لپ تاپ ایسوس: معرفی بهترین لپتاپ ایسوس /قیمت روز و خرید آنلاین

معرفی 5 مدل از بهترین لپ تاپ ایسوس

ایسوس به خاطر طراحی‌های خلاقانه و محصولات با کیفیت خود مشهور است. بنابراین چه به دنبال یک لپتاپ قدرتمند در بازار باشید، چه یک لپ‌تاپ با نمایشگر فوق‌العاده OLED بخواهید، چه فقط برای کارهای روزمره لازمش دارید، ایسوس نیاز شما را پوشش می‌دهد.

در این مقاله از سایت چی بگیر، به بررسی تعدادی از لپ‌ تاپ‌ ایسوس از VivoBooks ارزان قیمت تا دستگاه‌های قدرتمندی مانند ROG Strix و Zephyrus می‌پردازیم. ممکن است بگویید ما مجموعه لپ‌ تاپ‌ های ایسوس را مانند کف دست خود می‌شناسیم.

برای بررسی آسان‌تر لپ‌ تاپ، در این مقاله، فهرستی از بهترین لپ‌ تاپ‌ ایسوس را ارائه می دهیم. با این حال، اگر مجبور هستید تنها یکی از دستگاه‌هایی که واقعا متمایز است را انتخاب کنید، باید لپ‌تاپ Asus ROG Zephyrus M16 را مدنظر قرار دهید. این لپ‌تاپ، ترکیبی فریبنده از عملکرد فوق‌العاده سریع و ظاهری مستحکم ارائه می دهد. قاب سفید رنگش هم چشم‌نواز است. اگر این لپ‌تاپ، از دستگاه‌های مورد علاقه‌تان نیست، خوشبختانه، گزینه‌های دیگری وجود دارد، که در ادامه به بررسی چند نمونه می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه بهترین لپتاپ ایسوس Asus را انتخاب کنیم؟

لپ تاپ 2 در 1 یا تاشو؟

بیشتر لپ‌ تاپ‌ های امروزی، 2 در 1 هستند، با صفحه نمایش‌هایی که 360 درجه به عقب خم می‌شوند یا کلا صفحه نمایش و صفحه کلید از هم جدا می‌شوند، تا بتوانید از آنها به عنوان تبلت استفاده کنید. اگر ایده استفاده از لپ‌ تاپ را در حالت مسطح برای طراحی، استفاده از رسانه‌ها یا استفاده از آن در حالت ایستاده دوست دارید، یک لپ‌ تاپ 2 در 1 می‌تواند برای شما مناسب باشد. با این حال، اغلب می‌توانید با استفاده از یک لپ‌ تاپ سنتی به سبک تاشو، به ویژگی‌های بهتر یا قیمت پایینتری دست یابید.

اندازه صفحه نمایش:

12 تا 14 اینچ برای قابل حمل دانستن اندازه صفحه نمایش لپ تاپ چیزهای زیادی در مورد قابلیت حمل آن به شما می گوید. اگر می‌خواهید از لپ تاپ خود روی پاهایتان استفاده کنید یا زیاد آن را حمل کنید، به سراغ لپ تاپی با صفحه‌نمایش 12، 13 یا 14 اینچی بروید. اگر می‌خواهید روی میز استفاده کنید و زیاد آن را حمل نکنید، یک مدل 15 اینچی ممکن است برای شما بهتر باشد.

عمر باتری در لپ تاپ: بیش از 8 ساعت به خاطر قابل حمل بودن

اگر می‌خواهید از لپتاپ فقط روی میز استفاده کنید که این بخش را نادیده بگیرید اما اگر می‌خواهید قابل حمل باشد، عمر باتری مهم است. حتی در خانه یا محل کار، با داشتن امتیازات زیادی، به شما این امکان را می‌دهد که روی مبل یا میز کنفرانس کار کنید، بدون اینکه نیازمند نزدیک بودن به پریز برق باشید. برای داشتن لپ‌ تاپی که بهترین قابلیت حمل را دارد، توصیه می‌کنیم لپ‌ تاپی تهیه کنید که در تست باتری مجله لپ‌ تاپ، بیش از 8 ساعت دوام داشته باشد. ماندگارترین لپ‌ تاپ‌ ها بیش از 10 ساعت دوام می‌آورند.

