زیبایشان، تهیه نماید. در ادامه به بهترین مدل‌های این محصول توجه کنید. 

تیم چی‌بگیر، 20 مدل از بهترین مدل های شلوار دخترانه اسپرت و مجلسی را برایتان یکجا فراهم کرده است. 

معرفی شلوار جدید دخترانه

شلوار دخترانه کد 3-SM-111213

شلوار دخترانه کد 3-SM-111213 را که در تصویر می‌بینید یک لباس راحتی است. شلوار مورد نظر یک شلوار چاپی در بازار است که از پارچه 100 درصد پنبه تولید شده. از مهم‌ترین ویژگی‌های این شلوار دخترانه این است که این شلوار پس از استفاده بو نمی‌گیرید و شلوار راحتی است. استایل این لباس آزاد است.

شلوار دخترانه تروسکان مدل Gold

شلوار دخترانه تروسکان مدل Goldاز جنس استرچ است. این شلوار طرح‌دار است و بر روی این شلوار نگین‌ کار شده است. استایل لباس جذب است. قد این لباس تا مچ پا است. 

شلوار دخترانه مدل پاپیون کد 0017

شلوار دخترانه مدل پاپیون کد 0017 دارای جنسی از الیاف نخی است. این شلوار از پنبه تهیه شده و طرحی ساده دارد. استایل لباس به طوری است که در قسمت دم پا کشی شده است.  قد لباس تا مچ پایین می‌آید و استفاده از این شلوار بسیار مناسب برای فصل تابستون است. این شلوار نسبت به قیمت ارزش خرید دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. این شلوار دخترانه زیبا مناسب برای استفاده در خانه است. 

شلوار دخترانه وچیون مدل Star SU

شلوار دخترانه وچیون مدل Star SUاز  جنس پنبه تیپ لاکرا است. استایل این شلوار دخترانه زیبا راسته است. قد این شلوار دخترانه تا مچ پا پایین می‌آید. این شلوار در قسمت پایین دارای طرح است.

شلوار دخترانه اگزیت مدل 9552

 شلوار دخترانه اگزیت مدل 9552یک شلوار مخصوص استفاده در منزل است. جنسی از نخ دارد و خود پارچه این شلوار خانگی طرح‌دار است. استایل این شلوار دخترانه خانگی جذب است.

شلوار دخترانه مدل 202

شلوار دخترانه مدل 202 از جنس پنبه و نخ است. قد این شلوار بامزه دخترانه تا مچ پا پایین می‌آید. دارای طرحی ساده است. اما استایل این شلوار دخترانه آزاد است. گفتنی است که این شلوار دخترانه در قسمت دمپا  دارای کش است. دمپا شلوار کشدوزی شده است کمر شلوار نیز کشی است. در هنگام خرید به راهنمای سایز دقت کنید.

شلوار دخترانه مدل B12

شلوار دخترانه مدل B12محصولی است که دختر خانمهای زیبا می‌توانند برای ورزش نیز از این شلوار استفاده نمایند. جنس این شلوار از الیاف نخی است و استایل آن هم به صورت جذب است. جنس این شلوار به گونه‌ای است که لطیف و ضد حساسیت بوده و جنس پارچه آن هم با خاصیت ضد پرز و-کشسانی مناسب الیاف نخی، حتی به عنوان یک شلوار تو خونگی مناسب است. قد این شلوار تا مچ پا پایین می‌آید. 

شلوار دخترانه اگزیت مدل 2276W

شلوار دخترانه اگزیت مدل 2276W تهیه و تولید شده از جنس الیاف نخی است. طرح این شلوار ساده است و استایلی جذب دارد. این شلوار دخترانه دارای کمر کشی همراه با سایز بندی است.  قد این شلوار تا مچ پا پایین می‌آید.

شلوار دخترانه مدل 284

شلوار دخترانه مدل 284 دارای جنسی از پنبه است. این شلوار طرح‌دار است و استایل لباس به گونه‌ای است که آزاد است. همنطور که گفته شد جنس شلوار نخ پنبه است و برای استفاده دائم کودک شما مناسب است. همچنین قد لباس تا مچ پا پایین می‌آید. 

