کرسی برقی: خرید و قیمت کرسی برقی کم مصرف (تاشو)

هر آنچه که باید در مورد کرسی برقی بدانیم

کرسی در سال‌های دور به عنوان وسیله گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این وسیله در ایام قدیم به جای بخاری کاربرد داشت و تک تک اعضای خانواده را در شب‌های بلند زمستان دور هم جمع می‌کرد. در حال حاضر نیز بعضی از شرکت‌ها اقدام به تولید بخاری برقی المنت دار کرده‌اند که می‌توان به عنوان کرسی از آن استفاده کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کرسی برقی، تا پایان این مقاله در سایت چی بگیر همراه ما باشید.

انواع کرسی

کرسی نیز مانند لوازم دیگر از گذشته تا الان تغییرات زیادی کرده و مدل‌های متنوعی از آن ساخته شده است. برای آشنایی با انواع مختلف کرسی و معرفی بهترین برند کرسی برقی و تاشو این نوشتار از چی بگیر را از دست ندهید.... مطالب زیر را مطالعه کنید.

کرسی ذغالی

در ایام قدیم، برای قرار دادن ظرف کرسی ذغالی، سطح زمین را کمی می‌کندند تا ذغال کمی پایین‌تر از سطح زمین بماند. این کار خطر آتش‌سوزی را به حداقل می‌رساند. البته در حال حاضر از کرسی ذغالی به ندرت استفاده می‌شود.

کرسی برقی

کرسی برقی قدیمی در ابعاد بزرگ ساخته می‌شد که حداکثر میزان برقی مصرفی آن‌ها 240 ولت بود. اما با پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های تولید لوازم گرمایشی به فکر ساخت بخاری برقی کوچک افتادند که با میزان مصرف برق کمتر می‌توانند گرمای بیشتری تولید کنند. این مدل که در ابتدا با نام کرسی برقی ژاپنی وارد بازار شد و ایرانیان به یاد دوران نیاکان و گذشتگان خود از آن استفاده کردند و بعدا به فکر تولید آن افتادند.

مزایا کرسی برقیمعایب کرسی برقی
ایمنی بالا به علت داشتن قطع کن اتوماتیکمصرف بالای برق در صورت انتخاب کرسی برقی پرمصرف( پیشنهاد می شود از نمونه های کم مصرف موجود در بازار انتخاب کنید)
مناسب برای استفاده در فصول سرد و افزایش جریان خون در بدن 
درمان بسیاری از بیماری ها مانند کمردرد و پادرد و بهبود رومایسم و آرتروز

کرسی تاشو

ظاهر کرسی تاشو پس از نصب شبیه کرسی برقی معمولی است اما تفاوت آن در کم حجم بودن آن است. کرسی تاشو پس از جمع شدن به اندازه یک چمدان فضا اشعال می‌کند. این مدل که به تازگی طراحی و تولید شده مناسب خانه‌های کوچک و آپارتمانی بوده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. دستگاه گرمایشی کرسی تاشو زیر میز نصب می‌شود و هنگام استفاده خطری شما را تهدید نمی‌کند و این ویژگی جزء مزایای این مدل محسوب می‌شود.

پس از معرفی انواع کرسی دریافتید که این وسیله انواع مختلفی دارد. برای راحتی شما در ادامه 10 مدل با کیفیت کرسی برقی را معرفی می‌کنیم.

مشخصات
ویژگیترموستات ایمنی
امکانات ضد فرسودگیسیستم ضد انجماد
سیستم ایمنیدکمه توقف عملیات
رده مصرف انرژیA
تنظیمات حرارتدارد
ولتاژ ورودی برق220
حداقل توان گرمایشی100 وات
حداکثر توان گرمایشی400 وات
ابعاد30*33*9 سانتی‌متر
وزن1.5 کیلوگرم
رنگقرمز

مشخصات
قابلیت‌هاتنظیم دما
قابلیت نصبرومیزی - زمین
تعداد پره‌ها2 عدد
تنظیمات حرارت دارد
ابعاد40*22*5 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی برق220 
وزن500 گرم
رنگقرمز

مشخصات
ابعاد50*70*5 سانتی‌متر
وزن1.5 کیلوگرم
سایر ویژگیقابل حمل و مسافرتی
کم حجم
طول سیم1.5 متر
توان500 وات
ظرفیت 220 ولت
جنس بدنهچوب
امکانات ظاهریپایه ضد لغزش
محفظه محفظه نگهداری اقلام همراه
اقلام همراهملزومات مونتاژ میز کرسی/ 4 عدد پایه چوبی/ هیتر توموستات دار
رنگسبز فسفری - کرم

مشخصات
ویژگی‌هادارای تایمر
امکانات ضد فرسودگیسیستم ضد رسوب
قابلیت نصبرومیزی - زمین
تنظیمات حرارتدارد
ابعاد25*25*10 سانتی‌متر
ولتاژ ورودی برق220
حداقل توان گرمایشی200
حداکثر توان گرمایشی500
وزنیک کیلوگرم
رنگسفید

مشخصات
ابعاد23*19*19 سانتی‌متر
سیستم ایمنیقفل کودک
قابلیت نصبزمین
ولتاژ ورودی برق180-240
میزان پوشش دهی6 مترمربع
حداقل توان گرمایشی200
حداکثر توان گرمایشی500
وزن1.7 کیلوگرم
رنگقرمز - نارنجی - قهوه‌ای روشن براق

مشخصات
ابعاد10*22*28 سانتی‌متر
ویژگیترموستات ایمنی
قابلیت نصبرومیزی - زمین
مشخصات انرژیکم‌مصرف (++A)
حداکثر توان گرمایشی400
وزن700 گرم
رنگقرمز - قرمز روشن - سرخ مخملی

