حوله نوزاد: خرید و قیمت حوله تن پوش کودک و حوله نوزادی

راهنمای خرید حوله نوزادی با کیفیت

وقتی صحبت از خرید سیسمونی و لباس کودک می شود، سرویس حوله نوزاد جزء ضروری ترین لوازم او به شمار می آید. انتخاب حوله نوزادی با کیفیت به قدری اهمیت دارد که تصمیم گرفتیم برای شما والدین عزیز مطالبی را به اشتراک بگذاریم. اگر به زودی صاحب فرزند می شوید و یا می خواهید برای دلبندتان حوله تن پوش کودک تهیه کنید، تا پایان این مقاله در سایت چی بگیر همراه ما باشید.

امروزه تنوع طرحی و رنگی حوله نوزادی در بازار زیاد است و والدین برای خرید آن با دست باز می‌توانند تصمیم به انتخاب بگیرند. حال ما برای راحتی شما و دسترسی آسان انواع مدلهای سرویس حوله نوزاد، به معرفی ۱۰ مدل شیک و با کیفیت می‌پردازیم.

معیارهای چی بگیر برای خرید حوله نوزادی

قبل از خرید حوله نوزاد بهتر است نکاتی را بدانید تا احساس راحتی فرزندتان از انتخاب این محصول را تضمین کرده و خود نیز رضایت کافی از انتخابتان داشته باشید. در ادامه چند نکته مهم را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

انتخاب جنس با کیفیت

هنگام خرید حوله کودک بهتر است سراغ جنس پنبه و فلانل بروید به این دلیل که رطوبت را به خوبی جذب کرده و کمک به خشک شدن سریع بدن نوزاد می‌کند. برای اینکه حوله نوزاد انتخابی‌تان مشکلی برای پوست فرزندتان ایجاد نکند، از ضد حساسیت بودن پارچه آن اطمینان حاصل کنید.

نرخ جذب بالا

وقتی صحبت از جذب به میان می آید، حوله نوزاد باید دو برابر حوله های معمولی که توسط بزرگسالان و کودکان بزرگتر استفاده می شود، جاذب باشد. کودک شما باید در مدت کوتاهی خشک شود تا سرما نخورد. حوله باید آب را با حداقل تلاش جذب کند تا به پوست کودک آسیبی وارد نشود.

برای اینکه مطمئن شوید حوله نوزاد شما نرخ جذب بالایی دارد می‌توانید برچسب حوله را بررسی کنید. می توان گفت یکی از اولین مواردی که در هنگام خرید حوله باید به آن دقت کرد نرخ جدب حوله می‌باشد. حوله ایی را برای کودک خود انتخاب کنید که دارای نرخ جذب بالایی باشد. معمولا حوله پنبه ایی از نرخ جذب بالایی برخوردار است.

مناسب با آب و هوای محل زندگی خود ست حوله نوزادی تهیه کنید

اگر در منطقه سرد و خشک یا کوهستانی زندگی می کنید، در انتخاب نوع حوله نوزاد حساس‌تر باشد و مدلی ضخیم‌تر خریداری کنید. اما در صورتی که شهر محل زندگیتان گرم یا معتدل است، حوله نوزادی نخی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

ابعاد حوله کودک

نوزاد شما هر روز در حال رشد است و از این جهت با خرید حوله کوچک ممکن است در مدت زمان کوتاهی به فکر اندازه بزرگتر باشید. پس پیشنهاد می کنیم هنگام خرید سیسمونی، حوله نوزاد در ابعاد استاندارد ۸۰*۸۰ و یا کمی بزرگتر ۱۰۰*۱۰۰ سانتی‌متر تهیه کنید تا به مدت دو سال قابل استفاده باشد. پس از پایان دو سالگی و یا زمانی که احساس کردید فرزند عزیزتان بزرگتر شده می‌توانید حوله تن پوش کودک برای او تهیه کنید.

