معرفی بهترین لپ تاپ برای معماران در سال 2022 (قیمت روز)

راهنمای دانشجویان برای خرید بهترین لپ تاپ مناسب معماری2022

آیا به دنبال بهترین لپ تاپ معماری هستید؟ این مقاله  از چی بگیر در کمترین زمان، به کمک شما خواهد آمد!

معماری در طول قرن‌ها بر کیفیت زندگی ما تأثیر زیادی گذاشته است. اغلب مردم نمی‌توانند درک کنند که چگونه طراحی و برنامه‌ریزی می‌تواند بر زندگی آنها تأثیر بگذارد، اما معماران این کار را انجام می‌دهند.

به عنوان مثال طراحی یک بیمارستان را در نظر بگیرید. اگر یک بیمارستان فقط یک ساختمان مستطیل شکل با پنجره ها و درها باشد، برای رسیدگی به شرایط اضطراری و بحران به اندازه کافی کارآمد نخواهد بود. پزشکان و پرستاران باید خیلی بدوند تا به بیماران خود برسند. اما اگر بیمارستانی طوری طراحی شده بود که اورژانس، ICU و تمام تجهیزات مهم دیگر را اولویت بندی کند، زندگی بسیار آسان تر می شد.

برای ایجاد چنین طرح هایی، معماران باید به ابزار مناسب مجهز شوند. اینجاست که انتخاب بهترین لپ‌ تاپ‌ برای معماران ارزش بالایی پیدا می‌کند. در این مقاله همچنین به عواملی که باید در خرید بهترین لپ تاپ برای معماران و دانشجویان معماری در نظر بگیرید می پردازیم. سپس آن را با توصیه های محصولی که متناسب با نیازهای معماران باشد، دنبال می کنیم.

نحوه انتخاب بهترین لپ‌ تاپ مناسب معماری

دانستن اینکه چه عواملی باید در یافتن لپ تاپ مناسب در نظر گرفته شوند به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری بگیرید. در اینجا مشخصاتی وجود دارد که یک معمار باید هنگام خرید لپ تاپ در نظر بگیرد.

بهترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ معماری

بیشتر لپ‌تاپ‌ های مدرن دارای محدودیت دینامیکی و دقت رنگ بسیار خوبی هستند. ابتدایی‌ترین مدل مناسب برای معماران، لپ‌ تاپ‌ هایی با رزولوشن 1920*1080 می باشد. اما برای ایجاد طرح‌های پیچیده‌تر و ارائه به مشتریان شاخص، بهتر است اگر می‌توانید روی لپ‌ تاپ‌ هایی با وضوح 4K سرمایه‌گذاری کنید.

پردازنده مناسب لپ تاپ برای معماری

پردازنده مانند مغز کامپیوتر است. برای اینکه بتوانید از برنامه‌هایتان استفاده کنید، به پردازنده مناسبی نیاز دارید که بتواند آن را مدیریت کند. وقتی صحبت از پردازنده‌ها می‌شود، بهتر است ابتدا به نوع برنامه‌ها یا نرم‌افزارهای مورد استفاده برای طراحی‌تان توجه کنید.

برای شروع کار معماران، پردازنده مدل Intel Core i5 خوب است، اما اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید تا مدلهای i7، i9 یا هم‌رده‌هایشان را تهیه کنید.

RAM مورد نیاز برای دانشجویان معماری

RAM مخفف Random Access Memory است که حافظه کوتاه مدت کامپیوتر می‌باشد. RAM چگونگی مدیریت نرم‌افزار مناسب برای برنامه‌های مدلسازی سه‌بعدی که به صورت متداول در حال اجرا هستند، را هدایت می‌کند و همچنین در انجام چند کار به‌طور هم‌زمان یا چگونگی اجرای چند برنامه بدون کند‌شدن کامپیوترتان، نقش دارد.

برای شروع کار معماری، رایانه دارای 8گیگابایت حافظه مناسب است. اما اگر بودجه کافی دارید، بهتر است لپ‌ تاپ دارای رم 16 تا 32 گیگابایتی بخرید. انجام کارهای‌تان بسیار راحت خواهد بود و در انجام چند کار به‌طور هم‌زمان مشکلی نخواهید داشت.

پردازنده گرافیکی لپ تاپ معماری

GPU مخفف Graphics Processing Unit است که به CPU رایانه‌تان برای مدیریت گرافیک برنامه‌ها و نرم‌افزارها کمک می‌کند.

