15 مدل چراغ قوه دستی قوی و حرفه ایی/ قیمت روز

راهنمای خرید چراغ قوه حرفه ایی

اکثر افراد معمولاً فرآیند خرید چراغ قوه را به آسانی طی می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای انتخاب چراغ قوه حرفه‌ای متناسب با کاربرد مورد نظر خود با چالش‌های مختلفی رو به رو می‌شوند. به عنوان مثال اگر در حرفه‌ای فعالیت دارید که مدت زمان‌های طولانی را به طور پیوسته از چراغ قوه استفاده می‌کنید، رویکرد شما برای خرید باید کمی متفاوت باشد و به دنبال انتخاب مدل‌هایی با دوام نسبتاً بالا باشید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با چی بگیر همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم برای خرید بهترین چراغ قوه را کسب کرده و درنهایت خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

نکات مهم در انتخاب و خرید چراغ قوه دستی 

هنگام جستجوی بهترین چراغ قوه برای کاربرد مورد نظر خود باید فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید و معیارهای مختلفی را برای تجزیه و تحلیل عملکرد چراغ قوه، مورد بررسی قرار دهید. در این شرایط رعایت برخی نکات مهم می‌تواند شما را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی کند؛ در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت:

  •  منبع تغذیه: دو انتخاب اصلی برای خرید چراغ قوه وجود دارد که عبارت‌اند از چراغ قوه‌های شارژی و چراغ قوه‌های غیر قابل شارژ؛ با این حال مدل‌های دیگری نیز وجود دارد که از یک یا هر دو سیستم استفاده می‌کنند. درواقع یک چراغ قوه باتری دار در شرایطی که مدام در حال حرکت باشید، نمونه‌ای عالی محسوب می‌شود تا بدین ترتیب در بتوانید با استفاده از باتری‌های یدک که همه جا یافت می‌شوند و قیمت‌های مناسبی نیز دارند، انرژی چراغ قوه را تأمین کنید. علاوه بر این چراغ قوه‌های شارژی نیز می‌توانند انتخابی مناسب باشند و نقش مؤثری در صرفه جویی هزینه‌های شما در طولانی مدت، داشته باشند.
  •  لومن و خروجی نور: لومن درواقع واحد اندازه‌گیری خروج نور است و هرچه مقدار لومن در چراغ قوه انتخابی شما بالاتر باشد، نور روشن‌تری خواهند داشت. به عنوان مثال چراغ قوه‌هایی با خروجی 1000 لومن، نسبت به چراغ قوه‌هایی با خروجی 180 لومن، نور روشن‌تر و فاصله پرتوی بیشتری خواهند داشت. درنهایت باید چراغ قوه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که خروجی لومن آن با نیازهای شما متناسب باشد.
  •  مقاومت چراغ قوه: ماندگاری و دوام چراغ قوه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. امروزه چراغ قوه‌ها بر اساس گواهینامه‌های کیفیت و تست‌های مقاومت، مورد آزمایش قرار می‌گیرند و درصد تخریب در برخی از مدل‌ها نیز چیزی نزدیک به صفر است. علاوه بر این نمونه‌هایی از چراغ قوه‌ها از خاصیت ضد آب بودن و مقاومت در برابر ضربه برخوردارند و برخی نیز در صورت سقوط از ارتفاع، دچار آسیب نخواهند شد. در این شرایط لازم است که بر اساس موقعیت استفاده و حرفه خود، نمونه‌ای انواع چراغ قوه را برای خرید انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.
  • بودجه خرید: به طور کلی اگر به دنبال چراغ قوه‌ای برای استفاده روزمره هستید، بهتر است که گزینه‌های مقرون به صرفه را متناسب با بودجه اختصاصی خود انتخاب کنید. همچنین اگر به چراغ قوه‌هایی با کارایی بالا نیاز دارید، لازم است که هزینه بیشتری پرداخت کرده و گزینه‌های عالی در دسترس را بررسی کنید. در این شرایط سعی کنید گزینه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که با وجود قیمت مناسب، از دوام بالایی نیز برخوردار باشد و هزینه‌های اضافی برای شما ایجاد نکند.
  • مقاومت در برابر آب: احتمال افتادن تصادفی چراغ قوه در آب وجود دارد. بنابراین استفاده از چراغ قوه ای که در برابر آب مقاوم باشد به عنوان یک ویژگی حفاظتی محصوب می‌شود. 

