خرید و قیمت انواع لباس کار مردانه و زنانه (قیمت روز)

راهنمای خرید لباس کار مردانه و لباس کار زنانه با کیفیت مناسب

استفاده از لباس کار در محیط‌های کاری، امری ضروی بوده و به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می‌کنید صرف هزینه بابت قیمت لباس کاری، خرجی اضافی است، مطالعه این مقاله از وب‌سایت چی بگیر را از دست ندهید. در این مقاله برای شما دربارۀ اهمیت خرید لباس کار مهندسی و سایر مشاغل دیگر خواهیم گفت. همچنین تعدادی از بهترین لباس های کار زنانه و مردانه را برایتان معرفی می‌کنیم.

اهمیت خرید لباس کار

همۀ شما بارها عبارت «اول ایمنی، بعداً کار» را شنیده‌اید؛ اما به نظر شما چندین نفر بر این جمله تاکید داشته و سعی در اجرای آن دارند. خرید لباس کار و استفاده از آن نیز جز یکی از همین نکات ایمنی ضروری است. شاید باور این نکته برایتان دشوار باشد که پرداخت هزینه‌ای جزئی برای خرید لباس کار یکسره می‌توان ضامن سلامتی بدن و جسم شما در برابر عوامل محیطی باشد. از طرفی لباس کاری که در محل کارتان به تن می‌کنید بیانگر هویت شغلی‌ شما است و موجب می‌شود که سایر لباس‌های شما سالم و به دور از آسیب باقی بمانند.

رعایت جوانب ایمنی در محل کار متناسب با هر شغلی الزامی است. این مدل از لباس کار مهندسی برای افرادی در زمینه مشاغل ساختمان سازی، حفر تونل، معادن، کشاورزی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و ... فعالیت دارند، گزینه مناسب و ایده‌آلی است. موارد زیر از جمله مهم‌ترین مشخصات این مدل از لباس کار محسوب می‌شوند:

مشخصات
جنسکتان
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردتراشکاری- کارگاه- راهبری
سایر توضیحاتحفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی

اگر به دنبال لباس کاری هستید که جنس پارچه آن مرغوب و از طرفی خوش‌دوخت باشد این مورد کالایی مناسب است. افرادی که در زمینه شاخه‌های متعدد مهندسی فعالیت دارند می‌توانند از این مدل لباس کار مهندسی استفاده کنند. برخی از مشخصات این لباس به شرح زیر است:

مشخصات
جنسپلی استر و ویسکوز
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردمعماری، معدن، مصالح ساختمانی، کارگاه ساختمانی، فولاد، فلز، عمومی و ساختمانی
نوع لباسدو تکه
وزن1000 گرم

این مدل از لباس کار به صورت پوشش سراسری بوده و منجر به محافظت از دست و پاها در شرایط سخت می‌شود. اگر مسئله مقرون به صرفه بودن لباس کار برایتان حائز اهمیت است این مدل با قیمت مناسب انتخاب مناسبی است.

مشخصات
جنسکتان
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردباغبانی، تراشکاری، کارگاه، راهبری و نگهبانی
سایر توضیحاتحفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی

مشخصات
وزن600 گرم
جنسپارچه
نحوه بسته شدندکمه و زیپ
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان، باغبانی، مهندسی برق، تراشکاری، عمومی و مصالح ساختمانی
نوع لباسدو تکه

سبک بودن لباس کار یکی از فاکتورهای مهم برای خرید لباس کار مردانه محسوب می‌شود. به ویژه اگر شغل شما جزء مشاغل سخت محسوب می‌شود. وزن این لباس بسیار ناچیز بوده و با پوشیدن آن کاملاً احساس راحی می‌کنید. از طرفی اگر متناسب با سایز خودتان باشد بدون شک در محیط کاری خود احساس راحتی خواهید داشت. شما عزیزان می‌توانید این لباس کار مردانه را در سایزهای M، 4XL، 3XL , XXL به صورت آنلاین از دیجی کالا خریداری کنید.

اگر قصد خرید لباس کار مردانه داشته  به دنبال مدلی هستید که در فصل پاییز و زمستان نیز کاربردی باشد، ما این مدل را برایتان توصیه می‌کنیم. وزن این لباس تنها 100 گرم بوده و با پوشیدن آن احساس راحتی داشته و بدون دردسر می‌توانید به مشاغل خود بپردازید. برای اینکه انتخاب درسی داشته باشید توصیه می‌کنیم جدول مشخصات این مدل از لباس کار را مطالعه کنید.

