خرید و قیمت بهترین مارک دستگاه سنباده زن برقی (سنباده دیوار، نواری، لرزان...)

دستگاه سنباده زن، یکی از ابزارهای برقی پرکاربرد در برخی صنایع است که در نمونه‌های متنوع ارائه می‌شود. در این شرایط اگر در صنعتی مرتبط با نجاری، تراشکاری و... سر و کار دارید، مهم است که بهترین و باکیفیت ترین نمونه از انواع سنباده زن را برای خرید انتخاب کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با چی بگیر همراه باشید تا اطلاعات کافی درباره انواع دستگاه‌های سنباده زن و بهترین نمونه‌های آن، در اختیار شما قرار بگیرد.

چرا خرید دستگاه سنباده زن برقی را پیشنهاد میکنیم؟

دستگاه سنباده زن برقی به طور عمده برای صاف کردن سطوح مختلف به کار می‌رود؛ عملکرد تراش و صافکاری در این دستگاه، به کمک کاغذ سنباده انجام می‌شود. درواقع کاغذ سنباده در دستگاه سنباده زن، به موتور دوار متصل است و عملکرد سایش را به کمک نیروی الکتریکی، انجام می‌دهد. 

به طور کلی نمونه‌های مختلفی از دستگاه سنباده زن وجود دارد که هرکدام از آن‌ها برای اهداف و کاربردهای مختلف، مناسب هستند. بدین منظور اگر قصد دارید که فرآیند سنباده زنی را با امنیت و سهولت بیشتری انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً دستگاه سنباده برقی متناسب با کاربرد مورد نظر خود، تهیه کنید. 

انواع دستگاه سنباده زن برقی

نمونه‌های مختلفی از انواع دستگاه سنباده زن برقی وجود دارد که می‌توانید متناسب با نوع فعالیت، مناسب‌ترین نمونه را برای انجام فرآیندهای صافکاری، نجاری و تراشکاری انتخاب کنید. اما پیش از آن لازم است که درباره عملکرد و ویژگی‌های هر دستگاه تحقیق کرده و انتخابی آگاهانه داشته باشید؛ در ادامه می‌توانید با انواع دستگاه سنباده زن برقی آشنایی پیدا کنید:

  • دستگاه سنباده زن رومیزی
  • دستگاه سنباده زن کناف
  • دستگاه سنباده زن بادی
  • دستگاه سنباده زن نواری
  • دستگاه سنباده زن لرزان
  • دستگاه سنباده زن دیسکی

بهترین مارک دستگاه سنباده زن برقی را بشناسید

 درواقع بهترین دستگاه سنباده زن برقی، نمونه‌ای است که به خوبی انتظارات شما را برآورده سازد و کیفیتی ایدئال در فرآیندهای سنباده زنی ارائه کند. با این حال خوب است که پیش از خرید درباره بهترین مارک‌های دستگاه سنباده زن موجود در بازار، تحقیق کنید. بدین منظور می‌توانید برندهای ذکر شده در ادامه را مورد بررسی قرار دهید:

  • اینکو
  • روتیکس
  • محک
  • آپ استریت
  • کارتول
  • باس
  • متابو
  • سامکو

معرفی بهترین دستگاه‌ سنباده زن برقی بازار

در ادامه می‌توانید ویژگی نمونه‌هایی از بهترین دستگاه‌های سنباده زن برقی بازار را مورد بررسی قرار دهید؛ لازم به ذکر است که نمونه‌های معرفی شده توسط بهترین فعالان در زمینه طراحی و تولید محصولات چوبی، فلزی و...، مورد بررسی قرار گرفته و از کیفیت آن‌ها اطمینان حاصل شده است.

سنباده زن محک، نوعی دستگاه سنباده زن تسمه‌ای بوده و به عنوان نمونه‌ای با قدرت و سرعت مناسب برای انجام فرآیندهای نجاری، شناخته می‌شود. دستگاه سنباده زن محک از قابلیت تنظیم سرعت برخوردار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که متناسب با سرعت مورد نیاز برای پروژه، حالت 1070 و 1650 دور در دقیقه را انتخاب کنند. علاوه بر این دستگاه سنباده زن محک از سیستم تهویه و مکش برخوردار است و امکان جذب غبار ناشی از فرآیندهای سنباده زنی را فراهم کرده و سلامت کاربران را تضمین می‌نماید.