مشخصات:8GB / Core i5 /1080p  بهترین شرایط‌ هستند

شما می‌توانید زمان زیادی را صرف بررسی مشخصات کنید، اما چندین مولفه کلیدی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. اگر فقط می‌خواهید کارایی اصلی واقعا خوبی داشته باشید، به سراغ ابزاری با پردازنده مرکزی Core i5، رم 8 گیگابایت، حافظه‌ی 256 گیگابایت SSD و صفحه نمایش 1080p بروید.

قیمت روز لپ تاپ ایسوس:

 قیمت واقعاً به بودجه شما بستگی دارد. اگر بودجه محدودی دارید به دنبال یک لپ تاپ مدل های تجاری و غیرقابل حمل بروید. این لپ‌ تاپ‌ ها گزینه‌های خوبی برای دانشجویان یا جوانان هستند. اگر می توانید بیشتر هزینه کنید، یک لپ تاپ 2 در 1 واقعا ارزش خرید را دارد.

پورت ها در لپ تاپ Asus:

مجموعه گسترده ای از پورت ها همیشه یک امتیاز محسوب می شود، زیرا نیاز به آداپتور را از بین می برد. ما لپ تاپی را توصیه می کنیم که دارای USB-C و USB-A باشد. پورت HDMI باشد.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ROG Zephyrus M16 GU603HM-211ZM16

مشخصات فنی لپ‌ تاپ Asus ROG Zephyrus M16

  • پردازنده مرکزی: اینتل  Core i9-11900H
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 3060
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • صفحه نمایش: 16 اینچ، با وضوح 2560 ×1600
  • ابعاد:  0.8 × 9.6 × 14 اینچ (معادل 2 × 24.4 × 35.6 سانتیمتر)
  • وزن: 1.9 کیلوگرم

مزایا و معایب لپ تاپ  Asus ROG Zephyrus M16

  • مزایامعایب
    عملکرد و گرافیک عالیحرارت زیادی تولید می‌کند.
    عمر باتری فوق‌العاده
    صفحه نمایش 16 اینچی روشن 165 هرتزی

طی بررسی لپ‌ تاپ Asus ROG Zephyrus M16، زمانی که آن را در سری معیارهای بازی قرار دادیم، از عملکرد فوق‌العاده این لپ‌ تاپ شگفت‌‌زده شدیم. گرافیک آن نیز به لطف پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060 در سطح بالایی قرار دارد. بازی‌ها در ROG Zephyrus M16 به دلیل نمایشگر روشن 16 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل که نرخ به‌روز رسانی 165 هرتز دارد، عالی به نظر می‌رسید.

عمر باتری ROG Zephyrus M16 برای لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ مناسب است و 6 ساعت و 34 دقیقه، بدون وقفه کار می‌کند. با این حال، اگر به دنبال لپ‌ تاپی هستید که از نظر عمر باتری واقعاً بدون شک و تردید از آن استفاده کنید، Asus ROG Zephyrus G14 را در نظر بگیرید.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo 14 UX482EGR-HY355W

مشخصات فنی لپ‌ تاپ Asus ZenBook Pro 14 Duo 

بهترین لپ‌تاپ ایسوس با صفحه نمایش دوگانه

  • پردازنده مرکزی: پردازنده اینتل Core i7-12700H
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا RTX 3050 Ti 4GB vRAM
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت PCIe SSD
  • صفحه نمایش: 14.5 اینچی، K OLED2.8
  • ابعاد:  0.7 × 8.9 × 12.8 اینچ (معادل 1.8 × 22.6 × 32.5 سانتیمتر)
  • وزن: 1.5 کیلوگرم

مزایا و معایب لپ تاپ Asus ZenBook Pro 14 Duo

مزایا معایب
عملکرد سریععمر باتری
بلندگوهای قدرتمند
قلم زیبا
دو صفحه نمایش لمسی زیبا