با آزاد کردن CPU از بار پردازش گرافیکی، رایانه می‌تواند سریع‌تر و روان‌تر کار کند که برای زمان رندر گرفتن و استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی بالا، کارایی دارد. برای معمارانی که پروژه‌ها و مدل‌های زیادی را ارائه می‌کنند، بسیار مناسب است.

برای شروع کار، داشتن GPU با رم 4 گیگابایتی مناسب است. اما اگر بودجه کافی دارید، روی GPU با رم 6 تا 8 گیگابایت سرمایه‌گذاری کنید.

ذخیره‌سازی

در حال حاضر 2 نوع ذخیره‌سازی SSD یا Solid State Drive و HDD یا Hard Disk Drive در بازار وجود دارد. SSD در بازیابی اطلاعات بسیار سریعتر از HDD است. اما HDD در مقایسه با SSD با قیمت ارزان‌تری ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارد.

SSD برای فایل‌هایی که معمولا استفاده می‌کنید و HDD برای ذخیره فایل‌هایی که می‌خواهید بایگانی کنید، مناسب است. اگر فقط یک نوع حافظه می‌توانید برای لپ‌ تاپ‌ تان انتخاب کنید، به سراغ حافظه SSD بروید. همیشه می‌توانید یک هارد اکسترنال برای فایل‌هایی که برای نگهداری طولانی‌مدت نیاز دارید، بخرید.

لپ تاپ 16.2 اینچی اپل مدل MacBook Pro Mk183 2021

مشخصات فنی مک بوک پرو 16 اینچی

  • سیستم عامل: macOS
  • پردازنده: تراشه M1 Pro اپل، به همراه CPU 6 هسته‌ای
  • صفحه نمایش: صفحه نمایش 16 اینچی رتینا با فناوری True Tone
  • حافظه‌ی رم:16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی:512 گیگابایت
  • پردانده گرافیکی : AMD Radeon Pro5300Mبا 4 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6، و Intel UHD Graphics630

در خصوص گرافیک، مک بوک پرو دارای یک صفحه نمایش 16 اینچی رتینا با 500 نیت روشنایی است که رنگ سفید بسیار روشنی را در اختیار شما قرار می دهد.

در مورد پردازنده، این لپ‌تاپ دارایIntel Core i7  است که می‌توانید برنامه‌ها و نرم‌افزارهای معمول برای مدل‌سازی سه‌بعدی را بدون مشکل اجرا کنید.

برای کمک به تسریع رندر گرفتن‌تان، مک بوک پرو دارای گرافیک AMD Radeon Pro5300M با حافظه GDDR6 است که داشتن تجربه‌ای خوشایند را هنگام کار با برنامه‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین، تضمین می‌کند.

در مورد چندو ظیفگی، هنگام اجرای چندین برنامه در زمان ارائه طرح‌ها به مشتریان، جای هیچ نگرانی‌ای نیست. مک بوک پرو دارای 16 گیگابایت حافظه رم است که می‌تواند به خوبی از پس چند وظیفگی برآید. حتی می‌توانید آن را به رم 32 یا 64 گیگابایتی ارتقا دهید.

مزایا  MacBook Pro معایب MacBook Pro
عمر باتری عالیقیمت بالا
نمایشگر خوب در مقایسه با سایر مک بوک ها سنگین تر است

بدین ترتیب، مک بوک پرو اولویت برتر بهترین لپ‌ تاپ برای معماری، می‌شود.

لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Air MGN63 2020 LLA-M1 8GB 256SSD 7Cores

مشخصات فنی MacBook Air MGN63

  • سیستم عامل: OS X10.11 El Capitan
  • پردازنده: تراشه M1 اپل، به همراهCPU   8هسته‌ای
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی با پنل نمایشی Retina
  • حافظه‌ی رم: تا 16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • پردازنده گرافیکی: یک GPU  8هسته‌ای یکپارچه

این لپ تاپ اپل با صفحه نمایش 13.3 اینچی Retina عرضه می‌شود. با این صفحه نمایش، معماران می‌توانند حتی کوچکترین جزئیات پروژه‌های خود را به وضوح ببینند. همچنین برای ارائه مدل‌ها و رندرهای سه بعدی به مشتریان عالی است چرا که رنگ‌ها واضح و زنده هستند.

