چراغ حیاطی: خرید و قیمت جدیدترین چراغ دیواری حیاطی (ارزان ترین)

با خرید چراغ دیواری حیاطی ارزان بهترین نورپردازی را داشته باشیم

اگر منازل حیاط‌دار، خانه‌باغ و ویلای شخصی داشته باشید، حتماً مسئله نورپردازی فضای باز برایتان مهم بوده و درصدد استفاده از بهترین مدل چراغ حیاطی هستید. ما در این مقاله از وبسایت چی بگیر برایتان دربارۀ راهنمای خرید چراغ حیاطی آویز و دیواری و سایر مدل‌های متنوع خواهیم گفت. توصیه می‌کنیم که قبل از مطالعه این مطالب به هیچ عنوان نسبت به خرید چراغ حیاطی مدرن اقدام نکنید.

چرا باید چراغ دیواری پر نور بخریم؟

چراغ های دیواری معمولاً در فضای باز حیاط، ایوان‌ها، بالکن و سایر محیط‌های نسبتاً باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل از چراغ حیاطی به شدت پرکاربرد بوده و از کاربردهای آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد فضای مناسب با نور کافی در حیاط؛
  • افزایش زیبایی محیط‌های سرباز مانند ویلاها، تالار و کافه‌ها؛
  • تنظیم نورپردازی محیط‌های تاریک.

موارد زیر نیز از جمله مهم‌ترین مزیت‌های خرید چراغ حیاطی محسوب می‌شوند:

  • تنوع مدل انواع چراغ‌ های حیاطی بسیار بالا بود؛
  • تنوع و میزان نوردهی چراغ‌ های حیاطی قابل کنترل و متفاوت است؛
    رنج قیمت چراغ دیواری تنوع مطلوبی دارد؛
  • قابلیت ست کردن محیط حیاط و فضای باز با چراغ دیواری وجود دارد؛
  • طول عمر لامپ‌ها و کیفیت نورپردازی با خرید چراغ حیاطی افزایش می‌یابد.

مشخصات محصول
وزن0.5 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک تزریقی
ابعاد کلی47*25*25 سانتی متر
ابعاد چراغ40*25*25 سانتی متر
پوشش بدنهپلاستیک تزریقی
نوع لامپندارد
سرپیچE27
جنس شیشه یا حبابشیشه شفاف
مدلتک شعله
نوع روشناییدیواری

اگر قصد خرید چراغ حیاطی را دارید که به روی دیوار نصب نشده و بتوامید آن را به روی پله یا سایر مکان‌ها قرار دهید این مدل با وزن 540 گرم بسیار مناسب است. جنس بدنه چراغ حیاطی از فلز بوده و پوشش بدنه فلزی دارد. جنس شیشه و حباب آن نیز طلقِ نشکن است. محدوده دمای این چراغ 60 درجه بوده و نوع روشنایی آن سردری است و مجهز به سرپیچ سرامیکی است. اگر ابعاد چراغ حیاطی فاکتور مهمی برایتان محسوب می‌شود باید بگوییم که ابعاد این مدل استاندارد 20*20*20 بوده و ابعاد چراغ آن نیز 18*18*18 سانتی متر گزارش شده است.

اگر بخواهیم از ویژگی این مدل چراغ حیاطی ایستاده بگوییم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • وزن دو کیلوگرمی؛
  • دارای چراغ ایستاده LED؛
  • توان مصرفی 6 وات؛
  • رنگ نور آفتابی؛
  • ابعاد کلی 68*11*12 سانتی متر؛
  • ابعاد چراغ 62*8*10 سانتی متر؛
  • محدودۀ دماب عملکرد 10- تا 50+ درجه؛
  • مدل دو شعله‌ای؛
  • جنس بدنه آلومنیومی؛
  • دارای پوشش بدنه رنگ الکترواستاتیک.

مشخصات و ویژگی‌های چراغ دیواری
وزن0.12 کیلوگرم
جنس بدنهپلاستیک
ابعاد کلی111*100*89 سانتی متر
ابعاد چراغ80*40*30 سانتی متر
پوشش بدنهپلاستیک و فلز
نوع لامپLED
نوع روشناییدیواری

افراد زیادی به دلیل قابلیت حمل آسان مدل چراغ حیاطی ایستاده را انتخاب می‌کنند. این مورد برای عزیزانی است که ترجیحشان مدل ایستاده است گزینه مناسبی است. جنس بدنه آن از ورق آهن بوده و وزنی معادل 7 کیلوگرم دارد . ابعاد کلی این مقاله 100*16*16 سانتی متر و ابعاد چراغ آن 30*12 سانتی متر است. نوع روشنایی این چراغ پارکی است.