مشخصات
ابعاد (میلی‌متر)
240*116*330
وزن (گرم)
2400
توان (وات)
400
طول سیم (متر)
2

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

سنباده زن آپ اسپریت نمونه‌ای مناسب برای مصارف خانگی بوده و به طور ویژه در فرآیندهای نجاری مبتدی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه نیز نمونه‌ای از انواع سنباده زن است که به سیستم ضد گرد و غبار مجهز بوده و محیط نجاری را بهینه می‌سازد. علاوه بر این، حداکثر سرعت دستگاه سنباده زن آپ اسپریت حدود 12000 دور بر دقیقه بوده و از ساختاری خوش دست و سبک برخوردار است.

مشخصات
ابعاد دیسک (سانتی‌متر)
21*9*20
توان (وات)
160
منبع انرژی
جریان برق

این دستگاه نمونه‌ای سنباده زن های لرزان است که کاربرد مطلوبی در فرآیندهای رنگ کاری، صافکاری، نجاری و...، ارائه می‌دهد. سنباده زن باس دارای وزن و ابعاد بسیار مناسبی بوده که خستگی فرآیند سنباده زنی را تا حدود زیادی کاهش داده و امکان جا به جایی راحت دستگاه را فراهم می‌کند. علاوه بر این، سنباده زن باس دارای قابلیت تنظیم سرعت و فیلتر جلوگیری از گرد و غبار نیز برخوردار است و کیفیت نهایی فرآیند سنباده زنی را افزایش می‌دهد.

مشخصات
وزن (گرم)
1100
ابعاد (سانتی‌متر)
23*18*13
توان (وات)
380
طول سیم (متر)
1.5


سنباده زن آپ استریت 185 از موتوری پر قدرت و در عین حال سبک وزن برخوردار بوده و به منظور عملکرد بهتر، به سیستم قفل کن نیز مجهز است. این ویژگی برای کاربران این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانند تنظیمات لازم را روی دستگاه اعمال کرده و سپس تمرکز خود را بر فرآیند سنباده زنی منعکس کنند.

مشخصات
ابعاد (سانتی‌متر)
21*10*13
حداکثر سرعت (دور بر دقیقه)
12000
توان (وات)
160
عرض سنباده
بین 0 تا 10


سنباده زن متابو یکی از خوش دست‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است که کمترین لرزش را هنگام فرآیندهای سنباده زنی ایجاد می‌کند. اگر به دنبال خرید دستگاه سنباده زنی با قیمتی مناسب و عملکردی باکیفیت هستید، بدون شک متابو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این دستگاه با دوام بسیار بالا، می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در صرفه جویی وقت و هزینه‌های شما داشته باشد.

مشخصات
ابعاد (میلی‌متر)
150*250*125
وزن (گرم)
800
توان (وات)
240
حداکثر سرعت (دور بر دقیقه)
1100

این دستگاه نمونه‌ای دیگر از سنباده زن های برند محک است که قابلیت چرخش هم‌زمان دو دیسک سنباده را فراهم می‌کند. سنباده زن محک RDS5 برای کاربردهای تخصصی‌تر مناسب بوده و نوعی دستگاه سنباده زن رومیزی است.

مشخصات
وزن (گرم)
30000
طول سنباده (سانتی‌متر)
30
توان (وات)
1000
طول سیم (متر)
2

طول سنباده (سانتی‌متر)

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

دستگاه سنباده زن اینکور را می‌توان به عنوان نمونه‌ای از دستگاه‌های سنباده لرزان معرفی کرد که به طور عمده در فرآیندهای نجاری کاربرد دارد. این دستگاه امکان صیقل دهی سطوح چوبی را با کیفیت بالایی فراهم می‌کند و از سیستمی پیشرفته و استاندارد برخوردار است. اگر مدت طولانی به فرآیند سنباده زنی می‌پردازید، این دستگاه با سهولت استفاده و ساختار خوش دستی که دارد، خستگی کار را به حداقل می‌رساند.

مشخصات
وزن (گرم)
1300
ابعاد (سانتی‌متر)
12.5*11.5*13
توان (وات)
240
حداکثر سرعت
14000


موتور 380 واتی به کار رفته در سنباده زن باس، امکان ارائه سرعتی مناسب را به کاربران این سنباده زن لرزان، ارائه می‌کند. سنباده زن باس نمونه‌ای دیگر از دستگاه‌های مجهز به قفل عملکرد است که در کنار سیستم تهویه دستگاه، امکان انجام سنباده زنی را با امنیت و کیفیت بیشتری ایجاد می‌کند.