بیشتر معماران از برنامه‌های فشرده CPU مانند Autodesk Maya یا Autodesk 3ds Max استفاده می‌کنند. طبیعتاً آنها به لپ‌ تاپی نیاز دارند که بتواند با این برنامه‌ها هماهنگ باشد. وقتی صحبت از چندوظیفه شدن و مدیریت این برنامه‌ها و نرم‌افزارها می‌شود، مک بوک ایر M1 اپل نیز می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

این دستگاه دارای آخرین تراشه M1 اپل و رم تا 16 گیگابایت است. همچنین دارای یک پردازنده گرافیکی یکپارچه 8 هسته‌ای برای کمک به ارائه مدل‌ها و پروژه‌ها است. این سخت‌افزار بدون توجه به برنامه یا نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید، حرکتی روان را تضمین می‌کند.

مزایا  MacBook Air MGN63معایب MacBook Air MGN63
عمکلرد سریعقیمت بالا
قابلیت حمل آسان

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

مشخصات فنی ASUS ZenBook Duo 14

  • سیستم عامل: ویندوز 11 پرو
  • پردازنده: Intel Core i7-1195G7 پردازنده 3.0 گیگاهرتز
  • صفحه نمایش: 14 اینچی FHD Touch  + ScreenPad Plus
  • حافظه‌ی رم: 32 گیگابایت رم LPDDR4X
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • پردازنده گرافیکی:گرافیک NVIDIA GeForce MX450

داشتن 2 صفحه نمایش لمسی، زن‌بوک Duo14 ایسوس را برای معماران عالی می‌کند. نیاز به صفحه نمایش دوم برای گردش کار خود را فراموش کنید، ایسوس هر دو صفحه را فقط در یک لپ‌ تاپ در نظر گرفته است و لپ‌ تاپ خوبی برای معماران ارائه داده است.

این همه به لطف ScreenPad Plus ایسوس فراهم شده است. صفحه نمایش دوم، در بالای صفحه کلید قرار دارد. پشتیبانی نرم‌افزار جدید ScreenXpert2، باعث آسان‌تر شدن انجام چندین وظیفه روی صفحه نمایش می‌شود.

این می‌تواند به شما کمک کند گردش کار خود را به روش‌های جدیدی سفارشی کنید. به عنوان مثال، شما در جلسه‌ای با یک مشتری هستید و می‌خواهید تغییراتی به‌موقع در طراحی پروژه خود ایجاد کنید. می‌توانید به صحبت با مشتری خود ادامه دهید و تنظیمات خود را بر اساس آن در ScreenPad Plus انجام دهید.

همچنین لازم به ذکر است که این لپ‌ تاپ به دلیل داشتن 2 صفحه نمایش، دارای سیستم خنک‌کننده پیشرفته نیز می‌باشد. دو فن و مجراهای حرارتی سه‌گانه برای خنک نگه‌داشتن لپ‌تاپ دارد.

در مورد صفحه نمایش، با سیستم جدید Active Aerodynamic System Plus مهندسی شده است. از مکانیزم مدار ErgoLift برای بلند‌کردن صفحه استفاده می‌کند و ScreenPad Plus را به سمت بالا کج می‌کند که جریان هوا را تا 49 درصد افزایش می‌دهد.


مزایا ASUS ZenBook Duo 14معایب ASUS ZenBook Duo 14
عمر باتری خوبدرک ویژگی های ScreenPad Plus برای مبتدیان زمان می برد
پشتیبانی از قلماتصال Thunderbolt وجود ندارد

 لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Book 3- F

مشخصات فنی Surface Book3 مایکروسافت

  • سیستم عامل: Windows10 Home
  • پردازنده: 1.3 گیگاهرتز Intel Core i7-1065G7
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی IPS PixelSense (3240*2160)
  • حافظه‌ی رم: 32 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • پردازنده گرافیکی: 6 گیگابایت NVIDIA GeForce GTX1660Ti

سرفیس بوک 3 مایکروسافت، از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای 32 گیگابایت رم DDR4 است، بنابراین مطمئن هستید که می‌توانید به راحتی و با اطمینان و بدون هیچ گونه تاخیری چند کار را انجام دهید.