مشخصات چراغ حیاطی ایستاده
وزن28 کیلوگرم
جنس بدنهبتن
ابعاد کلی80*13*13 سانتی متر
ابعاد چراغ7 سانتی متر
نوع لامپLED
مدلتک شعله
نوع روشناییپارکی

اگر از طرفداران چراغ حیاطی ایستاده هستید این مدل از چراغ با جنس بدنه آهن و وزن 7 کیلوگرم با ابعاد کلی 100*16*16 سانتی متر و ابعاد چراغ 30*12 گزینه ایده‌آلی است. این چراغ حیاطی ایستاده بدون لامپ بوده و نوع روشنایی آن پارکی است.

مشخصات و ویژگی چراغ حیاطی
وزن528 گرم
جنس بدنهآلومنیوم
ابعاد کلی14*8.5*19.5 سانتی متر
ابعاد چراغ14*8.5*19.5 سانتی متر
پوشش بدنهرنگ الکترواستاتیک
سرپیچe27
جنس شیشه یا حبابپلاستیک
نوع روشناییدیواری

مشخصات چراغ حیاطی
ابعاد38*17*12 سانتی متر
وزن750 گرم
ولتاژ220 وات
جنس محافظپلاستیک
نوع پایه سرپیچE27

 اگر تمایل به خرید چراع حیاطی دارید که به راحتی جابه‌جا شده و در نقاط مختلفی از حیاط خود قرار دهید این مدل که شباهت زیادی به سنگ دارد بسیار مناسب است. ابعاد این چراغ 20*12*11 سانتی متر و جنس بدنه آن نیز از فایبرگلاس است.

وزن این مدل از چراغ حیاطی پارکی 465 گرم است و جنس بدنه آن از پلاستیک بوده و ابعادی معادل 26*25*26 سانتی متر دارد. سرپیج این مدل از چراغ جیاطی دیواری سرامیکی E27  بوده و مدل تک شعله است. 

این مدل از چراغ دیواری و حیاطی آلومنیوم بوده و ابعاد کلی آن 1*11.5*23 سانتی متر است. برای این مدل از چراغ باید از لامپ‌های مخصوص پروژکتور استفاده کنید و مدلی کاملا استاندارد دارد. از این مدل چراغ در خانه باغ‌ها، ویلا و حتی حیاط خانه‌هایتان می‌توانید استفاده کنید.

مشخصات چراغ حیاطی
ابعاد30*20 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
وزن450 گرم
تعداد سرپیچیک عدد
جنس بدنهپلاستیک 
امکانات تعویضقابلیت تعویض لامپ LED

مشخصات چراغ حیاطی دیواری
وزن0.305 گرم
جنس بدنهپلاستیکی
ابعاد کلی10.5*21.4*28 سانتی متر
نوع روشناییدیواری
نوع لامپانواع لامپ با پایه استاندارد
سرپیچE27
جنس شیشه یا حبابپلاستیکی
مدلتک شعله

وزن این مدل از چراغ دیواری آویز 750 گرم بوده و ابعاد آن 30*30*40 سانتی متر است. پوشش بدنه این چراغ پلاستیک فشرده است و نوع لامپ مناسب برای ۀن حبابی و کم مصرف بوده و جنس شیشه یا حباب شفافی دارد. این مدل از چراغ آویز حیاطی با دمای محیط سازگاری داشته و تک شعله است.

مشخصات چراغ دیواری آویز
وزن2400 گرم
جنس بدنهABS
ابعاد کلی40*30*30 سانتی متر
سر پیچE27
محدوده دمای عملکردمناسب برای فضای باز

اگر قصد خرید چراغ حیاطی آویز دارید پیشنهاد ما برایتان این مدل با وزن 400 گرم و ابعاد 40*15*15 سانتی متر است. پوشش بدنه این چراغ پلاستیک بوده و فاقد لامپ است. 

این مدل از چراغ دیواری از ورق فلزی مرغوب و با استجکام بالا تولید شده و وزن آن یک کیلوگرم و ابعاد آن 26*32*20 سانتی متر است. پوشش بدنه این چراغ از شیشه بوده و مدل دیواری و سازگار با انواع محیط حیاط، باغ، ویلا و ... سازگار است.