مشخصات
وزن (گرم)
1000
ابعاد (سانتی‌متر)
30*20*15
توان (وات)
380
طول سیم (متر)
1

دستگاه سنباده لرزان رونیکس با قابلیت تنظیم سرعت 6 حالته ارائه می‌شود و برای کاربردهای نسبتاً حرفه‌ای، کاربرد مناسبی دارد. این دستگاه، از دستگیره‌های پلاستیکی نرم و ارگونومیک برخوردار بوده که خستگی کار را تا حدود زیادی کاهش و دقت کار را افزایش می‌دهد.

مشخصات
ابعاد (سانتی‌متر)
12*16*15.5
توان (وات)
320
سرعت (دور بر دقیقه)
1200

این دستگاه، نمونه‌ای مقرون به صرفه برای کاربردهای نجاری و صافکاری نسبتاً تخصصی است و قدرت و کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند. سنباده زن ساندر طراحی استاندارد و بهینه‌ای داشته و امکان تسلط و تمرکز در فرآیندهای سنباده زنی را فراهم می‌کند.

مشخصات
ابعاد (سانتی‌متر)
30*16*10
سرعت (دور بر دقیقه)
12000
طول سیم (متر)
1.2

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

دستگاه سنباده زن کارتول یکی از قدرتمندترین سنباده زن های موجود در بازار بوده و کنترل‌های ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌کند. این دستگاه دارای سیستم تهویه و مکش گرد و غبار بوده و در عین عملکرد حرفه‌ای که ارائه می‌کند، امکان خرید را با قیمت مناسبی برای کاربران فراهم کرده است.

مشخصات
وزن (گرم)
900
ابعاد (سانتی‌متر)
25*15*10
توان (وات)
1000
سرعت (دور بر دقیقه)
10000

محصول بالا ناموجوداست، میتوانید از محصولات پیشنهادی جایگزین دیدن کنید

دستگاه سنباده زن رومیزی سامکو، امکان تغییر زاویه تا 60 درجه را برای کاربران فراهم کرده و در پروژه‌هایی که به اندازه‌گیری دقیق و ظرافت بالایی نیاز دارند، عملکرد منحصر به فردی ارائه می‌کند. به طور کلی اگر در صنایع نجاری و تولیدات گسترده فعالیت دارید، سنباده زن سامکو می‌تواند سطوح کیفیتی بالایی برای پروژه‌های شما فراهم کند.

مشخصات
وزن (گرم)
14000
ابعاد (سانتی‌متر)
47*36*32
توان (وات)
375
سرعت (دور بر دقیقه)
1420

نکات مهمی که در هنگام خرید سنباده زن باید به آن توجه کنیم

خرید و قیمت بهترین مارک دستگاه سنباده زنپیش از این هم بیان کردیم که سنباده زن انواع مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی را به منظور تسهیل فرآیند سنباده زنی، ارائه می‌کنند. بنابراین شما باید در میان طیف وسیعی از کالاها، به دنبال بهترین گزینه برای دریافت بهترین عملکرد باشید. در همین راستا در ادامه می‌توانید نکات مهمی را مورد بررسی قرار دهید که توجه به آن‌ها، خریدی هوشمندانه‌تر را برای شما رقم خواهد زد:

کاربرد دستگاه سنباده زن

درواقع شما باید پیش از خرید، به طور کلی شرایط استفاده از دستگاه سنباده برقی را تعیین کرده و مشخص کنید که از دستگاه چه انتظاراتی دارید. در این شرایط می‌توانید دستگاهی را برای خرید انتخاب کنید که با ویژگی‌های مطلوب شما سازگاری داشته باشد و کیفیت مورد نظر را به شما ارائه کند. مشورت با متخصصین و مشاوران فروش نیز می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد و راهنمای لازم برای خرید را در اختیار شما قرار دهد.

دستگاه مورد نظر باید توانایی ارائه عملکرد لازم برای کاربرد و پروژه‌های شما را داشته باشد. به عنوان مثال دستگاه سنباده زن نواری معمولاً برای محیط‌های صنعتی، به ویژه در بخش تولید کاربرد دارد. با این حال می‌توان از آن‌ها برای کاربردهایی از جمله حذف زنگ، تیز کردن ابزارها و اصلاح ساختار لوازم چوبی نیز استفاده کرد.