این صفحه نمایش دارای حداکثر رزولوشن 3240 در 2160 است که یک لپ تاپ عالی برای معمارانی است که در جزئیات بسیار دقیق هستند.

آنچه این لپ تاپ را منحصر به فرد می‌کند این است که با خرید آن، فقط یک لپ‌تاپ ندارید بلکه صاحب یک استودیو و یک تبلت می‌شوید. می‌توانید با تهیه یک قلم سرفیس و یک سرفیس دایال، ایت لپ‌ تاپ را به استودیو تبدیل کنید. این ابزارها به کمک می‌کنند با سرفیس بوک 3 مایکروسافت به راحتی طرح‌ریزی، طراحی و نقاشی کنید.

وقتی کارتان تمام شد و می‌خواهید استراحت کنید و فیلمی تماشا کنید، به سادگی صفحه نمایش خود را جدا کرده و از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. همچنین اگر قصد ارائه سریع به مشتری را دارید و نیاز دارید وسیله سبکی همراه داشته اشد، بسیار مفید است.

مزایا Surface Book3 مایکروسافتمعایب Surface Book3 مایکروسافت
صفحه کلید لمسی مناسبپورت Thunderbolt ندارد.
صفحه نمایش قابل جدا شدن و قابل حمل

لپ تاپ 15.6 اینچی ریزر مدل Blade 15 Advanced

مشخصات فنی  Razer Bladem15m

  • سیستم عامل: Windows10 Home
  • پردازنده: 1.9 گیگاهرتز Intel Core i7-11800H
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی FHD G-Sync) 2560 x1440
  •  رم (RAM):32 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت SSD
  • پردازنده گرافیکی : 10 گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 3080

 لپ‌ تاپ Razer Blade15 هیولایی است که می‌تواند نیازهای هر معماری را برآورده کند. این لپ‌ تاپ با پردازنده Intel 12th Gen 14-core i9 که جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده اینتل است، کار می‌کند. با این پردازنده می‌توانید جدیدترین برنامه‌ها و نرم‌افزارهای طراحی را بدون مشکل اجرا کنید.

برای تداوم کار با چنین پردازنده پیشرفته‌ای، Razer Blade 15 با 32 گیگابایت رم عرضه می‌شود که تضمین می‌کند لپ‌ تاپ شما می‌تواند با ذهن خلاق شما در حین انجام چند کار و برنامه‌های مختلف به‌طور هم‌زمان هماهنگ باشد.

همچنین لپ تاپ دارای کارت گرافیک RTX 3080 Ti که یک کارت گرافیک پیشرفته و قدرتمند است و به‌راحتی می‌تواند تمام نیازهای گرافیکی شما را برطرف کند.

برای خنک نگه داشتن اجزا و عملکرد روان، این لپ‌ تاپ با خنک‌کننده Next-Gen Vapor Chamber ارائه می‌شود. این بدان معناست که فن‌های Razer Blade 15 پره‌های قوی تری دارد و کم‌صداتر و روانتر است.

مزایا Razer Blade15 معایب Razer Blade15
  • صفحه نمایش خوب کالیبره شده
قیمت بالا
  • نمایشگر فوق سریع 360 هرتزی Full-HD

  • سیستم خنک کننده Vapor chamber

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Predator Helios 300 PH315-54-760S

مشخصات فنی Acer Predator Helios 300

  • سیستم عامل: Windows 10 Home
  • پردازنده: پردازنده 6 هسته ای نسل دهم Intel Core i7-10750H
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی Full HD 144Hz 3ms IPS
  • رم :16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی:512 گیگابایت NVMe SSD
  • پردازنده گرافیکی : NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB

اگر به دنبال لپ‌ تاپی هستید که بتواند برنامه‌ها و نرم‌افزارهای معماری را مدیریت کند، Predator Helios 300 ایسر، هم گزینه بسیار خوبی است.

این لپ‌ تاپ دارای پردازنده نسل دهمی اینتل core i7 است. همچنین 16 گیگابایت رم دارد و برای انجام چند کار به‌صورت هم‌زمان و اطمینان از اینکه برنامه‌ها در حین استفاده هنگ نمی‌کنند و کند نمی‌شود، خوب است.

Predator Helios 300 ایسر، لپ‌ تاپ میان‌رده خوبی است. و اگر لپ‌ تاپی کمی پیشرفته‌تر از لپ‌ تاپ‌ های پایه و ارزان‌تر از لپ‌ تاپ‌ های سطح بالا می‌خواهید، گزینه خوبی است.