Asus ZenBook Pro 14 Duo، در مقایسه با سایر لپ‌ تاپ‌ های آوانگارد موجود در مجموعه ایسوس، دلیلی است که ایسوس به عنوان نوآورترین برند لپ‌ تاپ جهان رتبه‌بندی می‌شود. ZenBook Pro Duo نه یک، بلکه دو نمایشگر را در اختیار شما می‌گذارد. نمایشگر اصلی 14.5 اینچی K2.8 آن هم خیره‌کننده است. صفحه نمایش ثانویه (یعنی ScreenPad Plus) یکی دیگر از موارد بصری OLED است. کسانی که نیاز به سرعت عمل در انجام چند کار همزمان دارند، این لپ تاپ فوق العاده است. 

همچنین طی بررسی ZenBook Pro 14 Duo تحت تأثیر عملکرد بازی این لپ‌ تاپ قرار گرفتیم. به این ترتیب، ZenBook Pro Duo برای کاربرانی ایده‌آل است که حجم کاری سنگینی دارند و از داشتن صفحه‌نمایش دوگانه در اختیارشان سود می‌برند، اما پس از شارژ کردن باتری آن، می‌توانند به‌طور چند بعدی در بازی غرق شوند.

لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ProArt Studiobook OLED H5600QM-A

مشخصات فنی لپ‌ تاپ Asus ProArt StudioBook 15

  • بهترین ابزار کاری ایسوس
  • پردازنده مرکزی: اینتل Core i7-9750H
  • پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce RTX 2060
  • رم: 32 گیگابایت
  • حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت SSD
  • صفحه نمایش: 17 اینچ، 1920 در 1200
  • اندازه: 15.6 اینچ، با وضوح K4
  • وزن: 2 کیلوگرم

مزایا و معایب لپ‌تاپ Asus ProArt StudioBook 15 

مزایا معایب 
نمایشگر خیره کننده با وضوح 4kعمر باتری می توانست بهتر باشد
عملکرد و گرافیک سه بعدی
طراحی سبک وزن و شیک

لپ‌تاپ Asus ProArt StudioBook 15 برای افرادی که به صورت حرفه‌ای به کار تولید محتوا می‌پردازند و نیازمند ابزاری متعادل، سبک وزن و با بهره‌وری بالا هستند، مناسب است.

طی بررسی ProArt StudioBook 15 ، این لپ‌تاپ با عمکرد فوق‌العاده‌اش، به لطف پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i7، 32 گیگابایت رم برای انجام چند کار به طور هم زمان و پردازشگر گرافیکی Nvidia RTX 2060 حس تحسین و احترام ما را بر انگیخت. همچنین داشتن پنل شگفت‌انگیز K4 ، به خصوص زمانی که با جدیت برای خلق کاری با استاندارد بالا تلاش می‌کنید، ویرایش ویدیو و عکس چند بعدی به نظر می‌رسد.

لپ تاپ 13.3 اینچی ایسوس مدل ZenBook Flip 13 OLED UX363EA-A

مشخصات فنی لپ‌ تاپ Asus ZenBook 13

بهترین لپ‌ تاپ ایسوس با صفحه نمایش لمسی که نقش نمایشگر را نیز دارد.

  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-10510U
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA® GeForce® MX250
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظهی ذخیره‌سازی: 512 SSD
  • صفحه نمایش: 13.3 اینچی، با وضوح 1920 در 1080 پیکسل
  • ابعاد:  0.72 × 7.44 × 11.89 اینچ (معادل 1.8 × 18.9 × 30.2 سانتیمتر)
  • وزن: 1.3 کیلوگرم

مزایا و معایب لپ تاپ Asus ZenBook 13

مزایا معایب 
پد لمسی به عنوان یک صفحه نمایش هم عمل می کند.
  • صفحه نمایش می‌توانست روشن‌تر باشد.