معرفی پرفروش ترین چراغ قوه‌های دستی موجود در بازار

تمام افراد تمایل دارند که نمونه‌ای از چراغ قوه‌های دستی را برای خرید انتخاب کنند که در شرایط مختلف بتواند تأمین‌کننده نور مورد نیاز آن‌ها باشد. در این شرایط بررسی پرفروش ترین نمونه‌ها می‌تواند راهی مناسب برای اطمینان از کیفیت کالاهای معرفی شده باشد. البته لازم است که حتماً ویژگی‌های هر نمونه را مورد بررسی قرار داده و از تطبیق‌پذیری کالا با نیازهای خود اطمینان حاصل کنید. بدین منظور در ادامه به معرفی و بررسی ویژگی‌های پرفروش ترین چراغ قوه‌های دستی موجود در بازار خواهیم پرداخت:

چراغ قوه دستی کد cmgiredarbajabe11

این چراغ قوه می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بودجه‌های محدود باشد که عملکرد مفیدی را برای کاربردهای مختلف ارائه می‌دهد. این چراغ قوه به دلیل بدنه فلزی که دارد از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به صورت شارژی انرژی خود را برای تولید نور، تأمین می‌کند.

مشخصات
ابعاد 
۹۰x۳۰x۲۰ میلی‌متر
وزن
57گرم
رنگ نور
مهتابی

چراغ قوه دستی ویداسی مدل wd_858

چراغ قوه 858 ویداسی از نمونه‌های پرکاربرد با منبع تغذیه شارژی است که از 2 لامپ با نور مهتابی تشکیل شده است و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات محیطی برخوردار است. این چراغ قوه از دو رشته لامپ برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در محیط‌هایی است که به نور یکنواخت با پوشش دهی مناسب نیاز دارند.

مشخصات
ابعاد
۱۹x۱۰x۳۰ میلی‌متر
وزن
1300 گرم
جنس بدنه
 بدنه از پلاستیک abs

چراغ قوه دستی کملیون مدل RS42

این چراغ قوه از باتری داخلی برخوردار بوده و میزان روشنایی در حدود 120 لومن را تأمین می‌کند؛ چراغ RS42 از دیگر چراغ‌های مقاومی است که با بدنه پلاستیکی خود، از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی برخوردار است. پوشش دهی این چراغ قوه در حدود 100 متر بوده و از قابلیت شارژ مجدد نیز برخوردار است.

مشخصات
ابعاد
۱۹۰x۶۰x۶۰ میلی‌متر
وزن
146 گرم
رنگ نور
مهتابی

چراغ قوه دستی مدل A2

چراغ قوه A2 از مقاومت و دوام بالایی برخوردار بوده و به یکی از در دسترس ترین نمونه انواع چراغ قوه شناخته می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که در صورت خرابی قطعات بتوانید به راحتی قطعه مورد نظر را جایگزین کرده و بدون مشکل مجدداً از چراغ قوه استفاده نمایید. چراغ قوه A2 را می‌توانید در هر مکانی با خود حمل کرده و به راحتی با استفاده از موبایل شارژ و استفاده کنید.

مشخصات
ابعاد
۱۴۰x۴۵x۲۳ میلی‌متر
وزن
90 گرم
نوع باتری
لیتیومی


چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل L5

چراغ قوه دستی یکی از چراغ قوه‌های ضد آب و مقاوم است که از وزن نسبتاً کمی برخوردار بوده و تا 500 متر برد دارد. چراغ قوه L5 از منبع انرژی باتری برخوردار است و هنگام خرید به همراه باتری شارژی لیتیومی و کابل شارژ ارسال می‌شود. با تمام این ویژگی‌ها، چراغ قوه اسمارتر به عنوان یک چراغ قوه حرفه‌ای با قیمت نسبتاً مناسبی برای خرید ارائه می‌شود.

مشخصات
ابعاد
۱۶۰x۴۰x۴۰ میلی‌متر
وزن
250گرم
نوع باتری
لیتیومی

 

چراق قوه مدل S-03

این چراغ قوه یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید به راحتی در تمام محیط‌ها با خود داشته باشید. رنگ این چراغ قوه مهتابی بوده و از مقاومت نسبتاً خوبی در برابر آب و رطوبت برخوردار است؛ انرژی این چراغ قوه با استفاده از 3 باتری نیم قلمی تأمین شده و دوام نسبتاً مطلوبی دارد.