مزایا Acer Predator Helios 300معایب Acer Predator Helios 300
نمایش رنگی دقیقوزن کمی سنگین
نرخ به روز رسانی سریع


لپ تاپ 13 اینچی اپل مدل MacBook Pro MYD92 2020 همراه با تاچ بار

مشخصات فنی مک بوک پرو 13 اینچی اپل

  • سیستم عامل: macOS
  • پردازنده : 2.4 گیگاهرتز چهارهسته‌ای Intel Core i5 با توربو بوست تا 4.1 گیگاهرتز
  • صفحه نمایش: 13 اینچی رتینا با صدای واقعی
  • رم : 8 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی:512 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی :Intel Iris Plus Graphics 655

لپ‌ تاپ 13 اینچی مک بوک پرو، از نظر عملکرد در رده‌های بالا قرار دارد. پردازنده جدید نسل‌هشتم چهارهسته‌ای، همراه ‌با نوار لمسی، آن را برای انجام سخت‌ترین کارها آماده می کند.

این مک بوک پرو دارای تراشه امنیتی T2 اپل است که انجام هر کاری را ایمن‌تر می‌کند. این تراشه شامل پردازنده کمکی Secure Enclave است که پایه خوبی را برای بوت امن و قابلیت‌های ذخیره‌سازی رمزگذاری شده، فراهم می کند.

این تراشه امنیتی، بسیاری از کنترل‌کننده‌های گسسته را که شامل کنترل‌کننده مدیریت سیستم، کنترل‌کننده صدا و کنترل‌کننده SSD می‌شوند، در یکی از کنترل‌کننده‌ها جمع می‌کند.

مک بوک پرو همچنین دارای درایو SSD است که سرعتی برابر با 3.2 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. مک بوک پرو 13 اینچی با نوار لمسی با یک SSD  دارای 2ترابایت ظرفیت، در بازار موجود است که برای انتقال بزرگترین فایل‌های شما، کفایت می‌کند تا بتوانید همراه با برنامه های در حال اجرا بوت کنید و همچنین فایل‌های حجیم را بر روی فلش انتقال دهید. با تراشه امنیتی T2، همه‌چیز به طور خودکار رمزگذاری می‌شود.

مکانیسم صفحه کلید مک بوک پرو، کلید مستحکم و فوق‌العاده راحتی را فراهم می کند. مدل 13 اینچی مک بوک پرو با نوار لمسی، دارای صفحه کلیدی است که تجربه تایپ بی‌صداتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

صفحه نمایش رتینا در مک بوک پرو، در میان مک بوک‌ها، بهترین است. نور پس زمینه LED روشن و ضریب کنتراست بالایی را هم فراهم می‌کند که نمایش طیف وسیعی از رنگ‌ها از رنگ‌های سیاه عمیق تا سفید روشن را ارائه می‌دهد.

عمر باتری مک بوک پرو 13اینچی اپل، این امکان را می‌دهد که به محض خارج ‌کردن از جعبه، آن را استفاده کنید و برای چند روز به شارژر نیاز نداشته باشید. برای وبگردی و نوشتن ایمیل‌های محدود، باتری می‌تواند چند روز دوام بیاورد، اما با انجام کارهای بیشتر، عمر باتری سریع‌تر تمام می‌شود.

مزایا مک بوک پرو 13 اینچی اپلمعایب مک بوک پرو 13 اینچی اپل
  • صفحه کلید با طراحی ارگونومیک
کیفیت پایین دوربین
  • عملکرد محاسباتی عالی

  •  دسترسی به چهار پورت thunderbolt-3 

لپ تاپ 17.3 اینچی اچ پی مدل OMEN 17t-CK000-B7

مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی مدل OMEN 17t-CK000-B7

  • سیستم عامل: Windows 10 Home
  • پردازنده: Intel Core i7-11800H
  • صفحه نمایش:صفحه نمایش 17.3 اینچی Full HD 144 Hz
  • رم :16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی : 512 گیگابایت SSD
  • پردازنده گرافیکی : 6 گیگابایت NVIDIA GeForce RTX 3060

HP Omen 17 یکی دیگر از لپ‌ تاپ‌ های قابل اعتماد برای استفاده در معماری است و پردازنده Intel Core i7 با 16 گیگابایت رم دارد که تجربه ای خوشایند در طراحی و ویرایش ایجاد می کند.

