دستکش دخترانه: خرید و قیمت دستکش بچه گانه دخترانه (بافتنی و نیم انگشتی)

راهنمای خرید دستکش بچه گانه دخترانه شیک 

دستکش دخترانه، جوراب، کلاه و شال‌گردن به اندازه لباس‌های دیگر در فصل های سرد بدن را گرم نگه داشته و مانع از بی‌حسی اندام‌ها می‌شود. برای آشنایی با انواع دستکش دخترانه شیک تا پایان این مقاله همراه چی بگیر باشید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

انواع دستکش دخترانه

تنوع مدل‌های دستکش بچه گانه دخترانه باعث شده که به راحتی بتوانیم این اکسسوری را با لباس‌های دیگر ست کنیم. برای اطلاعات بیشتر موارد زیر را مطالعه کنید.

دستکش دخترانه بافتنی

جنس دستکش دخترانه بافت از پلی‌استر و پلی‌اکریلیک بوده و در برابر سرما عایق و محافظ خوبی محسوب می‌شود. بعضی از مدل های دستکش دخترانه بافتنی دولایه بوده که لایه داخلی آن پشمی است و ضمن نرمی و لطافت می‌تواند گرمای بیشتری ایجاد کند. دستکش دخترانه بافتنی در دو مدل معمولی و نیم انگشتی تولید می‌شود که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستکش دخترانه چرم

اگر شهر محل زندگی‌تان در فصل زمستان دمای پایین‌تری دارد، توصیه می‌کنیم برای فرزند دلبندتان دستکش دخترانه چرم تهیه کنید. دستکش چرم به دلیل ضد‌آب بودن و مقاومت بالایی که در برابر سرما دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار می‌گیرد. آستر نازکی که داخل دستکش چرمی به کار می‌رود، دست‌ها را گرم نگه داشته و از تعریق انگشتان جلوگیری می‌کند.

دستکش پشمی

دستکش پشمی با وجود حجم کمی که دارد، گرمای زیادی ایجاد می‌کند. این دستکش به دلیل جنسی که دارد، تنفس پذیری زیادی داشته و از عرق کردن انگشتان جلوگیری کرده و شما با پوشیدن این دستکش می‌توانید به انجام کار‌هایتان بپردازید. بعضی از مدل‌های دستکش کاموایی و پشمی به صورت نیم انگشتی تولید می‌شوند که انگشتان دست در حالت آزاد‌تری قرار می‌گیرند. 

معرفی 12 مدل دستکش بافتنی دخترانه

در حال حاضر دستکش زمستانی در انواع مدل‌ها تولید و عرضه می‌شود. برای راحتی شما در ادامه به معرفی 10 نمونه دستکش دخترانه شیک و با کیفیت می‌پردازیم.

دستکش بافتنی دخترانه طرح دانه برف کد 3-5

مشخصات
جنسپشم - پلی‌استر - پلی‌اکریلیک
آسترچشم
سایر توضیحاتدولایه
مناسب برای 3 تا 5 سال
رنگمشکی - آبی - طوسی - بنفش روشن

دستکش بافتنی دخترانه مدل کشباف کد Q

مشخصات
جنساکریلیک
آستربدون آستر
سایر توضیحاتاین دستکش فری سایز بوده و برای تمام سنین بزرگسال دخترانه مناسب است
طول ساق دست کشبافت دستکش 30 سانتی‌متر است 
کشور تولید کنندهایران
رنگمشکی - قرمز - زرشکی - کرم روشن

دستکش بافتنی دخترانه کد df 57

مشخصات
جنسپشم
آسترپشم
سایر توضیحاتاین دستکش با پوست دست سازگار بوده و بافت زیبا و ظریف آن با هر سایز مناسب است
رنگمشکی

دستکش بافتنی دخترانه مدل 5001

مشخصات
جنسبافت
آستربدون آستر
رنگآبی - کرم - کالباسی

دستکش بافتنی دخترانه مدل AS1090 رنگ صورتی

مشخصات
جنسپشم
رنگمشکی - آبی - صورتی - سرمه‌ای - خاکستری - قهوه‌ای - فیروزه‌ای - طوسی - آبی روشن - صورتی تیره - قهوه‌ای روشن - مشکی مات - مشکی براق - ذغالی - طوسی روشن - آبی رویال

دستکش بافتنی دخترانه مدل آهو کد AS1267 رنگ صورتی

مشخصات
جنسپشم - پلی‌استر - پلی اکریلیک
آسترپشم
کشور تولید کنندهچین
رنگصورتی

دستکش بافتنی دخترانه مدل AS1225

مشخصات
جنساکریلیک - اسپاندکس - لاکرا
آستربدون آستر
کشور تولید کنندهچین
رنگبنفش - فیروزه‌ای - یاسی - نسکافه‌ای - آبی روشن - بنفش روشن

 دستکش بافتنی دخترانه کد 328

مشخصات
جنسبافت - پشم 
آستربدون آستر
سایر توضیحاتبرای افراد 9 سال به بالا مناسب است
رنگآبی کم‌رنگ