به ابعاد دستگاه دقت کنید

به طور کلی دستگاه‌های سنباده زن کوچک، امکان سنباده زنی در سطوح محدود را نیز فراهم می‌کند. این نوع دستگاه‌ها معمولاً دارای ابعاد کوچک‌تری بوده و وزنی نسبتاً سبک دارند که باعث می‌شود کاربران در طولانی مدت احساس خستگی کمتری داشته باشند. همچنین دستگاه‌های سنباده زنی نسبتاً بزرگ‌تر، امکان سنباده زنی سطوح بیشتری را در مدت زمانی کمتر فراهم می‌کنند و برای استفاده‌های عمده، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند.

سنباده زن با گارانتی را انتخاب کنید

در بازار امروزی، لازم است که حتماً هنگام خرید از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید؛ چراکه تنها در این شرایط است که می‌توانید کیفیت و خروجی مناسبی از دستگاه خریداری شده دریافت کنید. بنابراین حتماً نمونه‌هایی از دستگاه سنباده زنی برقی را برای خرید انتخاب کنید که از گارانتی معتبری برخوردار باشد تا در صورت خرابی بتوانید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

قیمت دستگاه سنباده زن

بدون شک مانند هر محصول دیگری، برای خرید دستگاه سنباده زن برقی نیز باید قیمت دستگاه مورد نظر را با بودجه اختصاصی خود مطابقت دهید. البته کیفیت همواره در اولویت بالاتری نسبت به قیمت قرار دارد، اما گزینه انتخابی شما باید از قیمتی متناسب با کیفیت ارائه شده، برخوردار باشد. برای رعایت این نکته پیشنهاد می‌کنیم که حتماً قیمت دستگاه سنباده زن مورد نظر را از مراجع مختلف استعلام بگیرید.

قیمت سنباده زن، تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود؛ به عنوان مثال توان، وزن، ابعاد، کاربرد، ویژگی و قابلیت‌ها و...، همگی در قیمت نهایی دستگاه نقش دارند. علاوه بر این نمونه‌های متنوعی از انواع سنباده زن وجود دارد که هرکدام از آن‌ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند؛ بنابراین نمی‌توان قیمت واحدی برای انواع دستگاه سنباده زن در نظر گرفت. 

اما برای استعلام دقیق قیمت سنباده زن می‌توانید ویژگی‌های موردنظر خود را تعیین کرده و سپس قیمت دستگاه مورد نظر را از مراجع معتبر فروش تجهیزات صنعتی، پیگیری کنید.

ساختار

دستگاه انتخابی شما باید دارای ساختارهایی برای ارائه بهترین کاربرد و کیفیت باشد و ایمنی و سلامت شما را تضمین کند. به عنوان مثال در برخی از دستگاه‌های سنباده زن برقی، کیسه‌هایی تعبیه شده است که امکان ذخیره‌سازی تراشه و خاک اره را امکان پذیر می‌سازند. بدین ترتیب از مشکلات تنفسی ناشی از قرارگیری در معرض غبار دستگاه، ایمن خواهید بود.

دستگاه سنباده زن با دستگیره انتخاب کنید

یکی از نکات مهمی که هنگام انتخاب دستگاه سنباده زن و انجام فرآیند سنباده زنی باید به آن توجه داشته باشید، اطمینان از امنیت و کنترل دستگاه است. درواقع دستگاه سنباده زن برقی به دلیل تکانه‌ای که ایجاد می‌کند، نیاز به کنترلی مورد اطمینان دارد. بنابراین لازم است که حتماً نمونه‌هایی را برای خرید انتخاب کنید که از دستگیره‌های محکم، استاندارد و راحت برخوردار باشند.

سرعت و نوع دستگاه

بسیاری از دستگاه‌های سنباده زن برقی، امکان کنترل سرعت را برای کاربران ایجاد می‌کنند؛ بدین ترتیب شما قادر خواهید بود که متناسب با سطح کاربرد، سرعت دستگاه را تنظیم کنید. این کنترل معمولاً با ساختارهایی مانند دریچه گاز یا سوئیچ، ارائه می‌شود.

به عنوان مثال نمونه‌هایی از دستگاه سنباده زن، به کمک هوای فشرده کار می‌کنند و برخی دیگر نیز قابلیت قرارگیری روی میز را دارند. برای انتخاب بهترین نمونه باید در نظر داشته باشید که دستگاه‌های سنباده زن برقی رومیزی معمولاً برای کاربرد روی سطوح فلزی مانند آلومینیوم مناسب هستند و ظرافت بیشتری را روی کار اجرا می‌کنند.