برای کمک به کار گرافیکی، این لپ‌ تاپ با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 با ظرفیت 6گیگابایت از نوع  GDDR6 ارائه شده، بنابراین مطمئن باشید لپ‌ تاپ شما برای کار با نرم افزارهای گرافیکی سنگین مشکلی نخواهد داشت. این مزیت، برای هر معماری که از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای نیازمند CPU فشرده استفاده می‌کند، عالی است.

این لپ‌ تاپ دارای صفحه نمایش تایید شده Eyesafe نیز می‌باشد و برای معمارانی که شبانه-روز با لپ‌ تاپ‌ کار می‌کنند، عالی است. این صفحه نمایش، هنگام ساعت‌ها طراحی و ویرایش از چشمان‌تان محافظت می‌کند.

برای اینکه همه‌اجزاء لپ‌تاپ به خوبی کار کند، HP Omen 17 با فناوری خنک کننده Omen Tempest عرضه شده است. این  فناوری دارای هواگیری 3 طرفه و جریان هوای 5 جهته برای خنک نگه داشتن لپ‌ تاپ است که تضمین می‌کند برنامه‌ها و نرم‌افزارهای طراحی، علی‌رغم ساعت‌ها استفاده، بدون مشکل اجرا شوند.

مزایا اچ پی مدل OMEN 17t-CK000-B7معایب اچ پی مدل OMEN 17t-CK000-B7
صفحه نمایش بزرگکمی سنگین
Bright 144-Hz display

اتصالات مناسب 


در ادامه بخوانید : لپ تاپ گیمینگ: خرید و معرفی بهترین لپ تاپ gaming 2022 با قیمت مناسب

چه مقدار RAM برای لپ تاپ معماری مورد نیاز است؟

حداقل رم 8 گیگابایتی برای اکثر برنامه های طراحی و نرم افزارهایی که معماران استفاده می کنند مورد نیاز است.

بهترین مک بوک برای معماری کدام است؟

مک بوک پرو 16 اینچی بهترین مک بوک برای معماری است.

پردازنده پیشنهادی برای برنامه ها و نرم افزارهای معماری چیست؟

 اینتل i7 یا i9 توصیه می شود زیرا به اندازه کافی پیشرفته است که بتواند اکثر برنامه ها و نرم افزارهای مورد استفاده توسط معماران را اجرا کند.

حداقل کارت گرافیک مورد نیاز برای لپ تاپ معماری چقدر است؟

حداقل 4 گیگابایت کارت گرافیک برای برنامه ها و نرم افزارهایی که معماران استفاده می کنند مورد نیاز است.

برای دانشجویان معماری لپ تاپ انتخاب بهتری است یا دسکتاپ؟

در حالی که دسکتاپ برای یک معمار حرفه ای انتخاب خوبی است، اما ممکن است برای یک دانشجو انتخاب مناسبی نباشد و بهتر است از لپ تاپ استفاده کند. دلیل آن بسیار واضح است: قابل حمل بودن. به عنوان یک دانش آموز و دانشجو  فعالیت های زیادی در طول روز خواهید داشت. جابجایی از کلاسی به کلاس دیگر، از خانه به دانشگاه و حتی گذراندن دوره کارآموزی. 

از طرف دیگر، شما می توانید از یک دسکتاپ با کارایی بالا در خانه استفاده کنید و یک لپ‌تاپ ارزان قیمت برای کارهای غیر سخت‌افزاری به همراه داشته باشید.

سخن آخر

ما در مورد مشخصاتی که باید هنگام انتخاب لپ تاپ معماری در نظر بگیرید صحبت کرده ایم. ما همچنین توصیه هایی از بهترین لپ تاپ ها را برای معماران به شما ارائه کرده ایم. اما در پایان، مهم است که در مورد آنچه به دست می آورید واقع بین باشید.

اگر با برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی کار می‌کنید که واقعاً به مشخصات بالایی نیاز ندارند، دیگر نیازی به خرید لپ تاپ معماری گران قیمت نیست. بهترین لپ‌ تاپ، لپ‌تاپی خواهد بود که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد. در یافتن لپ تاپ مناسب معماری برای نیازهای خود موفق باشید و تجربیات خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.