معرفی و خرید بهترین مارک حوله تن پوش کودک (حوله پالتویی کودک)

بهترین مارک حوله تن پوش کودک

توجه به بهداشت و نظافت کودکان و نوزادان مسئله بسیار مهمی است که هر خانواده‌ای باید به صورت جدی به آن توجه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نیاز  نوزادان و کودکان داشت حوله تن پوش نوزاد و حوله کودک است‌.

برخی از افراد بر این تصور هستند که برای کودکان و نوزادان می‌توان از حوله‌های معمولی بزرگسال استفاده کرد‌، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه بوده و ممکن است به کودک شما آسیب بزند. در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برایتان بهترین مارک حوله تن پوش کودک و انواع حوله نوزاد و حوله پالتویی کودکان را معرفی می‌کنیم و خواهیم گفت که برای خرید حوله کودک به چه مواردی دقت داشته باشید.

اگر به دنبال اطلاع از قیمت حوله کودک بوده و مشتاق به خرید بهترین مارک حوله کودک و حوله پالتویی هستید، توصیه می‌کنیم که به معرفی بهترین مارک حوله‌های کودک و نوزادان دقت داشته باشید.

معرفی بهترین حوله پالتویی کودک

حوله تن پوش کودک هوم اند لایف طرح کوسه سایز 60

حوله تن پوش کودک طرح کوسه سایز ۶۰

این حوله تن پوش کودکان از محصولات با کیفیت هوم اند لایف است که از پارچه کاملا نخی تهیه شده و به هیچ عنوان دچار پرز و کرک نمی‌شود و قدرت جذب بلایی داشته و به شرت لطییف است.

ابعاد این حوله 60×60×1 سانتی‌متر است و وزن آن معادل 200 گرم است و مجهز به کلاه بوده و می‌توانید به راحتی آن را در ماشین لباسشویی بدون تغییر رنگ در دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بشویید.

حوله پالتویی کودک تادو کد HO201 سایز 80

حوله پالتویی کودک تادو مدل HO201 سایز 80

اگر به دنبال خرید حوله پالتویی تن پوش برای کودک خود هستید این گزینه بهترین انتخاب ممکن است. جنس این حوله از پنبه ارگانیک بوده  و ابعاد آن 80×34×2  سانتی‌متر بوده و وزن آن بسیار سبک معادل  210  گرم است.

این حوله دارای کلاه بودا و برای شست و شوی آن می‌توانید از دست و یا ماشین لباسشویی استفاده کنید. این حوله به دلیل سبک وزن بودن برای مسافرت نیز به شدت مناسب است.

حوله پالتویی پودایران مدل زنبور سایز 80

حوله پالتویی پود ایران مدل زنبور سایز ۸۰

این حوله پالتویی به صورت تن پوش بوده و دارای ابعاد 99×38×80 سانتی‌متر و وزنی معادل 610 گرم است. جنس آن کاملا از پنبه بوده و ظاهری خاص و متفاوتی دارد که خوشایند کودکان است.

طول آستین این حوله تن پوش ۴۲ سانتی‌متر بوده و دور کمر آن ۹۹ سانتی‌متر است‌ این حوله تن پوش پالتویی قابلیت شست و شو با دست و ماشین لباسشویی را دارد.

 حوله نوزاد طرح خرگوش مدل DK-H8

حوله نوزاد طرح خرگوش مدل DK-H8

این حوله مخصوص نوزادان بوده و به شدت لطیف و با کیفیت است و طرح خرگوشی دارد. جنس این حوله از پنبه بوده و ابعاد آن 80×80×0.5 سانتی‌متر و وزن آن 300گرم است. از این حوله می‌توانید برای نوزادان خود استفاده کرده و نگران سلامت پوستی کودک نباشید.

ست 5 تکه حوله نوزاد پاپو مدل eskimo

ست ۵ تکه حوله نوزاد پاپو مدل eskimo

اگر به دنبال خرید یک ست کامل حوله نوزاد هستید این مورد گزینه مناسبی است.این ست دارای حوله دست و صورت نوزاد، حوله حمام، تن پوش، کفش حمام و لیف است. ابعاد آن 50×30×2 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 150 گرم دارد. برای شست و شوی این حوله باید دقت داشت که دمای آب ۳۰ درجه و کاملا ملایم باشد.

حوله تن پوش کودک جورج مدل خال قلبی سایز 70

مشخصات
ابعاد۷۰x۳۵x۳ سانتی‌متر
جنسپنبه/پلی استر
قابلیت شستشوشستشوی دستی/ بوسیله ماشین لباسشویی