دستکش دخترانه مدل چرم کدGL031 رنگ طوسی

مشخصات
جنسچرم مصنوعی - خز
آسترخز
سایر توضیحاتسایز XL مناسب سنین 3 الی 6 سال
سایز XXL مناسب سنین 5 تا 9 سال
رنگسرمه‌ای - قهوه‌ای - زرشکی - طوسی تیره

دستکش بافتنی دخترانه مدل AD-004

مشخصات
جنسپشم
آسترپشم
سایر توضیحاتاین دستکش فری سایز بوده و مناسب دختران و بانوان است
رنگمشکی

دستکش بافتنی دخترانه اچ اند ام مدل 0616977002

مشخصات
جنس اکرولیک/پلی استر
آستر بدون آستر
رنگطوسی

دستکش بافتنی دخترانه مدل دستباف گل دوزی HM130

مشخصات
جنساکرولیک
آستربدون آستر
طول ساق17 سانت


در ادامه بخوانید : شال و کلاه بچه گانه: خرید جدیدترین مدل شال و کلاه دخترانه و پسرانه

قبل از خرید دستکش دخترانه به این نکات دقت کنید:

خرید و قیمت دستکش دخترانه نیم انگشت و بافت

همان‌طور که می‌دانید انتخاب دستکش دخترانه زمستانی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و قبل از خرید آن لازم است نکاتی را به شما یادآور شویم. برخی از این نکات را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

توجه به نوع و جنس دستکش بچه گانه دخترانه

انتخاب نوع دستکش بستگی به محل سکونت، میزان سرمای محیط و نوع استایل فرزندتان دارد. برای خرید دستکش دخترانه باید به نوع پارچه به‌کار رفته، ظرافت دوخت و مقاومت آن در برابر سرمای زیاد توجه کرد. جنس با کیفیت علاوه بر داشتن ظاهر شیک و زیبا، باعث طول عمر طولانی‌تر دستکش می‌شود.

آستر دستکش را مد‌نظر قرار دهید

ضخامت آستر باید متناسب با شرایط آب و هوای محل سکونت شما باشد. دستکش بدون آستر برای هوای بالای صفر مناسب است. در حالی که دستکش آستر دار که آستر آن از جنس پشم، خز و یا کشمیر باشد، تا دمای 9 درجه سانتی‌گراد دستان شما را گرم نگه می‌دارد.

سایز مناسب دستکش بافتنی دخترانه

موقع خرید دستکش حتما مدلی متناسب با سایز دستانتان انتخاب کنید. در صورتی که سایز دستکش دخترانه شما بزرگتر باشد، حالت شل و آویزان روی دست‌ها خواهد داشت و اگر خیلی تنگ باشد، نمی‌توانید به راحتی دستان خود را باز و بسته کنید.

قیمت دستکش دخترانه

قیمت دستکش دخترانه زمستانی به برند، نوع پارچه، دوام آن و... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دستکش دخترانه پشمی، بافتنی و چرم نمونه‌های معرفی شده بالا را مورد ارزیابی قرار داده و سپس تصمیم به انتخاب بگیرید.

اندازه ساق دستکش دخترانه چقدر باید باشد؟

اندازه ساق دستکش به سلیقه و سبک استایل شما بستگی دارد. هر چقدر ساق دستکش بلند‌تر باشد، دستان شما سریع‌تر گرم می‌شود. برای جلوگیری از عرق کردن دستان خود، بهتر است مدل نیم انگشتی انتخاب کنید.

دستکش نیم انگشتی دخترانه برای چه افرادی مناسب است؟

دستکش دخترانه نیم انگشتی مناسب آب و هوای بالای صفر درجه سانتی‌گراد است. حالت انگشتان این دستکش علاوه بر گرم کردن دستان کودکان، مانع از تعریق آن‌ها می‌شود.

دستکش زمستانی تاچ چه ویژگی‌هایی دارد؟

این مدل دستکش از الیافی طراحی شده که ضمن گرم نگه داشتن دست‌ها، قابلیت استفاده از گوشی و تبلت بدون آسیب زدن به صفحات لمسی آن‌ها را دارد. دقت بالای این دستکش این فرصت را فراهم می‌کند که بدون درآوردن دستکش بتوانید از لوازم هوشمند خود استفاده کنید.

سخن پایانی

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع دستکش بچه گانه دخترانه پرداختیم و نکات مهم را مورد بررسی قرار دادیم. حال شما می‌توانید با توجه به شرایط آب و هوایی خود و بودجه‌ای که برای خرید دستکش در نظر گرفته‌اید، تصمیم به انتخاب مدل با کیفیت بگیرید. در صورتی که تجربه استفاده از دستکش دخترانه را دارید، مشتاق شنیدن نظراتتان هستیم. از شما خواهشمندیم پیشنهاد‌ها و انتقاداتتان را با ما در میان گذاشته و در صورت تمایل لینک این صفحه را برای علاقه‌مندان به اکسسوری و لباس‌های زمستانی بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.