چه نوع سنباده برقی برای چوب بهتر است؟

اگر پروژه مورد نظر شما به توجه و دقت بالایی نیازمند است و قصد دارید جزئیات ظریفی روی آن اعمال کنید، دستگاه سنباده زن نواری می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. متخصصان حرفه‌ای در عرصه نجاری، معمولاً دستگاه‌های سنباده زن نواری را ترجیح می‌دهند و معتقدند که کیفیت نهایی این نوع سنباده، ایدئال خواهد بود. 

این نمونه از دستگاه‌های سنباده زن برقی در ساختار خود از موتورهای پر قدرت و پر سرعتی برخوردارند که به تسمه‌ای گردان متصل شده‌اند. قرارگیری کاغذ سنباده بر روی نوار گردان موجود در این دستگاه، امکان شکل دهی و ظریف کاری اجسام و سطوح چوبی را به خوبی فراهم می‌سازد. با این حال اگر سطح مورد نظر شما گسترده بوده و دارای ناهمواری نیز هست، دستگاه سنباده دیسکی به دلیل قدرت بالایی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسب تری باشد.

کدام سنباده برای مصارف خانگی بهتر است؟

سنباده زن اوربیتال یا مداری به عنوان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های سنباده زن شناخته می‌شود و برای اعمال روی سطوح مختلف کاربرد دارد. این نوع سنباده زن به صورت چرخشی روی سطوح و اجسام اعمال می‌شود و در آن دیسک‌ها با استفاده از گیره‌های فنری، به لنت‌های سایشی متصل شده‌اند.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که برای مصارف خانگی نوعی از دستگاه‌های سنباده زن را برای خرید انتخاب کنید که به سیستم تهویه داخلی مجهز باشند. دستگاه سنباده زن کناف نمونه‌ای از این دستگاه‌هاست که با استفاده از آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گرد و غبار ناشی از فرآیند سنباده زنی در سراسر محیط داخلی پراکنده نخواهد شد.

ویژگی‌های  دستگاه سنباده زن برقی خوب 

 همه ما هنگام خرید کالاهای مختلف، به دنبال بهترین نمونه‌ها هستیم، برای خرید دستگاه سنباده زن برقی نیز لازم است که بهترین کیفیت‌ها را برای خرید انتخاب کنید. بدین منظور خوب است که درباره ویژگی‌های رایج بهترین دستگاه‌ های سنباده زن موجود، آگاهی داشته باشید؛ در ادامه می‌توانید برخی از این ویژگی‌ها را مورد بررسی قرار دهید:

  • دستگاه سنباده زنی برقی، باید از کابلی با طول مناسب برخوردار باشد و امکان جا به جایی دستگاه را فواصل مناسب، فراهم کند.
  • دستگاه سنباده زن باید با قیمتی معقول متناسب با کیفیت و برند دستگاه ارائه شود.
  • دستگاه سنباده زن باید توانایی ارائه قدرت و سرعت مورد نیاز برای انجام پروژه‌های مختلف را داشته باشد.
  • دستگاه سنباده زن برقی باید از طراحی استانداردی برخوردار باشد و در استفاده طولانی مدت، از خستگی عضلات جلوگیری کند.
  • دستگاه سنباده زن ایدئال، با گارانتی و تضمین اصالت ارائه می‌شود و امکان پیگیری اشکالات احتمالی را برای مشتری فراهم می‌کند. 

جمع بندی

خوشحالیم که تا انتهای مطلب با ما همراه بودید؛ درنهایت باید بدانید که اگر حرفه شما دائماً با سنباده زنی سطوح مرتبط است، استفاده از یک دستگاه سنباده زنی برقی می‌تواند تا حدود زیادی خستگی کار را کاهش داده و در زمان شما صرفه جوبی کند. علاوه بر این، استفاده از دستگاه سنباده زن می‌تواند دقت و ظرافت بیشتری را روی سطوح اعمال کرده و کیفیت نهایی کار شما را افزایش دهد. بدین منظور می‌توانید نکات خرید را مطالعه کرده و بهترین نمونه را از میان نمونه‌های معرفی شده، برای خرید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
دستگاه سنباده زن قیمت انواع دستگاه سنباده زن