مشخصات
وزن100 گرم
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردتراشکاری- کارگاه- راهبری-باغبانی و ...
سایر توضیحاتحفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی
دارای 5 جیب به روی کاپشن
دارای یک جای خودکار به روی آستین
دارای دو جیب به روی شلوار

این مدل از لباس کار مردانه برای فصول سرد مناسب بوده و دارای کاپشن است. شما می‌توانید این لباس را در سایز مدیوم، لارج، ایکس لارج، دو ایکس لارج و سه ایکس لارج با قیمت مقرون به صرفه بخرید.

مشخصات
جنسپلی استر
وزن 300 گرم
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردتراشکاری- کارگاه- راهبری- باغبانی
سایر توضیحاتحفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی

پوشیدن لباس کار مناسب در محیط کاری برای خانم‌ها نیز یک ضرورت است. این مدل از لباس کار زنانه از پارچه باکیفیت تولید شده و بسیار خوش‌دوخت است. شما می‌توانید این مدل از مانتو کار را از سایز 34 تا 50 با قیمت مناسب به صورت آنلاین خریداری کنید.

مشخصات
جنسترگال
نحوه بسته شدندکمه
نوع کاربردکارگاه، آشپزی، آزمایشگاه و بیمارستان
سایر توضیحاتپارچه ترگال سرمه‌ای با نوار سفید
برش عصایی
دارای دو جیب

لباس کار زنانه برای بانوان آشپز یکی از ضروری‌ترین تجهیزات کاری محسوب می‌شود. اگر در کارگاه شیرینی‌پزی یا حتی در رستوران و کافه‌ها مشغول به کار هستید این مدل از لباس کار زنانه مناسب شما است.

مشخصات
جنسپلی استر
نحوه بسته شدنزیپ و دکمه
نوع کاربردآشپزی
سایر توضیحاتجنس کرپ
کت و دامن 4 تکه

مشخصات
وزن420 گرم
جنسترگال
نحوه بسته شدندکمه
نوع کاربردآزمایشگاه و بیمارستان، آشپزی، کارگاه
نوع لباستک تکه
سایر توضیحاتپارچه ترگال زرشکی با نوار زرد
برش عصایی
دارای دو جیب

مشخصات
وزن400 گرم
سایزهای موجودM-L-XL-XXL
نوع کاربردباغبانی، تراشکاری و گارگاه
سایر توضیحاتدارای یک جیب بر روی سینه لباس
دارای دو جیب به روی شلوار
دارای زیپ جهت تنظیم سایز مچ پا
دارای یک جیب در پشت لباس

مشخصات
وزن100گرم
جنسکتان
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردباغبانی، تراشکاری، کارگاه، راهبری
سایر توضیحاتجنس پارچه فلامنت کج راه
دارای جیب‌های متعدد به روی لباس

مشخصات
وزن450 گرم
جنسکتان
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردنگهبانی، باغبانی، تراشکاری، راهبری و کارگاه
سایر توضیحاتحفاظت از بدن در برابر عوامل محیطی

مشخصات
وزن300گرم
جنسپلی استر
نحوه بسته شدنچسبی
نوع کاربردباغبانی، تراشکاری، کارگاه، راهبری و نگهبانی
سایر توضیحاتحفاظت در برابر باران و سرما
پارچه ضد آب 

مشخصات
وزن100گرم
جنسکجراه
نحوه بسته شدندکمه
نوع کاربردباغبانی، تراشکاری و کارگاه

مشخصات
جنسپلی استر
نحوه بسته شدنزیپ
نوع کاربردکارگاه، نگهبانی، باغبانی، تراشکاری  
سایر توضیحاتجنس پارچه شمعی پشت لاستیک


در ادامه بخوانید : کفش کار: خرید و قیمت 10 مدل کفش ایمنی و پوتین کار

معیارهای چی بگیر برای خرید لباس کار مردانه و زنانه

اگر تاکنون تجربه خرید لباس کار را نداشته‌اید، موارد و نکات زیر به شما کمک می‌کنند که بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و خریداری کنید. موارد زیر عبارت‌اند از:

توجه به جنسیت

نمی‌توان از لباس کار مردانه به عنوان لباس کار زنانه استفاده کرد؛ زیرا فرم بدنی مردان با زنان متفاوت بوده و این لباس‌ها با توجه به جنسیت افراد طراحی و دوخته می‌‌شوند. از طرفی برخی از لباس‌های کار را می‌توان به صورت مشترک نیز استفاده کرد. علاوه بر جنسیت بهتر است به نیاز خود نیز توجه داشته و سپس با توجه به موارد و فاکتورهای بعدی برای خرید اقدام کنید.