کیس آبی رنگ (blue chassis) خیره‌کننده
  • انواع پورت‌های خوب

اگر به دنبال ابزاری چند کاره هستید، به سراغ Asus ZenBook 13 بروید. با صفحه لمسی که به عنوان نمایشگر دوم و کوچکی عمل می‌کند، می‌‌توانید با اطمینان خاطر برنامه را کنار هم باز کنید و ببینید. به عنوان مثال، دانش‌آموزان می‌توانند یک جلسه آنلاین را در صفحه لمسی تماشا کنند و در عین حال از نرم‌افزار مایکروسافت ورد در صفحه نمایش اصلی برای یادداشت‌برداری استفاده کنند. کاربران تجاری نیز می‌توانند در حین گوش دادن به برنامه صوتی که روی صفحه لمسی فعال کرده‌اند، امور کاری‌شان را انجام دهند.

Asus ZenBook 13 همچنین دارای کیس به رنگ آبی سلطنتی و خیره‌کننده‌ای است که با رنگ غنی و چشم‌نواز خود جلب توجه می‌کند. این لپ‌تاپ دارای قابلیت‌های آمازون الکسا نیز می‌باشد. افرادی که تولید محتوا می‌‌کنند و دوستداران لوازم جانبی از اینکه ZenBook 13 دارای پورت‌های بسیار متنوعی برای اتصال و انتقال داده است، قدردانی خواهند کرد.

مدت زمان کارکرد 11 ساعت و 40 دقیقه‌ای باتری این لپ‌تاپ، آن را هم سطح با رقبایش قرار می‌دهد و برای راحت گذراندن یک روز کاری به شما امتیازات زیادی می‌دهد. البته توجه داشته باشید در تست باتری و با افزایش روشنایی OLED تا حد کامل، این رقم به نصف کاهش یافت.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook Pro 15 OLED M3500QC-A

مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook Pro 15 OLED

دارای بهترین صفحه نمایش OLED

پردازنده مرکزی:(۵۸۰۰H ،Ryzen 7)AMD

پردازنده گرافیکی: NVIDIA

رم: 16 گیگا بایت

حافظه‌ی ذخیره‌سازی: 1 ترابایت PCIe SSD

صفحه نمایش:15.6 اینچ، OLED (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل - Full HD)

ابعاد:۱.۹×۲۳.۵×۳۵.۹ سانتیمتر

وزن: 1.6 کیلوگرم


مزایا معایب
  • عملکرد بهره‌وری خوب
  • از نظر زیبایی‌شناسی، خسته‌کننده است.
  • صفحه نمایش فوق‌العاده
  • وب کم p720، چندان چشمگیر و قابل توجه نیست.
  • طراحی مقاوم
  • اسکنر اثر انگشت، غیر قابل اعتماد و نامعتبر است.
  • عمر باتری عالی
  • در انتخاب پورت، ضعیف عمل شده است.

در گذشته، لپ‌ تاپ‌ های دارای نمایشگر OLED رویایی دور از ذهن بودند، اما امروزه، متعارف‌تر هستند و ایسوس VivoBook Pro 15 یکی از این نمونه‌ها است. طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم باید بگویم، Pro 15 دارای "نمایشگر 15.6 اینچی p OLED1080 غیر لمسی با قیمتی مقرون به صرفه" است. در نمایش تصاویر، سایه‌ها عمیق و فوق‌العاده غنی هستند در حالی که نقاط روشن‌تر بسیار واضح‌اند. عملکرد رنگ نیز فوق‌العاده است. اگر به دنبال لپ‌ تاپی هستید که بازی‌ها را عالی جلوه دهد و همچنین عملکرد بالایی هم داشته باشد، Pro 15 یک انتخاب عالی است.


در ادامه بخوانید : تبلت بازی: معرفی بهترین تبلت گیمینگ 2022

آیا لپ تاپ های ایسوس، لپ تاپ های خوبی هستند؟

5 مدل از بهترین لپ تاپ های ایسوس/ قیمت

بیش از 3 دهه فعالیت جهانی ایسوس به عنوان یک برند واقعاً خوب، که دستگاه های بسیار قابل اعتماد می سازد می‌گذرد. پشتیبانی این شرکت از مشتریان خود بسیار عالی است. ایسوس در مجموع 1796 جایزه برای طراحی، نوآوری و عملکرد خود کسب کرده است.