شلوار دخترانه سیدونا مدل KSI03076-093

شلوار دخترانه سیدونا مدل KSI03076-093 تهیه و تولید شده از جنس الیاف نخی است. طرح آن ساده است و دارای استایل معمولی است. برای هرچه بهتر و بیشتر نگهداری از این مدل لباسها با جنس الیاف نخی آن را با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی‌گراد شستشو کنید. حتما آن را  با دمای کم اتوکشی کنید. از خشکشویی پرهیز کنید. هرگز از خشک کن استفاده نکنید. قد این شلوار دخترانه تا مچ پا پایین می‌آید.

شلوار دخترانه مدل 203

شلوار دخترانه مدل 203 که در تصویر دیده می‌شود یک شلوار با قد بلند است. این شلوار دخترانه بامزه تا مچ پا پایین می‌آید. این شلوار دارای جنسی از پنبه است و طرحی ساده دارد. در قسمت پایین شلوار کش دوزی صورت گرفته گفتنی است که جنس این شلوار دختران از نخ پنبه است و بدن لطیف دختربچه‌ها را اذیت نمی‌کند.

شلوار دخترانه مدل SM-111213-29 مجموعه 2 عددی

شلوار دخترانه مدل SM-111213-29 مجموعه 2 عددی، به شما این امکان را می‌دهد که دو عدد شلوار تو خونگی با کیفیت خوب و جنس نخ و با استایلی آزاد را برای دختر بچه ناز خود تهیه کنید. این شلوار توخانگی دارای طرح چاپی است و از پارچه 100 درصد پنبه تولید شده است. این شلوار این امکان را دارد که پس از استفاده بو نگیرید و شلوار راحتی است. استایل این دو عدد شلوار نخی آزاد است.  

شلوار دخترانه الایو مدل ویسکوز کد 7749707

شلوار دخترانه الایو مدل ویسکوز کد 7749707 از جنس ویسکوز و طرح‌دار است. استایل لباس به صورت اسلش است و قد این شلوار هم تا زیر مچ پا پایین می‌آید.

شلوار بچگانه نکست مدل 80

شلوار بچگانه نکست مدل 80 دارای جنسی از نخ و ویسکوز همزمان با هم است. این شلوار به دلیل ترکیب دو مواد با هم دارای کیفیت بهتر و بیشتری می‌شود. طرح این شلوار ساده است. نوع فاق این شلوار متوسط است. این شلوار در بنگلادش تولید شده است.

شلوار کارن مدل اسپرت اسلش کد 9989

شلوار کارن مدل اسپرت اسلش کد 9989  را در تصویر می‌بینید. جنس این شلوار دخترانه دورس است. طرح آن ساده  و نوع فاق آن هم متوسط است. جنس این شلوار به صور کشی است .

شلوار دخترانه کیدزیت مدل چاپ پروانه KT9

شلوار دخترانه کیدزیت مدل چاپ پروانه KT9تهیه و تولید شده از جنس بامبو است. طرحی که روی شلوار قرار دارد به صورت چاپی است. استایل این شلوار بچه گانه به صورت جذب است و از آنجایی که این شلوار تهیه شده از گیاه بامبو است کاملا سازگار با پوست کودکان است و ضد حساسیت است. 

لگینگ دخترانه کیابی مدل 0-01

لگینگ دخترانه کیابی مدل 0-01  که در تصویر می‌بینید، از جنس پنبه است و طرحی ساده دارد. استایل لباس به گونه‌ای است که جذب است. گفتنی است، این لگ دخترانه از بهترین پارچه ضد حساسیت تولید شده است و از لحاظ دوخت بسیار عالی است.، برند این محصول فرانسه است. این برند یکی از بهترین برندهای تولید پوشاک بچه گانه در سراسر جهان است. قد این لگ تا روی مچ می باشد.

شلوار دخترانه مدل 40 مجموعه 2 عددی

شلوار دخترانه مدل 40 مجموعه 2 عددی دارای جنسی از پلی‌استر و پنبه است. خرید این دو شلوار در یک قالب بسیار به صرفه است. استایل این شلوارها معمولی هستند و از آنجایی که دارای جنسی از پنبه هستند بسیار لطیف و نرم هستند.

شلوار دخترانه مدل 316

شلوار دخترانه مدل 316 و مجلسی که در تصویر دیده می‌شود دارای جنسی از نخ است. طرح پارچه ساده است. استایل این شلوار مجلسی به صورت دم پا گشاد است.  قد این شلوار تا مچ پا پایین می‌آید. 