مشخصات چراغ حیاطی ایستاده
وزن350 گرم
جنس بدنهپلاستیک ABS
ابعاد کلی22*12*18 سانتی متر
ابعاد چراغ10*10*10 سانتی متر
پوشش بدنهABS
نوع لامپحبابی 
سر پیچحبابی E27
جنس شیشه و حبابپلی کربنات شیری
مدلتک شعله


در ادامه بخوانید : چطور یک پنل سقفی خوب بخریم؟معرفی بهترین پنل سقفی+ قیمت روز

معرفی انواع چراغ حیاطی متناسب با محیط‌های خاص

قیمت خرید چراغ دیواری حیاطی

اگر در انتخاب چراغ حیاطی دچار تردید شده‌اید و نمی‌دانید چه مدلی مناسب فضای باز منازل شما است، با مطالعه این قسمت با انواع چراغ حیاطی آشنا شده و با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید چراغ دیواری اقدام کنید. موارد زیر از جمله پرطرفدارترین چراغ حیاطی لوکس و باشکوه محسوب می‌شوند:

چراغ حیاطی دیواری:

این مدل از چراغ حیاطی به روی دیوار محیط‌های باز نصب می‌شود. استفاده از این مدل معمولاً در حیاط منازل، ساختمان‌ها و خانه‌های ویلایی که فاقد باغ هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر حیاط منازل شما به صورت طولی بوده و مسیر نسبتاً طولانی بین درب حیاط و درب ورودی بنا فاصله دارد، چراغ حیاطی دیواری برایتان مناسب است. 

چراغ حیاطی آویز:

همانطور که از نام این مدل مشخص است، به صورت آویز بوده در محیط‌های مختلف به ویژه به در بهار خواب‌ها و به روی ایوان‌های بزرگ نصب می‌شود. برخی از مدل‌های چراغ حیاطی مدرن ترکیبی از مدل چراغ حیاطی دیواری و چراغ حیاطی آویز هستند. برای خرید مدل چراغ دیواری آویز حتماً باید به وزن دقت داشته باشید. از طرفی محل نصب چراغ نیز باید مقاوم باشد و به گونه‌ای نباشد که منجر به افتادن چراغ شود.  

چراغ حیاطی ایستاده:

اگر آراستگی و زیبایی محیط حیاط، ویلا، کافه و رستوران‌های سنتی برایتان حائز اهمیت است، مدل چراغ حیاطی ایستاده نظرتان را جلب خواهد کرد. این مدل از چراغ‌ حیاطی را می‌توان به روی پله‌ها درون باغچه‌ها و به زیر ستون‌های بزرگ، در نزدیکی آب‌نماها قرار داد. 

چراغ حیاطی با پایه:

مدل چراغ حیاطی با پایه شباهت بسیار زیادی به چراغ ایستاده حیاطی دارد، با این تفاوت که این مدل دارای پایه بوده و چراغ مستقیماً به روی زمین قرار نمی‌گیرد. چراغ حیاطی با پایه به آراستگی و شکوه محیط دوچندان کمک کرده و فضای محیط شما را خاص‌تر می‌کند.

قیمت چراغ دیواری حیاط فلزی

نکات مهم برای خرید چراغ حیاطی ارزان و باکیفیت

قبل از اینکه برای خرید چراغ حیاطی پرنور اقدام کنید، بهتر است که به موارد و گزینه‌های زیر نهایت دقت را داشته و با آگاهی کامل برای خرید اقدام کنید. این نکات عبارت‌اند از:

انتخاب مدل مناسب چراغ حیاطی

قبل از هر کار بهتر است که تصمیم دقیقی دربارۀ نوع و مدل مناسب چراغ حیاطی باید بگیرید. به این منظور توصیه می‌کنیم متناسب با طراحی و معماری محیط با فضای باز به دنبال چراغ حیاطی لوکس باشید. در قسمت قبل به شرح مفصل دربارۀ انواع مدل‌های چراغ حیاطی گفتیم. به نظر شما سازگارترین مدل چراغ دیواری با محیط شما چه شکلی است؟

جنس چراغ حیاطی چگونه باشد؟

خوشبختانه تنوع جنس چراغ های حیاطی بسیار بالا بوده و می‌توانید با توجه به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید یکی از موارد مناسب را انتخاب کنید. جنس چراغ حیاطی به شرح زیر است:

  • چراغ حیاطی فلزی
  • چراغ حیاطی ساخته شده با پلاستیک فشرده
  • چراغ حیاطی چینی
  • چراغ حیاطی شیشه ای
  • و سایر موارد دیگر.

