کدام مدل شانه و برس مو برای شما بهترین انتخاب است؟

راهنمای خرید برس و شانه مو با کیفیت

شانه یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایش مو بوده و نقش مهمی در جهت سلامت مو دارد. برس معمولا برای مرتب کردن مو‌‌های پر حجم استفاده می‌شود به این دلیل که امکان باز کردن گره، ماساژ سر و از بین بردن شوره راحت‌تر است. ما مطالبی را در سایت چی بگیر آماده کردیم تا با اشتراک گذاری آن بتوانیم اطلاعاتی را در مورد بهترین برس مو در اختیارتان قرار دهیم.

انواع برس مو

برس های مو از لحاظ ساختار شکل خاصی دارند اما آنچه باعث تمایز آن‌ها با همدیگر می‌شود جنس بدنه و سری است.

برس ساده: برس ساده اغلب به شکل بیضی و مستطیلی است و دندانه‌هایی از جنس فلزی یا چوبی دارد. برس فلزی به دلیل ایجاد الکتریسته ساکن باعث وز شدن و صاف شدن مو‌ها می‌شود. اما هنگام استفاده از برس چوبی حالت اولیه مو حفظ شده و ریشه آن تقویت می‌شود.

  • بهترین برای: موهای بلند و صاف
  • مناسب برای: باز کردن گره مو

برس گرد: این مدل معمولا هنگام شسوار کشیدن و برای حالت دادن به مو‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برس گرد برای مو‌های مجعد مناسب است چرا که مانع از آسیب دیدن و شکننده شدن ساقه مو می‌شود.

  • بهترین برای: موهای مواج و ضخیم
  • مناسب برای: موخوره

انواع شانه مو

شانه ها از لحاظ ساختار شبیه هم هستند و تنها تفاوت آن‌ها با هم در عرض دندانه‌ها است. برای مو‌های پرپشت بهتر است از شانه با دندانه‌های درشت استفاده کنید. در صورتی که مو‌های کم پشتی دارید یا می‌خواهید قسمت جلو مو‌هایتان را شانه کنید، شانه با دندانه‌های ریز و کم فاصله انتخاب مناسبی خواهد بود. برای آشنایی با انواع شانه از لحاظ جنس ادامه مطالب را مطالعه کنید.

  • شانه چوبی: استفاده از شانه چوبی باعث افزایش گردش خون در نواحی رویش مو شده و در نتیجه به افزایش رشد مو کمک می‌شود. این شانه لطافت و درخشندگی مو‌ها را تضمین می‌کند، در نتیجه از چند شاخه شدن، خشکی و شکنندگی مو جلوگیری می‌شود.
  • شانه پلاستیکی: شانه های پلاستیکی در مدل‌های مختلف با فاصله دندانه‌های متفاوت تولید می‌شود. شانه مو با دندانه درشت مناسب باز کردن گره مو است در حالی که از شانه با دندانه ریز برای جدا کردن، رنگ کردن و شینیون مو به کار می‌رود.

مطمئنا با خواندن مطالب بالا با تفاوت شانه و برس و انواع مختلف آن‌ها آشنا شدید. حال جهت دسترسی سریع به محصول به معرفی 10 مدل از بهترین شانه مو خواهیم پرداخت.

شانه مو مدل چوبی

این شانه چوبی در ابعاد 5*15 سانتی‌متر بوده و ساخت کشور چین است. این مدل برای استفاده روزانه مناسب است و امکان حمل آن با کیف دستی وجود دارد.

برس و شانه مو مدل چوبی کد ALL-2

استفاده از برس و شانه چوبی چربی‌های مو را به طور یکنواخت در تمام قسمت سر پخش می‌کند. شانه کردن مو‌ها با شانه چوبی سبب افزایش گردش خون در محل رویش شده و همین دلیل موجب افزایش موی سر می‌شود. ابعاد این محصول 12*8.5 بوده و رنگ آن کرم است.

 

برس مو دکتر مورنینگ کد egz01

این برس معمولا در سالن‌های آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای خشک کردن و حالت دادن به مو مناسب است. 

برس مو مدل گره باز کن هولوگرامی

برس مو گره باز کن هولوگرامی برای شانه کردن مو‌های فر طراحی شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مبارزه با الکتریسیته ساکن اشاره کرد. ابعاد این برس 12*6.5 بوده، جنسی پلاستیکی داشته و ساخت کشور چین است.

برس مو ان سی مدل چوبی کد B-1

برس مو ان سی از چوب بامبو تولید شده و دسته آن طراحی ارگونومیک دارد. استفاده از این برس به کمک به رفع مو خوره و تقویت موی سر می‌کند.

برس گرد چوبی مدل Q1/S001

این مدل برس مو گرد جنس چوبی با سری سرامیکی دارد. اندازه سری آن بین 2 تا 4 سانتی‌متر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشخصات محصول را مطالعه کنید.