مشخصات
ابعاد
۵۰×۴۰×۱۰ میلی‌متر
وزن
50گرم
نوع باتری
نیم قلمی

چراغ قوه دستی مدل LED - 100000h

این نوع چراغ قوه از دیگر نمونه‌ها با نور مهتابی با بدنه آلیاژ آلومینیومی بوده و از قابلیت حمل به صورت دستی، جیبی آویزی و تک بند برخوردار است. چراغ قوه 100000h به همراه باتری و آداپتور در اختیار خریداران قرار گرفته و از قابلیت تنظیم کانون نیز برخوردار است.

مشخصات
ابعاد
۱۶۰x۴۵x۴۵ میلی‌متر
وزن
175گرم
نوع
LED

چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-T222

چراغ قوه دستی اسمال سان را می‌توانید به صورت رو دوشی و دستی همراه خود حمل کنید و نهایت کاربرد را از نور مؤثر و مقاومت بالای آن دریافت کنید. این چراغ قوه تا 1500 متر را پوشش خواهد داد و به همراه باتری 25600 میلی آمپری، شارژر و بند نگه‌دارنده در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

مشخصات
ابعاد
۲۶x۹x۹ میلی‌متر
وزن
550گرم
نوع باتری
لیتیومی

چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-E20

این مدل چراغ قوه اسمال سان از باتری شارژی لیتیوم یونی 26650 برخوردار بوده و به همراه کابل USB برای شارژ کردن ارائه می‌شود. میزان روشنایی چراغ ZY-E20 در حدود 200 لومن بوده و از سیستم LED برخوردار است؛ جنس بدنه این چراغ قوه از جنس آلومینیوم و پلاستیک بوده که در شرایط مختلف از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

مشخصات
ابعاد
۱۲۰x۳۰x۲۵ میلی‌متر
وزن
211گرم
نوع باتری 
لیتیومی

چراغ قوه دستی مدل NO.168

این مدل چراغ قوه نیز از دیگر نمونه‌های مقرون به صرفه و کاربردی است که در ابعادی کوچک و با وزن نسبتاً سبک ارائه می‌شود. چراغ قوه 168 را می‌توانید به صورت دستی، آویزی و پوشیدنی حمل کنید و از قابلیت‌های آن برخوردار شوید. جنس این چراغ قوه از پلاستیک مقاوم بوده که در برابر رطوبت و واکنش‌های محیطی از مقاومت بالایی برخوردار است.

مشخصات
ابعاد
۴۰x۱۰x۸۰ میلی‌متر
وزن
16گرم
رنگ نور
مهتابی

چراغ قوه دستی مدل شارژی 20

چراغ قوه دستی مدل شارژی 20 از سیستم نور 3 حالته ثابت با قابلیت زوم، چشمک زن و چراغ اضطراری برخوردار بوده و از باتری داخلی از نوع لیتیومی برخوردار است. نور چراغ شارژی 20 نیز به رنگ مهتابی بوده و به همراه جعبه، کابل شارژ و بند همراه برای خرید ارائه می‌شود.

مشخصات
ابعاد
۱۱۰x۳۰x۳۰ میلی‌متر
وزن
40گرم
نوع باتری
لیتیومی

چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-E40

چراغ قوه ZY-E40 نیز از دیگر نمونه‌های مقاوم و با دوام است که امکان نوردهی در حالت‌های قوی، متوسط، ضعیف و چشمک زن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این چراغ قوه ضد آب بوده و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای محیط‌های مرطوب و بارانی محسوب می‌شود. برد نوز ZY-E40 در حدود 700 متر بوده و حدود 3000 لومن روشنایی را تأمین می‌کند.

مشخصات
ابعاد
۱۸۰x۷۰x۵۰ میلی‌متر
وزن
500گرم
نوع باتری
لیتیومی


چراغ قوه دستی مدل هندلی Si30

چراغ قوه دستی Si30 انرژی خود را از طریق باتری ساعتی تأمین می‌کند و از بدنه پلاستیکی برخوردار است. این چراغ قوه نور را از طریق 2 لامپ منعکس می‌کند و دارای وزنی سبک بوده و از دسته مکانیکی برای تولید نور آنی و بدون نیاز به باتری است. قیمت چراغ قوه Si30 نسبت به سایر نمونه‌ها مناسب‌تر بوده و کاربرد مطلوبی را به کاربران ارائه می‌کند.