مشخصات
ابعاد85*85*50 سانتی‌متر
ویژگی دارای تایمر
سیستم ایمنیقفل کودک
قابلیت نصبروی زمین
قابلیت‌هاتنظیم دما
مشخصات انرژی220 ولت - 600 ولت
تنظیمات حرارتدارد
وزن7 کیلوگرم
رنگکرم روشن

مشخصات
ابعاد25*25*9 سانتی‌متر
ویژگیترموستات ایمنی
سیستم ایمنیسیستم خاموشی خودکار
قابلیت نصبرومیزی - زمین
قابلیت‌هاتنظیم توان
مشخصات انرژی300 ولت - 600 ولت
وزن42 کیلوگرم
رنگآبی - سرمه‌ای - کرم - چند رنگ - آبی روشن

مشخصات
ابعاد29*29*29 سانتی‌متر
قابلیت نصبزمین - رومیزی
تنظیمات حرارتندارد
حداکثر توان گرمایشی400
وزن1.5 کیلوگرم
رنگزرشکی - بنفش تیره

مشخصات
ابعاد25*25*9 سانتی‌متر
ویژگیترموستات ایمنی
سیستم ایمنیسیستم ایمنی خودکار
قابلیت‌هاتنظیم توان
قابلیت نصبرومیزی - زمین
مشخصات انرژی300 ولت -600 ولت
وزن13 کیلوگرم
رنگآبی - سرمه‌ای - کرم - چند رنگ - آبی روشن


در ادامه بخوانید : راهنمای خرید و قیمت بخاری برقی و هیتر برقی ( ارزان ترین)

راهنمای خرید انواع کرسی تاشو و ارزان

کرسی برقی جزء لوازمی است که قبل از خرید حتما باید اطلاعاتی راجع به آن داشته باشید تا بتوانید مدل مناسب و کم‌خطر را خریداری کنید. برخی از نکات مهم را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

میز کرسی برقی با ابعاد مناسب انتخاب کنید

قبل از خرید کرسی بهتر است میز چوبی با ابعاد مناسب انتخاب کنید. میز کرسی برقی را متناسب با تعداد اعضای خانواده انتخاب کنید. در صورتی که خانواده پر جمعیتی دارید می‌توانید میز گرد انتخاب کنید.

توجه به المنت کرسی برقی

در تولید کرسی برقی از المنت‌های مختلف فلزی، سفالی، هالوژنی، شیشه‌ای و سرامیکی استفاده می‌شود. المنت فلزی به نسبت انواع مشابه مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و امکان شکستن آن وجود ندارد.

میزان مصرف انرژی کرسی برقی را در نظر بگیرید

در هنگام خرید کرسی برقی به نشان مصرف انرژی آن توجه کنید و مدلی را انتخاب کنید که میزان مصرف برق آن مقرون به صرفه باشد. میزان برق مصرفی کرسی را می‌توانید از روی برچسب انرژی درجه شده روی محصول کمشاهده کنید و یا دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید.

قیمت کرسی برقی

توجه داشته باشید که کرسی برقی ارزان ممکن است کیفیت و استاندارد‌های لازم را نداشته باشد. برای اطلاع از قیمت کرسی برقی نمونه‌های معرفی شده بالا را مشاهده و ارزیابی کنید و با توجه به نیازتان مدلی با قیمت مناسب خریداری کنید.

کرسی برقی را از کجا بخریم؟

برای خرید کرسی برقی بهتر است در سایت‌های معتبر شروع به جستجو کرده و یا به صورت حضوری از فروشگاه‌های لوازم برقی دیدن کنید. نمونه‌های معرفی شده بالا نیز جزء با کیفیت‌ترین کرسی برقی های موجود در بازار هستند.

کدام رنگ کرسی برقی بهتر است؟

برای این که بدنه کرسی برقی انتخابی‌تان در طول زمان و استفاده مکرر تغییر رنگ ندهد، پیشنهاد می‌کنیم کرسی هایی که به روش الکترواستاتیک (رنگ پودری) رنگ آمیزی شده اند را انتخاب کنید. چرا در برابر حرارت مقاوم بوده و رنگ آن‌ها تغییر نمی‌کند.

کرسی برقی بهتر است یا ذغالی؟

در حال حاضر با تولید کرسی برقی و رعایت استاندارد‌های لازم جهت ایمنی بیشتر آن پیشنهاد می‌کنیم از این مدل استفاده کنید. کرسی ذغالی در خانه‌های امروزی به دلیل خطرات احتمالی مانند خفگی، سوختن پا و آتش‌سوزی مناسب نیست و استفاده از ان توصیه نمی‌شود.

کدام برند کرسی برقی از کیفیت بالایی برخوردار است؟

 شرکت‌های زیاد دست به تولید کرسی برقی زده‌اند که با ارزیابی مشخصات محصولات و نشان استانداردشان می‌توان به میزان ایمنی و کیفیت آن‌ها پی برد. در بین برند‌های مختلف، کرسی برقی ارشیا مدلی مشابه کرسی های ژاپنی تولید کرده که کیفیت بالایی دارد.

سخن پایانی

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع کرسی پرداختیم و ویژگی هر کدام از آن‌‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه مدل‌های با کیفیت کرسی برقی را معرفی کردیم و به چند مورد نکات مهم قبل خرید اشاره کردیم. حال با اطلاعاتی که در اختیار دارید می‌توانید کرسی برقی مناسب را انتخاب خریداری کنید. اگر تجربه استفاده از کرسی برقی را دارید، مشتاق شنیدن نظراتتان هستیم. در صورت تمایل پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را با ما در میان گذاشته و لینک این صفحه را برای دوستان و علاقه‌مندان بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.