شانه مو مدل دم باریک

شانه مو دم باریک با جنس بدنه پلاستیکی و سری فلزی طراحی شده است. این ابزار کاربردی جهت حجم دادن به مو، رنگ و شنیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برس و شانه مو مدل SH002 مجموعه 3 عددی

این مجموعه سه عددی بدنه و سری پلاستیکی دارد و بسیار انعطاف‌پذیر است. سایز سری آن بین 2 تا 4 سانتی‌متر متغیر است.

برس مو کریستین بیوتی مدل G39 به همراه شانه چوبی

این برس دارای سوزن‌های پلاستیکی است به همین دلیل هنگام تماس با پوست سر حساسیت و احساس درد نخواهید داشت. سایز این برس کوچک بوده و به راحتی داخل کیف قرار می‌گیرد. در صورت سفارش این شانه یک عدد شانه چوبی به عنوان هدیه ارسال می‌شود.

برس اکستنشن مو دکتر مورنینگ کد HT6W به همراه شانه

برس دکتر مورنینگ بدنه‌ای از جنس پلاستیک و سری سرامیکی دارد و برای استفاده هنگام سشوار کشیدن مناسب است. دسته برس دارای آهن‌ربا بوده به راحتی به سطوح فلزی می‌چسبد.


در ادامه بخوانید : برس حرارتی چیست؟معرفی و قیمت بهترین مارک برس حرارتی مو

نکات مهم قبل از خرید برس مو

با رعایت برخی نکات در هنگام خرید شانه و استفاده درست از آن، می‌توانید از مو‌های خود مراقبت کنید. پس با به خاطر سپردن این نکات می‌توانید قدمی در جهت سلامت مو‌هایتان بردارید.

جنس برس آرایشی

موادی که در ساخت برس مو به کار می‌رود در دوام و طول عمر آن تاثیر زیادی خواهد داشت. کیفیت بالای شانه مو تا مدت‌ها شما را از خرید موی جدید بی‌نیاز می‌کند.

توجه به دندانه‌های شانه

دندانه‌های شانه کمک به باز شدن گره‌های مو می‌کند پس انتخاب مدل آن به جنس مو‌هایتان بستگی دارد. از این نکته غافل نشوید که برخی برس ها از مو‌های گراز تولید شده‌اند که معمولا برای شانه کردن مو‌های کم حجم مناسب هستند.

انتخاب شانه با دسته مناسب

مناسب بودن دسته شانه کمک می‌کند به راحتی تمام مو‌های سرتان را شانه کنید و خسته نشوید. در صورتی که دسته شانه شما اندازه مناسب و طراحی ارگونومیک نداشته باشد، شانه زدن مو‌‌ها کاری دشوار خواهد بود.

توجه به مارک شانه

برای خرید بهترین مارک برس مو در بین انواع شرکت‌های تولیدی لوازم آرایشی، سراغ برند‌های معتبر بروید. محصولات معرفی شده بالا جزء بهترین‌ها هستند چرا که میزان فروش و رضایت مصرف کننده کیفیت آن را تضمین می‌کند.

آیا برس های موی ارزان قیمت خوب هستند؟

برس مو یک وسیله آرایشی ضروری بوده و کیفیت آن در مقایسه با قیمت مورد توجه قرار می‌گیرد. ممکن است از برس موی خود رضایت کامل داشته باشید و قیمت آن نسبت به انواع مشابه ارزان‌تر باشد. این امکان نیز وجود دارد که پس از استفاده از شانه های مختلف، مدلی برای مو‌هایتان مناسب باشد که مبلغ بیشتری بابت خرید آن پرداخته باشید.

بهترین برس مو برای استفاده چیست؟

بهترین برس مو مدلی است که هنگام شانه زدن، مو‌هایتان در سلامت کامل باشد. به عنوان مثال شانه مو نباید باعث گره خوردن، کنده شدن و افزایش ریزش مو شود. هر شانه ای که استفاده از آن کمک به رفع موخوره کرده و سبب تقویت مو شود، بهترین است.

کدام جنس برس مو بهتر است؟

در میان انواع برس مو چوبی، فلزی و پلاستیکی، مدل چوبی از کیفیت زیادی برخوردار است. شانه زدن با برس چوبی مانند ماساژور عمل می‌کند و باعث افزایش جریان خون شده و فولیکول مو را تقویت می‌کند.

برس زدن موهای خیس بهتر است یا خشک؟

بهترین کار این است که موهای خود را زمانی که کاملا خشک شده است برس بزنید. تارهای موی مرطوب کشیده، ضعیف و آسیب پذیر هستند. برس زدن  آنها می تواند منجر به شکستگی مو و ایجاد موخوره شود.

سخن پایانی

برس مو به ظاهر ممکن است برای آرایش و زیبایی مو وسیله و ابزار مهمی به نظر نرسد، اما در صورت عدم آگاهی و انتخاب مدل نامناسب سلامت مو را به خطر می‌اندازد. پس حالا که با راز‌های موی سالم آشنا شدید، با اطمینان خاطر اقدام به خرید شانه مو با‌کیفیت کنید. ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان مطالب در وب سایت چی بگیر، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.