حوله پالتویی کودک آتنا مدل دختر کفشدوزکی سایز 80

حوله پالتویی کودک آتنا مدل دختر کفشدوزکی

مشخصات
ابعاد۸۰x۹۰x۱ سانتی‌متر
جنسپنبه
شستشودستی/ ماشینی
رده سنیتا 12 سال


حوله پالتویی کودک بومرنگ مدل Banner سایز 90x100 سانتی متر

مشخصات
ابعاد۹۰x۱۰۰x۱ سانتی‌متر
وزن1100 گرم
جنسپنبه
رنگبندی دارد

حوله پالتویی کودک پودایران مدل گاو سایز 70 سانتی متر

حوله پالتویی کودک پودایران مدل گاو

مشخصات
ابعاد۷۰x۸۸x۱ سانتی‌متر
وزن500 گرم
جنسپنبه
شستشودستی/ ماشینی


حوله تن پوش کودک مدل خرگوش سایز 60x40 سانتی متر

حوله تن پوش کودک مدل خرگوش 

مشخصات
ابعاد۶۰x۴۰x۲ سانتی‌متر
وزن350 گرم
جنسپنبه
شیتشودستی/ماشینی

برای خرید بهترین مارک حوله کودک تن پوش کودک به چه نکاتی دقت کنیم؟

بهترین مارک حوله و تن پوش کودکبرای خرید حوله تن پوش کودک و حوله نوزاد لازم است که به نکات مهمی دقت کنید تا بهترین مارک حوله تن پوش را برای فرزندان خود خریداری کنید و موجب آسایش و راحتی کودکان شوید. در ادامه این مقاله برایتان خواهیم گفت که حوله کودک باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و به چه نکاتی باید برای خرید حوله تن پوش پالتویی کودکان دقت کنیم.

  • خرید حوله مناسب نوزادان: به هنگام خرید حوله برای کودکان و نوزادان باید به گروه سن فرزند خود دقت داشته باشید، به عنوان مثال اگر کودک شما تازه متولد شده است باید حوله‌ای با ابعاد کوچک خریداری کنید. حوله نوزادان باید پنبه‌ای و ارگانیک باشد و ابعاد آن طوری باشد که تمامی بدن کودک را پوشش داده و دارای کلاه برای سر باشد. حوله تن پوش نوزادان باید به گونه‌ای باشد که تمامی تن کودک را پوشش داده و او را گرم و ایمن نگه داشته و پس از استحمام خشک کند، بنابراین باید قدرت جذب نم و رطوبت تن کودک را داشته باشد. 
  •  توجه به میزان جذب حوله: به روی حوله‌ تن پوش کودکان برچسبی وجود دارد که ویژگی‌های حوله در آن نوشته شده است. توجه داشته باشید که حوله‌ نوزاد باید میزان جذب آب و رطوبت بالایی داشته باشد و درصد پنبه ارگانیک استفاده شده در ساخت آن بابا باشد.
  • ضد باکتری بودن حوله: برخی از حوله‌های غیر استاندارد به گونه‌ای هستند که باکتری‌ها را به خود جذب کرده و موجب بروز حساسیت به روی پوست لطیف کودکان می‌شوند. به هنگام خرید بهتریت مارک حوله کودک دقت کنید که حوله نوزاد ضد باکتری باشد. توصیه می‌کنیم که حوله کودک را همواره تمیز نگه داشته و هر از چند گاهی با شوینده‌های مخصوص بشویید.
  • توجه به جنس حوله: حوله‌ و یا تن پوش کودکان و نوزادان باید کاملا باکیفیت و مرغوب باشند تا به جسم کودک آسیب وارد نکنند. به عنوان مثال باید از پنبه اصل ۱۰۰ درصد تولید شده و کاملا بافتی نرم داشته باشند تا در مقابل سرما نیز از کودک مراقبت کنند. کیفیت جنس حوله تن پوش کودک تاثیر بسیار زیادی به روی دوام آن داشته و در سریع‌ترین زمان ممکن موجب خشک شدن بدن کودک شما می‌شود.


در ادامه بخوانید : صندلی غذای کودک: معرفی و قیمت صندلی غذای کودک (ارزان ترین)


در ادامه بخوانید : بهترین صندلی ماشین کودک به همراه قیمت روز( باکیفیت ترین)

آیا می‌توانیم برای کودکان از حوله‌ معمولی استفاده کنیم؟

توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان برای فرزندان نوزاد و کودک خود از حوله معمولی استفاده نکنید، زیرا پوست کودکان به شدت لطیف و حساس است و استفاده از حوله معمولی موجب بروز بیماری‌های پوستی و حساسیت‌ها می‌شود.

مناسب‌ترین رنگ برای حوله تن پوش کودک و حوله نورادان چیست‌؟

از آنجایی که کودکان به ویژه نوزادان قادر به کنترل ادرار و مدفوع خود نیستند بهتر است از حوله‌های رنگی استفاده کنید تا در اثر بروز این گونه مشکلات حوله کودک شما لک نشده و تغییر رنگ ندهد.

آیا می‌توان برای شست و شوی حوله تنی کودک از مواد شوینده معمولی استفاده کرد‌‌؟

زمانی که می‌خواهید حوله تن پوش کودک و حوله نوزاد خود را بشویید به این نکته توجه داشته باشید که حوله کودک را با چه موادی می‌شویید. بهتر است که از صابون‌های مخصوص شست و شوی لباس کودکان استفاده کنید و از شوینده‌ای استفاده کنید که نرمی و لطافت حوله کودک را حفظ کرده و برای پوست او ایجاد حساسیت نکند.

سخن آخر:

در این مقاله از وب‌سایت چی بگیر برایتان گفتیم که به هنگام خرید بهترین مارک حوله کودک و تن پوش نوزادان به چه مواردی دقت کنید. همچنین تعدادی از بهترین مارک حوله تن پوش کودکان را برایتان معرفی کردیم، حال با آگاهی کامل می‌توانید برای خرید حوله نوزاد و حوله کودک با قیمت مناسب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
نظرات چی بگیر - totikala

ممنون از سایت چی بگیر که همه مطالبش مفید و کاربردی هست ... فقط تعداد تنوع محصولات حوله بیشتر بود بهتر میشد .... ممنون

31 خرداد 1401 - 10:26

پاسخ