میزان نوردهی چراغ حیاطی

از دیگر موارد بسیار مهمی که برای خرید چراغ دیواری حیاطی باید به آن توجه داشت، میزان نوردهی چراغ است. اگر محیط شما بسیار تاریک است، باید چراغ حیاطی پر نور خریداری منید تا محیط کاملاً روشن شود. گاهی اوقات یک چراغ دیواری حیاطی و یا چراغ حیاطی ایستاده کافی نبوده و باید چندین عدد از مدل دلخواه خود را خریده و در محل موردنظر نصب کنید. برخی از چراغ جیاطی مدرن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای فصولی که هوا دیرتر روشن می‌شود، مناسب هستند. این مدل نور خورشید را شبیه‌سازی کرده و فضای باز منازلتان را روشن می‌کنند.

مدل‌های پیشرفته و چراغ حیاطی مدرن نیز قابلیت تنظیم درجه نور داشته و شما با توجه به این حالت می‌توانید حیاط خانه‌باغ‌های خود را الهام‌بخش و آراسته نمایید و از استرلحت در فضای باز حیاط خانه‌تان نهایت لذت را ببرید. اگر عادت به ورزش و نرمش در حیاط خانه‌تان را دارید، خرید این مدل از چراغ حیاطی دیواری فضای حیاط را در طول شب به گونه‌ای می‌کند که در ساعات خنک‌تر که خورشید در آسمان نیست به ورزش بپردازید.

درجه دمای چراغ های حیاطی دیواری و آویز

چراغ‌های حیاطی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در محدوده دمایی خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلاً شما نمی‌توانید از چراغی که مناسب فضای باز است، در محیط سرپوشیده استفاده کنید. در نتیجه توصیه می‌کنیم برای خرید محدوده دمای چراغ را نظر داشته باشید.

ایمنی چراغ حیاطی ارزان و باکیفیت

حتماً در زمان به ایمن بودن چراغ حیاطی دقت داشته و مطمئن باشید که استفاده از این قبیل چراغ حیاطی پرنور هیچ‌گونه خطری را برایتان نداشته باشد. برای نصب مدل‌های مختلف چراغ حیاطی نیز نکات ایمنی را رعایت کرده و لامپ‌هایی متناسب با سرپیچ خریداری کنید. جنس سرپیج نیز از فاکتورهای مهمی است که باید در نظر داشته باشید. سر پیچ سرامیکی گزینه مرغوب و باکیفیتی است.

از طرفی حباب و شیشه چراغ نیز تاثیر بسزایی در ارگونومیک بودن چراغ دارد. بهتر است که چراغ‌هایی با حباب شیشه باکیفیت خریداری کنید که در مقابل بارش باران و برف ایمن باشند و هیچ خطری جان شما و عزیزانتان را تهدید نکند.

میزان نوردهی چراغ حیاطی ایستاده بیشتر است یا چراغ دیواری ایستاده؟

میزان پوشش و نوذدهی چراغ های حیاطی آویز و چراغ دیواری حیاطی در مقایسه با چراغ ایستاده حیاطی بیشتر است و فضای بیشتری را روشن می‌کند. البته از چراغ ایستاده حیاطی نیز در داغ باغچه و باغ که فاقد دیوار است می‌توان استفاده کرد.

برای چراغ حیاطی بهتر است از چه لامپ‌هایی استفاده کنیم؟

لامپ‌های کم مصرف گزینه مناسبی برای چراغ‌های دیواری حیاطی بوده و منجر به صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند. توصیه می‌کنیم که در انتخاب رنگ نور نیز دقت داشته باشید.

منظور از شعله در چراغ حیاطی چیست؟

شعله درواقع تعداد چراغ‌ها است. چراغ دیواری تک شعله یعنی به صورت مفرد و تک شاخه است. چراغ حیاطی دو شعله دارای 2 لامپ و به صورت دو شاخه بوده و برای محیط‌های بسیار تاریک مناسب‌تر است.

سخن پایانی

مواردی که در این مقاله از وبسایت چی بگیر برایتان شرح دادیم از جمله گزینه‌های مهمی هستند که برای خرید بهترین چراغ حیاطی دیواری باید به آن‌ها دقت داشت. امیدواریم با مطالعه این مطالب و بررسی 20 مدل از باکیفیت و جدیدترین چراغ حیاطی دیواری، آویز و ایتاده مناسب‌ترین مدل ممکن را انتخاب و خریداری کنید. اگر سوالی در زمینه خرید چراغ دیواری حیاطی دارید، در ادامه می‌توانید مطرح کرده  و جواب سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
پروژکتور و چراغ فضای باز قیمت انواع پروژکتور و چراغ فضای باز