شلوار دخترانه اچ اند ام مدل 78038005

شلوار دخترانه اچ اند ام مدل 78038005 تهیه و تولید شده از جنس کتان است. تک رنگ و ساده است و استایل این شلوار جذب است. این شلوار دخترانه مجلسی و شیک در سوئد تولید شده است. قد این شلوار دخترانه تا بالای مچ پا است. 


در ادامه بخوانید : دستکش دخترانه: خرید و قیمت دستکش بچه گانه دخترانه (بافتنی و نیم انگشتی)

قبل از خرید شلوار دخترانه به این نکات دقت کنید:

استفاده از لباس راحتی بخصوص شلوار راحتی بچه‌ها امری مهم است. شلوار باید راحت باشد تا کودک را اذیت نکند. پوست حساس کودکان سبب شده است که شما هر نوع لباسی را با هر نوع کیفیت و دوختی خرید نکنید.

جنس شلوار دخترانه بچه گانه:

هنگام خرید شلوار بچه گانه به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب باشید. تا کودک شما در آن احساس راحتی داشته باشد. برای شلوار دخترانه خانگی بهترین جنس نخ، پنبه است.

شلوار دخترانه تولید شده از موادی مانند نایلون و پلی استر ممکن است باعث حساسیت و ناراحتی پوست شوند. بنابراین باید از خرید آنها اجتناب کنید. 

قیمت شلوار بچه گانه دخترانه:

قبل از خرید شلوار دخترانه قیمت را در نظر بگیرید. معمولا شلوار بچه گانه ایی که جنس بهتری دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند. اما جنس های پلی استر و پلاستیک ارزان تر هستند. 

اندازه شلوار را چک کنید:

بررسی سایز را قبل از خرید شلوار بچه گانه فراموش نکنید. شلواری را انتخاب کنید که کودک شما در آن احساس راحتی داشته باشد. برای خرید شلوار دخترانه خانگی می توانید از مدل های نخی و گشادتر استفاده کنید. 

رنگ را در نظر بگیرید:

بهترین ایده برای خرید شلوار دخترانه بچه گانه انتخاب رنگ‌های شاد است. می‌توانید قبل از خرید با کودک خود مشورت کنید و رنگ پیشنهادی او را نیز مد نظر داشته باشید. 

شلوار کش‌دار:

اگر قصد خرید شلوارهایی با کمر کش را برای کودک خود دارید، باید به گونه‌ای باشد که کش آن سفت نباشد و نرم بوده تا علاوه بر ایستایی شلوار در کمر کودک، بدن و پوست حساس وی را اذیت نکند.

ضخامت و جنس شلوار:

ضخامت شلوار کودک باید مناسب با فصل استفاده از آن دارد. نباید با استفاده از ضخامت نامناسب برای شلوار، سبب آزردگی و کلافگی در کودک شویم. همچنین باید جنس پارچه شلوار به‌گونه‌ای باشد که از نخ و پنبه استفاده شده باشد و برای بدن و پوست ظریف کودکان ایجاد حساسیت و قرمزی نکند. 

نکته: شلوار لی از ماندگاری خوبی برخور است. این مدل شلوارها به گونه‌ای هستند که عمر طولانی دارند و در هر نوع سایز و مدلی دوخته شده‌اند. جین کاغذی برای فصول گرم و نوع‌های دیگر برای پاییز و زمستان مناسب است. عمر طولانی این مدل شلوارها سبب شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. 

سخن آخر:

در این مقاله سعی کردیم بهترین شلوار های دخترانه شیک و زیبا را به شما معرفی کنیم . برای دانستن بیشتر در مورد گزینه های خرید خود، برخی از بهترین محصولاتی را که در بخش ویژه خود در بالا فهرست کرده ایم، بررسی کنید. آنها بر اساس کیفیت، عملکرد و دوام به شما توصیه شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - فاطمه

خرید تیشرت شلوار دخترانه تونو کجا انجام میدین؟ وب سایت تک دوخت خیلی لباسای دخترونه و زنونه شیکی داره حتما یه سر بهش بزنین

2 تیر 1401 - 14:08

پاسخ