ایسوس یک برند خوب و معتبر است، این برند به دلیل عملکرد بهینه خود شناخته شده است. در بازار رقابتی شدید رایانه‌ ها و لپ تاپ ها، با شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ که به طور فزاینده ای در بین علاقه مندان به فناوری محبوب هستند، به رقابت پرداخته است. برند ایسوس بر سهم بزرگی از بازار تسلط دارد.

با قضاوت بر روی لپ‌ تاپ‌ هایی که آزمایش کرده‌ایم و امتیازات بالایی که برخی از آنها کسب کرده‌اند، ایسوس شهرت فوق‌العاده‌ای در صنعت لپ‌تاپ دارد.

یک لپ تاپ Asus تا چند سال می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟

لپ‌ تاپ‌ های رده بالای ایسوس بیشتر از لپ‌ تاپ‌ های میان‌رده یا پایین‌رده عمر می‌کنند. معمولا در ساخت لپ تاپ های رده بالا از مواد با کیفیت تری استفاده می کنند و آنها می توانند عملکردهای پیچیده تری را انجام دهند. با این حال، با استفاده معمولی روزمره مانند پردازش اسناد، تماشای فیلم، مرور اینترنت و ایمیل، می‌توانید طول عمر بیشتری از هر لپ‌ تاپ ایسوس انتظار داشته باشید. لپ تاپ ایسوس شما به اندازه یا بیشتر از هر برند محبوب دیگری در بازار کار می کند.

باتری لپ تاپ ایسوس چقدر دوام می آورد؟

باتری لپ تاپ ایسوس بین یک تا سه سال دوام خواهند آورد. با این حال، اگر لپ تاپ شما به طور مداوم وظایف سختی را انجام می‌دهد یا از گرافیکی بالاتر از حد معمول استفاده می‌کنید، چرخه عمر باتری شما نیز به شدت کاهش می یابد.

ایسر یا ایسوس کدام بهتر است؟

در اینجا برنده مشخصی وجود ندارد. ایسوس لپ‌ تاپ‌ گیمینگ و بهره‌وری بالا را تولید می‌کند، در حالی که ایسر معمولاً با سخت‌افزار مقرون‌به‌صرفه‌تر، به‌ویژه در کروم‌ بوک‌ ها، برتری دارد.

کدام لپ تاپ ایسوس برای دانش آموزان بهتر است؟

از دیدگاه ما، لپ‌ تاپ‌ هایی مانند ZenBook Flip 13 OLED UX363EA-A با توجه به نمایشگر فوق‌العاده، عملکرد درخشان به عنوان بهترین لپ‌ تاپ با بهره‌وری بالا از ایسوس، برای دانشجویان و دانش آموزان شناخته شده است. 

سخن آخر:

خرید لپ تاپ ساده نیست زیرا باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. برای شروع، باید به خاطر داشته باشید که از لپ تاپ برای چه کاری استفاده خواهید کرد. اگر حرفه ای هستید، باید یک لپ تاپ سبک وزن مجهز به سخت افزار قدرتمند را انتخاب کنید. اگر گیمر هستید باید به دنبال لپ تاپی با گرافیک خوب و نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا باشید. اگر دانشجو هستید، می توانید از یک لپ تاپ اولیه ارزان قیمت برای انجام کار استفاده کنید.

بسیاری از کاربران رده بالا مانند گیمرها یا طراحان گرافیک لپ تاپ های سری پریمیوم ASUS را به هر برند دیگری ترجیح می دهند. ASUS همچنین با ارائه خدمات اضافی و لوازم جانبی ضروری تعداد مشتریان خود را می افزاید.

Asus یک تولید کننده پیشرو لپ تاپ با مجموعه عظیمی از لپ تاپ ها برای حرفه ای ها، گیمرها، دانشجویان و کاربران تفریحی است. مجموعه گسترده این شرکت گاهی اوقات انتخاب بهترین لپ تاپ را برای شما چالش برانگیز می کند. در این مقاله سعی کردیم بهترین های ایسوس را به شما معرفی کنیم. خوشحال میشویم در بهبود این نوشتار و انتخاب بهترین لپ تاپ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.