بررسی کاربرد لباس کار مهندسی

برخی از لباس کار مهندسی بوده و برخی برای مشاغل ساده‌تر تهیه شده‌اند. به‌ع عنوان مثال یک آرایشگر روپوش ساده سفیدی به تن می‌کند در صورتی که شخص برقکار به لباسی با تعداد جیب‌های بالا برای قرار دادن لوازم ضروری خود نیاز دارد. در نتیجه توصیه می‌کنیم در زمان خرید لباس کار زنانه و مردانه در وهله اول به کاربرد لباس نهایت دقت را داشته باشید. برخی از مدل‌های لباسی که برایتان معرفی کردیم برای مشاغل متعددی کاربرد دارند، خرید این موارد را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

جنس لباس کار

لباس کاری که خریداری می‌کنید باید در برابر عوامل محیطی از شما مراقبت کند و لذا جنس و کیفیت لباس مسئله‌ای قابل توجه است. برخی از لباس های ار مردانه و زنانه از جنس پارچه کتان، پلی استر و سایر جنس‌ها هستند. حتماً در زمان خرید جنس لباس را بررسی کرده و مدلی را انتخاب کنید که ضدحساسیت بوده و در برابر اشتعال نیز مقاوم باشد.

سایز و اندازه لباس کار یکسره و چند تکه

بهتر است دقیقاً متناسب با سایز و استایل خود لباس کار بخرید. پوشیدن لباس گشاد در محل کار منجر به مشکل شده و حتماً برایتان دست و پاگیر خواهد بود. از طرفی لباس کار تنگ نیز موجب کلافگی شما در محل کار شده و می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. علاوه بر لباس کار توصیه می‌کنیم در محل کار خود از کفش ایمنی نیز استفاده کرده و در صورت لزوم دستکش کار، عینک و کلاه ایمنی را نیز فراموش نکنید.

وزن لباس کار ارگونومیک

ارگونومیک بودن لباس کار خود یک فاکتور مهم برای انتخاب درست بوده و در این راستا باید به سبک بودن لباس کار توجه داشت. بدون شک با لباس کاری که وزن بالایی دارد قادر به کار و فعالیت نخواهید بود. بنابراین بهتر است که ترجیحاً لباس کاری با وزن نسبتاً سبک انتخاب کنید.

انواع مدل‌های لباس کار به چه صورت است؟

لباس‌های کار را با توجه به تعداد تکه‎‌های آن و مدلی که دارند می‌توان دسته‌بندی کرد. مثلاً برخی به صورت لباس کار یکسره بوده یا حتی جزء لباس کار بادگیر و سرهمی محسوب می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید با توجه به نیازی که دارید هر کدام از مدل‌های نامبرده را خریداری کنید.

برای مراقبت از لباس کار چه کار کنیم؟

اگر دلتان می‌خواهد لباس کار مهندسی و سایر لباس های کار مردانه و زنانه شما دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند به صورت مرتب با توجه به جنس پارچه‌ای که دارند برای شستشوی لباس‌ها اقدام کنید. برخی از لباس‌های کار حتماً باید با شوینده خاص و به صورت دستی شسته شوند. از طرفی ممکن است نسبت به حرارت مستقیم واکنش نشان دهند؛ در نتیجه برای اتوکشی آنها اقدام نکرده و اجازه دهید که به دور از گرما و حرارت خشک شوند.

آیا در انتخاب لباس کار باید به رنگ توجه کنیم؟

بله، رنگ لباس کار نیز جزء فاکتورهای مهم بوده و بهتر است رنگی را انتخاب کنید که کمتر در معرض آلودگی بوده و به راحتی قابل تشخیص باشد. رنگ‌های آبی، زرد، سرمه‌ای و نارنجی گزینه مناسبی هستند. از طرفی باید به وضعیت آب و هوایی نیز دقت داشته و لباسی متناسب با فصل بخرید.

سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب از وب‌سایت چی بگیر برای شما عزیزان مفید باشد. در این مطلب به اهمیت خرید لباس کار مردانه و زنانه پرداخته و گفتیم که تنها نباید به قیمت لباس کار توجه کنید و فاکتورهای مهم‌تری نیز وجود دارند. همچنین تاکید می‌کنیم که محصولات معرفی شده در این مقاله جزء لباس کارهای پرفروش بوده و با استقبال افراد زیادی روبه‌رو شده‌اند. اگر شما نیز تجربه خاصی در زمینه خرید لباس کار مهندسی و لباس کار لی دارید، حتماً برای ما بنویسید که آیا از خرید خود رضایت داشته‌اید یا نه؟ به نظر شما یک لباس کار ایده‌آل و مناسب چه ویژگی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
لباس کار قیمت انواع لباس کار