مشخصات
ابعاد
۱۰۰x۲۵x۴۵ میلی‌متر
وزن
66گرم
رنگ نور
مهتابی

انواع چراغ قوه دستی کدامند؟ 

انواع مختلفی از انواع چراغ قوه دستی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند و در شرایطی منحصر به فرد بهترین عملکرد را ارائه می‌کنند. بنابراین قبل از انتخاب چراغ قوه لازم است که با نمونه‌های مختلف آن آشنایی پیدا کرده و نحوه کاربرد هر نمونه را مورد بررسی قرار دهید.

چراغ قوه LED

این نوع چراغ قوه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نسبت به سایر نمونه‌ها هنگام کار حرارت تولید نمی‌کند. به دلیل دوام بالایی چراغ قوه‌های LED می‌توان از آن‌ها به عنوان انتخابی ایده آل برای شرایطی که احتمال سقوط چراغ قوه وجود دارد، استفاده کرد. از دیگر کاربردهای چراغ قوه LED می‌توان به استفاده در سفر، کمپینگ و فعالیت‌هایی که در فضای بیرون انجام می‌شوند، اشاره کرد. این مدل چراغ قوه نوری به رنگ سفید مایل به آبی تولید می‌کند و از کیفیت نور بالاتری نیز برخوردار است؛ با این حال چراغ قوه‌های LED از قیمت بالاتری نسبت به سبک‌های مشابه، برخوردارند.

چراغ قوه فانوسی

چراغ‌های فانوسی یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های چراغ قوه هستند که کاربرد مطلوبی برای نورپردازی یک مکان دارند. این نوع چراغ قوه عملکردی مشابه با چراغ قوه‌های LED داشته و به آسانی برای تأمین روشنایی محیط‌های مختلف، حمل می‌شود، با این تفاوت که ممکن است در چراغ قوه‌های فانوسی کمی حرارت تولید شود. چراغ قوه‌های فانوسی را می‌توانید در اندازه‌های مختلفی تهیه کرده و متناسب با کاربرد مورد نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

چراغ قوه غواصی

این نوع چراغ قوه به طور خاص برای استفاده در زیر آب طراحی و تولید شده است و می‌تواند تا عمق حداکثر 600 فوتی را در زیر آب تحمل کند. چراغ‌های مورد استفاده در چراغ قوه‌های غواصی معمولاً از نوع LED است که از پوششی ضد آب برخوردار بوده و از تاثیر آب و آب نمک به ساختار چراغ قوه، جلوگیری می‌کند. 

چراغ قوه پیشانی

چراغ قوه‌های پیشانی یکی از بهترین انتخاب‌ها در شرایطی است که قصد دارید مسیر یا محیط کار خود را روشن کنید و در عین حال دستان شما نیز مشغول فعالیت است. به عنوان مثال اگر هنگام حمل یا نگه داشتن ابزار به نوری برای روشن کردن دید خود نیاز دارید، چراغ قوه پیشانی می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد.

بنابراین اگر به دنبال چراغ قوه‌ای برای فعالیت‌های خارج از منزل و یا تاریکی محیط‌هایی مانند کمپینگ، پیاده‌روی، غارها، ماهیگیری و... نیاز دارید، چراغ قوه‌های پیشانی می‌توانند جهت‌یابی را برای شما آسان کنند. این چراغ قوه‌ها با لومن حداکثر 1800 در دسترس هستند و نور خود را از طریق LED های بادوام تأمین می‌کنند.

چراغ قوه HID

چراغ قوه‌های HID از شدت نور بالایی برخوردار بوده و دارای عملکردی متفاوت نسبت به سایر چراغ قوه‌ها هستند. این چراغ قوه جریان الکتریکی را از طریق گاز یونیزه شده ساطع می‌کند و می‌توانند منطقه بزرگ‌تری را پوشش دهد. در عین حال این چراغ قوه از قیمت بالاتری نیز برخوردار بوده و برای کاربردهایی از جمله سفر، کمپینگ و...، کاربرد دارد.