انتخاب سرویس حوله نوزاد با طرح زیبا

حوله نوزادی در طرح‌های متنوع تولید و عرضه می شود که توصیه می‌کنیم مدل کلاه دار آن را تهیه کنید در صورتی که بخواهید حوله تن پوش کودک را برای سنین ۲ سال به بالا خریداری کنید، می‌توانید مدل پانچو انتخاب کنید.

 برخی مدل‌های حوله کودک طراحی و دوخت خاصی روی پارچه دارد که مورد استقبال بچه‌ها قرار می گیرد. به عنوان مثال طرح مرد عنکبوتی و مینیون به عنوان زیباترین مدل حوله نوزادی پسرانه به والدین پیشنهاد می شود.

قیمت حوله نوزادی 

قیمت حوله کودک به مواد، مارک، طرح و اقلام همراه آن بستگی دارد. اگر می‌خواهید سرویس حوله نوزاد تهیه کنید، طبعاً باید مبلغ بیشتری نسبت به حوله تکی بپردازید. برای اطلاع از قیمت حوله نوزاد نمونه‌های معرفی شده بالا را ارزیابی کرده و سپس تصمیم به انتخاب بگیرید. اگر قصد خرید حوله نوزادی ترک را دارید  ممکن است قیمت آن در مقایسه با برند‌های ایرانی بالاتر بوده و نیز کیفیت بالایی داشته باشد.

ست حوله نوزاد 5 تکه مدل MyMeli طرح دینو

مشخصات
ابعاد55*35*5 سانتی‌متر
وزن700 گرم
جنسپنبه
ویژگی‌های بهداشتی و سلامتبدون PBA
قابلیت شستشوتوسط دست - توسط ماشین لباس‌شویی
تعداد تکه5 تکه شامل لیف حمام - پیشبند - حوله تن‌پوش - حوله دست و صورت - حوله دورپیچ
رنگسفید - استخوانی

حوله دست و صورت نوزاد مدل اسب شاخدار کد 02 سایز 30x30 سانتی متر

مشخصات
ابعاد30*30*0.5 سانتی‌متر
وزن30 گرم
جنسپنبه
قابلیت شستشوتوسط دست - توسط ماشین لباس‌شویی
سایر توضیحاتالیاف این حوله لطیف بوده و برای پوست نوزادان حساسیتی ایجاد نمی‌کند
رنگچند رنگ

حوله نوزاد مدل زرافه کد 098 سایز 90x90 سانتی متر

مشخصات
ابعاد90*90*1 سانتی‌متر
وزن200 گرم
جنسپنبه
قابلیت شستشوتوسط دست و ماشین لباسشویی
شامللیف و حوله حمام
رنگطوسی

ست حوله نوزاد 5 تکه مدل MyMeli طرح خرس بانمک

مشخصات
ابعاد55*35*5 سانتی‌متر
وزن750 گرم
جنسپنبه
ویژگی‌های بهداشتی و سلامتبدون BPA
قابلیت شستشوتوسط دست و ماشین لباس‌شویی
شامللیف حمام - پیشیند - حوله تن‌پوش - حوله دست و صورت - حوله دور‌پیچ
رنگسفید - استخوانی

حوله تن پوش کودک شهریار مدل باب اسفنجی کد 080 سایز 100 سانتی متر

مشخصات
ابعاد100*97*100 سانتی‌متر
جنسپنبه
رنگسفید

حوله تن پوش کودک مدل ساحل کد 035 سایز 70

مشخصات
ابعاد70*77*2 سانتی‌متر
وزن441 گرم
جنسپنبه
رنگزرد - گلبهی

حوله تن پوش کودک مدل مرد عنکبوتی سایز 100x55 سانتی متر

مشخصات
ابعاد100*55*3 سانتی‌متر
وزن450 گرم
جنسپنبه
ویژگی‌های بهداشتی و سلامتارگانیک - استریل - قابلیت استریل کردن - فاقد مواد سمی
قابلیت شستشوتوسط دست و ماشین لباسشویی
شاملحوله تن‌پوش - حوله حمام
مناسب برایکودکان و نوجوانان از سن 11 تا 15 سال
رنگسفید - قرمز - آبی - طوسی