چراغ قوه لامپی

چراغ قوه‌های لامپی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها بوده و از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردارند. سیستم چراغ قوه‌های لامپی که با نام چراغ قوه لامپ رشته‌ای نیز شناخته می‌شوند، به گونه‌ای طراحی شده است که چراغ را در برابر آب و رطوبت حفظ می‌کند. بنابراین چراغ قوه‌های لامپی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مناطق مرطوب و شرایط بارانی در نظر گرفت.

با وجود مقاومت چراغ قوه لامپی در برابر خوردگی و واکنش‌های محیطی، این چراغ قوه در اثر ضربه به ممکن است به راحتی دچار آسیب شود. با این حال برخی نمونه‌های چراغ قوه لامپی نیز با قیمت‌های گران‌تر و مقاومت‌های بالاتر نیز برای انتخاب وجود دارند.

چراغ قوه گازی

چراغ قوه‌های گازی تحت فشار، جزو خاص‌ترین نمونه‌های انواع چراغ قوه‌ها هستند که با سیستم منحصر به فرد خود، زمان روشن بودن چراغ قوه را افزایش می‌دهند. این نوع چراغ قوه با استفاده از گازهای هالوژن، کریپتون و زنون برای تأمین روشنایی استفاده کرده و از دوام بالایی نیز برخوردار است. این سیستم درنهایت باعث کند تر شدن روند تخلیه باتری شده و مصرف انرژی را در چراغ قوه گازی کاهش می‌دهند.

چراغ قوه‌های گازی تحت فشار با قیمت‌های مناسبی ارائه می‌شوند و با اکثر سطوح بودجه سازگاری دارند. علاوه بر این مقاومت چراغ قوه‌های گازی باعث می‌شود که سالیان زیادی بدون خرابی از این چراغ قوه‌ها استفاده کرده و بدون نیاز به خرید مجدد، هزینه‌های خود را کاهش دهید.

چراغ قوه خورشیدی

بسیاری از افراد هنگام خرید چراغ قوه به دنبال انتخاب‌های با قابلیت سازگاری با محیط زیست هستند، در این شرایط چراغ قوه‌های خورشیدی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. این چراغ قوه‌ها معمولاً به اندازه کافی قوی هستند که در اکثر کاربردهای عمومی، به راحتی نور مورد نیاز شما را تأمین کنند. 

با ابن حال چراغ قوه‌های خورشیدی اغلب ضعیف‌تر از چراغ قوه‌های معمولی هستند و تنها برخی از مدل‌های خاص می‌توانند نور روشن‌تری ایجاد کنند. این چراغ قوه از سلول‌های خورشیدی برخوردار بوده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به راحتی چراغ قوه را شارژ کرده و ضمن بهره‌وری از انرژی‌های پاک، در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی کنید. 

چراغ قوه شارژی

چراغ قوه شارژی از فناوری USB برای شارژ مجدد باتری‌های داخلی خود استفاده می‌کند؛ در این شرایط تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که مانند شارژ کردن تلفن همراه، چراغ قوه را از طریق درگاه USB به شارژ متصل کنید. چراغ قوه‌های شارژی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مواقع اضطراری است که به راحتی امکان تأمین انرژی چراغ قوه را برای کاربران فراهم می‌کند. 

چراغ قوه نوین

چراغ قوه‌های نوین در مقایسه با سایر نمونه‌ها قدرت کمتری دارند و نوری با روشنایی بالا تولید نمی‌کنند؛ بنابراین آن‌ها را می‌توان برای کاربردهای عمومی در نظر گرفت. این چراغ قوه‌ها روشنی زیادی تولید نمی‌کنند و از ساختاری کوچک و جمع و جور برخوردار بوده و انرژی خود را از طریق باتری‌های AAA تأمین می‌کنند.

چراغ قوه چند کاربردی

این چراغ قوه‌ها اغلب از سیستمی مشابه با چراغ‌های لامپ رشته‌ای استفاده می‌کنند و با تمامی بودجه‌ها سازگارند. از چراغ قوه‌های چند کاربردی می‌توانید برای انواع پروژه‌ها با کاربردهایی در سطوح متوسط استفاده کنید. با این وجود در نظر داشته باشید که چراغ قوه‌های چند کاربردی برای استفاده های سنگین طراحی نشده‌اند و ممکن است دوام لازم را ارائه ندهند. 

چراغ قوه پلیسی

چراغ قوه پلیسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فوریت‌های تاکتیکی پرسنل نظامی است و افسران پلیس در جریان تحقیقات و عملیات از آن استفاده می‌کنند. این نوع چراغ قوه از پرتو نور قوی و درخشانی برخوردار است و در صورت تابش مستقیم، دید افراد را منحرف می‌کند. چراغ قوه‌های پلیسی جزو نمونه‌های با دوام و مقاومت بسیار بالاست و در شرایط متنوع آب و هوایی و ضربه‌های شدید نیز دچار آسیب نخواهد شد.

چراغ قوه‌های پلیسی پرتوی نوری تا 1500 لومن را به طور مؤثر تولید می‌کنند که حتی تا 1100 فوت را نیز پوشش می‌دهد. این چراغ قوه‌ها در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند و معمولاً امدادگران و آتش نشانان نیز این نوع چراغ قوه را در کیت ابزار خود حمل می‌کنند. 

چراغ قوه کار

چراغ قوه‌های کار برای استفاده های حرفه‌ای ساخته شده‌اند و به عنوان منبع نور قابل اعتماد می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اگر اغلب در شرایطی بدون برخورداری از روشنایی کافی فعالیت می‌کنید و یا به تمرکز روی جزئیات کار خود نیاز دارید، این سبک چراغ قوه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با استفاده از چراغ قوه کار می‌توانید حداقل 300 لومن نور تولید کرده و پرتوهای نور را با توجه به کاربرد مورد نظر خود، به نقطه‌ای خاص متمرکز کنید. چراغ قوه‌های کار دارای قابلیت شارژ مجدد بوده و نیازی به باتری ندارند و حدود 3 تا 4 ساعت انرژی شارژ را حفظ خواهند کرد. 

قیمت چراغ قوه دستی چقدر است؟

معیارهای مختلفی برای قیمت نهایی چراغ قوه دستی وجود دارد؛ به عنوان مثال عواملی همچون خروجی نور، شدت پرتو، منبع انرژی، زمان عملکرد، برند، کشور سازنده و...، همگی از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت چراغ قوه دستی هستند. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق قیمتی برای انواع چراغ قوه در نظر گرفت، چراکه این فرآیند ملزم به تعیین ویژگی‌های کالای مورد نظر و سپس پیگیری مراحل خرید است.

بهترین برند های چراغ قوه دستی؟

مانند هر کالای دیگری، برای خرید چراغ قوه دستی نیز باید به دنبال بهترین انتخاب‌ها باشید تا بدین ترتیب ضمن دریافت بالاترین سطوح کیفیتی، از تمام مزایای یک چراغ قوه مفید و مؤثر نیز بهره‌مند شوید. بدین منظور در ادامه به معرفی برخی از بهترین برندهای چراغ قوه دستی خواهیم پرداخت:

  •  کملیون
  •  ویداسی
  •  اسمارتر
  •  اسمال سان

چراغ قوه LED چقدر عمر می‌کنند؟

چراغ قوه LED به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به طور قابل توجهی بیشتر از چراغ قوه های سنتی عمر می‌کند. معمولا این مدل چراغ قوه می‌تواند تا 100000 ساعت دوام بیاورند، در حالی که لامپ های رشته ای معمولا فقط 2000 ساعت دوام می‌آورند.

روشن ترین چراغ قوه های موجود در بازار چند لومن روشنایی دارد؟

روشن‌ترین چراغ قوه موجود در بازار دارای حداکثر روشنایی 100000 لومن است.

جمع بندی

با توجه به وجود انواع مختلفی از چراغ قوه‌های دستی در بازار، انتخاب بهترین نمونه می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. چراغ قوه‌ های دستی در اندازه‌ها، اشکال و وزن‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و هر یک از آن‌ها از ویژگی‌ها و تنظیماتی متناسب با اهدافی خاص برخوردارند. علاوه بر این چراغ قوه یکی از اجزای ضروری هر خانه‌ای است که به طور روزانه در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین در این مطلب از سایت چی بگیر با ضمن بیان ویژگی‌ها و نکات مهم خرید چراغ قوه، بهترین نمونه‌های موجود در بازار را مورد بررسی قرار دادیم تا فرآیند خرید برای شما تسهیل شود. اکنون می‌توانید با برخورداری از اطلاعات جامع، خریدی آگاهانه و رضایت بخش را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.