حوله پالتویی کودک بومرنگ مدل Banner سایز 70x80 سانتی متر

مشخصات
ابعاد70*80*1 سانتی‌متر
وزن900 گرم
جنسپنبه
قابلیت شستشوتوسط ماشین لباسشویی
شاملحوله تن‌پوش
مناسب برای 0 تا 4 سال
رنگزرد - قهوه‌ای - زرشکی - نسکافه‌ای - آبی روشن - سرخابی - طوسی روشن

حوله پالتویی کودک ویوانا مدل مینیون سایز 80

مشخصات
ابعاد80*39*2 سانتی‌متر
وزن1 کیلوگرم
جنس پنبه
قابلیت شستشوتوسط دست و ماشین لباسشویی
رنگسفید - آبی - سبز - سبز فسفری

ست حوله نوزاد مدل MAMALOVE-302 مجموعه 5 عددی

مشخصات
ابعاد52*35*7 سانتی‌متر
وزن650 گرم
جنسپنبه
ویژگی‌های بهداشتی و سلامتبدون PBA
قابلیت شستشوتوسط دست و ماشین لباسشویی
شامللیف - پیشبند - حوله تن‌پوش - حوله دست و صورت - حوله دور‌پیچ
مناسب برای نوزادان0 تا 4 سال
رنگصورتی روشن


در ادامه بخوانید : معرفی و خرید بهترین مارک حوله تن پوش کودک (حوله پالتویی کودک)

نحوه نظافت و شستشوی حوله نوزاد چگونه است؟

برای اینکه بدانید چگونه حوله نوزاد نیاز به شستشو دارد، بهتر است هنگام خرید مدل رنگ روشن خریداری کنید تا کثیفی و آلودگی روی آن سریع‌تر مشخص شود. معمولاً حوله نوزاد قابلیت شستشو به صورت دستی و توسط ماشین لباسشویی را دارند. اما برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از آسیب دیدن بافت حوله، بهتر است برچسب روی حوله و یا توضیحات درج شده روی بسته بندی آن را مطالعه کنید.

در هنگام خرید سیسمونی چند عدد حوله نیاز است؟

در چنین مواقعی بهتر است سرویس حوله نوزاد تهیه کنید که شامل لیف، حوله دست و صورت، حوله دورپیچ تن پوش است. با تهیه حوله نوزاد تا دو سالگی فرزندتان نیاز به اندازه بزرگتر نخواهید داشت و بعداً میتوانید برای او تن پوش کودک تهیه کنید.

هنگام خرید حوله نوزاد چه رنگی انتخاب کنیم؟

برای خرید حوله نوزادی پسرانه می‌تواند رنگ‌های آبی، طوسی و سرمه‌ای انتخاب کنید. همچنین رنگ‌های صورتی و گلبهی به عنوان حوله نوزادی دخترانه انتخاب مناسبی است. بعضی از والدین ممکن است قبل از تعیین جنسیت جنین اقدام به خرید سیسمونی کرده و و نتوانند تصمیم به انتخاب رنگ مناسب بگیرند. در این حالت رنگ‌های سفید، طوسی، کرمی و استخوانی برای هر دو جنس پیشنهاد می شود.

بهترین مارک حوله نوزاد کدام است؟

برای این که بخواهید نسبت به جنسی که انتخاب می‌کنید اطمینان کافی داشته باشید، توصیه می کنیم حوله نوزادی ترک خریداری کنید. از این جهت که پارچه‌های ترک نرمی و لطافت بیشتری دارند که پس از شستشوی مکرر زبر نشده و در همان حالت باقی می مانند.

سخن پایانی

ما در سایت چی بگیر به معرفی انواع حوله نوزاد پرداخته و نکات مهم را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه به سوالات احتمالی شما عزیزان پاسخ داده و سعی کردیم اطلاعاتی را که در مورد خرید حوله تن پوش کودک نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهیم. در صورت تمایل پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما نوشته، لینک این صفحه را برای علاقه‌مندان بفرستید و از ما حمایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.